Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Стихун Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Стихун Н. 
Засоби театральної педагогіки у педагогічній діяльності педагогів-новаторів (70 - 80 роки ХХ ст.) / Н. Стихун // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 113-115. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано досвід педагогів-новаторів 1970 - 1980-х рр. (В. Ф. Шаталова, І. П. Волкова, Є. М. Ільїна, Ш. О. Амонашвілі та ін.) з використання засобів театральної педагогіки для удосконалення педагогічної майстерності. Зауважено, що педагогічна дія - насамперед духовне переживання, завдяки якому відбувається взаємодія, що педагог-актор має одразу стати педагогом-режисером, передавши свої акторські функції учням. На підставі наукової спадщини цих педагогів стверджується, що завдяки засобам театральної педагогіки вчитель може удосконалювати власну педагогічну майстерність, що театральна педагогіка впродовж свого вікового існування виробила й експериментально перевірила систему навчання й виховання, завдяки яким здійснюється дана взаємодія. Резюмовано, що досвід вітчизняних педагогів-новаторів, який став світовим надбанням, набуває ще більшої актуальності нині, коли ведуться пошуки шляхів гуманізації шкільної освіти і виховання.

Проанализирован опыт педагогов-новаторов 1970 - 1980-х гг (В. Ф. Шаталова, И. П. Волкова, Е. Н. Ильина, Ш. А. Амонашвили и др.) по использованию средств театральной педагогики для совершенствования педагогического мастерства. Отмечено, что педагогическое действие - прежде всего духовное переживание, благодаря которому происходит взаимодействие, что педагог-актер должен сразу стать педагогом-режиссером, передав свои актерские функции ученикам. На основании научного наследия этих педагогов утверждается, что благодаря средствам театральной педагогики учитель может совершенствовать собственное педагогическое мастерство, что театральная педагогика на протяжении своего векового существования выработала и экспериментально проверила систему обучения и воспитания, благодаря которым осуществляется такое взаимодействие. Резюмировано, что опыт отечественных педагогов-новаторов, который стал мировым достоянием, приобретает еще большую актуальность сейчас, когда ведутся поиски путей гуманизации школьного образования и воспитания.

The role of facilities of theatrical pedagogic, which form creative personality of teacher, is examined in the article, Analyzed facilities of theatrical pedagogic, which was used in pedagogical activity of teachers-innovators 1970 - 1980 XX of item, for the improvement of pedagogical trade.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Щ33 р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стихун Н. 
Мистецтво художнього слова як засіб формування творчої особистості студента - майбутнього вчителя / Н. Стихун // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 87-89. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто роль майстерності художнього слова для розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога, проаналізовано основні прийоми роботи з художнім словом, що можуть бути використані для вдосконалення педагогічної майстерності, акцентовано на відсутності належної уваги в системі педагогічної освіти формуванню в майбутніх учителів власної лексики. Зазначено, що головною умовою виразності мовлення вчителя є образне бачення ним тих предметів, подій, про які він розповідає - саме завдяки цьому мовлення вчителя набуває емоційності та залишає у пам'яті учня, крім інформації, атмосферу, якою супроводжувалося спілкування з ним. Показано, що художнє слово відкриває великі можливості для тренування інтонаційної виразності мови вчителя. Для підвищення педагогічної майстерності майбутнього працівника освіти культури, формування світогляду та творчої особистості художнім словом запропоновано активне залучення студентів до проведення літературних вечорів, театралізованого інсценування різних літературних творів тощо.

Рассмотрена роль мастерства художественного слова для развития творческого потенциала будущего педагога, проанализированы основные приемы работы с художественным словом, которые могут быть использованы для совершенствования педагогического мастерства, отмечено отсутствие в системе педагогического образования должного внимания формированию у будущих учителей собственной лексики. Указано, что главным условием выразительности речи учителя является образное видение им тех предметов, событий, о которых он рассказывает - именно благодаря этому речь учителя приобретает эмоциональность и оставляет в памяти ученика, кроме информации, атмосферу, которой сопровождалось общение с ним. Показано, что художественное слово открывает большие возможности для тренировки интонационной выразительности языка учителя. Для повышения педагогического мастерства будущего работника образования культуры, формирования мировоззрения и творческой личности художественным словом предложено активное привлечение студентов к проведению литературных вечеров, театрализованных инсценировок различных литературных произведений т.д.

In the article an attempt is done to role of the art of artistic word, itТs main functions, which from creative persons of the future teacher. The reception and methods were analyzed in the about work of art, which can be use for improvement pedagogical skill.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ш5(4УКР) р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стихун Н. 
Театральне мистецтво як засіб удосконалення педагогічної майстерності вчителя / Н. Стихун // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 132-136. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто значення засобів театрального мистецтва в удосконаленні педагогічної майстерності вчителя. На основі наукових досліджень теоретиків та практиків педагогічної освіти (Яна Амоса Коменського, Ш. О. Амонашвілі, В. О. Сухомлинського, А. С. Макаренка, К. Ушинського) проаналізовано суміжність акторської і педагогічної діяльності.

Рассмотрено значение средств театрального искусства в совершенствовании педагогического мастерства учителя. На основе научных исследований теоретиков и практиков педагогического образования (Яна Амоса Коменского, Ш. А. Амонашвили, В. А. Сухомлинского, А. С. Макаренко, К. Ушинського) проанализировано совмещение актерской и педагогической деятельности.

Сconsiders the significance of theater in improving teaching skills teacher. Based on research and practitioners Teacher Education (Jan Amos Comenius, S. Amonashvili, V. Sukhomlinsky, Makarenko, K. Ushyns'kogo) analyzed the relationship of acting and teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стихун Н. 
Використання засобів театрального мистецтва для формування готовності педагогів до інноваційної діяльності в умовах безперервної післядипломної педагогічної освіти / Н. Стихун // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 6-9. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито значення використання засобів театрального мистецтва для формування готовності педагогів до інноваційної діяльності за умов безперервної післядипломної педагогічної освіти. Визначено ефективність впливу засобів театрального мистецтва на удосконалення професійних здібностей у педагогічній діяльності вчителя на основі наукових досліджень теоретиків і практиків педагогічної освіти. Подано загальні правила, яких пропонує дотримуватися науковець В. Кан-Калик з метою оптимізації спілкування вчителя з дітьми.

Раскрыто значение использования средств театрального искусства для формирования готовности педагогов к инновационной деятельности в условиях непрерывного последипломного педагогического образования. Определена эффективность воздействия средств театрального искусства на совершенствование профессиональных способностей в педагогической деятельности учителя на основе научных исследований теоретиков и практиков педагогического образования. Приведены общие правила, которым предлагает следовать ученый В. Кан-Калик с целью оптимизации общения учителя с детьми.

Discloses the importance of the use of theater to create readiness of teachers to innovate in continuous postgraduate teacher education. The efficiency of the impact of theater on the improvement of professional skills in the teaching of the teacher, based on research and practitioners of teacher education. Filed general rules, which suggests to follow the scientist W. Kang Kalik to optimize communication between a teachers with children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стихун Н. 
Театральна педагогіка як джерело збагачення професійними знаннями педагогів у системі випереджувальної освіти / Н. Стихун // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 193-195. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано значення та роль театральної педагогіки як джерела збагачення професійними знаннями педагогів у системі випереджувальної післядипломної освіти, що зорієнтована на умови професійної діяльності педагога в інформаційному суспільстві. Розглянуто використання елементів театральної педагогіки, що сприяють формуванню професійно-особистісних якостей майбутніх учителів. Увагу приділено розвитку педагогічного артистизму як професійної якості особистості, що виявляється у художньо-комунікативній, творчо-виконавській і художньо-організаторській діяльності та впливає на підвищення рівня загальної професійної майстерності вчителя.

Проанализированы значение и роль театральной педагогики как источника обогащения профессиональными знаниями педагогов в системе опережающего последипломного образования, которое ориентировано на условия профессиональной деятельности педагога в информационном обществе. Рассмотрено использование элементов театральной педагогики, способствующих формированию профессионально-личностных качеств будущих учителей. Уделено внимание развитию педагогического артистизма как профессионального качества личности, которое проявляется в художественно-коммуникативной, творчески-исполнительской и художественно-организаторской деятельности и влияет на повышение уровня общего профессионального мастерства учителя.

The value of theatrical pedagogic as sources of enriching is analyzed in the article by professional knowledge of teachers in the system of passing ahead continuing educations. The problem of professional preparation of teacher is examined, namely forming technicians and technologies of teacher by facilities of theatrical pedagogic. The special attention applies on forming of artistry of teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.6

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стихун Н. В. 
Розвиток професійної майстерності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів засобами театрального мистецтва (20 - 80-ті рр. ХХ ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. В. Стихун; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Рівне, 2017. - 20 c. - укp.

Представлено цілісний аналіз розвитку професійної майстерності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів засобами театрального мистецтва (20-80-ті рр. XX ст.). Проаналізовано суспільно-історичні передумови, тенденції, чинники, зумовленість розвитку професійної майстерності вчителів засобами театрального мистецтва у вітчизняній педагогіці окресленого періоду; виконано ретроспективний аналіз проблеми розвитку професійної майстерності вчителів засобами театрального мистецтва у психолого-педагогічній літературі (20 - 80-х рр. XX ст.). Удосконалено наукове уявлення про історіографію проблеми та джерельну базу дослідження. Висвітлено важливість педагогічної преси для вирішення проблеми розвитку професійної майстерності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів засобами театрального мистецтва радянського періоду. Визначено перспективи використання досвіду професійної майстерності вчителів засобами театрального мистецтва досліджуваного періоду в умовах сучасних загальноосвітніх шкіл. Основні результати дослідження впроваджено у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів та інституцій системи педагогічної освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430772 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського