Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Примак Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Примак Т. О. 
Економіка підприємств : Навч. посіб. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 1999. - 107 c. - укp.

Розглядаються питання формування основних економічних категорій (основних засобів та коштів, капіталовкладень, собівартості продукції та виробництва, прибутку, доходів, продуктивності та оплати праці) на окремо взятому суб'єкті господарювання, елементі системи народного господарства держави - підприємстві. Приділяється увага вивченню законів управління господарством з метою отримання запланованих результатів шляхом оптимального розподілу матеріальних, трудових та фінансових ресурсів. Підприємство розглядається з економічної точки зору як первинна ланка народного господарства. Наводяться основні економічні категорії стосовно суб'єкта господарювання з урахуванням специфіки деяких підприємств. Даються рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства в ринкових умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Примак Т. О. 
Економіка підприємства : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак. - К. : Вікар, 2001. - 178 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто підприємство як суб'єкт господарювання за умов ринкової економіки. Розкрито сутність виробничих фондів підприємства та шляхи підвищення ефективності їх застосування. Значну увагу приділено проблемам організації праці, використанню трудових ресурсів, інноваційним процесам на підприємстві, оцінці фінансово-економічних результатів його діяльності. Наведено практичні рекомендації щодо забезпечення оптимальних параметрів функціонування підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73 + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Примак Т. О. 
Маркетинг : Навч. посіб. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2001. - 198 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто історію, сутність, функції, систему та класифікацію маркетингу. Особливу увагу приділено навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній та ціновій політиці. Детально висвітлено основні проблеми формування маркетингових служб на підприємствах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Примак Т. О. 
Маркетингові комунікації в системі управління підприємством / Т. О. Примак. - К. : ООО "Експерт", 2001. - 384 c. - Бібліогр.: 195 назв. - укp.

Викладено особливості комплексу маркетингових комунікацій на підприємствах України. Теоретично обгрунтовано значення застосування даного комплексу. Здійснено планування та зроблено оцінку його ефективності. Значну увагу приділено новим підходам до трактування складових комплексу маркетингових комунікацій. Визначено їх мету, завдання, суб'єкти та об'єкти впливу. Розроблено алгоритми та моделі планування. Експериментально перевірено економіко-математичні моделі оцінки економічної ефективності комплексу маркетингових комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лудченко А. А. 
Организация технической подготовки автомобилей : Учеб. пособие для студ. трансп. вузов / А. А. Лудченко, Я. А. Лудченко, Т. А. Примак; Укр. трансп. ун-т. - К., 1999. - 127 c. - рус.

Рассматриваются принципы построения организационной структуры управления технической службы, система и нормативы технического обслуживания и ремонта автомобилей, основные принципы и показатели рациональной организации производственного процесса. Освещаются основные направления повышения эффективности использования технологического оборудования, особенности организации технической подготовки автомобилей, работающих в отрыве от основных баз. Информируется о контроле и регулировании качества профилактики автомобилей, об эстетике внешнего и внутреннего ансамбля предприятия, дается оценка работы технической службы и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-08-6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Примак Т. А. 
Основы маркетинга : Конспект лекций / Т. А. Примак; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 72 c. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Розкрито сутність маркетингу, його функції та напрямки маркетингової діяльності. Особливу увагу приділено маркетинговим дослідженням, добору цільових ринків та їх сегментуванню, характеристиці товарів та етапам їх життєвого циклу, каналам розподілу товарів, рекламі, маркетинговому ціноутворенню, а також процесу управління маркетингом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лудченко А. А. 
Основы научных исследований : Учеб. пособие для студ. вузов / А. А. Лудченко, Я. А. Лудченко, Т. А. Примак; Укр. трансп. ун-т. - К., 1999. - 78 c. - рус.

Представлена методика выполнения научных исследований в условиях рыночных отношений на принципах самофинансирования и самообеспечения. Рассмотрены методические разработки по формулированию темы, цели и задач научного исследования; методология теоретического и экспериментального исследования. Значительное внимание уделено внедрению и эффективности научных исследований, а также правилам оформления научно-исследовательских и магистерских работ, диссертаций на соискание ученой степени доктора наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лудченко А. А. 
Основы научных исследований : Учеб.пособ. / А. А. Лудченко, Я. А. Лудченко, Т. А. Примак; ред.: А. А. Лудченко. - К. : Знання, 2000. - 114 c. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Висвітлено методику виконання наукових досліджень за умов ринкових відносин на принципах самофінансування та самозабезпечення. Розглянуто методичні розробки щодо формулювання теми, мети й завдань наукового дослідження, а також висновків та пропозицій. Проаналізовано теоретико-експериментальні дослідження. Значну увагу приділено упровадженню й ефективності наукових досліджень, а також правилам оформлення науково-дослідницьких, магістерських робіт та дисертацій на здобуття наукових ступенів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Примак Т. А. 
Планирование деятельности предприятий : Конспект лекций / Т. А. Примак; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 1998. - 58 c. - рус.

Планирование является важнейшей частью предпринимательской практики. При планировании деятельности предприятия (фирмы) особое значение должно уделяться умению по-хозяйски распорядиться производственным потенциалом и финансовыми ресурсами. Предложенный конспект лекций позволяет ознакомиться с системой планирования деятельности предприятий всех организационно-правовых форм собственности в рыночных условиях на принципах самофинансирования и самообеспечения. Рассмотрены принципиальные основы и практические рекомендации как построения основных видов планов предприятия (стратегического, производственного, по кадрам и заработной плате, маркетингового и финансового), так и расчетов плановых показателей. Особое внимание уделено формированию плановых документов с целью недопущения их перегрузки "лишними" плановыми показателями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-23я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лудченко А. А. 
Планирование технической подготовки автомобилей : Учеб. пособие для студ. трансп. вузов / А. А. Лудченко, Я. А. Лудченко, Т. А. Примак; Укр. трансп. ун-т. - К., 1999. - 62 c. - рус.

Рассмотрены вопросы планирования производственных процессов, связанных с сервисными работами транспортных средств. Особое внимание уделено технологическому расчету производственных процессов, ресурсосбережению, переходу предприятий на самофинансирование и рыночные отношения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Примак Т. Е. 
Резонансное усиление рассеяния поверхностных магнитных поляритонов вблизи магнитных фазовых переходов II рода / Т. Е. Примак // Физика и техника высоких давлений. - 1999. - 9, № 4. - С. 99-103. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В377.3 + В372.314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14388 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Примак Т. О. 
Економіка підприємства : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак. - 2-е вид., стер. - К. : Вікар, 2002. - 176 c. - (Сер. "Вища освіта ХХІ ст."). - Бібліогр.: с. 176. - укp.

Розглянуто підприємство як суб'єкт господарювання за умов ринкової економіки. Розкрито сутність виробничих фондів підприємства, запропоновано шляхи підвищення ефективності їх використання. Наведено класифікацію кадрів, витрат, оборотних засобів. Висвітлено особливості організації праці, а також використання трудових ресурсів на підприємстві, надано оцінку фінансово-економічних результатів його діяльності. Наведено характеристику та структуру інвестицій, а також рекомендації щодо забезпечення оптимальних параметрів функціонування підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35я73(4УКР) + У9(4УКР)29я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Примак Т. О. 
Маркетингові комунікації : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак. - К. : Ельга: Ніка-Центр, 2003. - 280 c. - Бібліогр.: с. 267-272. - укp.

Розглянуто методологічні засади маркетингових комунікацій (МК) на сучасному ринку, детально охарактеризовано їх інструментарій. Наведено основні положення планування комплексу МК, а також економіко-математичну модель для визначення функціональної залежності обсягів продажу від витрат на МК. Запропоновано методику комплексного оцінювання іміджу підприємства.

Рассмотрены методологические основы маркетинговых коммуникаций (МК) на современном рынке, детально охарактеризован их инструментарий. Приведены основные положения планирования комплекса МК, а также экономико-математическая модель для определения функциональной зависимости объемов продаж от затрат на МК. Предложена методика комплексного оценивания имиджа предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73(4УКР) + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Примак Т. О. 
Маркетингові комунікації на сучасному ринку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2003. - 197 c. - Бібліогр.: с. 195-197. - укp.

Розкрито методологічні засади маркетингових комунікацій (МК) на сучасному ринку, охарактеризовано їх інструментарій. Проаналізовано основні положення планування комплексу МК, а також особливості планування реклами, суспільних зв'язків, заходів стимулювання збуту та прийняття рішень щодо їх впровадження на підприємствах України. Наведено сучасні методи визначення ефективності застосування комплексу МК.

Раскрыты методологические основы маркетинговых коммуникаций (МК) на современном рынке, охарактеризован их инструментарий. Проанализированы основные положения комплекса МК, а также особенности планирования рекламы, общественных связей, мер стимулирования сбыта и принятия решений по их внедрению на предприятиях Украины. Приведены современные методы определения эффективности применения комплекса МК.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Примак Т. О. 
Маркетингові комунікації на сучасному ринку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2003. - 197 c. - Бібліогр.: с. 195-197. - укp.

Розроблено теоретико-практичні засади застосування маркетингових комунікацій у системі управління ринковою діяльністю підприємства. На підставі теорії комунікації надано нове визначення понятття "комунікація", удосконалено модель комунікативного процесу з урахуванням лінгвістичного, психологічного, філософського, соціального та економічного підходів. Розроблено концепцію маркетингових комунікацій, що об'єднує нове розуміння категоріального апарату, принципів та функцій маркетингових комунікацій, їх ролі та місця у суспільстві та бізнесі, а також інструментарій та систему його класифікації. Запропоновано розглядати ринок як окремий інститут, визначено його специфіку та наведено категоріальний апарат. Досліджено ринок маркетингових комунікацій України та комунікативну активність на ньому вітчизняних підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів народного споживання. Висвітлено основні проблеми застосування маркетингових комунікацій у їх ринковій діяльності. Удосконалено теорію маркетингових комунікацій у системі управління ринковою діяльністю підприємства, що грунтується на визнанні маркетингових комунікацій як базису формування відносин на ринку та управління ними, розробці концептуальних підходів щодо інтегрування ринковою діяльністю підприємства, організації та плануванні інтегрованих маркетингових комунікацій, економіко-математичному моделюванні визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації оцінки їх ефективності. Створено систему комплексного оцінювання іміджу підприємства. Розроблено методику та програмне забезпечення щодо практичного впровадження запропонованих наукових

розробок на вітчизняних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Павленко А. Ф. 
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : Моногр. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 404 c. - Бібліогр.: с. 386-402. - укp.

Наведено загальну характеристику системи маркетингових комунікацій, визначено її основні завдання та показано роль у формуванні та функціонуванні комплексу засобів маркетингу підприємства. Розроблено удосконалену модель комунікативного процесу. Висвітлено питання становлення та розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Запропоновано економіко-комунікативні методи забезпечення ефективного управління маркетинговими комунікаціями. Проаналізовано практичний досвід впровадження маркетингових комунікцій на споживчому ринку України. Розроблено методики моделювання визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації з урахуванням ринкових умов, а також оцінки комунікативної ефективності маркетингових комунікативних кампаній. Наведено методику комплексного оцінювання іміджу підприємства.

Приведена общая характеристика системы маркетинговых коммуникаций, определены их основные задания и показана роль в формировании и функционировании комплекса средств маркетинга предприятия. Разработана усовершенствованная модель коммуникативного процесса. Освещены вопросы становления и развития рынка маркетинговых коммуникаций Украины. Предложены экономико-коммуникативные методы обеспечения эффективного управления маркетинговыми коммуникациями. Проанализирован практический опыт внедрения маркетинговых коммуникаций на потребительском рынке Украины. Разработаны методики моделирования процессов определения и распределения расходов предприятия на маркетинговые коммуникации с учетом рыночных условий, а также оценки коммуникативной эффективности маркетинговых коммуникативных кампаний. Приведена методика комплексного оценивания имиджа предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Примак Т. О. 
Маркетинг : навч. посіб. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., виправл. та доповн. - К., 2007. - 228 c. - Бібліогр.: с. 223-224. - укp.

Розкрито сутність, основні положення, принципи та методи маркетингу. Наведено інформацію про маркетингові стратегії ціноутворення, методи визначення цільового ринку, принципи сегментації та позиціонування, особливості формування маркетингової політики, систему контролю за впровадженням маркетингових заходів.

Раскрыты сущность, основные положения, принципы и методы маркетинга. Приведена информация о маркетинговых стратегиях ценообразования, методах определения целевого рынка, принципах сегментации и позиционирования, особенностях формирования маркетинговой политики, системе контроля за внедрением маркетинговых мероприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Примак Т. О. 
Паблік рилейшнз у бізнесі : Навч. посіб. / Т. О. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 174 c. - Бібліогр.: с. 170-171. - укp.

Висвітлено основні методи та прийоми паблік рилейшнз (ПР) у сфері бізнесу з їх адаптацією до умов, у яких перебуває національна економіка. Розглянуто об'єкти та суб'єкти управління, а також існуючі зв'язки та відносини. Розкрито можливості використання засобів ПР для підвищення ефективності рекламного бізнесу, створення довготривалих партнерських відносин між ринковими суб'єктами, досягнення взаєморозуміння між підприємством і суспільством.

Освещены основные методы и приемы паблик рилейшнз (ПР) в сфере бизнеса с их адаптацией к условиям, в которых находится национальная экономика. Рассмотрены объекты и субъекты управления, а также существующие связи и отношения. Раскрыты возможности использования средств ПР для повышения эффективности рекламного бизнеса, создания долгосрочных отношений между субъектами рынка, достижения взаимопонимания между предприятием и обществом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34я73 + У9(4УКР)0-131.1-212.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Примак Т.  
Рекламний креатив : Навч. посіб. / Т. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 328 c. - Бібліогр.: с. 323-325. - укp.

Розкрито всі аспекти рекламного креативу від постановки завдання на розробку рекламного звернення (рекламної кампанії) до створення рекламної ідеї та використання практичних прийомів її матеріалізації. Висвітлено місце креативу у створенні та проведенні рекламних кампаній. Запропоновано класифікацію телевізійної та радіореклами, наведено методику оцінки якісних показників рекламного тексту. Проаналізовано питання створення рекламного ролика, креативного оформлення тексту у дизайні реклами. Викладено художні прийоми української філології у створенні рекламних текстів.

Раскрыты все аспекты рекламного креатива от постановки задачи на разработку рекламного обращения (рекламной кампании) до создания рекламной идеи и использования практических приемов ее материализации. Освещено место креатива в создании и проведении рекламных кампаний. Предложена классификация телевизионной и радиорекламы, приведена методика оценки качественных показателей рекламного текста. Проанализированы вопросы создания рекламного ролика, креативного оформления текста в дизайне рекламы. Изложены художественные приемы украинской филологии в создании рекламных текстов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7 + Ч620.164 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Примак Т. О. 
Рекламний креатив : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Т. О. Примак; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 166 c. - Бібліогр.: с. 164. - укp.

Викладено питання створення рекламних звернень та розробки рекламних кампаній з метою забезпечення їх максимальної комунікативної ефективності. Розкрито сутність і значення рекламного креативу, особливості управління креативними процесами у рекламі, сучасні комунікативні технології у рекламі. Розглянуто стилістику та структуралізм у рекламному креативі, сценаристику та режисуру теле- і радіореклами, а також креативні прийоми формування реклами.

Изложены вопросы создания рекламных обращений и разработок рекламных кампаний с целью обеспечения их максимальной коммуникативной эффективности. Раскрыты сущность и значение рекламного креатива, особенности управления креативными процессами в рекламе, современные коммуникативные технологии в рекламе. Рассмотрены стилистика и структурализм в рекламном креативе, сценаристика и режиссура теле- и радиорекламы, а также креативные приемы формирования рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672684 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського