Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Спірін О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дубасенюк О. А. 
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : Моногр. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвіцька, Н. Г. Сидочук, О. М. Спірін; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. - 321 c. - (Наук. шк. "Проф.-пед. підготов. майбут. учителів"). - укp.

Розглянуто сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку національних освітніх систем, визначено особливості та закономірності їх функціонування. Проведено компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноєвропейських країн, США та України. На підставі використання системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, інноваційного, компетентнісного підходів і полікультурної парадигми розкрито особливості педагогічної діяльності та розроблено моделі професійної підготовки майбутніх учителів. Розглянуто факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи. Наведено характеристику педагогічної освіти як процесу професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога за умови прискореної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Висвітлено теоретичні підходи щодо створення моделі педагогічної обдарованості.

Рассмотрены современные концептуальные модели и тенденции развития национальных образовательных систем, показаны их особенности и закономерности функционирования. Проведен компаративный анализ моделей многоуровневой системы педагогического образования западноевропейских стран, США и Украины. На основе использования системного, деятельностного, личностно-ориентированного, культурологического, инновационного, компетентностного подходов и поликультурной парадигмы раскрыты особенности педагогической деятельности и разработаны модели профессиональной подготовки будущих учителей. Рассмотрены факторные модели продуктивной профессиональной воспитательной деятельности педагога общеобразовательной и профессиональной школы. Приведена характеристика педагогического образования как процесса профессионального и социального становления личности будущего педагога в условиях ускоренной глобальной интеграции в мировое сообщество. Освещны теоретические подходы к созданию модели педагогической одаренности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Спірін О. М. 
Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою : моногр. / О. М. Спірін; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 300 c. - Бібліогр.: с. 267-300. - укp.

Проаналізовано теоретичні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу, що впроваджується в сучасній вищій освіті України, особливості проектування такої системи та розробки відповідних методичних засад для професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. Висвітлено тенденції розвитку національних освітніх систем, цілі та завдання Болонського процесу. Охарактеризовано залікові кредитні та нагромаджувальні кредитно-модульні системи навчання, основні завдання ректорату, факультету та кафедри, механізми вимірювання навчального навантаження студентів.

Проанализированы теоретические основы кредитно-модульной системы организации учебного процесса, внедряемого в современном высшем образовании Украины, особенности проектирования такой системы и разработки соответствующих методических основ для профессиональной подготовки будущих учителей информатики. Освещены тенденции развития национальных образовательных систем, цели и задачи Болонского процесса. Охарактеризованы зачетные кредитные и накопительные кредитно-модульные системы обучения, основные задачи ректората, факультета и кафедры, механизмы измерения учебной нагрузки студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р2р3

Шифр НБУВ: ВА688052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дубасенюк О. А. 
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвіцька, Н. Г. Сидорчук, О. М. Спірін, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 396 c. - укp.

Проаналізовано сучасні концепутальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентісного підходів, полікультурної парадагми розкрито особливості педагогічної діяльності. Педагогічну освіту розглянуто як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога за умов глобалізації.

Проанализированы современные концептуальные модели и тенденции развития в педагогическом образовании. На основе системного, деятельностного, личностно-ориентированного, культурологического, компетентностного подходов, политкультурной парадигмы раскрыты особенности педагогической деятельности. Педагогическое образование рассмотрено как процесс профессионального и социального становления будущего педагога в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Свіренко Л. П. 
Вплив процесів переробки металургійних шлаків на якість природних вод і санітарний стан водойм / Л. П. Свіренко, О. І. Спірін // Екологія довкілля та безпека життєдіяльн. - 2003. - № 3. - С. 29-31. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто основні чинники (теплове та хімічне забруднення) впливу шлакопереробки на якість природних вод і санітарний стан водойм на прикладі великих металургійних підприємств України. Серед речовин-забруднювачів слід виділити сполуки сірки, азоту та іони важких металів. Значну роль відіграють і лужні сполуки. Зазначено, що вирішення складної проблеми зниження негативного впливу шлакопереробки можливе тільки на базі докорінних змін в екологічній політиці металургійних підприємств, розробки і впровадження системи заходів, спрямованих одночасно на досягнення збалансованого розвитку підприємств і прилеглих природно-культурних комплексів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д220,8 + Ж692

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Спірін О. М. 
Диференційований підхід у вивченні основ штучного інтелекту в курсі інформатики фізико-математичного факультету вищого педагогічного закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Спірін; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано можливість індивідуалізації та інтенсифікації процесу навчання основ штучного інтелекту в курсі інформатики фізико-математичного факультету вищого педагогічного закладу, ефективного формування різнопрофільних і різнорівневих знань та вмінь студентів у разі впровадження диференційованого підходу. Визначено суть диференційованого підходу у вищій школі, наведено методичні вимоги до його реалізації в процесі навчання інформатики. Запропоновано наукові принципи відбору змісту навчального матеріалу з основ штучного інтелекту, який здійснено на основі логічного програмування ПРОЛОГ. Установлено різнорівневі програмні вимоги щодо знань та вмінь студентів. Запропоновано науково обгрунтовану методику реалізації диференційованого підходу, яка передбачає використання системи розроблених різнопрофільних та різнорівневих теоретичних завдань і практичних вправ, елементів модульної системи організації навчання з рейтинговим контролем знань. Теоретично обгрунтовано ефективність вказаної методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970р(4УКР)3

Шифр НБУВ: РА317466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Спірін О. М. 
Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики : автореф. дис... д-ра пед. наук.: 13.00.04 / О. М. Спірін; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. - К., 2009. - 40 c. - укp.

Досліджено теоретичні основи кредито-модульної системи навчання та розглянуто методологічні засади розвитку систем вищої освіти, основні характеристики кредитних систем навчання, психолого-педагогічні передумови організації навчального процесу за кредитними технологіями. Спроектовано кредитно-модульну систему навчання вчителів інформатики та виконано моделювання, дослідження особливостей її проектування на рівні ВНЗ, проектування механізмів заліку та нагромадження кредитів, моделювання ступеневої підготовки. Розроблено основні компоненти методичної системи базової підготовки вчителів інформатики за кредитно-модульною технологією та визначено мету та зміст підготовки, методичні особливості інтеграції такої технології в навчальний процес, засоби побудови та реалізації індивідуальних траєкторій підготовки. Описано хід проведення педагогічного експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: РА362250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лапінський В. В. 
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України : монографія / В. В. Лапінський, А. Ю. Пилипчук, М. П. Шишкіна, О. М. Спірін, В. Д. Руденко, В. М. Дем'яненко, В. В. Олійник, К. І. Скрипка, З. Савченко, В. І. Горбаченко; ред.: В. Ю. Биков; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2010. - 159 c. - Бібліогр.: 143 назв. - укp.

Розглянуто проблеми створення інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для інформатизації системи освіти (СО). Розкрито науково-методичні засади створення засобів ІКТ, які базуються на дослідженнях СО України як об'єкта інформатизації. Визначено параметри СО, зокрема, структуру та види діяльності для створення типових засобів і систем інформатизації, їх ефективність за інформатизації певного об'єкта та виду діяльності. Увагу приділено техічним та електронним засобам навчання, технологіям організації й управління інформаційними ресурсами. Наведено рекомендації щодо створення та використання засобів ІКТ для закладів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:З81

Шифр НБУВ: ВА736614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Електронні бібліотечні інформаційні системи наукових і навчальних закладів : колект. моногр. / О. М. Спірін, С. М. Іванова, О. В. Новицький, В. А. Резніченко, З. В. Савченко; ред.: В. Ю. Биков, О. М. Спірін; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 175 c. - Бібліогр.: с. 144-160 - укp.

Розглянуто базові основи створення та функціонування інформаційного простору електронних бібліотек (ЕБ) наукових і навчальних закладів. Досліджено науково-термінологічний апарат створення та функціонування ЕБ, визначено їх функціональні можливості. Описано технологію створення ЕБ на основі програмного забезпечення EPrints. Розкрито передумови проектування та впровадження ЕБ наукових і навчальних закладів, проаналізовано зарубіжний досвід їх створення та використання. Розглянуто організаційно-інформаційне забезпеченя наукової діяльності в НАПН України. Висвітлено особливості підготовки науковців і бібліотечних працівників до роботи з ЕБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)8 + Ч734(4/8)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шишкіна М. П. 
Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТ [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, О. М. Спірін, Ю. Г. Запорожченко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 16 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/632/483

Висвітлено сучасний стан і перспективи розвитку досліджень проблем інформатизації освіти України. Визначено, що вказані питання тісно пов'язані з певними науково-методичними підходами до оцінювання якості, добору та застосування електронних засобів і ресурсів навчального призначення, інформаційно-технологічних платформ їх реалізації. Виявлено міжнародні тенденції розвитку досліджень у сфері стандартизації й оцінювання якості засобів інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Окреслено перспективи використання технології хмарних обчислень як платформи інформатизації сучасних освітніх систем. Обгрунтовано актуальність проведення дослідження "Система психолого-педагогічних вимог до засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчального призначення" у контексті проблем інформатизації сучасної освіти.

Освещены современное состояние и перспективы развития исследований проблем информатизации образования Украины. Обосновано, что указанные вопросы тесно связаны с определенными научно-методическими подходами к оценке качества, отбора и применения электронных средств и ресурсов учебного назначения, информационно-технологических платформ их реализации. Выявлены международные тенденции развития исследований в области стандартизации и оценки качества средств информационно-коммуникационных технологий в образовании. Определены перспективы использования технологии облачных вычислений как платформы информатизации современных образовательных систем. Обоснована актуальность проведения исследования "Система психолого-педагогических требований к средствам информационно-коммуникационных технологий учебного назначения" в контексте проблем информатизации современного образования.

The article reviews the current state and prospects of research problems of informatization of education of Ukraine. It is determined that these issues are closely related to specific scientific and methodological approaches to quality evaluation, selection and use of electronic learning resources and information technological platforms of their delivery. International trends of research in the field of standardization and evaluation of the quality of information and communication technologies in education are revealed. Prospects of application of cloud computing technologies as a platform of informatization of modern educational systems are described. The currency of the research "The system of psychological and educational requirements for ICT-based learning tools" in the context of informatization of modern education is grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Спірін О. М. 
Концептуальні засади побудови мережі електронних бібліотек Національної академії педагогічних наук України [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, С. М. Іванова, О. В. Новицький. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 5. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/743/547

Визначено попередні умови проектування мережі електронних бібліотек НАПН України, основні компоненти та базові сервіси для створення мережі електронних бібліотек (ЕБ). Проаналізовано основні підходи щодо формування інформаційних ресурсів ЕБ, основні організаційні засади створення й адміністрування ЕБ. Запропоновано методологію наповнення ЕБ ресурсами й підходи щодо розроблення типових проектних рішень для побудови ЕБ. Зазначено, що мережа електронних бібліотек дозволить змінити принцип інформаційного обслуговування користувачів та по-новому організувати робоче місце науковця.

Определены предварительные условия проектирования сети электронных библиотек НАПН Украины, основные компоненты и базовые сервисы для создания сети электронных библиотек (ЭБ). Проанализированы основные подходы к формированию информационных ресурсов ЭБ, основные организационные основы создания и администрирования ЭБ. Предложена методология наполнения ЭБ ресурсами и подходы по разработке типовых проектных решений для построения ЭБ. Отмечено, что сеть электронных библиотек позволит изменить принцип информационного обслуживания пользователей и по-новому организовать рабочее место ученого.

This article indicates the preconditions of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine digital libraries network design, the core components and basic services for a digital libraries network (DL). The basic approaches to formation of DL information resources are analyzed, as well as emphasized the major organizational principles for the creation and administration of DL. There is proposed a methodology for filling of DL by resources and development of typical approaches to design solutions for DL construction. It is noted that a digital libraries network will change the principle information service of users and is a new way to organize a workplace for scientist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)758.9:Ч30 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Спірін О. М. 
Моделі гармонізації мережних інструментів організації та інформаційно-технологічного підтримування навчально-пізнавальної діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, В. М. Дем'яненко, Ю. Г. Запорожченко, М. П. Шишкіна, В. Б. Дем'яненко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 15 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/774/580

Висвітлено актуальні питання гармонізації мережевих інструментів організації й інформаційно-технологічної підтримки навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів, що є суттєвою умовою підвищення ефективності навчальної взаємодії. Обгрунтовано найбільш доцільні шляхи раціонального добору та поєднання цих мережевих інструментів на основі моделей глобального освітнього простору і розподіленого навчального середовища систем відкритої освіти. Здійснено аналіз моделей мережевих інструментів відкритих педагогічних систем на базі мережі Інтернет, методичних систем електронного дистанційного навчання, бібліотечних систем наукового і навчального призначення, редагування публікацій в електронних журнальних системах. Обгрунтовано доцільність використання знаннєво-орієнтованих систем з метою гармонізації мережевих інструментів у термінах вказаних моделей.

Освещены актуальные вопросы гармонизации сетевых инструментов организации и информационно-технологической поддержки учебно-познавательной деятельности учащихся и студентов, что является существенным условием повышения эффективности учебного взаимодействия. Обоснованы наиболее целесообразные пути рационального подбора и сочетания этих сетевых инструментов на основе моделей глобального образовательного пространства и распределенной учебной среды систем открытого образования. Осуществлен анализ моделей сетевых инструментов открытых педагогических систем на базе сети Интернет: методических систем электронного дистанционного обучения; библиотечных систем научного и учебного назначения, редактирования публикаций в электронных журнальных системах. Обоснована целесообразность использования знание-ориентированных систем с целью гармонизации сетевых инструментов в терминах вышеуказанных моделей.

The topical problems of harmonization of network tools of organizational and information technological support of teaching and learning activities, being an essential cause of improving of efficiency of educational interaction are considered in the article. The most feasible ways of rational selection and combination of network tools for model-based global educational space and distributed learning environment of open education systems are proved. The analysis of the models of network tools of Internet-based open educational systems; methodical systems of e-learning, research and educational e-library systems; publication editing in electronic journal systems is made. Expediency of knowledge-based learning systems for harmonization of network tools in terms of these models is grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Спірін О. М. 
Методична система базової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною технологією : монографія / О. М. Спірін; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. - 181 c. - Бібліогр.: с. 154-181 - укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування та практичне вирішення наукової проблеми побудови методичної системи базової підготовки майбутніх вчителів інформатики, що враховує практичні потреби сучасного інформаційного суспільства й інтеграцію національної системи освіти в міжнародний освітній простір. Розроблено й експериментально перевірено ефективність методичної системи базової фахової підготовки вчителів інформатики за кредитно-модульною технологією, що дозволяє здійснити його професійну підготовку на основі інтенсифікації, диференціації, індивідуалізації та підвищення результативності процесу навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Спірін О. М. 
Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Електронний ресурс] / О. М. Спірін. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 1. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/788/594

Уточнено поняття інформаційно-комунікаційної технології й інформаційно-комунікаційної технології навчання. На основі аналізу досвіду розроблення й оцінювання ефективності методичної системи базової фахової підготовки вчителів інформатики обґрунтовано критерії зовнішньої та внутрішньої якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розглянуто показники зовнішніх – проектувального, конструктивного, організаційного, комунікативного та гностичного критеріїв, і внутрішніх критеріїв – диференціації, індивідуалізації, інтенсифікації процесу навчання і результативності навчальної діяльності. Наведено підходи щодо оцінювання показників для з'ясування ступеня виявлення критеріїв.

Уточнены понятия информационно-коммуникационной технологии и информационно-коммуникационной технологии обучения. Но основе опыта оценивания качества методической системы базовой профессиональной подготовки учителей информатики обоснованы критерии внешнего и внутреннего оценивания качества информационно-коммуникационных технологий обучения. Рассмотрены показатели внешних – проектировочного, конструктивного, организационного, коммуникативного и гностического критериев, и внутренних –дифференциации, индивидуализации, интенсификации процесса обучения и результативности учебной деятельности. Приведены подходы в оцениванию показателей для определения степени проявления критериев.

In the article the concept of information and communication technology and information and communication technology of learning is specified. It is grounded an external and internal criteria of information and communication technologies of learning quality assessment based on experience of information and communication technology quality assessment of the methodical system of informatics teachers vocational training. There are considered the external indexes – design, structural, organizational, communicative and gnostic criteria, and internal – differentiation, individualization, intensification of teaching process and effectiveness of educational activity. There are presented the approaches to assess the indicators for determination of criteria demonstration degree.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + З970

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Спірін О. 
Проектування алгоритму виконання завдань і дій викладача для дидактичного описання кредитно-модульної системи навчання / О. Спірін // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 41-49. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Описано хід проектування послідовності виконання завдань та дій викладача під час розробки кредитно-модульної системи підготовки спеціалістів як дидактичної технології. Деталізовано етапи проектування: обгрунтування, опис, відтворення, впровадження.

Описан ход проектирования последовательности выполнения заданий и действий преподавателя при разработке кредитно-модульной системы подготовки специалистов как дидактической технологии. Детализированы этапы проектирования: обоснование, описание, воспроизводство, внедрение.

The process of task performance design and teacher's actions sequence during while developing the credit-modular system of specialists' training as a didactic technique is described. The design stages are specified: a substantiation, a description, a reproduction and an implementation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Спірін О. 
Проектування ідентифікаторів накопичення кредитів у професійній підготовці фахівців за кредитно-модульною системою / О. Спірін // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 3. - С. 44-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано вибір ідентифікаторів накопичення освітніх кредитів в процесі професійної підготовки та подовженої освіти: рівень, тип, актуальність. Визначено рівні залікових кредитів та їх дескриптори. Розглянуто загальний, основний, підтримуючий, непрофільний типи кредитів та параметри визначення професійної актуальності кредиту.

Обоснован выбор идентификаторов накопления образовательных кредитов в процессе профессиональной подготовки и продолженного обучения: уровень, тип, актуальность. Определены уровни зачетных кредитов и их дескрипторы. Рассмотрен общий, основной, поддерживающий, непрофильный типы кредитов и параметры определения профессиональной актуальности кредита.

The choice of identifiers of educational credits accumulation in the process of professional training and continuous education are grounded, namely: a level, a type, a relevance. The levels of credits and their descriptors are identified. The general,major, supporting and non-specialized types of credits criteria for determination of credits professional relevance are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Спірін О. 
Компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителя інформатики / О. Спірін // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 110-116. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито сутність понять "компетентність" і "компетенція" та можливості їх використання для розробки освітніх стандартів, яких потребує компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки учителя інформатики. Описано модель загальних компетенцій, прийнята Радою Європи. Розглянуто окремі вимоги до проектування результатів навчання з урахуванням досвіду європейських університетів щодо використання методу рівневої класифікації Блума. Запроповано загальну структуру та класифікацію компетенцій. Наведено основні характеристики спеціальних компетенцій учителя інформатики.

Раскрыта сущность понятий "компетентность" и "компетенция", обоснованы возможности их использования при разработке образовательных стандартов, которые необходимы при компетентносном подходе в проектировании профессиональной подготовки учителя информатики. Описана модель общих компетенций, принятая Советом Европы. Рассмотрены отдельные требования к проектированию результатов обучения с учетом опыта европейских университетов относительно использования метода уровневой классификации Блума. Разработаны общая структура и классификация компетентностей. Рассмотрены основные характеристики специальных компетенций учителя информатики.

The article features major characteristics of the notions "competence", "competency", "competence approach" and suggest an understanding of such approach when designing professional training of an informatics teacher. The author proposes the general structure and classification of professional competences and major characteristics of special competences of an informatics teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)я86 + З970р21р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Спірін О. М. 
Сучасні напрями досліджень з інформаційно-комунікаційних технологій в галузі педагогічних наук / О. М. Спірін, А. В. Свєтлорусова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8. - С. 158-161. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено сучасні напрями досліджень з інформаційно-комунікаційних технологій в галузі педагогічних наук. Описано основні вимоги паспорту нової спеціальності 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті, з якої може проводитися захист на здобуття наукового ступеня доктора і кандидата педагогічних наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Спірін О. М. 
Аналіз програмних платформ для створення інституційних репозитаріїв [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, О. Р. Олексюк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 2. - С. 101-115. - Бібліогр.: 18 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/821/632

На основі вивчення практики використання, спеціальної літератури, сайтів розробників відповідних програмних платформ і власного досвіду впровадження інституційного репозитарію проведено порівняльний аналіз найпоширенішого програмного забезпечення для створення електронних бібліотек. Розглянуто основні характеристики і функціональні особливості програмних продуктів з метою вивчення можливостей їх використання уВНЗ і наукових установах. З огляду на популярність електронних ресурсів окреслено основні переваги використання електронних бібліотек у науковій роботі. Охарактеризовано основні переваги й недоліки використання комерційного програмного продукту. Обгрунтовано доцільність використання систем DSpace й EPrints.

На основе изучения практики использования, специальной литературы, сайтов разработчиков соответствующих программных платформ и собственного опыта внедрения институционального репозитария, проведен сравнительный анализ распространенного программного обеспечения для создания электронных библиотек. Рассмотрены основные характеристики и функциональные особенности программных продуктов с целью изучения возможностей их использования в ВУЗ и научных учреждениях. Учитывая популярность электронных ресурсов, обозначены основные преимущества использования электронных библиотек в научной работе студентов. Охарактеризованы основные преимущества и недостатки использования коммерческих программных продуктов. Обоснована целесообразность использования систем DSpace и EPrints.

This article investigates an experience of institutional repositories implementing. It contains comparative analysis of the most popular software (platform) for organization of digital library. The authors of the article defined different approaches of digital libraries development. The basic functional features of digital library software management are considered aiming to investigate opportunities of their usage in higher educational establishments. The digital archives and institutional repositories changed access methods of retrieving relevant information on students' scientific work. Basic advantages and disadvantages of the use of commercial software are described. Expediency of the use of the systems of DSpace and EPrints is reasonable.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.834.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Спірін О. М. 
Методологічні засади розвитку сучасних систем вищої освіти / О. М. Спірін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 20. - С. 104-109. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

На основі аналізу об'єктивних тенденцій розвитку суспільного життя виділено ряд закономірностей, особливостей розвитку систем вищої освіти.

На основе анализа объективных тенденций развития общественной жизни выделен ряд закономерностей, особенностей развития систем высшего образования.

On the basis of the analysis of the objective tendencies of social development the author points out certain regularities, peculiarities of the development of higher education systems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Спірін О. М. 
Основні характеристики кредитних систем навчання / О. М. Спірін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 30-35. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

На підставі аналізу цілей, компонентів, основних принципів функціонування існуючих кредитних систем запропоновано нові підходи до визначення окремих характеристик перспективної вітчизняної кредитної системи навчання.

На основании анализа целей, компонентов, главных принципов функционирования существующих кредитных систем предложены новые подходы к определению отдельных характеристик перспективной отечественной кредитной системы обучения.

On the basis of the analysis of the aims, components and basic principles of the current credit systems, the author puts forward new approaches to definition of some specific characteristics of a prospective national credit system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського