Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Скорик Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Скорик Т. В. 
Формування естетичного досвіду студентів засобами музики : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. В. Скорик; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

Захищаються теоретичні і експериментальні розробки проблеми формування естетичного досвіду майбутніх вчителів музики як компонента їх професійних можливостей. З'ясовано, що рівень естетичного досвіду студентів підвищиться за умов педагогічних впливів, варіативних форм роботи на заняттях з основного музичного інструменту, спрямованих на розвиток особистісно-ціннісного відношення до музичного твору, коли виконавство його стає актом естетичного, духовного самовираження, творчим самовиявленням особистості студента. Втілені в учбовий процес науково обгрунтовані педагогічні умови, що задовольняють управління процесом формування естетичного досвіду особистості, і розроблена методика формування ланки "виконавські вміння - естетичний досвід - педагогічні вміння" у класах з основного музичного інструменту, даються дані, що доводять їх ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю817.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301313 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скорик Т. В. 
Гуманізація вищої освіти як показник якісного рівня підготовки фахівців / Т. В. Скорик // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2012. - № 1. - С. 136-144. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено шляхи гуманізації вищої освіти, вплив гуманізації освітнього процесу на якість підготовки фахівців, визначено сутність понять "гуманізація" та "якість освіти".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скорик Т. В. 
Методи музичної терапії у соціальній роботі / Т. В. Скорик // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 233-240. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто філософський та психолого-педагогічний аспекти сутності музичного мистецтва, особливості впливу музики на фізичний стан та духовний світ особистості. Розкрито основні методи музичної терапії та можливості їх використання при вирішенні проблем клієнтів соціальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ю945.443 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Скорик Т. В. 
Соціальна анімація як інноваційна технологія організації дозвілля студентської молоді / Т. В. Скорик, А. В. Вербицька // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 134-142. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості та проблеми проведення молоддю вільного часу, основні форми молодіжного дозвілля, сутність анімації як сучасної форми соціальної роботи у сфері дозвілля молоді. Запропоновано результати емпіричного дослідження впливу соціальної анімації на становлення особистості студента у сфері дозвілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.244.2 + С40(4УКР) + Ч481.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скорик Т. В. 
Теорія і практика професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Т. В. Скорик; Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 40 c. - укp.

Здійснено комплексний та ретроспективний аналіз теорії та практики професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Виокремлено основні базові поняття, розкрито сутність його професійної успішності, визначено соціальний та емоційний інтелекти як засадниче підґрунтя професійної успішності, розкрито ґенезу професійної успішності через наскрізні ланки – професійна компетентність, професійна творчість, майстерність, педагогічний професіоналізм, акмевектор. Виокремлено й схарактеризовано три етапи: перший (1959–1991 рр.) – творчо-пошуковий, другий (1991–2011 рр.) – інноваційно-технологічний, третій (2011–2 020 рр.) – парадигмально-трансформаційний. Визначено передумови, змістово-процесуальне та проєктувально- технологічне забезпечення професійної успішності майбутнього вчителя. Розроблено модель її розвитку, яка дозволяє цілісно та системно врахувати всі чинники, мету, завдання, передумови, підходи, організаційно-педагогічні умови, види освіти, форми, технології, методи, наскрізні ланки розвитку та ін., що визначають безперервний процес розвитку вчителя як професіонала та професійно успішної особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Скорик Т. В. 
Основи професійної успішності педагога-музиканта : навч. посіб. для здобувачів вищ. освіти пед. ун-тів / Т. В. Скорик. - Чернігів : Десна Поліграф, 2022. - 155 c. - Бібліогр. в кінці розд., с. 106-108 - укp.

Систематизовано викладено основний зміст курсу "Основи педагогічної успішності педагога-музиканта" згідно з чинною навчальною програмою та з урахуванням сучасних досягнень педагогічної науки. Теоретичний і практичний матеріали посібника можуть використовуватися під час аудиторного опрацювання зазначеного курсу, а також для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Ознайомлення із запропонованим теоретичним матеріалом, підготовка до практичних занять і виконання відповідних вправ і завдань сприятиме розвитку професійної успішності майбутніх учителів музичного мистецтва, визначенню напрямів їхнього подальшого професійного й особистісного самовдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31 + Щ31 я73 + Ч489.518.5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського