Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Сахневич І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Сахневич І. Д. 
Громадянське самовизначення учнівської робітничої молоді : монографія / І. Д. Сахневич; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2010. - 210 c. - Бібліогр.: 299 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти громадянського самовизначення молоді. Проаналізовано досвід формування громадянського самовизначення учнів ПТНЗ у позанавчальній діяльності. Розкрито особливості та педагогічні умови його формування за нових соціально-політичних умов розбудови української державності, культурного та духовного відродження українського народу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.13 + Ч461.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сахневич І. Д. 
Формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І. Д. Сахневич; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено модель формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності, обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють забезпеченню активізації громадянського самовизначення вихованців. Розкрито сутність дефініцій "громадянське самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів". Визначено критерії (повнота, глибина осмислення та міцність знань; зміст, спрямованість і стійкість мотивів, характер емоцій; ступінь розвитку умінь і навичок поведінки, їх стійкість; ступінь розвитку саморегуляції та контролю поведінки) та розроблено відповідні їм показники для виявлення рівнів сформованості громадянського самовизначення учнів (високий, достатній, середній, низький). Обгрунтовано структуру громадянського самовизначення як системи взаємопов'язаних компонентів - когнітивного, емоційно-мотиваційного, діяльнісно-поведнікового та саморегулятивного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.13 + Ч461.385

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горай О. В. 
Професійний саморозвиток майбутнього фахівця : монографія / О. В. Горай, Л. П. Канова, В. А. Ковальчук, Л. В. Лабузна, В. І. Масляніцин, І. Д. Сахневич, С. М. Соколовська; ред.: В. А. Ковальчук; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 167 c. - укp.

Визначено сутнісну характеристику основних понять проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця в контексті сучасних теоретико-методологічних засад. Розглянуто особливості професійного саморозвитку майбутніх фахівців різних галузей у системі неперервної освіти. Розроблено та впроваджено методику організації професійного саморозвитку в процесі фахової підготовки на прикладі вивчення студентами конкретних предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сахневич І. 
Умови ефективної організації самостійної роботи із вивчення іноземної мови майбутніми технічними перекладачами в позааудиторний час / І. Сахневич // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 48-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблеми виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Іноземна мова" студентами - майбутніми перекладачами, які навчаються в технічних ВНЗ. Обгрунтовано основні принципи та умови ефективної самостійної роботи в позааудиторний час. Зроблено аналіз застосування сучасних комп'ютерних технологій в основних формах самостійної роботи, а також проблеми виконання самостійної роботи на сучасному етапі приєднання України до Болонського процесу.

Рассмотрены проблемы исполнения самостоятельной работы при изучении дисциплины "Иностранный язык" студентами - будущими переводчиками, которые обучаются в технических ВУЗ. Обоснованы основные принципы и условия эффективной самостоятельной работы во внеурочный час. Сделан анализ использования современных компьютерных технологий в основных формах самостоятельной работы, а также проблемы самостоятельной работы при изучении иностранных языков на современном этапе присоединения Украины к Болонскому процессу.

Highlights problems of individual work of learning a foreign language by the would-be translators and interpreters in the technical university, as well as grounds the vain principles and conditions of the effective individual work at out-of-class time, is analyzed usage of modern computer technologies in the main forms of individual work, and its problems in the frames of the Bolognas process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сахневич І. 
Культура використання медіа засобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / І. Сахневич // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 94-98. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто вплив медіаінформації на свідомість української молоді в контексті впровадження медіаосвіти на всіх освітніх рівнях, зокрема у вищій школі. Визначено шляхи розв'язання існуючої проблеми на педагогічному та державному рівнях, виокремлено основні завдання національної Концепції впровадження медіаосвіти в Україні, розробленої НАПН України, на експериментальному етапі реалізації якої передбачено упровадження медіаосвіти на всіх рівнях шкільного навчання. Відстежено на основі фактичного матеріалу, розміщеного на популярних інтернет-носіях, його вплив на свідомість підлітків, окреслено параметри вікових градацій досліджуваної категорії молоді. Запропоновано шляхи розв'язання даної проблеми.

Рассмотрено влияние медиаинформации на сознание украинской молодежи в контексте внедрения медиаобразования во все образовательные уровни, а именно в высшей школе. Определены пути решения данной проблемы на педагогическом и государственном уровнях. Конкретизированы основные задания национальной Концепции внедрения медиаобразования в Украине, разработанной НАПН Украины. На основе фактического материала, размещаемого на популярних интернет-носителях, прослежено его влияние на сознание подростков.

The article highlights some facts, causes and consequences of the negative influence of media information on the national consciousness of young people and as a way out it is proposed to introduce media education in the national schools of all levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сахневич І. 
Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. Сахневич // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Теоретично досліджено основні змістові блоки інтегрованого спецкурсу з основ медіакомпетентності для студентів технічних спеціальностей: змістовий, мотиваційний, організаційно-діяльнісний, діагностико-корекційний. Визначено його мету, завдання та оптимальні способи впровадження у професійну підготовку студентів технічних спеціальностей на прикладі ВНЗ нафтогазового профілю. Особливу увагу приділено прикладним аспектам пропедевтичного семінару, обгрунтовано доцільність його застосування в професійній підготовці майбутніх технічних фахівців. Визначено основну термінологічну систему змістового блоку та окреслено основні форми медіаосвітніх засобів, зокрема розробку таких медіатехнологічних карт: пресотехнологічних, інтернет-технологічних та кінотехнологічних. Підкреслено актуальність та перспективність розробленого спецкурсу для впровадження в професійну підготовку технічних фахівців.

Теоретически исследованы основные содержательные блоки интегрированного спецкурса по основам медиакомпетентности для студентов технических специальностей: содержательный, мотивационный, организационно-деятельностный, диагностико-коррекционный. Определены его цели, задачи и оптимальные способы внедрения в профессиональную подготовку студентов технических специальностей на примере ВУЗ нефтегазовогопрофиля. Особое внимание уделено прикладным аспектам пропедевтического семинара, обоснована целесообразность его применения в профессиональной подготовке будущих технических специалистов. Предложена основная терминологическая система смыслового блока и намечены основные формы медиаобразовательных средств, в частности разработка таких медиатехнологических карт: прессотехнологических, интернет-технологических и кинотехнологических. Подчеркнута актуальность и перспективность разработанного спецкурса для внедрения в профессиональную подготовку технических специалистов.

The article highlights the most important content blocs of a special media literacy course integrated into the process of professional study of students in technical high schools. It summarizes its aims and tasks as well as some possible effective ways of its implementation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сахневич І. А. 
Педагогічні умови застосування медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців нафтогазового профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. А. Сахневич; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови застосування медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців нафтогазового профілю, які згруповано у контекстуальні, дидактичні й організаційно-методологічні. Розкрито теоретичні та методичні аспекти та удосконалено методику застосування даних, яка реалізується у системному підході щодо змісту та інтерактивності викладання. На основі аналізу концептуальних підходів заруюіжних і вітчизняних учених, а також нормативно-правової бази уточнено днфініції основних понять: "професійна підготовка майбутніх фахівців нафтогазового профілю з застосуванням медіаосвітніх технологій", "медіадидактика" та "медіаосвітня технологія" у контексті професійної підготовки у ВТНЗ, а також зміст і функції медіадидактики як новітньої галуз педагогіки. Дістали подальшого розвитку особливості професійної підготовки майбутніх фахівців нафтогазового профілю з застосуванням медіаосвітніх технологій у формуванні їх професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сахневич І. Д. 
Позанавчальна діяльність у формуванні громадянського самовизначення робітничої молоді / І. Д. Сахневич // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 175-179. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проведено огляд думок вітчизняних та зарубіжних педагогів щодо використання позанавчального часу у виховних цілях. Проаналізовано педагогічне значення вільного часу та його потенціал для самореалізації людини. Виділено специфічні принципи виховання в позанавчальній діяльності: добровільний характер участі, суспільна спрямованість, розвиток ініціативи, винахідливості, технічної та художньої творчості. Класифіковано організаційні форми позаурочного виховання (індивідуальні, масові, групові; інтерактивні, комунікативні, творчі). Визначено умови ефективності громадянського виховання учнів ПТНЗ у позанавчальній діяльності (системний підхід, взаємозв'язок змісту та видів діяльності, розробка форм, які актуалізують проблеми особистості, емоційність змісту тощо).

Проведен обзор мнений отечественных и зарубежных педагогов об использовании внеучебного времени в воспитательных целях. Проанализировано педагогическое значение свободного времени и его потенциал для самореализации человека. Выделены специфические принципы воспитания во внеучебной деятельности: добровольный характер участия, общественная направленность, развитие инициативы, изобретательности, технического и художественного творчества. Классифицированы организационные формы внеурочного воспитания (индивидуальные, массовые, групповые; интерактивные, коммуникативные, творческие). Определены условия эффективности гражданского воспитания учащихся ПТУ во внеучебной деятельности (системный подход, взаимосвязь содержания и видов деятельности, разработка форм, которые актуализируют проблемы личности, эмоциональность содержания и др.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.38

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сахневич І. Д. 
Проблема громадянського самовизначення молоді / І. Д. Сахневич // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 227-229. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування громадянського самовизначення молоді.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты формирования гражданского самоопределения молодёжи.

The paper considers the theoretical and practical aspects of civil self-determination of youth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сахневич І. Д. 
Деякі питання громадянського самовизначення учнів / І. Д. Сахневич // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 115-117. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему громадянського самовизначення учнів професійно-технічного навчального закладу.

Рассмотрена проблема гражданского самоопределения учеников профессионально-технического учебного заведения.

Some problems of civil self-determination of the pupils of technical and professional educational institutios are analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сахневич І. Д. 
Особистість педагога у формуванні громадянського самовизначення молоді / І. Д. Сахневич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 206-208. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

The item gives the historical analysis of the role of a teacher in the formation of civil self-determination of youth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сахневич І. Д. 
Визначальні фактори формування громадянського самовизначення робітничої молоді / І. Д. Сахневич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39. - С. 152-156. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто зовнішні фактори, які впливають на формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів. Розкрито роль соціального фактора, виховання та активної діяльності в даному процесі. Єдність та злагодженість дії цих факторів забезпечують розвиток у підростаючої особистості громадянських якостей та формування громадянського самовизначення.

Рассмотрены основные внешние факторы, которые воздействуют на формирование гражданского самоопределения учащихся профессионально-технических учебных заведений. Раскрыта роль социального фактора, воспитания и активной деятельности в данном процессе. Комплексное взаимодействие этих факторов обеспечивает развитие у подрастающей личности гражданских качеств и формирование гражданского самоопределения.

The article singles out the main external factors which influence the process of self-identification of vocational school students. The author highlights the role of social factor, upbringing and activity in this process. The complex interaction of the above-mentioned factors provides the development of youthТs civic qualities and civic self- identification formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського