Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Приступа В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Падалка О. С. 
Дидактико-матетичні основи формування економічної компетентності : навч. посіб. / О. С. Падалка, О. Т. Шпак, В. В. Приступа; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 239 c. - укp.

Розкрито методологічні, наукові, організаційні та методичні основи дидактико-методичних засад формування економічної компетентності в системі безперервної освіти. Визначено економічну освіту (ЕО) і виховання як засіб соціалізації учнів до умов суспільного розвитку. Проаналізовано стан дидактичного забезпечення (ДЗ) ЕО і виховання учнів загальноосвітніх шкіл і ВНЗ. Висвітлено роль і місце дидактики в економічному вихованні (ЕВ) учнів. Розглянуто питання ДЗ наступності ЕВ учнів шкіл і студентів ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р (0) я73 + У. р(4УКР) я73

Шифр НБУВ: ВА741254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Приступа В. В. 
Теоретико-методичний супровід формування економічної компетентності інженерів радіозв'язку / В. В. Приступа // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2011. - № 2. - С. 181-187. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми теоретико-методичного формування економічної компетентності інженерів. Зазначено специфічні особливості педагогічної моделі. Розглянуто умови її успішної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сазоненко Г. С. 
Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель : наук.-метод. посіб. / Г. С. Сазоненко, В. В. Приступа; Укр. гуманіт. ліцей Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. - Макарів : Софія, 2013. - 411 c. - укp.

Поняття компетентності розглянуто в контексті акмеології, досліджено його історичні витоки та місце в системі неперервної освіти. Проаналізовано архітекторніку компетенцій у структурі життєвої компетентності, висвітлено теоретико-методичні засади їх становлення та розвитку. Акцентовано на ключовій компетенції неперервної освіти - умінні вчитися, актуалізовано проблему здоров'язберігальних компетенцій, подано структуру та модель розвитку підприємницької (економічної) компетенції. Розкрито теоретико-процесуальні засади розвитку соціальної (громадянської) компетенції, прикладні аспекти моделі розвитку інформаційно-комунікативної компетенції, наведено структурно-педагогічну модель розвитку загальнокультурної компетенції. Значну увагу приділено розгляду акметехнології в структурі компетентнісної неперервної освіти, подано характеристику технологій продуктивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 я7 + Ч311.203 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763072 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Приступа В. В. 
Використання кейс-методу у формуванні економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку / В. В. Приступа // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 307-312. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання формування економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку у процесі фахової підготовки. Визначено принципи функціонування кейс-методу та подано технологію його реалізації в навчальному процесі. Викладено план підготовки викладачем кейсу та основні етапи опрацювання студентами проблемної ситуації.

Рассмотрена проблема формирования экономической компетентности будущих инженеров радиосвязи в процессе профессиональной подготовки. Определены принципы функционирования кейс-метода и дана технология его реализации в учебном процессе. Изложен план подготовки преподавателем кейса и основные этапы проработки студентами проблемной ситуации.

The article is dedicated to the crucial issue of future radio-engineers’ economic competence forming in the educational process. Case-method proved to be one of the most suitable didactic methods for economic competency forming. The principle of case-method functioning are defined and the technology of implementing the case-method into the studying process is given. The plan of teacher’s preparation of case and the main stages of students’ problem situation analysis are proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: З884 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Приступа В. 
Використання проектної технології у процесі формування економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку / В. Приступа // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 6. - С. 72-79. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описано використання проектної технології з метою формування економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку. Виокремлено дидактичні принципи, етапи її реалізації. Доцільним, на думку автора, є застосування проектної технології у процесі вивчення дисциплін, які входять до переліку обов’язкового вивчення майбутніми інженерами радіозв’язку, на основі суспільно-гуманітарних наук, оскільки економічна культура є складовою загальної категорії «культура», яку неможливо вважати повною за відсутності аналізу культури матеріальної, виробничої, трудової. Підсумовано, що суспільно-гуманітарні дисципліни є тим базисом для формування економічно спрямованих знань, умінь і навичок, у процесі актуалізації яких необхідно використовувати проектну технологію.

Описано использование проектной технологии с целью формирования экономической компетентности будущих инженеров радиосвязи. Выделены дидактические принципы, этапы ее реализации. Целесообразным, по мнению автора, является применение проектной технологии в процессе изучения дисциплин на основе общественно-гуманитарных наук, поскольку экономическая культура является составной частью общей категории «культура», которую невозможно считать законченной при отсутствии анализа культуры материальной, производственной, трудовой. Подытожено, что общественно-гуманитарные дисциплины являются тем базисом для формирования экономически направленных знаний, умений и навыков, в процессе актуализации которых необходимо использовать проектную технологию.

The article deals with an important problem of the formation of future radio engineers’ economic competence, and considers the project technology as on of the didactic means of the economic competence formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + З88 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Приступа В. В. 
Проблеми формування та стан економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку / В. В. Приступа // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 303-310. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто дані констатувального експерименту з формування економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку. Визначено наявний рівень сформованості означеного утворення у майбутніх інженерів.

Рассмотрены данные констатирующего эксперимента по формированию экономической компетентности будущих инженеров радиосвязи. Определён реальный уровень сформированности данного образования у будущих инженеров.

The article represents the data obtained in the process of experiment on forming the economic competence of future radio engineers of. The real level of the formation is defined in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: З884 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Приступа В. 
Визначення сутності економічної соціалізації як інтегральної компоненти економічної компетентності / В. Приступа // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 129-133. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сутність, структуру економічної соціалізації (ЕС) як процесу формування економічної компетентності. У дослідженні проблеми ЕС виділено її складові, а також базові форми: цілеспрямована ЕС, стихійна ЕС, самовиховання. Виокремлено етапи ЕС, критерії і показники, які дозволяють виявити динаміку цього процесу, шляхи її оптимізації, конкретизовано умови, за яких процес ЕС буде успішним: направленість процесу економічної освіти на формування економічного мислення; виховання економічної культури; орієнтованість форм і методів роботи на реалізацію суб'єктної позиції учасників навчального процесу; економічна складова всіх навчальних предметів. Підсумовано, що ЕС - процес присвоєння особистістю соціально-економічного досвіду та її індивідуальний розвиток, процес розвитку економічної компетентності фахівця, який сприяє ефективній взаємодії особистості із соціальним середовищем.

Проанализированы сущность, структура экономической социализации (ЭС) как процесса формирования экономической компетентности. В исследовании проблемы ЭС выделены ее составляющие, а также базовые формы: целенаправленная ЭС, стихийная ЭС, самовоспитание. Выделены этапы ЭС, критерии и показатели, которые позволяют выявить динамику этого процесса, пути ее оптимизации, конкретизированы условия, при которых процесс ЭС будет успешным: направленность процесса экономического образования на формирование экономического мышления; воспитание экономической культуры; ориентированность форм и методов работы на реализацию субъектной позиции участников учебного процесса, экономическая составляющая всех предметов. Подытожено, что ЕС - процесс присвоения личностью социально-экономического опыта и ее индивидуальное развитие, процесс развития экономической компетентности специалиста, который способствует эффективному взаимодействию личности с социальной средой.

The notion of economic socialization its essence and structure, ways of development are outlined in the article. The problem of socialization is considered as an integral part of economic competence. The conditions of economic socialization are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Приступа В. В. 
Інформаційна технологія забезпечення достовірності інформації при обміні даними на основі каскадного кодування : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. В. Приступа; НАН України, Ін-т телекомунікацій і глоб. інформ. простору. - Київ, 2014. - 18 c. - укp.

Досліджено питання забезпечення достовірності передачі інформації перспективних відомчих засобів радіозв'язку за рахунок розробленої інформаційної технології, математичної моделі та методу за умов впливу навмисних завад. Результати роботи дозволяють: забезпечувати достовірність інформації систем відомчого радіозв'язку за умов впливу навмисних завад; кількісно оцінювати достовірність інформації системи відомчого радіозв'язку за умов впливу навмисних завад; вибирати параметри управління під час вибору режиму роботи засобів радіозв'язку; на основі розроблених результатів проектувати компоненти модемного обладнання засобів відомчого радіозв'язку. Результати дослідження доцільно використовувати промисловими та науково-дослідними організаціями з метою забезпечення достовірності адаптивних програмованих радіостанцій, функціонуючих за умов впливу навмисних завад.


Індекс рубрикатора НБУВ: З88-013.3 + З970.3-013.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Приступа В. В. 
Исследование характеристик помехозащищенности беспроводных сетей с сигналами OFDM с внутрибитовой псевдослучайной перестройкой поднесущих частот в условиях установки оптимальных помех / В. В. Приступа, С. В. Зайцев // Мат. машини і системи. - 2015. - № 1. - С. 84-95. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Получены аналитические зависимости для расчета средней вероятности битовой ошибки в беспроводных сетях с сигналами OFDM с внутрибитовой псевдослучайной перестройкой поднесущих частот, что позволяет оценить влияние организованных помех при оптимальной стратегии постановки.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Зайцев С. В. 
Дослідження структурних особливостей розподілених програмованих безпровідних систем / С. В. Зайцев, В. В. Приступа // Проблеми інформатизації та упр. : зб. наук. пр. - 2013. - 2, вип. 42. - С. 34-44. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено структурні особливості розподілених програмованих безпровідних систем, які базуються на принципах Software Defined Radio з відкритою архітектурою Software Communication Architecture.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71869 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дітріх І. В. 
Кокосове борошно як нетрадиційна сировина для виготовлення кексу спеціального призначення / І. В. Дітріх, В. А. Приступа // Харч. пром-сть. - 2018. - № 24. - С. 23-31. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито проблематику хвороби целіакія та популяризацію вегетаріанства у світі та Україні. На основі порівняльної характеристики хімічного складу й органолептичних показників доведено доцільність заміни пшеничного борошна на нетрадиційний вид аглютенового борошна кокосового у рецептурі борошняних кондитерських виробів. Запропоновано ввести новий показник якості дрібноштучних борошняних кондитерських виробів "пористість" у нормативно-технічну документацію, який у теперішній час не нормується в України. З урахуванням результатів органолептичних і фізико-хімічних досліджень підтверджено високу якість аглютенового виробу "Безглютеновий шоколадний кекс спеціального призначення", який рекомендовано для вживання ововегетаріанцями та хворими на целіакію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л865.1/9-3 + Л822.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Приступа В. І. 
Збудження когерентних кільватерних полів у діелектричних, плазмових та плазмово-діелектричних мультибанчевих кільватерних прискорювачах : автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.20 / В. І. Приступа; Національна академія наук України, Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут". - Харків, 2018. - 22 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В381.130.5,022 + В386.1,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437730 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського