Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Сапенько Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Сапенько Р.  
Искусство рекламы в современной культуре / Р. Сапенько. - К., 2005. - 295 c. - Библиогр.: 339 назв. - рус.

Освещены политические и экономические предпосылки создания массового общества, рассмотрены вопросы зарождения массовой культуры. Проанализированы взаимоотношения искусства и рекламы, эстетическое отношение в контексте перемен культуры и искусства, а также взаимодействие рекламы и телевидения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч111.15 + Ю6*46 в03 + Ю6*671.1*46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сапенько Р. П. 
Реклама як транскультурний феномен : автореф. дис... д-ра філософ. : 26.00.01 / Р. П. Сапенько; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. - К., 2008. - 35 c. - укp.

Проведено комплексне дослідження реклами як феномену сучасної глобальної культури, розглянуто її найбільш суттєві культурологічні та естетико-художні атрибути. Висвітлено історичний процес формування масового суспільства та масової культури як результат ринкової економіки та процесів демократизації, універсалізації, глобалізації, індустріалізації й урбанізації. Міжгалузеві дослідження феномену "масової культури" проведено за різними напрямами, зокрема, такими, як теорія комунікацій, семіотика, постструктуралізм, британські дослідження культури, феміністична критика, вивчення телебачення та мас-медіа. Розкрито гуманістичний та афірмативний характер глобальної культури масового суспільства. З'ясовано, що пріоритетна роль у формуванні нової глобальної культури належить телебаченню, впливове та важливе місце у структурі якого займає реклама як джерело мас-медіального розповсюдження культури. Встановлено, що мас-медіальний спосіб існування реклами сприяє створенню нового транскультурного популярного мистецтва, визначено його головні атрибути - неоднорідність, дискретність, інтермедійність, багатоаспектність. У контексті історико-культурологічного підходу підтверджено обов'язкове пересічення векторів мистецтва та реклами. Виявлено, що банальність, повсякденність, тривіальність, сфера споживання, кітч стають об'єктами мистецтва. Доведено, що реклама використовує цілий арсенал мистецтв - від класичного до авангарду. Встановлено, що еволюція почуттєвої культури відбувається на фоні змін у сфері масової комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сапенько Р. 
Взаємодія реклами і телебачення: еволюція відчуттєвої культури / Р. Сапенько // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2005. - № 3. - С. 11-16. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.164

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського