Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Сущенко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 18 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К.; Запоріжжя, 2001. - 300 с. - укp. - рус.

Розглянуто провідні тенденції розвитку творчої педагогіки у зарубіжній освітній теорії та практиці в 60 - 80-ті рр. ХХ ст., а також політичні та культурологічні аспекти розширення потенціалу регіонально-освітнього простору. Зазначено організаційно-педагогічні умови розвитку професійно-етичних якостей кадрів міліції у процесі післядипломної підготовки. Проаналізовано вплив особистості викладача на формування професійно-педагогічної готовності студентів педагогічних університетів до впровадження системи виховання у сучасній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945я54(4Укр)1 + Ч30я54(4укр)2

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 19 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К.; Запоріжжя, 2001. - 309 с. - укp. - рус.

Проаналізовано негативний вплив сегрегації жінок на ріст девіантної поведінки молоді в українському суспільстві. Значну увагу приділено проблемам використання комплексних екологічних проектів у дитячих позашкільних установах, інноваційним формам виховної роботи, педагогічним технологіям формування професійно-етичної культури майбутніх соціальних педагогів. Запропоновано шляхи активізації дитячої художньої творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.5я54(4укр)1 + Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 30 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2004. - 447 с. - укp.

Висвітлено соціально-психологічні пріоритети у реформуванні системи вищої освіти. Розглянуто питання гуманізації педагогічної діяльності вчителя в школі, комунікативної культури майбутнього вчителя за умов сучасних освітніх інформаційних технологій. Проаналізовано особистісно орієнтовану взаємодію викладача і студента в процесі професійної підготовки майбутніх учителів, роль психологічних знань у підготовці соціального педагога. Описано модель професійної педагогічної адаптації особистості, особливості професійної адаптації студентів педагогічного університету.

Освещены социально-психологические приоритеты в реформировании системы высшего образования. Рассмотрены вопросы гуманизации педагогической деятельности в школе, коммуникативной культуры будущего учителя в условиях современных образовательных информационных технологий. Проанализированы личностно ориентированное взаимодействие преподавателя и студента в процессе подготовки будущих учителей, роль психологических знаний в подготовке социального педагога. Описаны модель профессиональной педагогической адаптации личности, особенности профессиональной адаптации студентов педагогического университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 31 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2004. - 439 с. - укp.

Висвітлено пріоритети гуманістичної парадигми майбутнього вчителя-вихователя, основні аспекти формування педагогічної майстерності соціального педагога. Розглянуто питання управління процесом впровадження інноваційної освітньої технології - методу проектів, застосування сучасних форм науково-методичної роботи з вчителями сільської школи. Проаналізовано вплив професійного спілкування вчителя на розвиток культури мовлення дитини, значення естетичної культури в реалізації принципів гармонійного розвитку людини і суспільства. Описано технологію гуманітаризації навчання природничих дисциплін в загальноосвітній середній школі.

Освещены приоритеты гуманистической парадигмы будущего учителя-воспитателя, основные аспекты формирования педагогического мастерства социального педагога. Рассмотрены вопросы управления процессом внедрения инновационной образовательной технологии - метода проектов, применения современных форм научно-методической работы с учителями сельской школы. Проанализированы влияние профессионального общения учителя на развитие культуры речи ребенка, значение эстетической культуры в реализации принципов гармонического развития человека и общества. Описана технология гуманитаризации обучения природоведческим дисциплинам в общеобразовательной средней школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 32 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2004. - 480 с. - укp.

Висвітлено концептуальні основи парадигми виховної ролі освіти за умов децентралізації її управління, гуманізації педагогічної діяльності вчителів. Описано функції освітніх цінностей у процесі гармонізації відносин особистості та суспільства. Проаналізовано взаємозв'язок правової і педагогічної культур у формуванні особистості. Розглянуто питання формування життєвої компетентності молодших школярів в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито вплив морально-естетичного виховання на розвиток життєвої компетентності вчителів. Визначено особливості розвитку системи вищої освіти в Україні в контексті суспільних трансформацій.

Освещены концептуальные основы парадигмы воспитательной роли образования в условиях децентрализации его управления, гуманизации педагогической деятельности учителей. Раскрыты функции образовательных ценностей в процессе гармонизации отношений личности и общества. Проанализирована взаимосвязь правовой и педагогической культур в формировании личности. Рассмотрены вопросы формирования жизненной компетентности младших школьников в общеобразовательных учебных заведениях. Изучено влияние морально-эстетического воспитания на развитие жизненной компетентности учителей. Определены особенности развития системы высшего образования в Украине в контексте общественных трансформаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22 + Ч311.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 33 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2004. - 428 с. - укp.

Висвітлено інтеграційні тенденції в дослідженні освітніх процесів. Розкрито сутність професійної деонтології як галузі етичної науки. Викладено сучасні підходи до організації практичної підготовки вчителів до педагогічної комунікації. Розглянуто питання готовності фахівців до професійної діяльності у контексті творчого розвитку особистості в процесі навчання, підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до формування життєвої компетентності учнів, організації особистісно орієнтованого навчання за умов післядипломної освіти.

Освещены интеграционные тенденции в исследовании образовательных процессов. Раскрыта сущность профессиональной деонтологии как области этической науки. Представлены современные подходы к организации практической подготовки учителей к педагогической коммуникации. Рассмотрены вопросы готовности специалистов к профессиональной деятельности в контексте творческого развития личности в процессе обучения, подготовки учителей в системе последипломного педагогического образования к формированию жизненной компетентности учеников, организации личностно ориентированного обучения в условиях последипломного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2 + Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Педагогіка і психологія формування особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 21 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України. - К., 2001. - 338 с. - укp.

Розкрито компоненти освітньої моделі школи. Викладено концептуальні засади економічного виховання учнів. Запропоновано диференційований підхід до формування екологічної культури молодших школярів. Розглянуто роль скаутизму у вихованні громадських якостей молоді. Висвітлено особливості культурного виховання у військових закладах освіти США. Проведено психолого-педагогічний аналіз теоретичних засад підготовки керівних кадрів муніципального управління в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я43 + Ч30я54(4Укр)35

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України. - К.; Запоріжжя, 2002. - 338 с. - укp.

Розкрито сутність нової парадигми професійної та вищої освіти. Висвітлено актуальні питання розвитку творчої особистості та наслідки науково-дослідної роботи з питань удосконалення вузівського педагогічного процесу. Проаналізовано роль інститутів післядипломної педагогічної освіти у запобіганні "інноваційному формалізму". Викладено основи вдосконалення викладання педагогічних дисциплін за умов перебудови вищої школи. Визначено критерії та показники сформованості прогностичних умінь керівника. Досліджено соціально-педагогічні умови формування професійно-комунікативних умінь учителів в Україні XVII - XVIII ст. Розглянуто основні напрями просвітницької діяльності вчених Слобідської України другої половини ХІХ - початку ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220я43

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Педагогіка та психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 22 / ред.: Т. І. Сущенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2002. - 363 с. - укp.

Висвітлено проблеми реформування освіти, формування громадянської культури, ціннісно-цільової єдності педагогічного колективу школи, демократизації управлінської взаємодії, адаптивного управління. Розглянуто особливості емоційно-духовного розвитку дитячого колективу, а також формування особистості засобами мистецтва. Розкрито сучасні підходи до реалізації ідеальної моделі вчителя. Обгрунтовано психологічні передумови професійного самовиховання майбутніх вчителів. Розглянуто діалогове навчання як умову формування комунікативної компетентності студентів економічного університету.

Освещены проблемы реформирования образования, формирования гражданской культуры, ценносно-целевого единства педагогического коллектива школы, демократизации управленческого взаимодействия, адаптивного управления в научной литературе. Рассмотрены особенности эмоционально-духовного развития детского коллектива, а также формирования личности средствами культуры. Раскрыты современные подходы к созданию идеальной модели учителя. Обоснованы психологические предпосылки профессионального самовоспитания будущих учителей. Рассмотрено диалоговое обучение как условие формирования коммуникативной компетентности студентов экономического университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю937-8я54(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Педагогіка та психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 23 / ред.: Т. І. Сущенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2002. - 367 с. - укp.

Висвітлено психолого-філософські та педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання, а також підготовки студентів до комунікативної діяльності. Розкрито особистісні якості вчителя як фактор ефективного впливу на педагогічну діяльність, а також самосприяння як фактор реалізації творчої особистості. Розглянуто суть, види та функції педагогічної комунікації. Висвітлено особливості формування національно-мовної особистості школяра засобами народознавства, а також організації самостійної роботи молодшого школяра. Розглянуто діалог як основу педагогічного спілкування. Визначено психолого-педагогічні умови керівництва гуманним самовихованням учнів у позакласній роботі. Наведено форми та методи організації пізнавальної діяльності школярів на уроках праці.

Освещены психолого-философские и педагогические аспекты личностно-ориентированного обучения, а также подготовки студентов к коммуникативной деятельности. Раскрыты личностные качества учителя как фактор эффективного влияния на педагогическую деятельность, а также самосодействие как фактор реализации творческой личности. Рассмотрены сущность, виды и функции педагогической коммуникации. Описаны особенности формирования национально-языковой личности школьника средствами народовведения, а также организации самостоятельной работы младшего школьника. Рассмотрен диалог как основу педагогического общения. Определены психолого-педагогические условия руководства гуманным самовоспитанием учеников во время внеклассной работы. Приведены формы и методы организации познавательной деятельности школьников на уроках труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю937-8я54(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 24 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2002. - 414 с. - укp.

Висвітлено методологічні аспекти творчого саморозвитку особистості. Викладено основи впровадження дистанційного навчання в післядипломну педагогічну освіту. Описано технологію моніторингу освіти на регіональному рівні. Розкрито взаємозв'язок емоційних та пізнавальних процесів у навчанні. Проаналізовано вплив діалогічності навчального змісту на формування творчого мислення учнів. Розглянуто психолого-педагогічні умови формування творчої особистості майбутнього вчителя, деякі аспекти технології самоорганізації діяльності викладача. Наведено психолого-педагогічні характеристики виховної діяльності педагога.

Освещены методологические аспекты творческого саморазвития личности. Изложены основы внедрения дистанционного обучения в последипломное педагогическое образование. Описана технология мониторинга образования на региональном уровне. Раскрыта взаимосвязь эмоциональных и познавательных процессов в обучении. Проанализировано влияние диалогичности учебного содержания на формирование творческого мышления учеников. Рассмотрены психолого-педагогические условия формирования творческой личности будущего учителя, некоторые аспекты технологии самоорганизации деятельности преподавателя. Приведены психолого-педагогические характеристики воспитательной деятельности педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю98я54(4УКР)2 + Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 25 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2002. - 406 с. - укp.

Викладено аспекти гуманізації ліцейної історичної освіти у системі особистісно-орієнтованого навчання. Розкрито сутність та механізми виховання національної свідомості та самосвідомості. Висвітлено проблеми реалізації прав людини у сфері післядипломної педагогічної освіти. Описано технологію адаптивного управління навчальним процесом у загальноосвітній школі з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Проаналізовано формування діалогічної культури у студентів вищих навчальних закладів, роботу класного керівника як умову ефективності виховного процесу, вплив класного керівника на формування самопізнання, самовиховання та самореалізації особистості учня. Розглянуто напрями вивчення зарубіжного досвіду післядипломної педагогічної освіти.

Изложены аспекты гуманизации лицейского исторического образования в системе личностно-ориентированного обучения. Раскрыты сущность и механизмы воспитания национального сознания и самосознания. Освещены проблемы реализации прав человека в сфере последипломного педагогического образования. Описана технология адаптивного управления учебным процессом в общеобразовательной школе с углубленным изучением предметов гуманитарного цикла. Проанализированы формирование диалогической культуры у студентов высших учебных заведений, работа классного руководителя как условие эффективности воспитательного процесса, влияние классного руководителя на формирование самопознания, самовоспитания и самореализации личности ученика. Рассмотрены направления изучения зарубежного опыта последипломного педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 26 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2003. - 464 с. - укp.

Розглянуто питання підготовки педагогів у системі післядипломної освіти до оволодіння методологією особистісно орієнтованого навчання, педагогічну антропологію на шляху реформування сучасних освітніх систем. Розкрито зміст уявлення про матерію та матеріальну єдність світу в процесі формування цілісності знань про природу в учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано інноваційно-дидактичну діяльність вчителя-дослідника. Викладено концептуальні підходи до оновлення цілей, форм та методів педагогічної діяльності вчителя з формування творчої особистості підлітка. Висвітлено проблеми кадрового забезпечення дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації працівників профтехосвіти. Наведено змістову характеристику ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів, психолого-педагогічну характеристику підлітка з проблемної сім'ї. Визначено основні чинники соціального становлення особистості.

Рассмотрены вопросы подготовки педагогов в системе последипломного образования к овладению методологией личностно ориентированного обучения, педагогическая антропология на пути реформирования современных образовательных систем. Раскрыто содержание представления о материи и материальном единстве мира в процессе формирования целостности знаний о природе учеников общеобразовательной школы. Проанализирована инновационно-дидактическая деятельность учителя-исследователя. Изложены концептуальные подходы к обновлению целей, форм и методов педагогической деятельности учителя по формированию творческой личности подростка. Освещены проблемы кадрового обеспечения дистанционного обучения в системе повышения квалификации работников профтехобразования. Приведены содержательная характеристика ценностных ориентаций будущих учителей, психолого-педагогическая характеристика подростка с проблемной семьи. Определены основные факторы социального становления личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 27 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2003. - 420 с. - укp.

Висвітлено особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку у післядипломній освіті. Розглянуто педагогічні умови успішного формування духовного ідеалу в загальноосвітніх закладах, питання гуманізації педагогічного процесу у початковій школі. Описано засоби внутрішньошкільної підготовки учителів до гуманізації педагогічного процесу. Проаналізовано теоретичні та методологічні засади формування соціоекономічної культури студентів вищих навчальних закладів України. Розкрито культорологічний зміст полікультурного виховання, теоретичні засади професійно-педагогічної діяльності викладача вузу, визначено рівні його готовності до самореалізації. Викладено психолого-педагогічні основи формування толерантності молоді та її культури у полікультурному суспільстві.

Освещены особенности педагогического творчества и факторы его развития в последипломном образовании. Рассмотрены педагогические условия успешного формирования духовного идеала в общеобразовательных заведениях, вопросы гуманизации педагогического процесса в начальной школе. Описаны средства внутришкольной подготовки учителей к гуманизации педагогического процесса. Проанализированы теоретические и методологические основы формирования социоэкономической культуры студентов высших учебных заведений Украины. Раскрыты культурологическое содержание поликультурного воспитания, теоретические основы профессионально-педагогической деятельности преподавателя вуза, определены уровни его готовности к самореализации. Изложены психолого-педагогические основы формирования толерантности молодежи и ее культуры в поликультурном обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 28 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2003. - 417 с. - укp.

Висвітлено напрямки діяльності системи післядипломної педагогічної освіти щодо розвитку творчої особистості педагога. Проведено системний аналіз соціально-педагогічних факторів підготовки менеджерів освіти. Розглянуто психологічні особливості управлінської діяльності керівників ВНЗ як фактор гуманізації системи вищої освіти, проблему підготовки учителя початкових класів до управлінської діяльності. Розкрито сутність формування ціннісного ставлення до навчальної діяльності учнів молодших класів, філософські, психологічні та педагогічні аспекти. Описано організаційну структуру позашкільного навчального закладу. Викладено теоретико-методологічні основи диференціації та інтеграції у педагогічному процесі ВНЗ.

Освещены направления деятельности системы последипломного педагогического образования по развитию творческой личности педагога. Приведен системный анализ социально-педагогических факторов подготовки менеджеров образования. Рассмотрены психологические особенности управленческой деятельности руководителей ВУЗ как фактор гуманизации системы высшего образования, проблема подготовки учителя начальных классов к управленческой деятельности. Раскрыты сущность формирования ценностного отношения к учебной деятельности учеников младших классов, философские, психологические и педагогические аспекты. Описана организационная структура внешкольного учебного заведения. Изложены теоретико-методологические основы дифференциации и интеграции в педагогическом процессе ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр) + Ч311.220я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 29 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2003. - 401 с. - укp.

Викладено особистісний підхід до класифікації функцій сучасної післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто питання інформаційного забезпечення процесу перспективного управління в педагогічній системі ВНЗ, гуманізації педагогічної діяльності як інноваційного процесу. Проаналізовано формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів, розвиток їх свідомості та самосвідомості в процесі навчання. Описано психолого-педагогічні особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку. Розкрито зміст і структуру дослідницьких умінь студентів. Висвітлено проблеми соціально-психологічного клімату у педагогічному колективі, основні етапи вивчення проблеми корекції девіантної поведінки.

Изложен личностный подход к классификациям функций современного последипломного педагогического образования. Рассмотрены вопросы информационного обеспечения процесса перспективного управления в педагогической системе ВУЗ, гуманизации педагогической деятельности как инновационного процесса. Проанализированы формирование ценностных ориентаций у младших школьников, развитие их сознания и самосознания в процессе учебных занятий. Описаны психолого-педагогические особенности общения детей младшего школьного возраста. Раскрыты содержание и структура исследовательских умений студентов. Освещены проблемы социально-психологического климата в педагогическом коллективе, основные этапы изучения проблемы коррекции девиантного поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)2

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сущенко А. В. 
Еволюція педагогічної освіти в Україні на етапі націєтворення : монографія / А. В. Сущенко, Т. І. Сущенко, О. О. Футнікова, К. П. Бабенко, О. І. Гура, О. К. Данилевич; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2008. - 392 c. - Бібліогр.: с. 385-387. - укp.

Розглянуто теоретичні засади становлення педагогічної освіти в Україні. Розкрито питання управління навчальними закладами в контексті нормології та теорії управління освітніми системами. Викладено концептуальні засади модернізації та розвитку професіоналізму педагогів у процесі післядипломної освіти. Вивчено проблеми гуманізації педагогічної діяльності фахівця у ВНЗ. Увагу приділено прогнозуванню перспектив розвитку вітчизняної педагогічної освіти.

Рассмотрены теоретические основы становления педагогического образования в Украине. Раскрыты вопросы управления учебными заведениями в контексте нормологии и теории управления образовательными системами. Изложены концептуальные основы модернизации и развития профессионализма подготовки педагогов в процессе последипломного образования. Изучены проблемы гуманизации педагогической деятельности специалиста в ВУЗ. Уделено внимание прогнозированию перспектив развития отечественного педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч484(4УКР) + Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 34 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2005. - 423 с. - укp.

Розглянуто питання формування життєвої компетентності молодших школярів, творчої самореалізації особистості, підготовки учителів початкових класів до керівництва самостійною роботою учнів. Викладено методику діагностики особистісно-орієнтованої педагогічної діяльності. Проаналізовано роль професійного етапу навчального модуля у формуванні професійної компетентності учителів іноземних мов. Розкрито сутність і зміст вокально-музичного виховання студентів педагогічних коледжів. Описано методи вдосконалення та активізації навчання. Висвітлено соціально-психологічні особливості самовизначення сучасної української молоді, специфічні особливості ціннісних орієнтацій підлітків.

Рассмотрены вопросы жизненной компетентности младших школьников, творческой самореализации личности, подготовки учителей начальных классов к руководству самостоятельной работой учеников. Изложена методика диагностики личностно-ориентированной педагогической деятельности. Проанализирована роль профессионального этапа учебного модуля в формировании профессиональной компетентности учителей иностранных языков. Раскрыты сущность и содержание вокально-музыкального воспитания студентов педагогических колледжей. Представлены методы усовершенствования и активизации обучения. Освещены социально-психологические особенности самоопределения современной украинской молодежи, специфические особенности ценностных ориентаций подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 35 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2005. - 405 с. - укp.

Розглянуто питання адаптації ВНЗ України до європейського освітнього середовища, трансформації інтеграції наукових знань у навчальних дисциплінах. Викладено загальнонаукові підходи до визначення професійної компетентності педагога, а також компетентнісний підхід до організації науково-методичної роботи в школі. Проаналізовано педагогічне значення політизації у формуванні особистості студента, роль вокально-музичного виховання у професійній підготовці студентів педагогічних коледжів. Висвітлено аспекти розвитку педагогічного потенціалу педагога. Розкрито вплив соціально-економічних факторів на модернізацію освіти в напрямку профілізації загальноосвітньої середньої школи.

Рассмотрены вопросы адаптации ВУЗ Украины в европейскую образовательную среду, трансформации интеграции научных знаний в учебных дисциплинах. Изложены общенаучные подходы к определению профессиональной компетентности педагога, а также компетентностный подход к организации научно-методической работы в школе. Проанализированы педагогическое значение политизации в формировании личности студента, роль вокально-музыкального воспитания в профессиональной подготовке студентов педагогических колледжей. Освещены аспекты развития педагогического потенциала педагога. Изучено влияние социально-экономических факторов на модернизацию образования в направлении профилизации общеобразовательной средней школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 36 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2005. - 415 с. - укp.

Розглянуто питання гуманізації педагогічного процесу як умову розвитку життєвої компетентності учнів початкових класів. Висвітлено проблеми використання дидактичних технологій сприяння становленню компетентної особистості у процесі природничої освіти учнів. Проаналізовано основні напрями розвитку менеджменту освітніх інновацій. Описано зарубіжні моделі дистанційного навчання в організаційному аспекті, сучасні технології релігійно-морального виховання підлітків у сім'ї. Визначено шляхи підвищення творчої самореалізації вчителя. Розкрито теоретичні витоки і проблеми психології управлінського впливу, психолого-педагогічні основи взаємодії суб'єктів управління навчальним процесом у навчальному закладі. Наведено психолого-педагогічні характеристики процесу самовдосконалення вчителя.

Рассмотрены вопросы гуманизации педагогического процесса как условие развития жизненной компетентности учеников начальных классов. Освещены проблемы использования дидактических технологий способствования становлению компетентной личности в процессе природоведческого образования учеников. Проанализированы основные направления развития менеджмента образовательных инноваций. Представлены зарубежные модели дистанционного обучения в организационном аспекте, современные технологии религиозно-морального воспитания подростков в семье. Определены пути повышения творческой самореализации учителя. Раскрыты теоретические истоки и проблемы психологии управленческого влияния, психолого-педагогические основы взаимодействия субъектов управления учебным процессом в учебном заведении. Приведены психолого-педагогические характеристики процесса самоусовершенствования учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2 + Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського