Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (69)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Сисоєва С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сисоєва С. О. 
Педагогічна творчість / С. О. Сисоєва; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 1998. - 151 c. - Бібліогр.: 191 назв. - укp.

Монографію присвячено проблемі визначення сутності та специфіки педагогічної творчості, підготовці до неї вчителя, яка розглядається як суттєва складова його професійної загальнопедагогічної підготовки. На основі розробленої моделі педагогічної творчості вчителя, компоненти якої відображають когнітивну, діагностичну, процесуальну функції означеної підготовки, визначено її зміст і форми. Проведено теоретико-методологічне обгрунтування дефініцій педагогічної творчості, методичного забезпечення і технологій підготовки до неї вчителя. Підкреслено, що підготовка вчителя до формування творчої особистості учня нерозривно пов'язана з його педагогічною творчістю. Готовність вчителя до забезпечення розвитку творчих можливостей учня, здатність до професійного і особистісного саморозвитку є домінуючою метою його професійної підготовки. Творча педагогічна діяльність, у процесі якої реалізуються професійні можливості вчителя і здійснюється творчий розвиток його особистості, є засобом формування творчої особистості учня у навчально-виховному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю984.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проблеми професійної педагогіки та виховання : Зб. наук. пр. / ред.: С. О. Сисоєва; Харк. обл. держ. адмін. Упр. культури. - К., 1998. - 64 c. - (Пробл. сучас. мистецтва і культури). - укp.

Вміщено матеріали, які висвітлюють проблеми теорії та практики в галузі педагогіки, культури та мистецтвознавства. Розглядаються актуальні питання змісту професійної підготовки та гуманітарної спрямованості майбутніх фахівців. Доводиться методологічна суттєвість навчально-педагогічного та дослідницького процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 я43(4УКР) + Ч30 я43(4УКР) + Щ31 я43 + Ю940 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во П/П "ЕКМО", 2004. - 413 c. - укp.

Висвітлено проблеми підвищення кваліфікації фахівців податкової служби за сучасних соціально-економічних умов, аспекти перепідготовки сучасних спеціалістів. Розглянуто питання практичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів за умов ступеневої освіти. Проаналізовано формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки, основні етапи розвитку систем профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю (1920-ті рр. - початок ХХІ ст.). Визначено основні дефініції туризму в історичному розвитку, перспективи післядипломної підготовки вчителів у галузі мистецької освіти. Розкрито теоретико-педагогічні засади формування мотивів до занять фізичною культурою в учнів початкових класів. Висвітлено особливості впровадження лекційно-практичної технології навчання у ліцеї. Описано сучасні інформаційні технології в освіті дорослих, особливості професійного навчання дорослих безробітних в професійних навчальних закладах. Розглянуто проблеми формування духовних засад особистості в діяльності соціального педагога навчального закладу, питання формування міжособистісної толерантності підлітків та юнаків як напрям діяльності психологічної служби навчального закладу.

Освещены проблемы повышения квалификации специалистов налоговой службы в современных социально-экономических условиях, аспекты переподготовки современных специалистов. Рассмотрены вопросы практической подготовки будущего учителя начальных классов в условиях ступенчатого образования. Проанализированы формирование профессионально-значимых качеств будущих менеджеров в процессе профессиональной подготовки, основные этапы развития систем профориентационной работы с ученической молодежью (1920-е гг. - начало ХХІ ст.). Определены основные дефиниции туризма в историческом развитии, перспективы последипломной подготовки учителей в области художественного образования. Раскрыты теоретико-педагогические основы формирования мотивов к занятиям физической культурой в учеников начальных классов. Освещены особенности внедрения лекционно-практической технологии обучения в лицее. Описаны современные информационные технологии в образовании взрослых, особенности профессионального обучения взрослых безработных в профессиональных учебных заведениях. Рассмотрены проблемы формирования духовных основ личности в деятельности социального педагога учебного заведения, вопросы формирования межличностной толерантности подростков и юношей как направление деятельности психологической службы учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кримські педагогічні читання : Матеріали Міжнар. наук. конф., Алушта, 12 - 17 верес. 2001 р. / ред.: С. О. Сисоєва, О. Г. Романовський; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Ін-т вищ. освіти АПН України. - Х. : Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т", 2001. - 385 c. - укp.

Розглянуто проблеми філософії освіти, нові концептуальні підходи та інноваційні освітні технології, актуальні питання педагогіки та психології національної вищої та середньої школи на початку третього тисячоліття. Всебічно охарактеризовано вплив державної інвестиційної політики оновлення виробничого потенціалу промисловості. Розкрито педагогічні аспекти соціалізації особистості студента у системі його управлінської підготовки. Обгрунтовано зміст елітної освіти у фізичному вихованні, спорті та рекреації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431

Шифр НБУВ: ВА613891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сисоєва С. О. 
Педагогічні технології у неперервній професійній освіті / С. О. Сисоєва, А. М. Алексюк, П. М. Воловик, О. І. Кульчицька, Л. Є. Сігаєва; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : ВІПОЛ, 2001. - 502 c. - Бібліогр.: с. 485-502. - укp.

На підставі узагальнення даних літературних джерел розглянуто теоретико-методологічні та методичні проблеми розробки та впровадження педагогічних технологій у неперервну професійну освіту з метою підвищення якості професійної освіти в Україні. Визначено шляхи впровадження технологій групової роботи студентів, методики проблемного навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів, особливостей технічної освіти іноземних громадян, творчої підготовки фахівця-інженера, майбутнього вчителя, студентів у коледжі економічного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617458 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагогічний процес: теорія і практика : Наук. зап. Вип. 1 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2002. - 253 c. - укp.

Проаналізовано вплив інноваційних технологій на розвиток педагогічної майстерності вчителя. Висвітлено роль ігрової методики у педагогічній підготовці майбутніх учителів. Описано особливості організації занять з іноземної мови на нефілологічних факультетах у вищих закладах освіти. Розкрито засади організації процесу педагогічної освіти у вищих технічних закладах Польщі, сучасні засади професійної орієнтації школярів. Розглянуто психологічні передумови розвитку творчої особистості у позашкільній діяльності.

Проанализировано влияние инновационных технологий на развитие педагогического мастерства учителя. Освещена роль игровой методики в педагогической подготовке будущих учителей. Описаны особенности организации занятий по иностранному языку на нефилологических факультетах в высших учебных заведениях. Раскрыты основы организации процесса педагогического образования в высших технических учебных заведениях Польши, современные основы профессиональной ориентации школьников. Рассмотрены психологические предпосылки развития творческой личности во внешкольной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Педагогічний процес: теорія і практика : Наук. зап. Вип. 2 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2002. - 260 c. - укp.

Висвітлено проблему гуманітаризації математичної освіти. Проаналізовано систему профорієнтації як чинник управління неперервною професійною освітою. Розглянуто дидактичні системи професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників в Україні. Описано особливості розвитку в учнівської молоді мотивації до творчості. Викладено теоретичні підходи до проблеми розвитку технічного мислення у дітей.

Освещена проблема гуманитаризации математического образования. Проанализирована система профориентации как фактор управления непрерывным профессиональным образованием. Рассмотрены дидактические системы профессиональной подготовки, переподготовки и повышения квалификации работников в Украине. Описаны особенности развития в ученической молодежи мотивации к творчеству. Изложены теоретические подходы к проблеме развития технического мышления у детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кульчицька О. І. 
Педагогічні технології: наука - практиці : Навч.-метод. щорічник. Вип. 1 / О. І. Кульчицька, С. О. Сисоєва, Я. В. Цехмістер; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 2002. - 280 с. - укp.

Розглянуто педагогічні технології допрофесійної підготовки учнів у ліцеях, їх творчого розвитку, обдарованості в процесі навчання. Визначено основні напрями реалізації технологічної моделі на прикладі ліцею медичного профілю. Описано технології вивчення творчих можливостей учнів та рівня творчої педагогічної діяльності учителів в контексті особистісно орієнтованої парадигми освіти. Розкрито зміст творчих якостей учня та критерії їх оцінювання. Висвітлено структурно-компонентний метод вивчення творчої особистості учня.

Рассмотрены педагогические технологии допрофессиональной подготовки учеников в лицеях, их творческого развития, одаренности в процессе обучения. Определены основные направления реализации технологической модели на примере лицея медицинского профиля. Описаны технологии изучения творческих возможностей учеников и уровня творческой педагогической деятельности учителей в контексте личностно ориентированной парадигмы образования. Раскрыты содержание творческих качеств ученика и критерии их оценки. Освещен структурно-компонентный метод изучения творческой личности ученика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я54(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во П/П "ЕКМО", 2003. - 309 c. - укp.

Розглянуто модель фахівця в контексті інформаційного суспільства. Проаналізовано формування культури спілкування майбутнього спеціаліста, екологічної свідомості сучасних школярів засобами візуальних мистецтв. Розкрито вплив мистецтва на розвиток творчого потенціалу особистості. Висвітлено перспективи розвитку професійних умінь вчителя образотворчого мистецтва, формування професійних умінь учителів початкових класів засобами взаємодії видів мистецтва. Значну увагу приділено проблемам психології. Описано принцип творчої самодіяльності як особистісно центровану технологію професійної підготовки майбутніх психологів, формування професійної позиції майбутніх інженерів-педагогів.

Рассмотрена модель специалиста в контексте информационного общества. Проанализированы формирование культуры общения будущего специалиста, экологического сознания современных школьников средствами визуальных искусств. Изучено влияние искусства на развитие творческого потенциала личности. Освещены перспективы развития профессиональных умений учителя изобразительного искусства, формирование профессиональных умений учителей начальных классов средствами взаимодействия видов искусства. Значительное внимание уделено проблемам психологии. Описаны принцип творческой самодеятельности как личностно центрированная технология профессиональной подготовки будущих психологов, формирование профессиональной позиции будущих инженеров-педагогов в процессе профессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Андрющенко В. П. 
Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз : Моногр. / В. П. Андрющенко, І. А. Зязюн, В. Г. Кремень, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, С. О. Сисоєва, Я. В. Цехмістер, О. В. Чалий; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. думка, 2003. - 852 c. - Бібліогр.: 344 назв. - укp.

Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід розвитку неперервної професійної освіти, процеси модернізації національної системи освіти в контексті загальноцивілізаційних трансформацій. Висвітлено проблеми філософії неперервної професійної освіти, розглянуто питання застосування синергетики як сучасної методології вивчення соціально-педагогічних систем. Описано педагогічні технології у неперервній професійній освіті, особливості допрофесійної підготовки учнівської молоді. Визначено психологічні засади взаємозв'язку професійного навчання та розвитку особистості майбутніх фахівців.

Проанализированы зарубежный и отечественный опыт развития непрерывного профессионального образования, процессы модернизации национальной системы образования в контексте общецивилизационных трансформаций. Освещены проблемы философии непрерывного профессионального образования, рассмотрены вопросы применения синергетики как современной методологии изучения социально-педагогических систем. Описаны педагогические технологии в непрерывном профессиональном образовании, особенности допрофессиональной подготовки ученической молодежи. Определены психологические основы взаимосвязи профессионального обучения и развития личности будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ч34(4УКР)4 + Ю940.3 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сисоєва С. О. 
Основи комп'ютерної грамотності. Дистанційний курс : Навч. посіб. / С. О. Сисоєва, О. В. Кареліна. - Т. : Вид. Стародубець, 2006. - 302 c. - укp.

Розкрито засади Windows і Internet. Розглянуто об'єкти Windows, особливості роботи з файловою системою, архівації файлов, електронної пошти, спілкування у форумі та чаті. Описано текстовий процесор Microsoft Word, Microsoft Excel, презентації у Microsoft Power Point. Викладено питання створення слайдів без авторозмітки, демонстрації та відображення презентації, а також створення таблиць, діаграм.

Раскрыты основы Windows и Internet. Рассмотрены объекты Windows, особенности работы с файловой системой, электронной почтой, общения в форуме и чате. Описаны текстовый процессор Microsoft Word, Microsoft Excel, презентации в Microsoft Power Point. Изложены вопросы создания слайдов без авторазметки, таблиц и диаграмм, а также демонстрации и отображения презентации.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Андрущенко В. П. 
Педагогічна творчість: методологія, теорія, технології / В. П. Андрущенко, С. О. Сисоєва, Н. В. Гузій, Н. В. Кінчук, В. Ф. Хомич; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т історії та філос. пед. освіти. - К., 2005. - 183 c. - Бібліогр.: с. 182. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічної творчості (ПТ), висвітлено місце ПТ у структурі професіоналізму учителя - вихователя - викладача. Викладено історичні аспекти пізнання феномену ПТ. Проаналізовано проблему розвитку творчої особистості майбутнього вчителя, наведено технологічний підхід до становлення творчої особистості соціального педагога. Визначено зміст і форми підготовки вчителя до ПТ.

Раскрыты теоретико-методологические основы педагогического творчества (ПТ), освещено место ПТ в структуре профессионализма учителя - воспитателя - преподавателя. Изложены исторические аспекты познания феномена ПТ. Проанализирована проблема развития творческой личности будущего учителя, приведен технологический подход к становлению творческой личности социального педагога. Определены содержание и формы подготовки учителя к ПТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677558 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во "ЕКМО", 2007. - 187 c. - укp.

Показано роль православних освітніх товариств у розвитку духовних цінностей українського народу (кінець XVI - початок XVII ст.). Наведено трансферно-інверсійну модель оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів ВНЗ. Здійснено моделювання процесу професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистісного розвитку. Проаналізовано досвід зарубіжних країн з питань реструктуризації вищої освіти. Розглянуто особливості формування екологічної компетентності у студентів-екологів.

Показана роль православних образовательных обществ в развитии духовных ценностей украинского народа (конец XVI - начало XVII вв.). Приведена трансферно-инверсионная модель оптимизации индивидуальных учебных стилей студентов высших учебных заведений. Осуществлено моделирование процесса профессиональной подготовки будущего социального педагога в контексте его личного развития. Проанализирован опыт зарубежных стран по реструктуризации высшего образования. Рассмотрены особенности формирования экологической компетентности у студентов-экологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во П/П "ЕКМО", 2005. - 215 c. - укp.

Розглянуто рефлексію як механізм удосконалення виконавської майстерності музиканта-інструменталіста. Наведено особистісно-орієнтований підхід і модель світу інформаційного аналітика, сучасні вимоги до підготовки фахівця економічного фаху. Розкрито психологічні аспекти методу проектів на заняттях української мови, професійного розвитку безробітних за умов ринку. Виконано історико-педагогічний аналіз використання інформаційних технологій у підготовці фахівців фінансово-економічного профілю, описано методи системної сімейної психотерапії в соціально-психологічних тренінгах.

Рассмотрена рефлексия как механизм усовершенствования музыкального мастерства музыканта-инструменталиста. Приведены личностно-ориентированный подход и модель мира информационного аналитика, современные требования к подготовке специалиста экономического профиля. Раскрыты психологические аспекты метода проектов на занятиях по украинскому языку, профессионального развития безработных в условиях рынка. Выполнен историко-педагогический анализ использования информационных технологий в подготовке специалистов финансово-экономического профиля, описаны методы системной семейной психотерапии в социально-психологических тренингах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во "Міленіум", 2006. - 222 c. - укp.

Проаналізовано особистісний розвиток соціальних педагогів як чинник професійного становлення, специфіку професійної діяльності соціальних працівників. Висвітлено досвід організації студентського самоврядування у педагогічних ВНЗ. Описано кредитно-модульну технологію навчання іноземних мов. Розглянуто питання розвитку творчої активності вчителів музики в системі підвищення кваліфікації, професійної спрямованості в учнів ПТУ.

Проанализированы личностное развитие социальных педагогов как фактор профессионального становления, специфика профессиональной деятельности социальных работников. Освещен опыт организации студенческого самоуправления в педагогических ВУЗ. Описана кредитно-модульная технология обучения иностранным языкам. Рассмотрены вопросы развития творческой активности учителей музыки в системе повышения квалификации, профессиональной направленности в учеников ПТУ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во "ЕКМО", 2007. - 229 c. - укp.

Висвітлено особливості полікультурної освіти вчителів в університетах США, а також педагогічні ідеї М.Грундтвіга в неформальній освіті дорослих у Швеції. Розглянуто освіту даної категорії населення як складову неперервної освіти. Наведено перспективи розвитку приватної вищої освіти в Україні. Викладено проблему самоосвіти та самовиховання майбутніх фахівців у педагогічній теорії. Розкрито суть понять професійної етики та деонтологічної культури медичного працівника. Запропоновано методику створення навчальних модульних програм для майбутніх учителів фізичної культури.

Освещены особенности поликультурного образования учителей в университетах США, а также педагогические идеи М.Грундвига в неформальном образовании взрослого населения в Швеции. Рассмотрено образование данной категории населения как слагаемая непрерывного образования. Приведены перспективы развития частного высшего образования в Украине. Изложена проблема самообразования и самовоспитания будущих специалистов в педагогической теории. Раскрыта сущность понятий профессиональной этики и деонтологической культуры медицинского работника. Предложена методика создания учебных модульных программ для будущих учителей физической культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во П/П "ЕКМО", 2005. - 396 c. - укp.

Проаналізовано роль навчального тренінгу в розвитку і удосконаленні фахової компетенції учнів, психологічні передумови і особливості розвитку професійної психологічної культури вчителів трудового навчання. Описано систему професійної підготовки з інформаційних технологій менеджерів-економістів. Висвітлено гендерні аспекти кар'єрного зростання. Визначено чинники підвищення активності безробітних громадян на ринку праці, шляхи удосконалення професійної реабілітації інвалідів. Розглянуто питання формування умінь як пріоритетну компоненту навчально-виховного процесу ВНЗ.

Проанализированы роль учебного тренинга в развитии и усовершенствовании профессиональной компетенции учеников, психологические предпосылки и особенности развития профессиональной психологической культуры учителей трудового обучения. Освещена система профессиональной подготовки по информационным технологиям менеджеров-экономистов. Раскрыты гендерные аспекты карьерного роста. Определены факторы повышения активности безработных граждан на рынке труда, пути усовершенствования профессиональной реабилитации инвалидов. Рассмотрен вопрос о формировании умений как приоритетный компонент учебно-воспитательного процесса ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2 + Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во П/П "ЕКМО", 2006. - 394 c. - укp.

Викладено методику створення автоматизованої навчальної системи з української мови. Розглянуто питання реалізації проектної методики навчання англійської мови для професійного спілкування в освітньому інформаційно-комунікаційному середовищі. Проаналізовано досвід викладання математики за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено теоретичні передумови диференційованого навчання аудіювання з використанням комп'ютера, створення комп'ютерної програми для навчання іншомовного письма. Наведено методичні рекомендації щодо розробки дистанційних курсів для навчання академічного письма студентів-заочників мовних спеціальностей.

Изложена методика создания автоматизированной учебной системы по украинскому языку. Рассмотрены вопросы реализации проектной методики обучения английскому языку для профессионального общения в образовательной информационной среде. Проанализирован опыт преподавания математики в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Освещены теоретические предпосылки дифференцированного обучения аудиированию с использованием компьютера, создания компьютерной программы для обучения иноязычному письму. Приведены методические рекомендации относительно разработки дистанционных курсов для обучения академическому письму студентов-заочников языковых специальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: С. Сисоєва; Ін-т пед. і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид.-во "ІНТЕРТЕХНОДРУК", 2007. - 276 c. - укp.

Проаналізовано особливості індивідуальних навчальних стилів студентів ВНЗ. Висвітлено проблему підготовки вчителів до роботи з розвитку в школярів творчих здібностей. Розглянуто питання оптимізації педагогічної взаємодії у контексті формування ораторської майстерності, реалізації особистісно-орієнтованого підходу до розробки інформаційних технологій навчання. Визначено продуктивність кредитно-модульної системи навчання.

Проанализированы особенности индивидуальных учебных стилей студентов ВУЗ. Освещена проблема подготовки учителей к работе по развитию в школьников творческих способностей. Рассмотрены вопросы оптимизации педагогического взаимодействия в контексте формирования ораторского мастерства, реализации личностно-ориентированного подхода к разработке информационных технологий обучения. Определена продуктивность кредитно-модульной системы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: С. Сисоєва. - К. : Вид-во "Міленіум", 2006. - 336 c. - укp.

Висвітлено проблеми дистанційної підготовки фахівців в системі неперервної освіти, психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності інженерів. Розглянуто питання професійної підготовки учнів у ПТУ, розвитку професійної освіти в Західній Європі. Проаналізовано зарубіжний досвід професійної підготовки соціальних працівників.

Освещены проблемы дистанционной подготовки специалистов в системе непрерывного образования, психолого-педагогические аспекты формирования профессиональной компетентности инженеров. Рассмотрены вопросы профессиональной подготовки учеников в ПТУ, развития профессионального образования в Западной Европе. Проанализирован зарубежный опыт профессиональной подготовки социальных работников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського