Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Самодрин А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Самодрин А. П. 
Технологія відбору учнів до профілів навчання в умовах профільно-диференційованої школи (формування профілів в 5-11(12), 5-9 кл. гімназії, 8-11(12) кл. ліцею) / А. П. Самодрин, О. В. Забєліна, Н. М. Куліш; Серед. загальноосвіт. проф.-диференц. шк. І-ІІІ ступенів N 3. - Кременчук, 1999. - 88 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Розглянуто структурно-динамічну модель профільно-диференційованої школи як навчального закладу нового типу. Описано авторський досвід формування навчальних профілів в експериментальній школі N 3 м.Кременчука.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Самодрин А. П. 
Вступ до профільного навчання : Навч. посіб. / А. П. Самодрин. - Кременчук : ПП Щербатих О.В., 2005. - 188 c. - Бібліогр.: с. 157-169. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади профільного навчання (ПН) у середній школі, а також суть понять профільних навчання й освіти, профільно-диференційованого навчання. Розглянуто проблему ПН у середньому навчально-виховному закладі, особливості взаємодії академічної та прикладної шкіл. Визначено організаційно-педагогічні умови ПН і шляхи їх здійснення, наведено дидактичну модель навчального предмета профільної школи.

Раскрыты теоретико-методические основы профильного обучения (ПО) в средней школе, а также сущность понятий профильных обучения и образования, профильно-дифференцированного обучения. Рассмотрены проблема ПО в среднем учебно-воспитательном заведении, особенности взаимодействия академической и прикладной школ. Определены организационно-педагогические условия ПО и пути их осуществления, приведена дидактическая модель учебного предмета профильной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 я7-1

Шифр НБУВ: ВА664163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Самодрин А. П. 
Профільне навчання в середній школі : Моногр. / А. П. Самодрин. - Кременчук : ВЦ СГЕІ, 2004. - 384 c. - (Нові освіт. технології). - Бібліогр.: с. 323-352. - укp.

Висвітлено проблему профільного навчання в середньому навчально-виховному закладі. Проаналізовано досвід взаємодії академічної та прикладної шкіл у вітчизняній та зарубіжній педагогічній практичній діяльності. Розкрито зміст профільної освіти, запропоновано моделі освітнього середовища профільної школи та навчального предмета.

Освещена проблема профильного обучения в среднем учебно-воспитательном заведении. Проанализирован опыт взаимодействия академической и прикладной школ в отечественной и зарубежной педагогической практической деятельности. Раскрыто содержание профильного образования, предложены модели образовательной среды профильной школы и учебного предмета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Самодрин А. П. 
Впровадження системи профільного навчання в умовах регіону : наук.-метод. посіб. / А. П. Самодрин. - Кременчук : ПП Щербатих О.В., 2008. - 109 c. - Бібліогр.: 520 назв. - укp.

Наведено рекомендації щодо умов надання нового імпульсу розвитку територіального комплексу на засадах формування єдиного навчально-освітнього простору та системи профільного навчання регіонів для забезпечення культурного супроводу ідеї розвитку їх соціально-економічної системи з використанням програмно-цільового управлінсько-дидактичного підходу.

Приведены рекомендации относительно условий предоставления нового импульса развития территориального комплекса на основах формирования единого учебно-образовательного пространства и системы профильного обучения регионов для обеспечения культурного сопровождения идеи развития их социально-экономической системы с использованием программно-целевого управленческо-дидактического подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)411 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Самодрин А. П. 
Вступ до профільного навчання : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. П. Самодрин. - 2-е вид. - Кременчук, 2006. - 188 c. - Бібліогр.: с. 157-169. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади профільного навчання (ПН) у середній школі, а також сутність понять профільного навчання, змісту профільної освіти, профільно-диференційованого навчання. Висвітлено проблему ПН у середньому навчально-виховному закладі, охарактеризовано взаємодію академічної та прикладної школи. Визначено організаційно-педагогічні умови ПН і наведено шляхи їх здійснення. Запропоновано дидактичну модель навчального предмета профільної школи.

Раскрыты теоретико-методологические основы профильного обучения (ПО) в средней школе, а также сущность понятий профильного обучения, содержания профильного образования, профильно-дифференцированного обучения. Освещена проблема ПО в среднем учебно-воспитательном заведении, охарактеризовано взаимодействие академической и прикладной школ. Определены организационно-педагогические условия ПО и приведены пути их осуществления. Предложена дидактическая модель учебного предмета профильной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Самодрин А. П. 
Педагогічна організація регіону: теорія і практика : Моногр. / А. П. Самодрин. - Кременчук : ППЩербатих, 2006. - 231 c. - Бібліогр.: с. 195-220. - укp.

Висвітлено теоретичні засади організації системи профільного навчання за умов регіону. Досліджено історико-педагогічні питання соціалізації особистісно зорієнтованого навчання. Наведено інформацію стосовно синергетики освіти, фрактальності самоорганізації, навчально-освітнього простору антропотизованих систем, проблем пізнавальної діяльності у педагогічній теорії. Розглянуто концепцію комплексного моделювання навчально-освітнього простору регіону, механізми добору змісту профільного навчання, особливості формування управлінсько-дидактичного ресурсу щодо забезпечення навчально-освітнього простору регіону.

Освещены теоретические основы организации системы профильного обучения в условиях региона. Исследованы историко-педагогические вопросы социализации личностно сориентированного обучения. Приведена информация, касающаяся фрактальности самоорганизации, учебно-образовательного пространства антропотизированных систем, проблем познавательной деятельности в педагогической теории. Рассмотрены концепция комплексного моделирования учебно-образовательного пространства региона, механизмы подбора содержания профильного образования, особенности формирования управленческо-дидактического ресурса по обеспечению учебно-образовательного пространства региона.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к2 + Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679001 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Україна: ноосферно-біосферний потенціал освіти і духовності регіону : доп. та тези доп.ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 19.04 - 21.04.2007 р., Комсомольськ Полтав. обл. / ред.: А. Самодрин; Ком. НАН України з розробки наук. спадщини акад. В.І.Вернадського, Міжнар. акад. пробл. людини в авіації і космонавтиці, Полтав. облдержадмін. - Кременчук : ПП Щербатих О.В., 2007. - 361 c. - укp. - рус.

Охарактеризованы политические ценности в контексте проблем и перспектив консолидации украинского общества. Проанализированы основные положения проекта "Духовное возрождение человека и общества". Освещены идеи В.И.Вернадского и особенности образовательно-валеологических технологий в условиях биосферного региона. Изложены вопросы влияния рентгеновского облучения на содержание ядерной ДНК, цитоплазматической РНК и суммарного белка в тканях желудочно-кишечного тракта белых крыс. Рассмотрены проблемы познания физического и духовного (ноосферы) миров планеты, геологической безопасности почв в химико-экологическом аспекте. Раскрыты роль и значение массажа в системе оздоровления и реабилитации больных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР) я431(4УКР) + Б.в2 я431(4УКР) + Ч311.352.27 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Самодрин А. П. 
Теоретичні засади системи профільного навчання в умовах регіону : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / А. П. Самодрин; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2011. - 37 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні основи системи профільного навчання (СПН) та особливості її впровадження за умов біосферного регіону. Проаналізовано розвиток системи освіти на засадах диференціації, профілізації та регіоналізації навчання. Розроблено теоретичні засади становлення і розвитку СПН за умов регіону, змісту освіти та засобів його реалізації у загальноосвітній школі. Розкрито особливості впровадження СПН у складі навчально-освітнього простору регіону. Доведено доцільність верифікації впровадження СПН у регіоні для покращення соціально-економічного становища в регіонах, підвищення рівня професійної підготовки та соціалізації випускників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ткаченко В. А. 
Теоретико-методологічні засади прискорення процесів соціально-економічного розвитку регіону : колект. моногр. / В. А. Ткаченко, А. П. Самодрин, П. І. Сокуренко, Г. Ф. Москалик, Н. А. Караван; ред.: П. І. Сокуренко; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Кременчук : Щербатих О. В., 2013. - 459 c. - укp.

Висвітлено сучасні підходи до процесів соціально-економічного розвитку регіону. Обгрунтовано соціальні, економічні, фінансові, освітні засади регіонального розвитку. Представлено концептуально-аналітичну систему компетенцій формування інновацій росту інтелектуального потенціалу. Здійснено емпіричне узагальнення можливостей модернізації освітньої системи на засадах профілізації навчання за умов біосферного регіону та визначено можливості верифікації продуктивності допрофесійної подготовки у регіоні. Розглянуто методи оцінювання вартості підприємства. Визначено особливості планування і прогнозування його діяльності за сучасних умов, регіональні аспекти інвестиційної повединки. Наведено управлінське обгрунтування проведення організаційних змін на машинобудівному підприємстві. Визначено особливості формування та здійснення управління на промисловому підприємстві підкреслено окремі аспекти сучасного розвитку. Наведено особливості визначення поточної та прогнозної бюджетної політики забезпечення розвитку регіону. Обгрунтовано зміцнення ресурсної бази та підвищення ролі комерційних банків за сучасних умов господарювання. Наведено методичні аспекти формування облікової політики підприємств, тенденції трансформування інформаційної бухгалтерської системи в комп'ютерному середовищі, показано роль управлінського обліку в системі управління фінансовими результатами сільскогосподарських формувань. Висвітлено особливості формування систем обліково-аналітичного забезпечення інноваційної діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60 + У052.9(4УКР)20 + У9(4УКР)212.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шевченко С. О. 
Управління якістю освіти: досвід та інновації : колект. монографія / С. О. Шевченко, Г. В. Єльникова, Л. Л. Сушенцева, А. П. Самодрин, Л. М. Петренко; ред.: Л. Л. Сушенцева, Н. В. Житник. - Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2014. - 461 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми управління якістю освіти у вітчизняному освітньому просторі з позиції набутого досвіду та визначення інноваційних шляхів їх вирішення. Викладено методологічні засади управління якістю освіти, які виступають підгрунтям оновлення діяльності сучасної професійної школи. Розглянуто теоретичні аспекти вдосконалення якості освіти. Розкрито механізми забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сучасна освіта: методологія, теорія, практика : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), 18 берез. 2021 р., 5 нісана 5781 р. / ред.: М. Ц. Стамблер, В. В. Рибалка, Р. С. Аронова, А. П. Самодрин, О. Є. Самойлов, І. П. Мамчич, А. О. Теплицька; Приватна установа "Вищий навчальний заклад "Міжнародний гуманітарно-педагогічний інститут "Бейт-Хана", Дніпропетровська академія музики імені Михайла Глінки. - Дніпро : Акцент ПП, 2021. - 316 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено психолого-педагогічні та лінгвістичні аспекти викладання різних дисциплін, розглянуто досвід національної освіти в умовах глобалізації, приділено увагу актуальній в умовах пандемії COVID-19 проблемі ефективного запровадження дистанційної освіти, розвиткові творчої особистості засобами мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука : колект. монографія. Т. 2 / О. В. Вознюк, М. П. Лещенко, В. Ф. Моргун, Г. Ф. Москалик, О. В. Овчарук, М. І. Піддячий, В. В. Рибалка, А. П. Самодрин, Л. І. Тимчук, В. В. Шакотько, Ю. О. Шилов. - Б.м., 2022. - 511 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Досліджено проблеми розвитку теорії ноосфери та ноосферогенезу в світлі гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського та можливості їх упровадження в практику освіти, суспільства та культури України в психозойську еру людства. Реалізовано міждисциплінарний підхід до сучасної освіти як найкоротшого шляху до всепланетної ноосферної цивілізації, передбачає вивчення і розроблення теоретико-методологічних і прикладних положень її організації і протікання, гуманізує смисли поведінки людини та її розумної місії на Землі і у Всесвіті. Рекомендовано на науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, учителів, слухачів курсів підвищення кваліфікації працівників освіти, управлінців, методистів, усіх небайдужих до сучасних проблем науки, культури і освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:А73 + Ч213(4УКР)5/6-8 Вернадськийи В.І.

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358556/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рибалка В. В. 
В. І. Вернадський: ноосферний вимір освіти, життя особистості, суспільства і цивілізації. До 157-річчя від дня народження і 75-річчя від дня смерті академіка В. І. Вернадського / В. В. Рибалка, А. П. Самодрин, В. Ф. Моргун; ред.: А. П. Самодрин. - Кременчук : Щербіна І. В., 2020. - 114 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Присвячено проблемі встановлення світоглядних орієнтирів розвитку освіти, особистості та цивілізації на основі думок видатного українського вченого про перехід біосфери в ноосферу - до 157-річчя від дня народження і 75-річчя від дня смерті академіка Володимира Івановича Вернадського (12.03.1863 - 6.01.1945). Брошура об'єднує різнопланові й одночасно науково-концентровані думки авторів як цілісний психопедагогічний погляд на концептуалізацію і розвиток психологічної науки і педагогіки в напрямі ноосфери. Увагу приділено проблемам досконалості сучасної системи освіти і прагнень досягти межі можливого в трансформації освітнього середовища відповідати запиту часу - "психозойської ери". Бо саме воно, світове освітнє середовище, повинне забезпечувати соціальну свідомість в умовах нинішньої кризи й тих змін, що посилили діалог Людини і Природи на засадах демократизації освітянського середовища і профілізації загальної середньої освіти у процесі становлення громадянського суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: А733 + Ч30 в2:А733 + Ч213(4УКР)5/6-8 Вернадськийи В.І. + Ю252:А733

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кременчуччина - основа проєктування освіти регіону під час випробувань і надалі : матеріали III-ї наук.-пед. експедиції Н.-д. лаб. з вивч. і розроблення гуманітар. ідей акад. В. І. Вернадського (Кременчук, Горішні Плавні, Світловодськ, 18-19 трав. 2022 р.) : [метод. посіб.] / ред.: А. П. Самодрин; Національна академія наук України, Комісія з розробки наукової спадщини академіка В. І. Вернадського, Науково-дослідна лабораторія з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського, Кременчуцький педагогічний коледж імені А. С. Макаренка, Кременчуцька міська рада Кременчуцького району. - Кременчук : НОВАБУК, 2022. - 225 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Відображено теорію і практику розвитку ноосферної освіти в світлі гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського та діяльність наукового самоврядування в особі Науково-дослідної лабораторії з вивчення і розроблення гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського, яка діє під егідою НАН України та у колі своїх прибічників - Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка та Департаменту освіти Кременчуцької міської ради Кременчуцького району. Розглянуто соціально-психолого-педагогічну систему А. С. Макаренка як модель розвитку і діяльності громадянського суспільства та особистості громадянина на демократичних засадах. Досліджено проблему впровадження компетентнісного підходу в закладах вищої педагогічної освіти. Розкрито проблему проєктування регіонального компоненту змісту освіти в сучасній школі. Проаналізовано сакрально-синергетичний сенс педагогічної системи А. С. Макаренка. Охарактеризовано особистісну готовність психологів до надання професійної допомоги постраждалим під час воєнного стану. Визначено сутність середовищного підходу у контексті ноосферної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю252 я431 + Ч30 в2:А733 я431 + Ч213(4УКР(5/6-8 Вернадський В. І. я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сучасна освіта: методологія, теорія, практика : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), 31 трав. 2022 р., 1 сівана 5782 р. / ред.: М. Ц. Стамблер, Р. С. Аронова, А. П. Самодрин, С. В. Сапожников, А. О. Теплицька, Г. Г. Колінець, Д. В. Коротенко; Міжнародний гуманітарно-педагогічний інститут, заклад вищої освіти, приватна установа "Бейт-Хана", Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) "Сучасна освіта: методологія, теорія, практика". - Дніпро : Акцент ПП, 2022. - 210 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Подано тези доповідей учасників V Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) "Сучасна освіта: методологія, теорія, практика". Висвітлено психолого-педагогічні аспекти діяльності української системи освіти в умовах воєнного стану, психологічної допомоги дітям під час переживання стресу, інноваційні технології навчання, зокрема технології дистанційної освіти в сучасних реаліях. Розглянуто умови створення освітнього простору інклюзивного навчання. Висвітлено роль розвитку творчих аспектів у становленні особистості, а також накреслено перспективи розвитку загальної середньої, фахової передвищої та вищої освіти у період соціально-економічної та політичної нестабільності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуманітарно-педагогічна освіта: здобутки, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), 18 листоп. 2021 р., 14 кіслєва 5782 р. / ред.: М. Ц. Стамблер, Р. С. Аронова, А. П. Самодрин, Г. Г. Колінець, Д. В. Коротенко, А. О. Теплицька; Міжнародний гуманітарно-педагогічний інститут, заклад вищої освіти, приватна установа "Бейт-Хана", Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) "Гуманітарно-педагогічна освіта: здобутки, проблеми, перспективи" . - Дніпро : Акцент ПП, 2021. - 288 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - heb.

Подано тези доповідей учасників II Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) "Гуманітарно-педагогічна освіта: здобутки, проблеми, перспективи". Висвітлено теоретичні і практичні надбання сучасної освіти в різних країнах. Розглянуто інноваційні методи навчання, зокрема в період дистанційної освіти в реаліях пандемії СОVID-19. З'ясовано виклики інклюзивної освіти. Висвітлено роль розвитку творчих аспектів у становленні особистості, а також накреслено перспективи розвитку загальної середньої, фахової передвищої та вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука : колект. монографія. Т. 3 / О. В. Вознюк, В. В. Красноголовець, В. Ф. Моргун, Г. Ф. Москалик, І. І. Осадченко, В. М. Піддячий, М. І. Піддячий, В. В. Рибалка, А. П. Самодрин, В. В. Шакотько, Ю. О. Шилов. - Київ - Кременчук, 2023. - 690 c. - Бібліогр. в кінці підрозд. - укp.

Досліджено проблеми розвитку теорії ноосфери і ноосферогенезу в світлі гуманітарних ідей академіка В. І. Вернадського та можливості їх упровадження в практику освіти, суспільства і культури України в психозойську еру людства скрізь драматичні реалії сьогодення. Реалізовано міждисциплінарний підхід до сучасної освіти як найкоротшого шляху до всепланетної ноосферної цивілізації. Передбачено вивчення і розроблення теоретико-методологічних і прикладних положень її організації і протікання, гуманізує смисли поведінки людини та її розумної місії на Землі і у Всесвіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: А73 + Е0*807*22

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358556/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського