Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Сипченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Сипченко О. М. 
Навчально-педагогічна література в системі професійної підготовки вчителя (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук / О. М. Сипченко; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава, 2008. - 20 c. - укp.

Здійснено цілісний аналіз забезпечення навчально-педагогічної літературою системи професійної підготовки вчителя другої половини XIX - початку XX ст., специфіки та теоретичних підходів до її конструювання. Виділено два етапи: основний (1860 - 1890 рр.) та дослідний (1890 - 1917 рр.), кожний з яких має свої особливості щодо забезпечення навчально-педагогічною літературою та специфіки її конструювання. Проаналізовано вплив вітчизняних і зарубіжних філософських, а також педагогічних теорій на розвиток навчально-педагогічної літератури в історико-педагогічній ретроспективі. Визначено принципи, розкрито зміст, структуру, логіку побудови та функції навчально-педагогічної літератури зазначеного періоду. Виявлено можливості використання історико-педагогічної спадщини конструювання навчально-педагогічної літератури у процесі сучасного підручникотворення. Розроблено спецкурс і проект змісту підручника з педагогіки за модульним розподілом навчального матеріалу. До наукового обігу введено нові та маловідомі архівні матеріали, підручники, навчальні посібники з педагогіки, що значно розширюють уявлення про навчально-педагогічну літературу другої половини XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сипченко О. 
Генезис досліджень із проблеми створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко // Рідна шк.. - 2007. - № 9. - С. 64-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено основні етапи становлення та розвитку проблеми створення навчальних підручників у ВНЗ. Акцентовано увагу на важливості наукових розробок вітчизняних вчених у визначенні видів та класифікації підручників, їх категорій, типів, моделей, головних аспектів. Розглянуто й охарактеризовано склад і функції навчальної літератури. Виділено характерні ознаки шкільного та підручників ВНЗ. Констатовано актуальність подальших наукових досліджень у зазначеній проблематиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.1 + Ч33(4УКР)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сипченко О. 
Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XX ст.) / О. Сипченко // Рідна шк.. - 2008. - № 3/4. - С. 64-68. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено проблему створення навчально-педагогічної літератури у другій половині XIX - на початку XX ст. Визначено основні функції тогочасних навчальних видань.

Освещена проблема создания учебно-педагогической литературы. Определены основные функции педагогических изданий периода XIX - начала XX ст.

The article deals with the problem of creation of the pedagogical literature. The basic functions of pedagogical editions of that time are determined. Corresponding conclusion by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч311.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сипченко О. 
Структура основного (універсального) підручника з педагогіки (друга половина XIX - початок XX ст.) / О. Сипченко // Шлях освіти. - 2008. - № 1. - С. 52-54, 56. - укp.

Охарактеризовано другу половину XIX - початок XX ст. як найбільш продуктивний період у розвитку навчально-педагогічної літератури. Проаналізовано структурні компоненти основного підручника з педагогіки зазначеного періоду, а саме: пояснювальний текст (передмова, вступ, зміст, загальний огляд), основний, заключний та додатковий тексти. Окреслено значення цього підручника як одного з провідних засобів навчання у професійно-педагогічній підготовці та самопідготовці вчителів, який відображає свою епоху: рівень знань, світогляд та певні стереотипи, які є втіленням навчальних планів і програм та цілої системи цінностей, певної ідеології та культури другої половини XIX - початку XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.1 + Ч33(0)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського