Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сафонова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Сафонова Н. М. 
Історіографія розвитку вищої освіти в Україні у 90-х роках ХIХ ст. - на початку ХХ ст. / Н. М. Сафонова // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: Зб. наук. пр. - 2005. - Спец. вип. - С. 88-96. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68307 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Сафонова Н. В. 
Інноваційна педагогічна думка видатних педагогів 20-х років ХХ століття та її втілення в сучасну шкільну практику : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Сафонова. - О. : Друк. дім, 2005. - 110 c. - укp.

Наведено матеріал щодо становлення національної школи 20-х років минулого століття на основі інноваційних методів та прийомів навчання та виховання дітей у навчальних закладах України. У контексті новітніх підходів розглянуто актуальні питання інноваційного навчального процесу та творчої особистості вчителя національної школи минулого століття. Проаналізовано проблеми педагогічної науки України в 20-ті роки XX ст., визначено нові вимоги щодо змісту професійної підготовки вчителя у даний історичний період. Висвітлено інноваційну науково-практичну діяльність відомих українських педагогів. Обгрунтовано шляхи удосконалення педагогічного процесу та засоби формування професійної готовності вчителів до запровадження інноваційних методів навчання.

Представлены материалы о становлении национальной школы 20-х годов прошедшего столетия на основе инновационых методов и приемов обучения и воспитания детей в учебных заведениях Украины. В контексте новейших подходов рассмотрены актуальные вопросы инновационного учебного процесса и творческой личности учителя национальной школы прошедшего столетия. Проанализированы проблемы педагогической науки Украины в 20-х годах XX ст., определены новые требования к содержанию профессиональной подготовки учителя в данный исторический период. Освещена инновационная научно-практическая деятельность известных украинских педагогов. Обоснованы пути усовершенствования педагогического процесса и средства формирования профессиональной готовности учителя к внедрению инновационных методов обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сафонова Н. М. 
Реформування системи вищої освіти в Україні (90-ті рр. ХХ - початок XXI ст.): історичний аспект : Автореф. дис... канд. іст. наук / Н. М. Сафонова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу широкої джерельної бази висвітлено особливості реформування системи вищої освіти в Україні у 1990-х рр. - на початку XXI ст. Розглянуто етапи, форми та методи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах всіх рівнів акредитації відповідно до принципів Болонської системи, показано роль викладачів та студентів у її впровадженні. Проаналізовано нормативно-правові документи, за яким здійснювалось реформування системи вищої освіти в Україні. Висвітлено етапи та механізми ліцензування та акредитації вищих навчальних закладів. Розкрито особливості трансформації основних функцій вищої школи: соціально-економічних, соціально-політичних, культуротворчих. Проаналізовано якісні зміни у складі викладацьких кадрів та особливості розвитку їх наукової діяльності. Показано вплив реформування системи вищої освіти на зміни у складі студентів. Вивчено діяльність вищих навчальних закладів щодо впровадження нових технологій та форм навчального процесу. На підставі аналізу всіх чинників, що вплинули на реформування системи вищої освіти, зроблено виновок, що за умов впровадження в Україні соціально орієнтованої економіки, демократичних суспільних відносин та процесів інтеграції до європейської та світової спільноти для подальшого успішного розвитку держави необхідно здійснювати якісні зміни у системі вищої освіти; доведено доцільність радикального оновлення структур, форм і засобів функціонування навчально-виховного процесу з метою досягнення його максимальної інтенсифікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сафонова Н. М. 
Суб'єктивна модальність у діалозі та полілозі сучасної української драми (семантика та прагматика) : Автореф. дис... канд. філол. наук / Н. М. Сафонова; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2006. - 20 c. - укp.

Проведено загальнотеоретичний та семантико-прагматичний аналіз категорії суб'єктивної модальності (СМ) на рівні драматургічного дискурсу (ДД). Всебічно вивчено діалогічне та полілогічне мовлення драми, їх структуру, семантичну та прагматичну роль у репрезентації ставлення мовця до змісту повідомлюваного. Розглянуто специфіку вираження СМ у ДД у кореляції до логічного та синтаксичного плану її функціонування, введено поняття модалеми, її статусу в дискурсі, запропоновано типологію модалем з опорою на семантичну конгруентність категорії СМ та оцінки. Висвітлено етіологію суб'єктивно-модальних смислів ДД, зокрема вплив референції, конситуації та підтексту на загальну смислову рамку тематичного діалогічного блоку, розкрито значення паратексту у розумінні інформаційного тла ДД як дискурсів невласне креолізованої природи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-227 + Ш401.171 + Ш5(4УКР)6-336

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сафонова Н. В. 
Уніфікація наукового знання на основі математики : Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.01 / Н. В. Сафонова; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - Сімф., 2000. - 18 c. - укp.

Запропоновано нову інтерпретацію кризи в контексті ідей уніфікації - кризи застарілих, не відповідних сучасному рівню науки математики методологічних принципів, з урахуванням яких розроблено проект уніфікації наукового знання на основі математики. Виділено чотири види такої уніфікації, а також встановлено методологічні принципи математики, що склалися в ході розвитку даних проектів. Підкреслено, що визначилася нова тенденція розвитку математики - поворот до конкретизації на відміну від пануючого протягом століття прагнення до узагальнення. Запропоновано нові методологічні принципи (у контексті ідеї уніфікації), що відповідають рівню сучасної математики: конкретності та дискретності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.5 + Ю252=В1 + В1в1,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сафонова Н. В. 
Педагогічні інновації у спадщині вітчизняних педагогів 20-х років XX ст. : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. В. Сафонова; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - Переяслав-Хмельниц., 2010. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему педагогічних інновацій 1920 рр., які характеризуються пошуками нових методів роботи в школі, розробкою засобів педагогічної діяльності, оновленням форм взаємин між учителем та учнями, формуванням творчого вчителя, покликаного за своєю професією. Зазначено, що за умов пореволюційної України в даний період проявилася чітка тенденція до широкої творчості та педагогічного новаторства. Проаналізовано шляхи реформування системи педагогічної освіти, змісту спеціальної педагогічної підготовки, методів роботи українських педагогів 1920 рр. Визначено провідні теоретичні ідеї та погляди педагогів даного періоду на організацію системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375217 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Україністика: нові імена в науці : зб. наук. пр. учас. II Всеукр. наук.- практ. конф. студ. і молодих науковців / ред.: Н. М. Сафонова; Горл. держ. пед. ін-т інозем. мов, каф. укр. мови. - Горлівка, 2009. - 192 c. - укp.

Проаналізовано особливості функціонування одиниць лексичного ладу сучасної української мови. Досліджено структурно-семантичні видозміни фразеологізмів у художньому тексті та розвиток комп'ютерного сленгу. Розглянуто актуальні проблеми термінології й ономастики, лінгвістики тексту, теоретичної та практичної стилістики сучасної української мови. Охарактеризовано невербальні засоби вираження ввічливості у мовленнєвому етикеті українського народу. Визначено місце студентського сленгу у системі корпоративних жаргонів. Розкрито особливості функціонування мови Інтернету у лінгвістичному аспекті. Досліджено проблему дефініції та класифікації прецедентних феноменів. Показано структурно-семантичну специфіку заголовків журнальних статей. Проаналізовано особливості стилістичного та синтаксичного навантаження однорідних членів речення у публіцистичних текстах. Описано сучасні технології мовного навчання, висвітлено перекладацькі концепції М. Зерова та М. Рильського. Наведено результати досліджень з української діалектології й етнолінгвістики. Визначено сучасні граматичні тенденції в українській мові, зокрема, розкрито специфіку форм неповної міри ознаки у прикметниках і визначено особливості семантико-синтаксичної валентності дієслова на прикладі одно- та нульвалентних дієслів.

Проанализированы особенности функционирования единиц лексического строя современного украинского языка. Исследованы структурно-семантические видоизменения фразеологизмов в художественном тексте и развитие компьютерного сленга. Рассмотрены актуальные проблемы терминологии и ономастики, лингвистики текста, теоретической и практической стилистики современного украинского языка. Охарактеризованы невербальные средства выражения вежливости в речевом этике украинского народа. Определено место студенческого сленга в системе корпоративных жаргонов. Раскрыты особенности функционирования языка Интернета в лингвистическом аспекте. Исследована проблема дефиниции и классификации прецедентных феноменов. Показана структурно-семантическая специфика загловков журнальных статей. Проанализированы особенности стилистической и синтаксической нагрузки однородных членов предложения в публицистических текстах. Описаны современные технологии языкового обучения, освещены переводческие концепции Н. Зерова и М. Рыльского. Изложены результаты исследований по украинской диалектологии и этнолингвистике. Определены современные грамматические тенденции в украинском языке, в частности, раскрыта специфика форм неполной меры признака в именах прилагательных и определены особенности семантико-синтаксической валентности глагола на примере одно- и нольвалентных глаголов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шлях суверенної держави: 20-річчя проголошення незалежності України : матеріали Міжнар. наук. конф., 16 верес. 2011 р., Луганськ / уклад.: Н. М. Сафонова, А. В. Фомін; МОНМС України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 244 c. - укp. - рус.

Наведено результати досліджень з актуальних питань народознавства, всесвітньої історії, історії України, правничих наук, політології, економіки та педагогіки. Розкрито проблеми розвитку демократії в Україні наприкінці XX - початку XXI ст. Висвітлено історичний аспекти формування українського національного характеру. Проаналізовано політичні ризики за умов трансформації українського суспільства. Розглянуто проблему забезпечення національно-культурних запитів українців в Росії та росіян в Україні. Досліджено особливості формування морально-духовних цінностей української молоді за умов незалежності. Охарактеризовано правову природу праці державних службовців. Увагу приділено актуальним аспектам прав громадян на приватне життя, кримінальній відповідальності за порушення законодавства про працю, пошуку нової моделі державної політики України у сфері вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: С1(4УКР) я431 + С.я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

"...И не в шурф их бросали, а в наши сердца" : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен. До 70-річчя створення молодіж. комсом. підп. організації "Молода гвардія" у м. Краснодон, 26 - 27 квіт. 2012 р., Луганськ / уклад.: М. О. Євдокимов, Н. М. Сафонова, А. В. Фомін; МОНМС України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Орлов. держ. ун-т, Волгоград. держ. соц.-пед. ун-т. - Луганськ : Ноулідж, 2012. - 175 c. - укp. - рус.

Наведено результати досліджень, присвячених діяльності молодіжної комсомольської підпільної організації "Молода гвардія" в період Великої Вітчизняної війни. Увагу приділено особам І. Земнухова, С. Тюленіна, І. Туркевича, Л. Шевцової. Розкрито внесок О. Фадєєва у дослідження подвигів молодогвардійців. Розглянуто особливості висвітлення діяльності міських підпільних організацій УРСР у творах О. Гончара. Увагу приділено сучасним проблемам патріотичного виховання студентської молоді Луганщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)622.5 я431 + Ф75(2)127.222.91 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Україністика: нові імена в науці : зб. наук пр. : за результатами III Всеукр. наук.-практ. конф. студ. і молодих науковців / ред.: Н. М. Сафонова; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Горлівка : Вид-во ГДПІІМ, 2011. - 251 c. - укp.

Досліджено проблематику синтетизму термінів банківської справи теоретичної граматики української мови І. К. Кучеренка. Визначено причини появи інновацій у сучасній укрїнській мові. Розглянуто особливості функціонування генітивних заперечних речень та їх варіантів у синтаксичній системі української мови. Висвітлено загальномовні й індивідуально-авторські видозміни в семантиці та структурі українських фразеологізмів. Розкрито факультативні засоби й їх роль у вираженні превентивної семантики. Проаналізовано роздатковий дидактичний матеріал як засіб вивчення української мови. Увагу приділено культурі мовлення та молодіжному сленгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Подвиг в Сталінграді - шлях до великої Перемоги : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен. до 70-ти річчя Сталінград. битви та визволення Луганщини від нацист. поневолення, 28 - 29 листоп. 2012 р., Луганськ / уклад.: М. О. Євдокимов, Н. Д. Кальніцька, Н. М. Сафонова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Ноулідж, 2013. - 196 c. - укp. - рус.

Висвітлено особливості організації оборони влітку 1942 р. Сталінградської битви. Розглянуто героїчний подвиг сержанта М. Сердюкова. Досліджено соціально-економічний стан України та СРСР у повоєнний період. Наведено витоки реабілітаційної політики радянської влади щодо інвалідів Великої вітчизняної війни та напрями здійснення її в Донбасі у 1943 - 1945 рр. Подано інформацію про стійкість воїнів Червоної армії під час визволення Донбасу від німецько-фашистських загарбників. Розкрито питання евакуації промисловості України в роки Великої вітчизняної війни. Проаналізовано деякі аспекти проблеми впливу Сталінградської кампанії на політику окупаційної влади в Донбасі. Розглянуто різновиди стихійного руху на Україні (1942 - 1945 рр.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4СОЮ)622.112.2 я431 + Т3(4УКР-4ЛУГ)622 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ковалева О. А. 
Цитогенетическая изменчивость в поколениях мышей линии CC57W/Mv, воспроизводящихся в условиях хронического низкодозового ионизирующего облучения / О. А. Ковалева, Т. Т. Глазко, Н. А. Сафонова, Г. В. Глазко // Агроекол. і біотехнологія : зб. наук. пр. - 1998. - Вип. 2. - С. 297-304. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Виконано цитогенетичний аналіз клітин кісткового мозку мишей лінії CC57W/Mv у поколіннях, які відтворюються за умов радіонуклідного забруднення 30-кілометрової зони відчуження Чорнобильської АЕС. Отримані дані дозволяють передбачати, що пу разі успадкування генетичної нестабільності наступними поколіннями в умовах підвищеного радіоактивного фону присутні як мінімум два компоненти відповіді, кожен з яких має свою мішень: перший, зв'язаний безпосередньо з внутрішньохромосомними пошкодженнями та їх репарацією, другий - зміни стану цитоскелета, веретена ділення компонентів, які беруть участь в захисті та стабілізації ядра. Можна очікувати, що деякі особливості цитогенетичної мінливості в поколіннях чорнобильських мишей зв'язані з різною відповіддю цих факторів на хронічне низькодозове опромінення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*441.226-638-601.2,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Глазко Т. Т. 
Цитогенетическая нестабильность у представителей диких видов грызунов, воспроизводящихся в зоне отчуждения ЧАЭС / Т. Т. Глазко, Е. Г. Бунтова, С. А. Костенко, О. А. Ковалева, Н. А. Сафонова, Г. В. Глазко // Агроекол. і біотехнологія : зб. наук. пр. - 1998. - Вип. 2. - С. 287-297. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Виконано цитогенетичний аналіз представників п'яти видів мишоподібних гризунів, які відтворюються у зоні відчуження ЧАЕС. Не виявлені носії конститутивних цитогенетичних аномалій. Частота зустрічальності хромосомних аберацій не перевищувала рівня, який відповідає видам ссавців, що мешкають у індустріально забруднених районах. Отримано дані про порушення видоспецифічного співвідношення між анеуплоїдією хромосом та хромосомних плечей у соматичних клітинах окремих особин. Обговорюються процеси злиття-розщеплення хромосом як ефект генотоксичного забруднення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*441.221.2-638,025 + Е60*441.226-638,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сафонова Н. В. 
Інноваційний аспект аналізу педагогічної спадщини вітчизняних педагогів 20-х років XX століття / Н. В. Сафонова // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 90-92. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність об'єктивно-аспектного аналізу для характеристики та глибокого розгляду педагогічної спадщини педагогів-новаторів 1920-х років з метою впровадження та використання їх інноваційних ідей у сучасній шкільній практиці.

Раскрыта сущность объективно-аспектного анализа для характеристики и глубокого рассмотрения педагогического наследия педагогов-новаторов 1920-х годов с целью внедрения и использования их инновационных идей в современной школьной практике.

The article analyses the essence of the objective aspect analysis for the characteristic and deep consideration of a pedagogical heritage of teachers - innovators of 20th years of XX century is opened with the purpose of introduction and use of their innovative ideas in modern school practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сафонова Н. В. 
Відродження освітнього Руху в Україні у 20-х роках ХХ століття / Н. В. Сафонова // Наука і освіта. - 2009. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Детально розглянуто розвиток освіти в Україні в 1920-ті роки, який сягав високого щабля відродження, перебудови й організації. Акцентовано увагу на тому, що, незважаючи на відсутність чітких планів і програм щодо системи освіти, самовіддана, патріотична сміливо новаторська діяльність плеяди відомих педагогів і інших діячів освіти в цей період історії підняла та відродила національну свідомість, національну школу та культуру. Розкрито й охарактеризовано сутність історичних інноваційних методів відродження процесу освіти на підставі об'єктивного аналізу педагогічної спадщини педагогів-новаторів 1920-х років з метою їх поглибленого розгляду та впровадження їх інноваційних ідей у сучасну шкільну практику.

Детально рассмотрено развитие образования в Украине в 1920-ые годы, которое достигало высокой ступени возрождения, перестройки и организации. Сосредоточено внимание на том, что, невзирая на отсутствие четких планов и программ относительно системы образования, самоотверженная, патриотическая, смело новаторская деятельность плеяды известных педагогов и других деятелей образования в этот период истории подняла и возродила национальное сознание, национальную школу и культуру. Раскрыта и охарактеризована сущность исторических инновационных методов возрождения процесса образования на основе объективного анализа педагогического наследия педагогов-новаторов 1920-х годов с целью их углубленного рассмотрения и внедрения их инновационных идей в современную школьную практику.

The article proves the idea that Ukrainian education in the 20's was at a high stage of its revival, reconstruction and organization. Though there were no clear educational plans and programmes, self-denying, patriotic, radically innovatory activity of the Plead of famous contemporary pedagogues and other figures of education raised and revived national consciousness, national school a culture. Objective analysis of heritage of pedagogues-innovators of the 20's of the XX century enables specifying the essence of historical innovatory methods of reviving education. Profound analysis of their innovatory ideas gives data to be used in modern school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сафонова Н. Д. 
Руфин Гаврилович Судковский, 1850 - 1885. Жизнь и творчество : [монография] / Н. Д. Сафонова; ред.: Л. Е. Тверитинова. - Изд. 2-е, испр. и доп. - Николаев : Емельянова Т.В., 2016. - 95, [16] c. - рус.

Изучена жизнь и деятельность выдающегося мариниста, уроженца Очакова Р. Г. Судаковского. Указано, что И. К. Айвазовский называл его "своим преемником". Приведен список работ Р. Г. Судаковского, хранящихся в музеях России и странах ближайшего зарубежья и датированных на основе результатов стилистического анализа и некоторых печатных источников. Даны иллюстрации и фотографии его произведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ143(4РОС)5-8 Судковский Р.Г.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Особливості соціально-гуманітарного розвитку суспільства : колект. монографія / О. Б. Березовська-Чміль, А. Б. Богданович, О. В. Брежнєва-Єрмоленко, Н. Ю. Веремеев, В. Д. Гапотій, Д. О. Давиденко, В. Н. Кадира, Ю. В. Каркин, Б. А. Карпінський, Т. В. Кирпита, Ю. В. Кобець, Л. Г. Космін, О. С. Максимов, Р. О. Мірошник, Г. І. Писаревська, Н. А. Сафонова, Е. С. Турчанинов, О. О. Фастовець, М. О. Федоренко, Т. О. Шевчук, Ж. С. Шило, А. С. Щур, I. Farynovych, V. Paslavska, A. Plakhtii, I. Shevchenko. - Харків : Новий курс, 2021. - 200 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено особливості соціально-гуманітарного розвитку суспільства у сфері педагогіки, соціології, філософії, психології, соціальних комунікацій, мистецтвознавства, культурології, філології, історії, економіки, управління, права. Розкрито питання розвитку технічного мислення учнів засобами предметів природничого циклу. Проаналізовано режисерську діяльність Я. Федоришина в контексті сучасного театрального процесу. Розглянуто інноваційний турпродукт як тренд ринку внутрішнього туризму України в умовах посткризового відновлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Актуальні проблеми філологічної науки та педагогічної практики : матеріали IX Всеукр. наук.-практ. конф. 24-25 листоп. 2022 р. / ред.: , І. С. Попова, О. О. Конопелькіна, В. В. Яшкіна, Н. А. Сафонова, О. В. Буділова; упоряд.: А. І. Анісімова,; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, "Актуальні проблеми філологічної науки та педагогічної практики", всеукраїнська науково-практична конференція. - Дніпро : Ліра, 2022. - 201 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

OkovytyyS. THE ROLE OF HIGHER PHILOLOGICAL EDUCATION IN PROMOTING THE INTEGRATION OF MODERN SOCIETY 8 Попова І. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЛОЛОГІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ 11 Gabunia К. PROGRAMS OF MULTILINGUAL EDUCATION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF GEORGIA FOR TEACHERS OF PRIMARY CLASSES AND PRESCHOOLS. ETHNIC AND LANGUAGE DIVERSITY IN GEORGIA 14 Sampson M, Johnson B. FIGURATIVE LANGUAGE: HELPING STUDENTS LEARN IDIOMS THROUGH READING 18 Pratt-Johnson Y. LINGUISTICALLY INFORMED PEDAGOGY: A FORGOTTEN PIECE OF THE PUZZLE 21 Aksiulina T. INTERACTION IN A VIRTUAL WORLD: VOICE BLOGS IN ESL TEACHING 24 Анісімова А., МирошниченкоД. АКТУАЛЬНІСТЬ НОМІНАТИВНИХ ЗАСОБІВ ВИРАЖЕННЯ КОНЦЕПТУ TECHNOLOGY: МУЛЬТИЛІНГВАЛЬНИЙ АСПЕКТ 29 Anisimova A., Moskalenko V. MULTILINGUALISM AND MULTICULTURALISM IN GILLIAN ALLNUTS’S POETIC TEXT 34 Ануфрієва /., Деркач Є. НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ АДАПТАЦІЇ 37 Безроднш І. КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ УКРАЇНСЬКИХ ПЕРЕКЛАДІВ ПОЕЗІЇ РЕДЬЯРДА КІПЛІНГА “IF” 40 Bezrodnykh /., Bohun О. METAPHORS AND SIMILES IN CONTEMPORARY AMERICAN PROSE 44 Бєлуха /., Сафонова H. ОБРАЗ «ВОРОГА» У ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ НА ПРИКЛАДІ ВИСТУПІВ В. ЗЕЛЕНСЬКОГО 47 з BilovaA. BROWSER GAME AS AN ALTERNATIVE TOOL OF TEACHING VOCABULARY IN EFL CLASSROOM 50 Virko V., Volkova M. THE MEANING OF THE CHARACTERS’ SPEECH OF THE IRISH VERSION OF ENGLISH BASED ON B. SHAW’S PLAY “HEARTBREAK HOUSE” 52 Vovkodav O. PECULIARITIES OF THE CLASSIFICATION OF ABSTRACT NOUNS IN ENGLISH 55 Волкова M. СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВТІЛЕННЯ ТЕМИ РАСОВОЇ ДИСКРИМІНАЦІЇ В ОПОВІДАННІ Е. УОКЕР «ТО MY YOUNG HUSBAND» 58 Гоменюк О. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ГЕРМАНСЬКИХ МОВ НА БУКОВИНІ (ПЕРША ПОЛОВИНА XX СТ.) 62 Honsalies-Munis S. PRE-WRITING ACTIVITIES AS AN INTEGRAL PART OF THE WRITING LESSON 65 ГрабчукД. СПЕЦИФІКА ОПИСІВ В РОМАНІ В. С. МОЕМА «ТЕАТР» 68 Гречухіна І. ПРО НОВУ СЛОВОТВОРЧУ МОДЕЛЬ В АНГЛІЙСЬКІЙ ЛЕКСИЦІ ТУРИЗМУ 71 Dobrushyna М. THE FIELD STRUCTURE OF THE CONCEPT LANGUAGE POLICY BASED ON THEORETICAL SOURCES AND AN ASSOCIATIVE EXPERIMENT 76 Завгородній І, Велігіна H. ЕВОЛЮЦІЯ ЖАНРУ ДЕТЕКТИВУ В АНГЛОМОВНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 79 Кирильчук К. ВЕРБАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУ «КОХАННЯ» В АНГЛІЙСЬКІЙ КУРТУАЗНІЙ ПОЕЗІЇ 17 СТОЛІТТЯ 81 Kyrychenko A. THE USE OF MIND MAPS IN LEARNING A FOREIGN LANGUAGE 84 Kupnuma T., Давидова T. МОВНЕ ВТІЛЕННЯ КАТЕГОРІЇ СТРАШНОГО В ПОВІСТІ ДЖ. Ш. ЛЕ ФАНЮ «КАРМІЛЛА» 87 4 Князева А., Буділова О. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: МУЛЬТИЛІНГВАЛЬНИЙ АСПЕКТ 91 Колісниченко Т., Коропатніцька Т. ІНФЛЮСНС ЛЕКСЕМИ У РЕКЛАМНОМУ ТУРИСТИЧНОМУ ДИСКУРСІ 95 Коломієць Є. Чухно Т. ЛЕКСИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ В АНГЛІЙСЬКОМОВНИХ ПОЛІТИЧНИХ ПРОМОВАХ 98 Konopelkina О. STYLISTIC PECULIARITIES OF THE ENGLISH-LANGUAGE AUSTRALIAN SONGS FOR CHILDREN 101 Костриба О. КОГНІТИВНИЙ ВИМІР СЕМАНТИЧНОЇ ДЕРИВАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ СЛОВОТВІРНОГО ГНІЗДА З БАГАТОЗНАЧНОЮ ВЕРШИНОЮ ТИСЯЧА) 104 КорольоваЛ. СУЧАСНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В РУМУНІЇ 110 Кудряшова К. Яшкіна В. ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ ОРИГІНАЛУ ТА МУЛЬТИЛІНГВАЛЬНИХ ПЕРЕКЛАДІВ ОБРАНИХ ТВОРІВ ОСКАРА ВАЙЛЬДА 113 Kuzhman S. PARTICULARITIES OF THE ORIGINAL LITERATURE USE IN THE DEVELOPMENT OF FOREIGN LANGUAGE ORAL SPEECH SKILLS .117 Laktionova L, Yashkina V. ‘CONFLICT OF INTERPRETATIONS’ BY PAUL RICOEUR: ANALYSIS AND SYNTHESIS 120 Лисевич О., Масюк Ю. РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 123 Lysenko N. GRAMMATICAL EXPRESSIVE MEANS IN SHORT TEXTS 126 Ляпічева О. ДО ПИТАННЯ ПРО ЖАНРОВО-СТИЛЬОВУ СПЕЦИФІКУ СОНЕТНОЇ ТВОРЧОСТІ Ф. СІДНІ 129 5 Максименко П. , Яиікіна В. МЕТАФОРИЗАЦІЯ СВІТУ ПРИРОДИ В ТВОРЧОСТІ РІЧАРДА ОЛДІНҐТОНА 132 Midgette £., Stewart О., Gonzalez J. TEACHING WITH MULTIMODAL TEXTS THROUGH A CRITICAL LITERACY LENS: PRACTICAL RECOMMENDATIONS FOR TEACHER OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE 135 Михайлова А., Забрудська Л., Коваленко І. НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ 140 MozulenkoZ, Shcherbytska V. METHODOLOGY OF THE ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND ISSUES OF MULTILINGUISM 143 Мошкіна В. , Чой Кванг Сун ЛЕКСИЧНІ ТА КУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ КОРЕЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЇХ РОЛЬ В ІНШОМОВНІЙ КОМУНІКАЦІЇ 147 Murphy F. and Pratt-Johnson SCAFFOLDING: SUPPORTING ENGLISH LEARNERS IN CONTENT AREA CLASSES 150 Панченко О. ЗАКОНИ ГРІММА ТА ВЕРНЕРА ЯК ПРОБЛЕМА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ 154 Пахомова О. ОСОБЛИВОСТІ МОВНОЇ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ОДЯГУ У СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНАХ 156 Pakhomova О., Khyzhniak V. FEATURES OF THE LINGUISTIC REPRESENTATION OF CONCEPTS IN RAY BRADBURY'S STORY ‘DANDELION WINE’ 160 PoliakovaS., Budilova O. THE PECULIARITIES OF TRANSLATING COMPUTER VOCABULARY 161 Repp L. PECULIARITIES OF CONCEPTUALIZATION OF THE LEXEME HEART IN THE NOVEL “THE CATCHER IN THE RYE” BY J. D. SALINGER 164 6 РуденкоА., Яиікіна В. ІРЛАНДСЬКИЙ ДУХ В ОБРАЗАХ ТА ОБРАЗНОСТІ ВІРША В. Б. ЄЙТСА “EASTER 1916” 167 Sambros L. LITERARY TEXT AS A LINGUISTIC ANALYSIS OBJECT 171 Safonova N. FOREIGN LANGUAGE TEACHING IN MULTILINGUAL CONTEXTS 175 Семешко H. СПЕЦИФІКА ОПИСІВ В РОМАНІ Ф. С. ФІЦДЖЕРАЛЬДА «НІЧ ЛАГІДНА» 178 Smoliana М, Biriukova D. DEVELOPMENT OF MULTILINGUAL EDUCATION IN MODERN UKRAINE 182 Solohub S. THEORETICAL ASPECTS OF THE STUDY OF POETIC DISCOURSE AND STYLISTIC ANALYSIS OF THE POETIC TEXT 186 Suima I. COMPONENTS OF DIALOGICAL ENTITY AND THEIR FUNCTIONS 189 Шашкіиа H., Соколова K. ДружинінаЛ. ТЕРМІНОГРАФІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 192 Yashkina V. TROPES IN MASS MEDIA LANGUAGE 195 Яшкіна В. Солонько K. ЛЕКСИЧНА МОВНА ГРА У АНГЛОМОВНИХ ВІРШАХ ДЛЯ ДІТЕЙ КЕННА НЕСБІТТА 198 7


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я431(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865277 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського