Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Проданюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Проданюк М.  
Експертна система проектування видавничої та рекламної продукції / М. Проданюк // Вісн. держ. ун-ту "Львів. політехніка". Комп'ют. інженерія та інформ. технології. - 1999. - № 380. - С. 76-84. - укp.

Сформульовано проблему автоматизованого проектування видання та реклами. Для розв'язання цієї проблеми запропоновано використання технології штучного інтелекту, концепцію експертної системи (ЕС). Розроблено структуру, призначення, склад підсистем, принципи побудови ЕС проектування видання та реклами, специфіковані вимоги до її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.151.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Проданюк М. М. 
Інструментальні засоби розробки експертних систем проектування баз даних : Дис...канд. техн. наук: 05.13.04 / М. М. Проданюк; Інститут прикладної інформатики. - К., 1995. - 143 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.51 + З970.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48898 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Проданюк М. М. 
Інструментальні засоби розробки експертних систем проектування баз даних : Дис...канд. техн. наук: 05.13.04 / М. М. Проданюк; Інститут прикладної інформатики. - К., 1995. - 143 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.51 + З970.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48898 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія: Математика   
4.

Кравець П. 
Ігрова самоорганізація гамільтонового циклу графа / П. Кравець, В. Пасічник, М. Проданюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Інформ. системи та мережі. - 2021. - Вип. 10. - С. 13-32. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Запропоновано нове застосування моделі стохастичної гри для розв'язування задачі самоорганізації гамільтонового циклу графа. Для цього у вершинах неорієнтованого графа розміщено ігрових агентів, чисті стратегії яких є варіантами вибору одного з інцидентних ребер. Випадковий вибір стратегій усіма агентами утворює набір локальних шляхів, що розпочинаються у кожній вершині графа. Поточні платежі гравців визначено як функції програшів, залежні від стратегій сусідніх гравців, які контролюють суміжні вершини графа. Ці функції сформовано зі штрафу за вибір протилежних стратегій сусідніми гравцями та штрафу за стратегії, які призвели до зменшення довжини локального шляху. Випадковий вибір чистих стратегії гравців спрямовано на мінімізацію їх функцій середніх програшів. Генерування послідовностей чистих стратегій виконано за дискретним розподілом, побудованим на основі динамічних векторів змішаних стратегій. Елементи векторів змішаних стратегій є ймовірностями вибору відповідних чистих стратегій, які адаптивно враховують значення поточних програшів. Формування векторів змішаних стратегій визначено за марковським рекурентним методом, для побудови якого використано градієнтний метод стохастичної апроксимації. У ході гри метод збільшує значення ймовірностей вибору тих чистих стратегій, які призводять до зменшення функцій середніх програшів. Для заданих способів формування поточних платежів результатом стохастичної гри є утворення патернів самоорганізації у вигляді циклічно зорієнтованих стратегій ігрових агентів. Умови збіжності рекурентного методу до колективно оптимальних розв'язків забезпечено дотриманням фундаментальних умов стохастичної апроксимації. Виконано розширення ігрової задачі на випадкові графи. Для цього вершинам приписано ймовірності відновлювальних відмов, які спричиняють зміну структури графа на кожному кроці гри. Реалізації випадкового графа адаптивно враховуються під час пошуку гамільтонових циклів. Збільшення ймовірності відмов сповільнює збіжність стохастичної гри. Комп'ютерне моделювання стохастичної гри забезпечило отримання патернів самоорганізації стратегій агентів у вигляді декількох локальних циклів або глобального гамільтонового циклу графа залежно від способів формування поточних програшів гравців. Достовірність експериментальних досліджень підтверджено повторенням реалізацій патернів самоорганізації для різних послідовностей випадкових величин.


Індекс рубрикатора НБУВ: В126.3 + В173.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:ІСМ Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського