Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Птащенко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Птащенко О. О. 
Основи нелінійної фізики : Навч. посіб. для студ. фіз. спец. вузів / О. О. Птащенко. - О. : Астропринт, 2001. - 108 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено основні поняття та ідеї нелінійної фізики частинок і фізики нелінійних хвиль. Особливу увагу приділено солітонним явищам, питанням самоорганізації та динамічної стохастичності руху нелінійних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: В381я73-1 + В312.2я73-5

Шифр НБУВ: ВА607740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Птащенко О. В. 
Маркетингова підтримка товарної інноваційної політики промислових підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Птащенко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Вдосконалено методичні підходи до формування маркетингової підтримки товарної інноваційної політики промислових підприємств. Уточнено визначення товарної інноваційної політики як сукупності методів та інструментів, спрямованих на реалізацію стратегічних і тактичних заходів за балансування товарного портфеля підприємства з цільовими потребами споживачів. Розроблено методичні положення щодо формування меркетингової підтримки товарної інноваційної політики, що враховують рівень інноваційного розвитку та фактори зовнішнього та внутрішнього середовища. Обгрунтовано методичний підхід до визначення можливості впровадження маркетингової підтримки товарної інноваційної політики, який дозволяє підвищити обгрунтованість управлінських рішень. Запропоновано процедуру розробки та впровадження бренд-сайту для вузькоспеціалізованих підприємств машинобудівного комплексу, яка дозволяє прискорити комерціалізацію товарної інновації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Птащенко О. О. 
Основи квантової електроніки : навч. посіб. / О. О. Птащенко; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - О. : Астропринт, 2010. - 390 c. - Бібліогр.: 59 назв - укp.

Висвітлено теоретичні засади поглинання та випромінювання електромагнітних хвиль речовиною. Визначено поняття моди резонатора, проаналізовано резонатори відкриті та зі сферичним дзеркалами, обгрунтовано їх добротність, а також розглянуто резонатори та частотні характеристики генерації лазерів і мазерів. Значну увагу приділено лазерам з оптичним накачуванням, визначено режими роботи лазерів (стаціонарний, імпульсний вільної генерації, модульованої додротності та синхронізації мод), наведено основні характеристики газових і напівпровідникових лазерів. Розглянуто квантові прилади радіодіапазону та нелінійні оптичні явища у квантовій електроніці, а також висвітлено особливості застосування досягнень квантової електроніки на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: З86-53 я73 + В343.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Птащенко Ф. О. 
Вплив структури кремнієвих IBp - nD переходів на їх характеристики як газових сенсорів / Ф. О. Птащенко, О. О. Птащенко, Г. В. Довганюк // Сенсор. електрон. і мікросистем. технології. - 2011. - 2, № 4. - С. 13-19. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г48-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24835 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Птащенко Ф. О. 
Вплив поверхневого легування на характеристики кремнієвих IBp - nD переходів як газових сенсорів / Ф. О. Птащенко, О. О. Птащенко, Г. В. Довганюк // Фізика і хімія твердого тіла. - 2011. - 12, № 3. - С. 782-784. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.222 + Г48-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Щербак В. Г. 
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак, Г. О. Холодний, О. В. Птащенко, О. М. Бихова. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. - 251 c. - Бібліогр.: с. 182-202 - укp.

Розглянуто проблему процесу комплексного управління торговою маркою, товарною політикою та підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємовідносин зі споживачем. Подано історію появи та розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків, а також товарної інноваційної політики. Наведено основні стратегії використання торгових марок, підходи до діагностування життєвого циклу торгової марки, напрями вдосконалення товарної інноваційної політики. Проведено аналіз маркетингового комплексу інноваційно активних промислових підприємств. Визначено напрями вдосконалення товарної інноваційної політики підприємства. Запропоновано синтезований підхід до управління торговими марками підприємств з урахуванням етапу життєвого циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Хаустова В. Є. 
Фінанси підприємств: проблеми теорії та практики : [зб. наук. пр.] / В. Є. Хаустова, Т. В. Кочетигова, Л. І. Телишевська, О. В. Птащенко, Т. А. Майборода; Харк. нац. ун-т буд-ва та архіт., Спілка економістів України, Харк. союз страховиків. - Х. : Ексклюзив, 2013. - 163 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти здійснення злиттів і поглинань компаній, процеси формування маркетингової підтримки для підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, дослідження та вибору стратегії ефективного розвитку підприємства. Проаналізовано сучасні інструменти управління фінансовими потоками будівельної фірми. Акцентовано увагу на проблемах удосконалення управління інвестиційною привабливістю підприємств на основі процесного підходу, організації технологічної санації систем управління проблемних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.356 я43 + У9(4УКР)290-93 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Птащенко О. О. 
Вплив поверхневого легування на характеристики IBp - nD-переходів на основі GaAs як газових сенсорів / О. О. Птащенко, Ф. О. Птащенко, В. Р. Гільмутдінова // Сенсор. електрон. і мікросистем. технології. - 2013. - 10, № 1. - С. 114-123. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З32-503 + З852-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24835 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Телишевська Л. І. 
Інновації: сутність та правові засади їх реалізації / Л. І. Телишевська, О. В. Птащенко, К. О. Колєдіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 142-146. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Мета роботи - узагальнення наукових поглядів на економічну сутність інновацій та дослідження правових засад їх реалізації. Проаналізовано наукові підходи до визначення поняття "інновації" з позиції розгляду їх як зміни, процесу та результату. Уточнено трактування цього терміна, згідно з яким під інновацією можна розуміти процес зміни, у результаті здійснення якого забезпечується кількісний або якісний технічний, економічний, екологічний чи соціальний ефект. Розглянуто законодавчу та нормативно-правову базу у сфері інноваційної діяльності України. Акцентовано увагу на відсутності в правовому регулюванні інноваційних відносин єдиної системної законодавчої платформи та, як наслідок, і на необхідності вдосконалення законодавства в цій сфері. Обгрунтовано пропозицію щодо систематизації інноваційного законодавства та запропоновано формування єдиного кодифікаційного акту, а саме - Інноваційного кодексу України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55 + Х839(4УКР)921.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Євтушенко Г. І. 
Теретико-методологічні аспекти стратегічного управління якістю освіти (проблеми, пошуки, розв'язання) / Г. І. Євтушенко, В. І. Куценко, О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 102-106. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Узагальнено наукові погляди на економічну сутність управління освітніми процесами та дослідження теоретичних засад їх реалізації. Проаналізовано наукові підходи до визначення поняття "управління" з позиції розгляду його як зміни, процесу та результату. Визначено сутність та значення управління в цілому та стратегічного управління якістю освіти, зокрема. Підкреслюється важливість дотримання основних принципів при здійсненні управління, забезпеченні його ефективності. Значну увагу зосереджено на пошуку шляхів, що забезпечують якість стратегічного управління. Висвітлено досвід інших країн щодо досягнення високої якості освіти та можливості його використання в Україні. Обгрунтовано пропозицію щодо систематизації управління якістю освіти та запропоновано формування єдиних освітніх стандартів для забезпечення найвищої якості освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549.740-21 + У9(4УКР)497.40-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Євтушенко Г. І. 
Нова парадигма вдосконалення системи менеджменту в контексті забезпечення економічного розвитку та соціальної безпеки / Г. І. Євтушенко, В. І. Куценко, О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 335-340. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Охарактеризовано важливість формування нової парадигми щодо вдосконалення системи менеджменту в контексті забезпечення економічного розвитку та соціальної безпеки. Водночас зазначається, що нинішня соціальна політика в нашій країні має несистемний характер, недостатньо спрямована на формування соціальної безпеки. Підкреслено, що діяльність з подолання негативних результатів має сприяти формування в країні соціально-економічної стабільності. Зазначено щодо необхідності створення нової парадигми розвитку освіти, відповідності до які зміст і основні напрями підготовки кадрів, зокрема менеджерів, мають підпорядковуватися загальносвітовим тенденціям соціально-економічного, наукового та культурного розвитку. Розкрито основні вимоги до менеджерів, які мають володіти високим рівнем освіти, культури, комунікабельності. Обгрунтовано, що з цією метою кожен навчальний заклад має розвивати менеджмент вищої освіти. Цьому має сприяти інтелектуалізація освітнього середовища, перехід у навчальному процесі до освітніх стандартів нового типу. Запропоновано шляхи подальшого поліпшення системи підготовки кадрів, зокрема менеджерів, діяльність яких сприяла б не лише економічному зростанню в країні, а й забезпеченню соціальної безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Птащенко О. В. 
Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Вісн Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто особливості високотехнологічного маркетингу, специфіку його використання на ринку. Подано порівняльну характеристику умов застосування маркетингу та високотехнологічного маркетингу. Комунікаційна стратегія, в широкому розумінні, це комплексна програма дій, яка має бути спрямована на вибір оптимальних інструментів маркетингових комунікацій, їх поєднання та посилення їх синергетичного впливу на споживачів. Розглянуто особливості формування комунікаційної стратегії на ринку високотехнологічних товарів та особливості їх розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Птащенко О. В. 
Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів / О. В. Птащенко, Є. Д. Мірошникова, М. Ю. Христенко // Вісн Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 2. - С. 47-49. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти застосування Інтернет-технологій у сфері освіти. Проаналізовано основні чинники, що визначають використання Інтернет-технологій ВНЗ як маркетинговий засіб. Надано характеристику основних інструментів Інтернет-технологій, через які можливе просування освітніх послуг ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48с51

Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Птащенко О. О. 
Вплив рівня легування на газову чутливість кремнієвих p-n переходів / О. О. Птащенко, Ф. О. Птащенко, В. Р. Гільмутдінова, О. С. Кирничук // Журн. нано- та електрон. фізики. - 2018. - 10, № 3. - С. 03022-1-03022-6. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.271.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100357 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Птащенко О. В. 
Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послуг / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Бізнес Інформ. - 2019. - № 7. - С. 299-304. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто основні елементи фінансової інклюзії як частини клієнтоорієнтованого маркетингу та клієнтоорієнтованого підходу в сучасній системі банківських послуг. У сучасних умовах розвиток банківського бізнесу нерозривно пов'язаний з автоматизацією, впровадженням новітніх технічних засобів і передових банківських технологій з просування на ринок банківських продуктів і послуг, а також з пошуком інструментів, що підвищують привабливість банківських послуг, чому сприяють інновації. Фінансова інклюзія сьогодні є своєрідним інструментарієм для боротьби з банківською та фінансовою ізоляцією. Вона охоплює цілий спектр продуктів або послуг, які є як фінансовими, так і нефінансовими, доступними для всіх верств населення. Використання у своїй діяльності фінансової інклюзії та клієнтоорієнтованого маркетингу в банківській установі зводиться до орієнтації та розвитку таких елементів, як: культура (культура спілкування та внутрішня культура організації); технології (впровадження сучасних інформаційних та інших технологій); працівники; процеси; клієнти. Саме тому маркетинговий клієнтоорієнтований підхід передбачає першочергову орієнтацію банку не на свій продукт, а на реальні потреби споживачів. і тому настільки необхідні ретельне вивчення ринку й аналіз мінливих смаків і переваг споживачів банківських послуг. Банківський службовець стає продавцем фінансових продуктів. У процесі спілкування з кожним клієнтом він покликаний визначити конкретні форми фінансового обслуговування, яких клієнт потребує, розіяснити йому необхідність і вигідність кожної угоди.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Птащенко О. В. 
Міжнародний маркетинг високих технологій: теорія і практика : монографія / О. В. Птащенко; Харків. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця. - Харків : Майдан, 2018. - 384 c. - Бібліогр.: с. 331-373 - укp.

Розглянуто проблеми процесу комплексного управління маркетинговою діяльністю на міжнародному рівні, товарною політикою і підприємством, яке працює на ринку високих технологій з метою створення довгострокових позитивних взаємовідносин зі споживачем. Викладено питання комплексного управління міжнародною маркетинговою діяльністю та товарною політикою підприємства, що працює на міжнародному ринку високих технологій з метою створення довгострокових позитивних взаємовідносин зі споживачем. Висвітлено історію появи і розвитку міжнародного маркетингу, досліджено види та функції міжнародного маркетингу та маркетингу високих технологій, а також проаналізовано концепції товарної інноваційної політики високотехнологічних підприємств. Представлено основні стратегії використання міжнародного маркетингу високих технологій, підходи щодо діагностування життєвого циклу високотехнологічного товару, наведено напрями вдосконалення товарної політики на ринку високих технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0-55-211.1 + У582.90-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Птащенко О. В. 
Особливості логістичної діяльності в різних умовах господарювання / О. В. Птащенко, Я. М. Кущ // Бізнес Інформ. - 2019. - № 12. - С. 234-239. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розвиток бізнес-діяльності в Україні сьогодні проходить під впливом глобалізаційних процесів, в умовах формування інформаційного суспільства, поширення економіки знань та єдиного інформаційного простору. Саме тому актуальності набуває розгляд сучасних маркетингових і логістичних інструментів, формування логістичної та маркетингової систем. Розглянуто основи логістики та логістичної системи. Логістику розглянуто як напрям господарювання, що полягає в ефективному управлінні матеріальними та повіязаними з ними інформаційними та фінансовими потоками у сферах виробництва та збуту і стає все більш затребуваною в сучасних умовах в Україні. Сьогодні при формування логістичної системи підприємство може отримати такі результати: детальну узгодженість систем виробництва та збуту; оптимізацію маркетингових організаційних структур; формування інформаційного забезпечення (прискорення обробки інформації, впровадження новітніх інформаційних технологій, використання оптимального інструментарію Інтернет-маркетингу); оптимальне використання кадрового потенціалу; правове забезпечення системи та налагодження надійних господарських зв'язків між усіма її учасниками; відсутність суперечностей між інтересами учасників системи чи досягнення їх паритету на основі взаємних компромісів; постійне вдосконалення систем прийняття маркетингових та управлінських рішень на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Птащенко О. В. 
Міжнародний маркетинг високих технологій у глобальному економічному просторі : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / О. В. Птащенко; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2020. - 40 c. - укp.

Запропоновано концептуалізовані засади міжнародного маркетингу високих технологій, що базуються на основних положеннях теорій глобалізації, інтеграції, гуманізації, екологізації та інформатизації глобального економічного простору та враховують специфічні особливості продукування, просування і комерціалізації високотехнологічних товарів та послуг, інноваційних знань. Обгрунтовано методологічний контент дослідження рівня використання міжнародного маркетингу високих технологій, що містить основну та допоміжні гіпотези, пов'язані з вирішенням суперечностей економічного розвитку на мікро-, мезо-, макрорівні у фінансовому, організаційному та конкурентному аспектах. Розроблено концептуальну модель міжнародного маркетингу високих технологій для підприємств України на світовому ринку високих технологій; удосконалено методичний підхід до визначення рівня розвитку інноватики країн у світовій глобальній економіці, який базується на здійсненні класифікації всіх країн-учасниць ринку високих технологій за трьома основними показниками: індекс глобалізації, індекс глобальної конкурентоспроможності та індекс інновацій. Розвинено категоріальний апарат дослідження в аспекті встановлення співвідношення між основними концептами "глобалізація", "інтеграція", "глобальний економічний простір", "високі технології", "ключові учасники ринку високих технологій"; поглиблено зміст поняття "міжнародний маркетинг високих технологій", який визначено як систему організації та координації діяльності суб'єктів глобального економічного простору, спрямовану на створення сприйняття ідей, нових технологій, продуктів та їх комерціалізацію через розробку програм просування, формування маркетингової логістичної та сервісної інфраструктури, політики ціноутворення для досягнення позитивних економічних результатів і конкурентних переваг на світових ринках. Удосконалено науково-методологічний підхід до оцінювання стану використання інструментів міжнародного маркетингу високих технологій, підгрунтям якого визначено особливості міжнародного маркетингу високих технологій; поглиблено теоретико-методичні основи обгрунтування вибору комунікаційних інструментів міжнародного маркетингу високих технологій, що враховують виявлені типові ознаки їх застосування: індивідуалізації, комплексності, комерціалізації. Розвинено науково-теоретичні підходи до періодизації становлення та розвитку світового ринку високих технологій, яка охоплює 5 етапів розвитку з чіткими часовими обмеженнями; удосконалено типологізацію маркетингового інструментарію ринку високих технологій за такими ознаками: сфера застосування маркетингового інструментарію, характер інструментарію, види стратегій, характер прийняття управлінських рішень, ступінь інтернаціоналізації, ступінь інноваційності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0-55-211.1 + У582.90-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Птащенко О. В. 
Глобальні проблеми людства: стан і перспективи вирішення / О. В. Птащенко, Д. Є. Архипова // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 478-484. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто основні глобальні проблеми сучасного світового простору; визначено основні тенденції подолання кризи та подальший шлях розвитку людства. Глобалізація означає загальний характер більшості значущих для людства процесів. Сучасне людство являє собою єдину систему економічних, політичних, соціальних і культурних зв'язків і взаємодій, що стає підставою єдності його подальшої долі. Основу глобалізації склала інформатизація, що віддзеркалює сучасний рівень розвитку техніки. Глобальні проблеми - це проблеми, що зачіпають все людство, впливають на хід розвитку економіки та соціальної сфери, екологію, політичну стабільність. Ці проблеми вимагають міжнародного співробітництва, оскільки жодне, навіть високорозвинена держава, не може вирішити їх самостійно. Кількість голодних людей у світі зросла за останні кілька років. Зараз кожна дев'ята людина у світі щодня голодує, страждаючи від недостатності харчування. Незабезпеченість продовольством і голод є одними з найбільших загроз загальному здоров'ю людського населення, що перевищує малярію, туберкульоз або ВІЛ. Відповідальність за планету має починатися з відповідальності за свою країну, тому що криза окремо взятої країни ускладнює світову ситуацію в політичному аспекті; екологічні та ресурсні кризи ставлять під загрозу екологічну рівновагу й ускладнюють проблему ресурсів у світовому масштабі; економічна криза призводить до соціальних наслідків в інших країнах.


Індекс рубрикатора НБУВ: А7 + У50,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Птащенко О. В. 
Особливості корпоративного управління процесами злиття та поглинання / О. В. Птащенко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 424-429. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто основні особливості та визначено основні тенденції світового ринку злиття та поглинання (M&A). Сучасний розвиток економіки характеризується поширенням процесів глобалізації, і можна відзначити, що, так чи інакше, останні хвилі злиттів і поглинань щільно повіязані з протіканням цих процесів. Історія ж розвитку процесів злиття і поглинання у світовій економіці свідчить, що всі сплески угод злиттів і поглинань припадали та припадають на періоди структурних змін, промислових підйомів, технологічних революцій, суттєвої організаційної перебудови світової економіки. Злиття та поглинання компаній - один із найважливіших інструментів розвитку бізнесу в ринковій економіці. Цілями зазначених процесів найчастіше є зростання компанії та використання різного роду синергії, що проявляється в посиленні її впливу на ринки та підвищенні ефективності бізнесу. Більшість угод злиття та поглинання укладають індустріально розвинені країни, збільшується їх роль і для країн, які розвиваються. Динаміка ринку процесів злиття та поглинання багато в чому буде залежати від здатності компаній укладати великі контракти, оголошені в кінці минулого - на початку цього року. Тільки тоді можна стверджувати, що зростання активності на ринку злиттів та поглинань став довгостроковою тенденцією. Багато фахівців вважають, що нова хвиля злиттів і поглинань неминуче призведе до зростання безробіття, а це, своєю чергою, спричинить загострення соціальної обстановки і вимагатиме додаткових витрат із бюджету.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50,1 + У529.16-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського