1. |
Сечейко О. В. Психологічні детермінанти сексуальної поведінки підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Сечейко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2000. - 21 c. - укp.Проаналізовано взаємозв'язок між індивідуально-психологічними властивостями особистості та сексуальною поведінкою у підлітковому віці. Встановлено суттєвий вплив психодинамічних (природозумовлених, сталих) властивостей особистості підлітків на форми їх сексуальної поведінки. Показано статеві відмінності взаємозв'язку індивідуально-психологічних властивостей з певними формами сексуальної поведінки. Розроблено дві анкети, за допомогою яких з'ясовано особливості сприйняття підлітками інформації інтимного змісту, їх ставлення до сексуальних проблем та статевого виховання. Наведено рекомендації щодо вдосконалення змісту статевого виховання підлітків. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2-73 + Ю983.73 + Ч421.358
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА310068 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Сечейко О. Комплексний підхід до розвитку особистості як основа забезпечення успішності школяра / О. Сечейко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 39-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Подано психологічний аналіз найбільш поширених причин шкільної неуспішності, їх взаємодії та обговорення можливих шляхів подолання цієї проблеми за допомогою синергетичного підходу. Відзначено, що ситуація успіху є необхідною умовою створення позитивної мотивації до вияву активності, стимулом до розкриття власних можливостей, закріплення позитивних тенденцій особистісного розвитку учня. Зосереджено увагу на одному з основних завдань початкової школи, яке полягає у створенні умов, за яких відбудеться розкриття потенціалу кожного учня. Переглянуто існуючі пріоритети та відмову від стереотипів на цьому шляху. Представлен психологический анализ наиболее распространенных причин школьной неуспеваемости, их взаимодействия и обсуждения возможных путей преодоления этой проблемы с помощью синергетического подхода. Отмечено, что ситуация успеха является необходимым условием создания положительной мотивации к проявлению активности, стимулом к раскрытию собственных возможностей, закрепления положительных тенденций личностного развития учащегося. Сосредоточено внимание на одной из основных задач начальной школы, которое заключается в создании условий, при которых состоится раскрытие потенциала каждого ученика. Пересмотрены существующие приоритеты и отказ от стереотипов на этом пути. Shows the psychological analysis of the most common causes of school underachievement, and their interactions and discuss possible ways to overcome this problem by using a synergistic approach. Noted that the situation of success is a prerequisite fora positive motivation to be proactive, incentive to disclose their own capabilities, consolidate the positive trends in student personal development. Focused on one of the main objectives of primary school, which is to create conditions under which will be realizing the potential of each student. Revision of existing priorities and the rejection of stereotypes in this way. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.289.2 + Ю984.030.2-81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
|