Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Столярчук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гомон М. Л. 
Ефективність післяопераційного знеболювання у хворих, яким здійснені реконструктивні операції на артеріях нижніх кінцівок / М. Л. Гомон, І. І. Міщук, О. М. Скупий, Р. О. Гомон, А. І. Тереховський, А. Б. Оссовська, І. О. Каспришен, О. В. Столярчук // Клініч. хірургія. - 2007. - № 2-3. - С. 111. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.862-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Шувар Р.  
Числовий розв'язок фундаментальної системи рівнянь для задач стаціонарної фотопровідності / Р. Шувар, О. Столярчук // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. фіз. - 2007. - Вип. 40. - С. 144-152. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто методику числового розв'язку фундаментальної системи рівнянь під час аналізу стаціонарної фотопровідності. Запропоновано метод лінеаризації виразів для швидкості рекомбінації у наближенні часу життя. Одержану систему рівнянь розв'язано за допомогою методу скінченних різниць. Досліджено оптимальний вибір виразів для апроксимації похідних нормувальних коефіцієнтів, стійкість і збіжність різницевої схеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: В377.142в641.8

Шифр НБУВ: Ж28852/фіз. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Столярчук О. А. 
Професійна самооцінка майбутнього фахівця: теорія і практика : навч.-метод. посіб. / О. А. Столярчук. - К. : Наук. світ, 2010. - 103 c. - Бібліогр.: с. 101-103. - укp.

Запропоновано програму розвитку професійної самооцінки та самосвідомості в цілому студентів як суб'єктів професіоналізації на етапі фахового навчання. Визначено, що зміст програми включає інформаційний, діагностичний та розвивальний компоненти. Зазначено, що програма орієнтована на психологічний супровід фахового становлення майбутніх вчителів.

Предложена программа развития профессиональной самооценки и самосознания в целом студентов как субъектов профессионализации на этапе профессиональной учебы. Отмечено, что содержание программы включает информационный, диагностический и развивающий компоненты. Установлено, что программа ориентирована на психологическое сопровождение профессионального становления будущих учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шувар Р. Я. 
Числове моделювання дифузійно-дрейфових та рекомбінаційних процесів модуляційної фотопровідності в квазістаціонарному наближенні / Р. Я. Шувар, О. В. Столярчук // Наук. вісн. Чернів. ун-ту. Сер. Фізика, електроніка. - 2007. - Вип. 344. - С. 107-112. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто моделювання числового розв'язку фундаментальної системи рівнянь для аналізу фотопровідності у встановленому квазістаціонарному режимі в лінійному наближенні за параметром модуляції. Запропоновано метод перетворення виразів для швидкості рекомбінації в наближенні часу життя. Одержана система рівнянь розв'язується за допомогою методу скінченних різниць. Розраховано просторовий розподіл амплітуд змінних концентрацій вільних носіїв заряду та напруженості електричного поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.2 в641.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Столярчук О. В. 
Концептуальна модель інформаційної системи розкладу занять з доступом через HTTP-протокол / О. В. Столярчук, Р. Я. Шувар, А. М. Продивус // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 743. - С. 151-160. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто модель інформаційної системи розкладу занять навчального закладу та організацію роботи з нею через HTTP-протокол. Проаналізовано запити, які користувач може створювати, раціональний вибір та оптимальність створення таблиць і зв'язків між ними. Досліджено обмеження, які виникають під час проектування структури таких баз, вимоги до цілісності та несуперечливості даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41 + Ч311.444

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Столярчук О. А. 
Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів / О. А. Столярчук // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2010. - № 2 (14). - С. 90-95. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття кризи фахового навчання, проаналізовано характер впливу криз фахового навчання майбутніх педагогів на формування їх професійної самооцінки. Окреслено залежність формування професійної самооцінки майбутнього вчителя від стратегій подолання криз фахового навчання. Зазначено, що кризи фахового навчання майбутнього педагога проявляються в зміні темпу та вектора його професійного розвитку, супроводжуються перебудовою смислових структур професійної свідомості, переорієнтацією на нові цілі, корекцією соціально-професійної позиції особистості, що підготовлює зміну засобів використання навчально-професійної діяльності, взаємовідносин з оточуючими людьми. Виявлено, що професіоналізація майбутнього вчителя на етапі фахового навчання супроводжується переживанням криз адаптації, апробації та фахової готовності, які мають не обов'язковий, а ймовірний характер.

Раскрыто содержание понятия кризиса профессионального обучения, проанализирован характер влияния кризисов будущих педагогов на формирование их профессиональной самооценки. Очерчена зависимость формирования профессиональной самооценки будущего учителя от стратегий преодоления кризисов специального обучения.

There was explained the concept of the vocational training crisis, was analyzed the character of the influence of the future teachers' vocational training crises on forming their professional self-appraisal. The dependence of the forming professional self-appraisal of future teacher was outlined on strategies of overcoming of the vocational training crises.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Столярчук О. А. 
Дослідження динаміки криз фахового навчання майбутніх учителів / О. А. Столярчук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 305-311. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Аргументовано, що в процесі фахової підготовки особистість переживає певні кризи професійного навчання. З'ясовано найбільш кризові ситуації для студентського віку. Проаналізовано зміст становлення студентів як майбутніх суб'єктів педагогічної діяльності. Виокремлено кризи їх фахового навчання. На підставі емпіричних досліджень підтверджено переживання криз адаптації, апробації та фахової готовності більшістю майбутніх учителів. Наголошено, що студенти, маючи значний досвід фахового навчання, спроможні виявити та оцінити наявність у себе симптомів кризи та характер її перебігу.

Аргументировано, что в процессе профессиональной подготовки личность переживает определенные кризисы профессионального обучения. Установлены наиболее кризисные ситуации для студенческого возраста. Проанализировано содержание становления студентов как будущих субъектов педагогической деятельности. Выделены кризисы профессионального обучения. На основании эмпирических исследований подтверждены переживания кризисов адаптации, апробирования и профессиональной готовности большинством будущих учителей. Подчеркнуто, что студенты, имея значительный опыт профессионального обучения, способны выявить и оценить наличие в себе симптомов кризиса и характера ее протекания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Столярчук О. А. 
Психологічні особливості формування самооцінки майбутніх учителів в умовах криз професійного навчання : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. А. Столярчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Дослідження присвячено виокремленню чинників і напрямів формування самооцінки майбутніх вчителів за умов криз професійного навчання. З'ясовано, що під час фахового навчання професійна самооцінка стає впливовим парціальним проявом загального процесу самооцінювання молодих людей. Виокремлено такі компоненти самооцінки вчителя як самооцінка професійних знань, самооцінка професійних умінь і навичок, самооцінка професійних мотивів і переконань, самооцінка професійно значущих особистісних якостей та досліджено їх динаміку. Проаналізовано переживання студентами кризи адаптації та підтверджено існування криз апробації та фахової готовності. Встановлено, що характер кризи професійного навчання є одним із внутрішніх чинників конструктивного чи деструктивного впливу на формування самооцінки майбутніх вчителів. Розроблено й апробовано психолого-педагогічні заходи оптимізації професійної самооцінки майбутніх вчителів через підвищення рівня її адекватності, зростання узгодженості компонентів і формування конструктивної стратегії переживання кризи фахової готовності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Столярчук О. А. 
Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів / О. А. Столярчук // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 20. - С. 81-86. - укp.

Проаналізовано результати апробації програми психолого-педагогічної оптимізації професійної самооцінки майбутніх учителів, яка підтвердила доречність створення суб’єктно спрямованого освітнього простору шляхом активізації внутрішніх механізмів професійного становлення особистості. Доведено дієвість механізму зовнішнього керування динамікою професійної самооцінки майбутніх учителів через збагачення рівня їх обізнаності, активізацію рефлексивних процесів і цілеспрямованого саморозвитку. Зроблено висновок, що під час збагачення професійної самооцінки студентів відбувається вдосконалення таких її характеристик, як диференційованість, адекватність, узгодженість. Однак несприятливі чинники вибору професії вчителя, опосередкована навчальна мотивація, брак професійного досвіду спричинюють неадекватність і неузгодженість професійної самооцінки майбутніх учителів.

Проанализированы результаты апробации программы психолого-педагогической оптимизации профессиональной самооценки будущих учителей, подтвердившей целесообразность создания субъектно направленного образовательного пространства путем активизации внутренних механизмов профессионального становления личности.

The article analyzes the test results of the program of psycho-educational optimization of professional self-esteem of future teachers which confirmed the relevance of the creation of subject oriented educational environment by enhancing


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.4

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Столярчук О. С. 
Специфіка історичного знання і пізнання в соціально-філософському дискурсі : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / О. С. Столярчук; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розроблено концепцію історичного знання та пізнання як дослідження особливої реальності - сфери минувшини, презентованої артефактами - матеріальною та знаково-символічною культурами. Подано аналіз соціальних і праксеологічних контекстів історичного знання та пізнання, розкрито причини впливу соціальних і праксеологічних чинників на історичне знання та пізнання відповідно до особливостей феномену історичної реальності. Виявлено огляд проблем трансформації історичного знання та пізнання за умов глобалізації та становлення інформаційного суспільства, актуалізовано проблему історичної пам'яті та забуття. Розглянуто характеристику історичної реальності як багатопланового мобільного предметного та віртуального конструйованого об'єкта пізнання, часово дистанційованого стосовно суб'єкта пізнання. Уточнено критеріальні ознаки історії та філософії. З'ясовано, що основним методологічним принципом історичного знання та пізнання є плюралізм методів і світоглядних настанов, зазначено його міждисциплінарний характер та особливий предмет - історія як зміна та розвиток у часі соціальної детермінації людської діяльності, як унікальна та неповторна подія і як надбуттєвий сенс людських вчинків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Столярчук О. В. 
Ділова гра на уроках німецької мови як засіб професійного самовираження старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно зорієнтованого підходу / О. В. Столярчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 93-96. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Відзначено, що знання іноземної мови є складовою частиною підготовки учня та однієї з передумов його подальшої успішної трудової й освітньої діяльності. Висвітлено ефективність використання ділової гри на уроках німецької мови як засобу професійного самовираження старшокласників в загальноосвітній школі у контексті особистісно зорієнтованого підходу. Зроблено висновок про те, що ділова гра на уроці німецької мови є сучасною формою навчання, яка моделює життєві ситуації, явища, процеси, види професійної діяльності.

Отмечено, что знание иностранного языка является составной частью подготовки ученика и одной из предпосылок его дальнейшей успешной трудовой и образовательной деятельности. Освещена эффективность использования деловой игры на уроках немецкого языка как средства профессионального самовыражения старшеклассников в общеобразовательной школе в контексте личностно ориентированного подхода. Сделан вывод о том, что деловая игра на уроке немецкого языка является современной формой обучения, моделирующей жизненные ситуации, явления, процессы, виды профессиональной деятельности.

The article discusses the business game as an effective way of learning the German language in the context of individually oriented approach. A definition of «business game» is given, also the attention is focused on the basic characteristics and methods of organization of business games in learning a foreign language in the secondary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Столярчук О. А. 
Психологія сучасної сім'ї : навч. посіб. / О. А. Столярчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Кременчук : Щербатих О.В., 2015. - 135 c. - Бібліогр.: с. 133-135 - укp.

Розкрито загальні аспекти сімейної психології, що є основою для подальшого засвоєння читачами позитивних і негативних особливостей шлюбно-родинної взаємодії. Розглянуто історичну динаміку родинних взаємин, а також формування та сучасні тенденції розвитку вітчизняного інституту сім'ї. На основі аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних вчених розкрито проблематику мотивації одруження, подружньої сумісності, шлюбної адаптації, задоволеності шлюбом, динаміки подружніх взаємин. Висвітлено типові психологічні проблеми родини, зокрема позашлюбних зв'язків, сімейних конфліктів і криз, розлучень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-213.6 + Ю956

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петрушенко В. В. 
Оксидативний стрес у хворих на гострий панкреатит: асоціації із синдромом системної запальної відповіді та органною дисфункцією / В. В. Петрушенко, О. В. Столярчук // Медицина неотлож. состояний. - 2016. - № 2. - С. 128-132. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обстежено 129 хворих на гострий панкреатит. Досліджено показники інтенсивності вільнорадикального окиснення, перекисного окиснення ліпідів, антиоксидантної активності плазми крові, тяжкість проявів синдрому системної запальної відповіді (СЗВ) та органної дисфункції/недостатності залежно від наявності в комплексі інтенсивної терапії препаратів з антиоксидантною та антигіпоксантною активністю. Виявлено, що зростання тяжкості синдрому СЗВ асоціюється з підвищенням вмісту маркерів оксидативного стресу в сироватці крові. Включення антиоксидантів (мексидол, аскорбінова кислота) в інтенсивну терапію пацієнтів із гострим панкреатитом надає змогу знизити ступінь проявів оксидативного стресу, сприяє зменшенню проявів синдрому СЗВ та частоти органних дисфункцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.601.1-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Петрушенко В. В. 
Оксидативний стрес у хворих на гострий панкреатит: асоціації із синдромом системної запальної відповіді та органною дисфункцією / В. В. Петрушенко, О. В. Столярчук // Медицина неотлож. состояний. - 2016. - № 5. - С. 105-109. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обстежено 129 хворих на гострий панкреатит. Досліджено показники інтенсивності вільнорадикального окислення, перекисного окислення ліпідів, антиоксидантної активності плазми крові, тяжкість проявів синдрому системної запальної відповіді та органної дисфункції/недостатності залежно від наявності в комплексі інтенсивної терапії препаратів з антиоксидантною та антигіпоксантною активністю. Виявлено, що зростання тяжкості синдрому системної запальної відповіді асоціюється з підвищенням вмісту маркерів оксидативного стресу в сироватці крові. Включення антиоксидантів (мексидол, аскорбінова кислота) в інтенсивну терапію пацієнтів із гострим панкреатитом дозволяє знизити ступінь проявів оксидативного стресу, сприяє зменшенню проявів синдрому системної запальної відповіді та частоти органних дисфункцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.601.1 + Р457.465.601.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Столярчук О. А. 
Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ / О. А. Столярчук // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2016. - № 25. - С. 100-106. - Бібліогр.: с. 106 (6 назв) - укp.

Висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Наголошено на полідетермінованості процесу пристосування студентів I курсу до нового соціального статусу студента та впливі рівня адаптованості на успішність фахового навчання і професійного становлення особистості. Проаналізовано результати констатувального дослідження впливу мотивів вступу та фахового навчання першокурсників на рівень їх адаптованості та дезадаптованості. Розкрито зміст рефлексії студентами I курсу труднощів їх пристосування до навчання у вищій школі.

Освещены результаты теоретического анализа проблемы адаптации первокурсников к условиям обучения в ВУЗ. Сделан акцент на полидетерминированности процесса адаптации студентов I курса к новому социальному статусу студента и влиянии уровня адаптированности на успешность профессионального обучения и профессионального становления личности. Проанализированы результаты констатирующего исследования влияния мотивов поступления и профессионального обучения первокурсников на уровень их адаптированности и дезадаптированности. Раскрыто содержание рефлексии студентами I курса трудностей их приспособления к обучению в высшей школе.

Stage of professional training has the essential role in the process of person’s professional evolvement. Matriculation of a young person to higher education establishment accompanies with significant reconstruction of activity, transformation of values and self-perspective which require adaptive processes. At the same time successful accommodation to new social status as being student influences the efficiency of inclusion into profession. Theoretical analysis of learned treatises testifies that adaptation embraces different areas of activities and intercommunication of first year students and is determined by interrelated activity of external and internal factors with predominance of the last mentioned ones.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Столярчук О. В. 
Діагностичні маркери як предиктори необхідності виконання оперативних втручань у хворих для корекції оксидантного стресу при гострому панкреатиті / О. В. Столярчук, О. В. Сергійчук, Н. В. Титаренко, О. Л. Сергійчук // Клініч. хірургія. - 2016. - № 12. - С. 23-25. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.601.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Столярчук О. А. 
Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій / О. А. Столярчук // Пед. процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 21-25. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Висвітлено специфіку формування кар’єрних орієнтацій особистості на ранніх етапах її професіоналізації, зокрема під час фахового навчання. Проаналізовано результати емпіричного дослідження навчальних мотивів майбутніх учителів іноземної мови, виявлено переважання професійно орієнтованої мотивації учіння студентів. Зроблено висновок, що пріоритетними кар’єрними орієнтаціями майбутніх педагогів є інтеграція, автономія та служіння. Кореляційним аналізом зафіксовано стійкі прямі зв’язки між навчальними мотивами та кар’єрними орієнтаціями студентів, а дисперсійний аналіз довів впливовість ряду мотивів учіння майбутніх учителів на формування їх кар’єрних орієнтацій.

Освещена специфика формирования карьерных ориентаций личности на ранних этапах ее профессионализации, в частности во время профессионального обучения. Проанализированы результаты эмпирического исследования учебных мотивов будущих учителей иностранного языка, выявлено преобладание профессионально ориентированной мотивации учения студентов. Сделан вывод, что приоритетными карьерными ориентациями будущих педагогов является интеграция, автономия и служение. Корреляционным анализом зафиксированы устойчивые прямые связи между учебными мотивами и карьерными ориентациями студентов, а дисперсионный анализ показал влиятельность ряда мотивов учения будущих учителей на формирование их карьерных ориентаций.

Peculiarities of person’s career orientations formation on initial stages of its professionalization, in particular, during professional training were represented in the article. Analysis of scientific sources has shown presence of multiple factors and contradictory of contemporaneous students’ career orientations formation. It has been detected that career orientations are reflection of personal significance of professional activity and also a base for career goals formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кукуруза І. Л. 
Аналіз випадків материнської смертності від сепсису у Вінницькій області. Шляхи покращення діагностики та лікування з позиції доказової медицини / І. Л. Кукуруза, Н. В. Титаренко, О. І. Дацюк, О. В. Столярчук // Медицина неотлож. состояний. - 2017. - № 3. - С. 34-39. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

В акушерській практиці сепсис залишається найбільш серйозною причиною материнської смертності, посідаючи провідне місце в її структурі. Зниження імунного статусу та підвищення згортання крові, притаманні вагітності, є сприятливим фоном для генералізації інфекційного процесу та розвитку септичних ускладнень. У лікуванні акушерського сепсису на перше місце виходять питання організації інтенсивної терапії з урахуванням ретельного дотримання принципу ранньої цілеспрямованої терапії (early goal-directed therapy), що надає змогу знизити летальність на 16 % у порівнянні зі звичайною тактикою. Наведено аналіз випадків материнської смертності від сепсису у Вінницькій області в 2015 р. та викладено сучасні підходи до покращання діагностики та лікування з позиції доказової медицини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.230.166 + Р11(4УКР-4ВІН)023.1 + Р716.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Петрушенко В. В. 
Можливості антиоксидантної терапії щодо обмеження органних порушень у ранній фазі гострого некротичного панкреатиту / В. В. Петрушенко, О. В. Столярчук, К. М. Паньків, О. М. Білик // Клініч. хірургія. - 2017. - № 10. - С. 14-16. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.601-5 + Р457.465.604.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Столярчук О. В. 
Корекція оксидативного стресу у хворих на гострий панкреатит (клініко-експериментальне дослідження) : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.03 / О. В. Столярчук; Вінниц. нац. мед. ун-т ім. М.І. Пирогова. - Вінниця, 2016. - 24 c. - укp.

Вивчено ефективность корекції оксидативного стресу (ОС) у хворих на гострий панкреатит (ГП). Під час дослідження ефективності антиоксидантної терапії за умов експериментального ГП встановлено її оптимізуючий вплив на вираженість некробіотичних і некротичних змін, перебіг репаративних процесів у підшлунковій залозі, зниження інтенсивності проявів ОС та зменшення пригнічення антиоксидантного захисту. За комплексного оцінювання показників ОС у 129-ти хворих на ГП в ранній фазі захворювання встановлено виражену інтенсифікацію процесів перекисного окислення ліпідів та білків, з накопиченням маркерів ОС: малонового діальдегіду та білкових карбонільних груп, що асоціюється зі ступенем тяжкості синдрому системної запальної відповіді. Проведено порівняльний аналіз вільнорадикального окислення та антиоксидантного захисту в залежності від форми ГП. Обгрунтовано вибір антиоксиданту в залежності від форми ГП в комплексній терапії ранньої фази захворювання. Доведено, що у разі набрякової форми ГП застосування аскорбінової кислоти у поєднанні зі стандартизованим лікуванням не поступається за ефектом мексидолу, а при некротичній - застосування мексидолу дозволяє знизити ступінь вираженості проявів синдрому системної запальної відповіді. Розроблено систему прогнозування вірогідності оперативних втручань у хворих із корекцією ОС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.601.1 + Р413.601.1-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА423707 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського