Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Сусська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Сусська О. О. 
Інформаційний імунітет: проблеми психологічного захисту в інформаційному просторі : монографія / О. О. Сусська. - К., 2008. - 107 c. - Бібліогр.: 119 назв. - укp.

Розглянуто питання психологічного захисту за умов використання нових інформаційних технологій. Описано маніпулятивні технології та особливості їх використання в засобах масової комунікації, психологічні явища як фактори реклами, визначено її вплив на реципієнта.

Рассмотрены вопросы психологической защиты в условиях использования новых информационных технологий. Описаны манипулятивные технологии и особенности их использования в средствах массовой коммуникации, психологические явления как факторы рекламы, определено её влияние на реципиента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю959.49 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сусська О. О. 
Психологія інформаційної діяльності в сфері масової комунікації. Основи формування критеріїв ефективності інформаційного обміну : [монографія] / О. О. Сусська. - К., 2007. - 81 c. - Бібліогр.: с. 75-79. - укp.

Визначено психологічні особливості масової комунікації, розглянуто методологію психолого-комунікативного підходу та діалогічні засади спілкування. Розкрито значення гуманізації масових комунікативних процесів як критерію ефективності інформаційного обміну. Показано роль пізнавальних і культурних потреб особистості у комунікативній взаємодії за умов масової комунікації. Проаналізовано актуальні проблеми гуманізації українського інформаційного простору. Досліджено вплив інформаційної діяльності на процес становлення особистості.

Определены психологические особенности массовой коммуникации, рассмотрена методология психолого-коммуникативного подхода и диалогичекие основы общения. Раскрыто значение гуманизации массовых коммуникативных процессов как критерия эффективности информационного обмена. Показана роль познавательных и культурных потребностей личности в коммуникативном взаимодействии в условиях массовой коммуникации. Проанализированы актуальные проблемы гуманизации украинского информационного пространства. Исследовано влияние информационной деятельности на процесс становления личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сусська О. О. 
Персоніфікація інформаційного обміну : монографія / О. О. Сусська. - Київ : Логос, 2013. - 255 c. - Бібліогр.: с. 238-255 - укp.

Досліджено проблему удосконалення комунікативних відносин та задоволення інформаційних потреб людини в сучасному мас-медійному просторі. Висвітлено можливості персоніфікації екранних образів, здійснено соціологічний аналіз інформаційного обміну, зокрема, зміни ролей комунікатора та аудиторії за нових технологічних реалій. Представлено концепцію інформаційного поля особистості, де наголошується роль особистості за нових умов інформаційного обміну. Проаналізовано значення персоніфікації повідомлень мас-медіа як вирішального фактора розуміння повноти смислу інформації та ефективності комунікативної взаємодії в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч238.7

Шифр НБУВ: ВА778012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сусська О. О. 
Інформаційне поле персоніфікованого суб'єкта в медіапросторі сучасного суспільства : автореф. дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / О. О. Сусська; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ, 2020. - 30 c. - укp.

Представлено авторська соціологічна концепція інформаційного поля персоніфікованого суб'єкта медіакомунікацій. Запропонована концепція вирішила наукову проблему, яка ґрунтується на гносеологічному протиріччі між наявними теоретичними підходами, сформувала уяву про специфіку сучасного дискурсу мас-медіа, враховуючи асинхронну невідповідність змісту засобів масової комунікації (зокрема, віртуальний простір) та реалій життя; асиметрію традиційних медіа і сучасних змін статусу журналіста (у нових медіа тощо); появу нового явища "персоніфікованої суб’єктності" в мережах та інформаційному просторі. Обґрунтовано методологічну платформу соціологічного аналізу процесу персоніфікації комунікативної взаємодії в сучасному медіапросторі. Сформовано комплекс теоретико-методологічних засад соціологічного пояснення трансформацій сучасного медіаландшафту, зокрема, концепту "інтерпретативних спільнот". У ключі міждисциплінарності розроблені методологічні засади соціологічного пояснення трансформацій аудиторії мас-медіа щодо появи нового актора - персоніфікованого суб'єкта медіакомунікацій. Виявлено новий феномен контамінації суб'єктності, що полягає у суміщенні рольових статусів комунікатора та комуніканта (реципієнта) під час формування відповідних настанов та втілення інформаційних потреб особи під час конструювання персоніфікованим суб'єктом власного інформаційного поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676*332.1-723.2 + С5*333.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446122 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського