Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Рудіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Сорочан Т. М. 
Особливості соціалізації старшокласників у Луганській області : За результатами соц. дослідж. / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна; Голов. упр. освіти і науки Луган. облдержадмін., Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ : Знання, 2004. - 111 c. - укp.

Наведено результати соціологічного дослідження "Шкільна освіта ХХІ ст.", проведеного на Луганщині в 2003 р. консалтинговим агентством "Віва" (м. Харків). Проаналізовано ставлення учнів до навчання і школи, життєві цінності та ціннісні орієнтації старшокласників.

Приведены результаты социологического исследования "Школьное образование ХХІ ст.", проведенного в Луганском регионе в 2003 г. консалтинговым агентством "Вива" (г.Харьков). Проанализированы отношение учеников к обучению и школе, жизненные ценности и ценностные ориентации старшеклассников.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91р-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горошкіна О. М. 
Риторична культура вчителя в умовах профілізації / О. М. Горошкіна, А. В. Нікітіна, Л. О. Попова, О. М. Рудіна, Л. В. Порохня; Упр. освіти і науки Луган. облдержадмін. - Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. - 56 c. - укp.

Викладено теоретичні відомості про риторику як науку та навчальну дисципліну, охарактеризовано складові риторичної культури вчителя. Розкрито вплив ораторського мистецтва на формування ціннісних особистісних якостей - культури мислення, виразність мовлення, тактовності, толерантності, поваги до співрозмовника, виконавської майстерності. Розглянуто основні ознаки класичної та сучасної гуманістичної риторики, проаналізовано її взаємозв'язок з філософією, лінгвістикою, логікою, етикою, естетикою та еристикою. Розроблено рекомендації щодо застосування елементів риторики на уроках української мови в старших класах профільної школи.

Изложены теоретические сведения о риторике как науке и учебной дисциплине, охарактеризованы составляющие риторической культуры учителя. Показано влияние ораторского искусства на формирование ценностных личностных качеств - культуру мышления, выразительность речи, тактичность, толерантность, уважение к собеседнику, исполнительское мастерство. Рассмотрены основные признаки классической и современной гуманистической риторики, проанализирована ее взаимосвязь с философией, лингвистикой, логкикой, этикой, эстетикой и эристикой. Разработаны рекомендации по использованию элементов риторики на уроках украинского языка в старших классах профильной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ш141.4-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сорочан Т. М. 
Андрагогічні засади післядипломної освіти педагогічних працівників / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 9-15. - укp.

Розглянуто андрагогічні засади післядипломної освіти (ПДО) педагогічних працівників і проаналізовано принципи організації навчання дорослих. Надано вікову характеристику розвитку особистості, зроблено деякі висновки щодо технології роботи з дорослими в системі освіти. Визначено основні андрагогічні принципи, які покладено в основу теорії навчання дорослих, надано відображення їх у творах різних учених, розглянуто більш досконало принцип гуманізації ПДО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444.2 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рудіна О. М. 
Інноваційність сучасного процесу виховання школярів / О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 60-65. - укp.

Висвітлено наукові погляди на інноваційність процесу виховання сучасних школярів. Процес виховання акумулює за умов переходу від індустріального до інформаційного суспільства глобальні інновації - утвердження нових цінностей та формування на їх базі ціннісних орієнтацій молоді. Розглянуто, як цей процес сприятиме у ситуації загострення глобальних проблем сучасності: інтеграції молодих громадян України до світової спільноти, та відповідатиме оновленій соціокультурній ситуації в Україні XXI століття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3 + Ч30в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сорочан Т. М. 
Підготовка вчителя в Інституті післядипломної педагогічної освіти до опанування філософії національного курикулуму / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Оскільки реалізація національного курикулуму буде здійснюватися в основному педагогами, які одержали основи професійної освіти та розвивали власний професіоналізм у минулому столітті та на межі ХХ - ХХI століть, тобто в соціокультурній ситуації, що характеризувалася усталеними ціннісними орієнтаціями і морально-етичними підходами та нормами в освіті, то особливо актуальним є пошук шляхів підготовки вчителя до опанування саме філософії національного курикулуму, адже за сучасних умов державного та громадського розвитку України така філософія буде грунтуватися на оновлених ціннісних засадах і вимагатиме інших ціннісних орієнтацій у професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к1 + Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рудіна О. М. 
Соціально-педагогічні феномени сучасності: інноваційні освітні практики / О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 9-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проведено аналіз трактування поняття "освітня практика", що знаходить активне вживання у сучасному науково-педагогічному обігу, та зроблено спробу визначення освітньої практики як соціально-педагогічного феномену.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рудіна О. М. 
Формування ціннісних орієнтацій старшокласників в умовах навчально-виховного процесу гімназії : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Рудіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Показано, що провідними педагогічними умовами, які сприяють формуванню ціннісних орієнтацій старшокласників, є залучення учнів до мистецтва, а також педагогічна взаємодія в усіх видах навчальної та позаурочної діяльності. Зазначено, що створення таких умов у педагогічній системі гімназії забезпечує більш високий рівень формування ціннісних орієнтацій старшокласників у порівнянні з масовою шкільною практикою. Обгрунтовано критерії (громадянськість, гуманність, цінність особистісності, сімейні традиції, професійні очікування), показники та рівні виявлення, а також визначено передумови їх формування з урахуванням вікових особливостей. Запропоновано методику виявлення ціннісних орієнтацій старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Горошкіна О. М. 
Формування мовної особистості учня : навч.-метод. вид. / О. М. Горошкіна, О. М. Рудіна, О. С. Кузьмішина, Н. В. Мордовцева, А. В. Нікітіна, Л. О. Попова; Упр. освіти і науки Луган. облдержадмін. - Луганськ : [СПД Рєзніков В.С.], 2008. - 212 c. - укp.

Розглянуто сучасні науково-методичні підходи щодо викладання української мови у загальноосвітній школі. Проаналізовано особливості навчання учнів рецептивних та продуктивних видів мовленнєвої діяльності, зокрема, аудіювання, діалогічного, монологічного та писемного мовлення та розвитку механізму слухової пам'яті. Розкрито можливості використання лінгвістичних мініатюр як засобів формування мовної компетенції учнів. Проаналізовано особливості викладання української мови у середніх класах загальноосвітньої школи. Показано роль регіонального компонента у формуванні соціокультурної компетенції учнів. Розкрито виховні можливості фольклорних жанрів, розроблено рекомендації щодо використання народних творів на уроках української мови з метою формування мовної та соціокультурної компетенцій учнів.

Рассмотрены современные научно-методические подходы к преподаванию украинского языка в общеобразовательной школе. Проанализированы особенности обучения учеников рецептивным и продуктивным видам речевой деятельности, в частности, аудированию, диалогической, монологической и письменной речи, описаны механизмы развития слуховой памяти. Раскрыты возможности использования лингвистических миниатюр как средств формирования речевой компетенции учеников. Проанализированы особенности обучения украинскому языку в средних классах общеобразовательной школы. Показана роль регионального компонента в формировании социокультурной компетенции учеников. Раскрыты воспитательные возможности фольклорных жанров, разработаны рекомендации по их использованию на уроках украинского языка с целью формирования речевой и социокультурной компетенции учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рудіна О. М. 
Універсальні складові навчально-виховного процесу в старшій профільній школі: освітній простір, виховний потенціал та професіоналізм педагогів / О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 40-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто універсальні складові навчально-виховного процесу в старшій профільній школі відповідно до чинної в Україні концепції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сорочан Т. М. 
Професійний розвиток керівників і педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті регіонального рівня (за матеріалами Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) : [монографія] / Т. М. Сорочан, А. О. Данильєв, Б. А. Дьяченко, О. М. Рудіна. - Луганськ : Рєзніков В.С., 2013. - 523 c. - Бібліогр.: с. 362-439 - укp.

Акцентовано увагу на актуальних питаннях професійного розвитку керівників і педагогічних працівників ЗНЗ у післядипломній педагогічній освіті (ППО) регіонального рівня. За матеріалами Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти розглянуто наукові основи створення сучасної системи ППО в регіоні, інноваційні технології ППО та визначено перспективи її розвитку як системи освіти дорослих. Відзначено, що система ППО під впливом соціально-економічних змін, які відбуваються в суспільстві на регіональному рівні, забезпечує безперервний професійний розвиток педагогів, опанування ними компетентностей, пов'язаних зі здійсненням професійної педагогічної діяльності на демократичних засадах і переходом на нову структуру та зміст освіти, стрімким поширенням інформаційних і комунікативних технологій. Наведено матеріали, які ілюструють діяльність Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо розвитку професіоналізму педагогічних працівників системи загальної середньої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Упроваждення інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / ред.: О. М. Рудіна; упоряд.: І. П. Воротникова; Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луганськ : Рєзніков В.С., 2012. - 227 c. - Бібліогр.: с. 146-156 - укp.

Висвітлено теоретичні основи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті, проблеми підготовки вчителя до використання ІКТ у професійній діяльності та для професійного розвитку. На прикладі Луганської області проаналізовано інформаційно-освітнє середовище післядипломної педагогічної освіти регіону. Надано відомості про реалізацію міжнародних проектів, державних та обласних програм з упровадження ІКТ у навчально-виховний процес ЗНЗ. Наведено фактичні та ілюстративні матеріали щодо досягнень упровадження ІКТ у загальноосвітні навчальні заклади Луганщини, результати його моніторингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рудіна О. 
Формування соціальної компетентності старшокласників у просторі освітніх практик загальноосвітніх навчальних закладів / О. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 197-202. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти формування соціальної компетентності старшокласників у просторі освітніх практик загальноосвітніх навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського