Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Серьогіна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Серьогіна І. Ю. 
Формування в учнів основної школи умінь і навичок самоконтролю в процесі навчання (на матеріалі уроків російської мови у 7-х класах) : автореф. дис... канд. пед. наук / І. Ю. Серьогіна; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічну суть процесу самоконтролю як виду діяльності учнів. Розкрито зміст відповідного наукового поняття. Уточнено структуру, форми, види, функції даного процесу та етапи формування в учнів умінь і навичок самоконтролю під час вивчення російської мови. Визначено дидактичні умови такого формування. Розроблено критерії та основні показники для оцінювання рівня сформованості самоконтролю в учнів основної школи. Експериментально доведено ефективність запропонованої системи роботи з метою формування в учнів сьомих класів умінь і навичок самоконтролю у процесі вивчення російської мови. Складовими системи є поетапна технологія та програма формування в учнів зазначених умінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912

Шифр НБУВ: РА356878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Серьогіна І. Ю. 
Формування самоорганізації навчальної діяльності студентів ВНЗ / І. Ю. Серьогіна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 118-123. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Уточнено поняття «самоорганізація навчальної діяльності студентів». Висвітлено теоретичні основи формування самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. Виокремлено компоненти педагогічної самоорганізації. Доведено, що створення викладачами у ВНЗ сприятливих психолого-педагогічних умов довіри, творчих взаємин сприяє залученню студентів до опанування техніки позитивного самовпливу. Зроблено висновок, що планомірне й систематичне навчання студентів основ самоорганізації власної навчально-пізнавальної діяльності має високу ефективність, а саме: активізує всі види діяльності та спонукає виявляти зустрічні зусилля стосовно навчання, що сприяє підвищенню успішності, дисципліни, організованості.

Уточнено понятие «самоорганизация учебной деятельности студентов». Освещены теоретические основы формирования самоорганизации учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ. Выделены компоненты педагогической самоорганизации. Доказано, что создание преподавателями в ВУЗ благоприятных психолого-педагогических условий доверия, творческих отношений способствует привлечению студентов к овладению техники позитивного самовлияния. Сделан вывод, что планомерное и систематическое обучение студентов основам самоорганизации собственной учебно-познавательной деятельности имеет высокую эффективность, а именно: активизирует все виды деятельности и побуждает выявлять встречные усилия относительно обучения, что способствует повышению успешности, дисциплины, организованности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Серьогіна І. В. 
Розвиток творчих здібностей студентів ВНЗ при вивченні курсу "Елементи декоративно-прикладного мистецтва" / І. В. Серьогіна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26. - С. 318-321. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виокремлено структурні блоки творчих здібностей: мотиваційно-творча активність особистості, інтелектуально-логічні здібності, інтуїтивні здібності, світоглядні якості, комунікативно-творчі здібності. Визначено педагогічні умови ефективного розвитку творчих здібностей студентів у процесі вивчення декоративно-прикладного мистецтва: наявність стійкої позитивної мотивації до активної творчої діяльності, орієнтація навчально-пізнавального процесу на саморозвиток студентів, поєднання традиційних і нетрадиційних методів і форм навчання, що стимулюють розвиток художньо-творчого мислення, оптимальний вибір завдань, що відповідають потребам і здібностям студентів - майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

Выделены структурные блоки творческих способностей: мотивационно-творческая активность личности, интеллектуально-логические способности, интуитивные способности, мировоззренческие качества, коммуникативно-творческие способности. Определены педагогические условия эффективного развития творческих способностей студентов в процессе изучения декоративно-прикладного искусства: наличие стойкой позитивной мотивации к активной творческой деятельности; ориентация учебно-познавательного процесса на саморазвитие студентов; сочетание традиционных и нетрадиционных методов и форм обучения, которые стимулируют развитие художественно-творческого мышления, оптимальный выбор заданий, которые отвечают потребностям и способностям студентов - будущих учителей изобразительного искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Щ12 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Серьогіна І. Ю. 
Педагогічні умови розвитку та саморозвитку студентів у процесі професійної підготовки у ВНЗ / І. Ю. Серьогіна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32. - С. 151-157. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - рус. - англ.

Подано визначення понять «умова», «педагогічна умова». Обгрунтовано педагогічні умови, які повинні забезпечити найефективніше формування у студентів прагнення до розвитку та саморозвитку. Акцентовано увагу на позитивній мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Проаналізовано використання особистісного, діяльнісного та діалогічного підходів у процесі професійної підготовки студентів. Доведено ефективність організації навчальної роботи, що пов’язана зі створенням на заняттях позитивної емоційно-моральної, довірливої атмосфери та ситуації успіху.

Определены понятия «условие», «педагогическое условие». Обосновано педагогические условия, которые должны обеспечить наиболее эффективное формирование у студентов стремления к развитию и саморазвитию. Акцентировано особое внимание на позитивной мотивации учебно-познавательной деятельности студентов. Проанализировано использование личностного, деятельностного и диалогического подходов в процессе профессиональной подготовки студентов. Доказана эффективность организации учебной работы, связанной с созданием на занятиях позитивной эмоционально-моральной, доверительной атмосферы и ситуации успеха.

Defined the concept of "condition", "pedagogical condition". Justified pedagogical conditions that must ensure the most efficient formation of students' desire for self-improvement and development. Are emphasized on the positive motivation of educational-cognitive activity of students. Reviewing the use of the personal , the activity and dialogic approaches in the training of students. Proved the effectiveness of the organization of educational work, which involves the creation of the classroom a positive emotional and moral , trusting atmosphere and situation of success.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Серьогіна І. Ю. 
Розвиток пізнавальної активності в процесі самостійної роботи як необхідна умова формування самоконтролю учнів / І. Ю. Серьогіна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 232-235. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено аналіз понять пізнавальної активності та самостійності учнів, розглянуто дидактичні умови організації самостійної роботи в школі у контексті формування умінь та навичок самоконтролю школярів.

Проанализированы понятия познавательной активности и самостоятельности учащихся, рассмотрены дидактические условия организации самостоятельной работы в школе в контексте формирования умений и навыков самоконтроля школьников.

This article analyses the conception of cognitive activity and independent work of pupils, the didactic conditions in the organization of independent work in school in the context of forming the abilities and habits of pupils' self-control.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Серьогіна І. Ю. 
Технологія формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ / І. Ю. Серьогіна // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 121-125. - Бібліогр.: с. 125 (4 назв.) - укp.

Визначено складники умінь і навичок самоконтролю студентів. Охарактеризовано основні етапи технології формування умінь та навичок самоконтролю навчальної діяльності студентів. Запропоновано власну дидактичну технологію формування умінь і навичок самоконтролю у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів, що містить п’ять універсальних етапів: орієнтаційний, інформаційний, діяльнісно-практичний, узагальнюючий та контрольний. На підставі результатів дослідно-експериментальної роботи підтверджено доцільність використання запропонованої технології формування умінь та навичок самоконтролю студентів, оскільки відбулися позитивні зміни в їх мотиваційній сфері, підвищилась активність навчально-пізнавальної діяльності.

Определены составляющие умений и навыков самоконтроля студентов. Охарактеризованы основные этапы технологии формирования умений и навыков самоконтроля учебной деятельности студентов. Предложено собственную дидактическую технологию формирования умений и навыков самоконтроля в процессе учебно-познавательной деятельности студентов, что содержит пять универсальных этапов: ориентационной, информационный, деятельностно-практический, обобщающий и контрольный. На основании результатов опытно-экспериментальной работы подтверждена целесообразность использования предложенной технологии формирования умений и навыков самоконтроля студентов, поскольку произошли положительные изменения в их мотивационной сфере, повысилась активность учебно-познавательной деятельности.

Components of students’ self-control abilities and skills are defined. Basic stages of forming students’ self-control abilities and skills for educational activities are characterized. The paper suggests original didactic technology of forming self-control abilities and skills during students’ educational cognitive activity; it comprises five universal stages: orientation, information, activity and practice, summarizing and monitoring.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського