Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Розсоха О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Розсоха О. В. 
Підвищення ефективності функціонування сортувальних гірок шляхом удосконалення структур їх горловин : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. В. Розсоха; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано існуючі типи гіркових горловин вітчизняних і закордонних сортувальних пристроїв і відомих методик оцінки їх структур. Запропоновано теоретичні підходи до розробки нового класу структур гіркових горловин, які базуються на використанні відомого принципу квазібезперервного регулювання швидкості скочування відчепів малопотужними уповільнювачами в межах спускної частини. Удосконалено процедуру визначення показників надійності структур гіркових горловин і методику техніко-економічного порівняння варіантів проектних рішень сортувальних пристроїв. Проведено оцінювання економічної ефективності їх функціонування зі структурами горловин нового класу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Розсоха О. В. 
Аналіз конструктивних параметрів сортувальних гірок станцій Південної залізниці / О. В. Розсоха, М. Ю. Куценко, А. С. Кривоколісько, О. В. Сердюкова // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 4/3. - С. 13-17. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено аналіз конструктивних параметрів сортувальних пристроїв Південної залізниці, який показав, що вони не повною мірою відповідають нормам, закладеним у діючих Правилах і нормах проектування сортувальних пристроїв, внаслідок чого у багатьох випадках неможливо застосовувати ресурсозберігаючі підходи без повної реконструкції голови сортувального парку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.32

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Куценко М. Ю. 
Дослідження конструктивно-технологічних параметрів сортувальних гірок станції Основа в умовах використання нових уповільнювачів / М. Ю. Куценко, О. В. Розсоха, О. В. Сердюкова, А. С. Кривоколісько // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 5/3. - С. 32-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено конструктивно-технологічні параметри сортувальних гірок станції Основа за умов використання нових уповільнювачів. Визначено сучасні кліматичні умови функціонування сортувальних гірок. За допомогою імітаційного моделювання зроблено висновки стосовно нездатності сортувальних гірок забезпечити вимоги безпеки та безперебійності сортувального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О213.45-041.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Берестов І. В. 
Дослідження конструкції пристрою для сортування вагонів на станції, що обслуговує крупний металургійний комбінат / І. В. Берестов, О. В. Розсоха, М. Ю. Куценко, О. А. Бордюг, Ю. О. Потюк // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 2/3. - С. 4-6. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано конструктивні параметри сортувального пристрою станції Маріуполь-Сортувальний, який показав, що вони не повною мірою відповідають нормам, закладеним у діючих правилах, і нормах проектування сортувальних пристроїв, в наслідок чого у багатьох випадках неможливо застосовувати ресурсозберігальні підходи без повної реконструкції гіркової горловини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О213.4-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ломотько Д. В. 
Аналіз теоретичних підходів щодо оцінки ефективності роботи залізниць України / Д. В. Ломотько, Т. В. Бутько, О. В. Розсоха // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 2. - С. 36-38. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проведено аналіз теоретичних підходів у ході оцінки ефективності роботи залізниць України. Діюча система оцінки враховує безліч кількісних і якісних нормативних показників, які певним чином впливають між собою на кінцевий результат. Постає задача розробки нових теоретичних підходів стосовно вибору кращої стратегії розвитку полігону залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Розсоха О. В. 
Аналіз функціонування системи управління безпекою руху поїздів на залізницях України / О. В. Розсоха, М. В. Люлін, О. В. Щербина // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 5/6. - С. 21-25. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З урахуванням перерахованих вище факторів, а також рекомендацій міжнародних нормативних актів можна сформулювати наступні напрямки до удосконалення процесу управління безпекою перевезень на залізницях України: застосування для оцінки рівня безпеки перевезень кількісних імовірнісних показників і встановлення їх нормативних значень; застосування імовірнісних показників безпеки функціонування технічних засобів і персоналу, а також встановлення їх нормативних значень, за яких забезпечувалися б нормативні значення показників безпеки перевезень пасажирів та вантажів в цілому; встановлення взаємозв'язку між значенням імовірнісного показника безпеки функціонування технічного засобу і його функціональними характеристиками та технічними параметрами; розробка технічних регламентів, національних стандартів з безпеки руху. Відповідно до розглянутих вимог процедура управління безпекою перевезень має включати ряд нових етапів: вибір і обгрунтування номенклатури імовірнісних показників безпеки перевезень пасажирів і вантажів, руху поїздів, функціонування технічних засобів і персоналу, а також встановлення їх нормативних значень; аналіз ефективності методів забезпечення заданих ймовірних показників безпеки функціонування технічних засобів, персоналу залізниць; визначення та обгрунтування функцій і параметрів технічних засобів, за яких забезпечуються нормативні значення показників безпеки їх функціонування; визначення та обгрунтування функцій і професійних характеристик фахівців, за яких забезпечуються нормативні значення показників безпеки їх функціонування; здійснення комплексної оцінки рівня безпеки руху; розробка та прийняття технічних регламентів міжнародних і національних стандартів, стандартів організацій у сфері безпеки перевезень з урахуванням необхідності застосування кількісних показників безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Огар О. М. 
Розподіл транспортних подій на залізницях України за категоріями залежно від тяжкості наслідків / О. М. Огар, О. В. Розсоха, Г. В. Шаповал, Ю. В. Смачило // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 7-19. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено аспект стосовно розробки методики розподілення транспортних подій за критерієм середнього матеріального збитку і встановлення фінансових меж між наявними видами транспортних подій. У наш час на залізницях України транспортні події класифікують за тяжкістю наслідків і виражають у натуральних величинах. Наявна система класифікації поступається системі класифікації транспортних подій, яка діє на території країн Європейського Союзу (ЄС). Транспортні події в країнах ЄС класифікують як за типом, так і за критерієм матеріального збитку. Для розподілення транспортних подій на залізницях України за категоріями залежно від тяжкості наслідків використовують метод найближчого сусіда. Він ураховує середні збитки від транспортної події, його особливістю є можливість встановлення фінансових меж. Запропоновано ефективний метод розподілення транспортних подій на залізницях України за категоріями залежно від тяжкості наслідків із використанням кластерного аналізу. Наведені результати розрахунків надають змогу розподілити транспортні події на 3 групи та встановити фінансові межі між ними. Удосконалено методику розподілення транспортних подій за категоріями залежно від матеріальних збитків від них. Відповідно до неї транспортні події розподілено на 3 групи. Уперше було запропоновано фінансові межі між групами транспортних подій. Подальші дослідження запропоновано спрямувати на підтвердження розмірів фінансових меж. У результаті досліджень з'явилася можливість оцінити транспортні події не тільки за тяжкістю їх наслідків, а й за критерієм матеріального збитку. Цей підхід надає змогу також оцінити стан безпеки руху на окремих ділянках, станціях чи дирекціях залізниці. На основі одержаних результатів можливий подальший розвиток системи класифікації транспортних події, а також її інтегрування в європейську систему класифікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського