Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Просіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Просіна О. В. 
Використання інтерактивних технологій у процесі підготовки вчителя до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін / О. В. Просіна // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 70-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблеми застосування андрагогічних підходів у підготовці вчителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін. Розглянуто питання використання інтерактивних технологій (ІАТ) у післядипломній педагогічній освіті, наведено приклади практичного застосування даних технологій у підготовці вчителів естетичної галузі. Надано визначення поняття "ІАТ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Просіна О. В. 
Підготовка вчителів мистецьких дисциплін до впровадження інтегрованих курсів "Мистецтво" та "Художня культура" / О. В. Просіна // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 38-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто гуманітаризацію освіти, одне з головних джерел формування нової ідеології сучасного суспільства, а також - інтегральний підхід до вивчення предметів "Художня культура" та "Мистецтво".


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Просіна О. В. 
Всеукраїнський експеримент - школа методичного досвіду у Миколаєві / О. В. Просіна, А. І. Велікандо // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 140-141. - укp.

Наведено результати роботи семінару "Школа методичного досвіду", що відбувався у Миколаєві. Головна мета роботи Школи - у діалогічній взаємодії знайти оптимальні технології, методи для впровадження інтегрованих курсів "Мистецтво" та "Художня культура" згідно програми Всеукраїнського науково-практичного семінару за проблемою "Організаційно-методичні засади впровадження інтегрованих курсів освітньої галузі "Естетична культура".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Просіна О. В. 
Підготовка вчителів до інтегрованого навчання предметів мистецького циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Просіна; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки вчителів до інтегрованого навчання предметів мистецького циклу в системі післядипломної педагогічної освіти в курсовий та міжкурсовий періоди. Подано характеристику особливостей післядипломної педагогічної освіти вчителів. Уточнено зміст поняття "інтегроване навчання предметів мистецького циклу" та діагностовано рівні готовності вчителів до інтегрованого навчання предметів мистецького циклу на основі визначених критеріїв і показників. Обгрунтовано й розроблено педагогічну технологію підготовки вчителів до інтегрованого навчання мистецьких дисциплін. Експериментально перевірено ефективність педагогічної технології підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до інтегрованого навчання предметів мистецького циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ. р(4УКР)7-3

Шифр НБУВ: РА380332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Просіна О. В. 
Результати експериментального дослідження підготовки вчителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін / О. В. Просіна // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 55-59. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено результати експериментального дослідження підготовки вчителів до інтегрованого викладання мистецьких предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ.р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Просіна О. 
Використання педагогічного тренінгу в процесі підвищення кваліфікації вчителів / О. Просіна // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 148-152. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність педагогічного тренінгу, визначено значення його використання в процесі підвищення кваліфікації вчителів та наведено практичні приклади впровадження в начальний процес.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Управління закладом позашкільної освіти: сучасні тренди, співпраця, проєкти : посібник / Т. Нестерук, Л. Шевченко, А. Радзівілл, Л. Карлінська, І. Личак, О. Нижник, І. Пахомова; ред.: О. Просіна, Я. Швень; Університет менеджменту освіти, Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, Київська обласна державна адміністрація, Центр творчості дітей та юнацтва Київщини. - Біла Церква : Білоцерківдрук, 2020. - 251 c. - Бібліогр.: с. 222-228 - укp.

Розглянуто сучасні тренди в управління закладом позашкільної освіти, психологічні аспекти управління закладом позашкільної освіти. Висвітлено проекту діяльність закладів позашкільної освіти Київської області. Враховано сучасні актуалітети управлінської діяльності, психології управління. Представлено індивідуальні проекти для позашкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА846998 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія / О. О. Бабкова, Л. В. Васильченко, І. П. Воротникова, О. Г. Захар, М. О. Кириченко, А. Ю. Кульбедюк, Л. І. Меленець, В. Ю. Наумова, О. А. Олексюк, С. І. Полюга, О. В. Просіна, О. Б. Рудик, І. В. Сапсай, О. П. Третяк, Д. О. Фролов, О. А. Хоменко, Н. М. Шацька, В. М. Щербина, Я. Ю. Якунін; ред.: І. П. Воротникова; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - 255 c. - Бібліогр.: с. 246-255 - укp.

Розглянуто питання щодо неперервного професійного розвитку педагогічних працівників в умовах інноваційних трансформацій післядипломної освіти та цифровізації суспільства. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти запровадження дистанційних технологій для професійного розвитку вчителів. Акцентовано увагу на впровадженні освітніх програм підвищення кваліфікації вчителів в умовах дистанційного та змішаного навчання та на результатах наукових розвідок щодо використання різних форм навчання у власній професійній діяльності. Охарактеризовано неперервний професійний розвиток педагогічного працівника в умовах цифровізації суспільства та інноваційних трансформацій післядипломної освіти. Досліджено психолого-педагогічні аспекти запровадження дистанційних технологій навчання для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Увагу приділено освітнім програмам підвищення кваліфікації вчителів в умовах дистанційного та змішаного навчання. Визначено умови використання відкритих освітніх ресурсів, створення інститутами післядипломної освіти інформаційно-освітнього простору для професійного розвитку педагогів в умовах не тільки формальної, а й неформальної та інформальної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сергеєва Л. М. 
Творчість як фактор мотивації досягнень : навч. посіб. / Л. М. Сергеєва, М. В. Ілляхова, О. В. Просіна; Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти, Громадська організація "Центр освітніх ініціатив "Толока", Резиденція "Гармонія. Розвиток. Взаємодія". - Київ : Білоцерківдрук, 2023. - 116 c. - Бібліогр.: с. 95-103, 111-112 - укp.

Посібник «Творчість як фактор мотивації досягнень» укладений для педагогів закладів освіти у межах неформальної освіти за програмою «Мотиваційні аспекти у навчанні та творчості: реалії XXI ст.» в очно-дистанційному форматі за напрямом: розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників. Зміст програми курсу розроблено на основі авторських матеріалів авторів-укладачів програми підвищення кваліфікації, долучених тренерів-коучів та запрошених митців, які проводять заняття. У навчальному посібнику висвітлено теоретичні засади проблеми творчості та практичні аспекти реалізації цієї важливої складової в освітній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ю945-723 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського