Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Поясок Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Поясок Т. Б. 
Основи психолого-педагогічної підготовки фахівців фінансово-економічного профілю : Навч. посіб. для студ. і викл. фін.-екон. вищ. навч. закл. / Т. Б. Поясок; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Дніпропетр. ун-т економіки та права. - К. : ПП "ЕКМО", 2003. - 288 c. - укp.

Викладено основи психології та педагогіки, розглянуто питання педагогічної майстерності та творчості. Висвітлено психолого-педагогічні основи комунікативної взаємодії. Визначено напрямки використання потенціалу психолого-педагогічних знань в реалізації життєвих стратегій та вирішенні актуальних проблем у професійній діяльності фінансистів та економістів.

Изложены основы психологии и педагогики, рассмотрены вопросы педагогического мастерства и творчества. Освещены психолого-педагогические основы коммуникативного взаимодействия. Определены направления использования потенциала психолого-педагогических знаний в реализации жизненных стратегий и решении актуальных проблем в профессиональной деятельности финансистов и экономистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73 + Ч311я73

Шифр НБУВ: ВА643584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сисоєва С. О. 
Психологія та педагогіка : Підруч. / С. О. Сисоєва, Т. Б. Поясок; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Кременчуц. ін-т Дніпропетр. ун-ту економіки та права. - К. : Міленіум, 2005. - 520 c. - укp.

Висвітлено фундаментальні засади педагогіки та психології, можливості застосування психолого-педагогічних знань у реалізації особистісних і професійних життєвих стратегій, вирішенні актуальних проблем професійної діяльності. Розкрито сутність таких понять, як відчуття, сприймання, уявлення, уява, пам'ять, мислення, емоції, почуття, воля. Наведено відомості щодо педагогічних методів впливу на особистість, особливостей сімейного виховання, мистецтва проведення переговорів, публічних виступів і дискусій.

Освещены фундаментальные основы педагогики и психологии, возможности применения психолого-педагогических знаний в реализации личностных и профессиональных жизненных стратегий, решении актуальных проблем профессиональной деятельности. Раскрыта сущность таких понятий, как ощущение, восприятие, представление, воображение, память, мышление, эмоции, чувства, воля. Приведены данные, касающиеся педагогических методов влияния на личность, особенностей семейного воспитания, искусства ведения переговоров, публичных выступлений и дискуссий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73-1 + Ч314я73-1

Шифр НБУВ: ВА681153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сисоєва С. О. 
Психологія та педагогіка : підручник / С. О. Сисоєва, Т. Б. Поясок; Ін-т пед. освіти та освіти дорослих АПН України, Кременчуц. ін-т Дніпропетр. ун-ту економіки та права. - 2-ге вид., доповн. - Кременчук, 2008. - 532 c. - Бібліогр.: с. 515-517. - укp.

Розглянуто психологію як науку, увагу як якісні показники особистості, творчість як вищу форму самореалізації особистості. Розкрито зміст понять психіки, свідомості, діяльності, педагогічної творчості, особистості у психології, пам'яті, уявлення, уяви, відчуття, сприймання, мислення, волі, емоції, не- та вербальної комунікації, педагогічних технологій, сімейного виховання. Наведено методи проведення психолого-педагогічних досліджень, педагогічні методи впливу на особистість. Охарактеризовано психолого-педагогічні аспекти управлінської діяльності, спілкування.

Рассмотрены психология как наука, внимание как качественные показатели личности, творчество как высшая форма самореализации личности. Раскрыто содержание понятий психики, сознания, деятельности, педагогического творчества, личности в психологии, памяти, представления, воображения, восприятия, мышления, воли, эмоции, не- и вербальной коммуникации, педагогических технологий, семейного воспитания. Приведены методы проведения психолого-педагогических исследований, педагогические методы влияния на личность. Охарактеризованы психолого-педагогические аспекты управленческой деятельности, общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-1 + Ч311 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Поясок Т. Б. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю у вищих навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. Б. Поясок; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 22 c. - укp.

Розроблено та теоретично обгрунтовано структуру, зміст, організаційні умови вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу та критерії ефективності відповідної підготовки студентів вищого навчального закладу фінансово-економічного профілю. Показано, що підвищенню ефективності психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців сприяє: інтегрування знань з психології та педагогіки; доповнення змісту інтегрованого професійно зорієнтованого курсу навчальним матеріалом, який більш детально знайомить студентів з проблемами психології особистості, етики ділових стосунків, педагогіки творчості, психології розв'язання конфліктів та пізнавальної діяльності, історії психології та педагогіки; надання студентам можливості вибору додаткового змісту психолого-педагогічної освіти; використання групових форм роботи на семінарських і практичних заняттях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Поясок Т. Б. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців виробничої сфери (на прикладі напряму підготовки "Економіка і підприємництво") : монографія / Т. Б. Поясок; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. - Кременчук : Щербатих О.В., 2011. - 158 c. - Бібліогр.: 274 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні тенденції психолого-педагогічної освіти фахівців педагогічного профілю, зокрема виробничої сфери (ВС) у ВНЗ. Обгрунтовано специфіку психолого-педагогічної підготовки (ППП) майбутніх фахівців (МФ) ВС. Викладено наукові підходи до вибору змісту дисциплін психолого-педагогічного циклу (ППЦ) у контексті особистісно орієнтованої парадигми освіти. Висвітлено сучасний стан організації ППП МФ у ВНЗ економічного профілю в педагогічній теорії і практиці. Розкрито зміст і структуру ППП фахівців ВС, визначено організаційні умови ефективного вивчення дисциплін ППЦ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ю9 р30 + У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Поясок Т. Б. 
Система застосування інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх економістів у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т. Б. Поясок; Акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Запропоновано систему застосування інформаційних технологій (ІТ) у професійній підготовці майбутніх економістів у ВНЗ. Проаналізовано сутність системного підходу у психолого-педагогічних дослідженнях і базові дефініції даних досліджень. Розглянуто сучасний стан, тенденції та особливості застосування ІТ навчання у професійній підготовці майбутніх економістів в Україні та за кордоном. Виявлено й обгрунтовано організаційно-методичні умови системного застосування ІТ у професійній підготовці майбутніх економістів, зокрема, розвиток інфраструктури ІТ, відбір змісту та структурування навчального матеріалу, використання електронних навчальних засобів, створення комплексного навчально-методичного забезпечення з використанням ІТ, упровадження дистанційної форми навчання, підвищення інформаційної компетентності викладачів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР) Ф

Шифр НБУВ: РА370050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Поясок Т. Б. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутніх керівників у вищих навчальних закладах / Т. Б. Поясок // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 1. - С. 103-108. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади психолого-педагогічної підготовки керівників у вищих навчальних закладах; визначено спрямованість і зміст психолого-педагогічної освіти, направленої на підвищення ефективності професійної діяльності керівників; виявлено сутність їх психолого-педагогічної складової.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Поясок Т. Б. 
Прогностичне моделювання ефективності навчання дорослих на основі інформаційних технологій / Т. Б. Поясок // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 171-177. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему прогностичного моделювання ефективності навчання дорослих на основі використання інформаційних технологій. Висвітлено сутність і спрямованість дидактичного моделювання. Акцентовано увагу на значенні прогностичного моделювання в організації навчання дорослих.

Рассмотрена проблема прогностического моделирования эффективности обучения взрослых на основе использования информационных технологий. Освещены сущность и направленность дидактического моделирования. Акцентировано внимание на значении прогностического моделирования в организации обучения взрослых.

In the article, the author addresses the issue of predictive modelling the effectiveness of adult learning through the use of information technology; highlights the nature and direction of didactic modeling; emphasizes the importance of predictive modeling in the adult learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.253

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Поясок Т. Б. 
Застосування інформаційних технологій для підвищення якості навчального процесу у ВНЗ / Т. Б. Поясок // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 1. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто можливості підвищення ефективності навчального процесу за допомогою застосування мультимедійних презентацій, визначено правила створення слайдів для навчальних цілей, показано можливості мультимедійних презентацій на різних етапах заняття, акцентовано увагу на особливостях створення презентаційних слайдів для їх застосування у процесі викладання лекційного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Поясок Т. Б. 
Інформаційна компетентність педагога / Т. Б. Поясок // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2. - С. 37-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Показано значення інформаційної компетентності для сучасного педагога; розглянуто можливості моделювання професійної діяльності викладача; визначено сутність медіакомпетентності та виділено її складові; надано визначення поняття медіакомпетентності; виявлено рівень та компоненти структури готовності педагога до використання електронних засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Поясок Т. 
Організація пізнавальної діяльності майбутніх економістів з використанням інформаційних технологій / Т. Поясок // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 102-109. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Виявлено недоліки традиційного навчання в аспекті визначення ефективності організації пізнавальної діяльності студентів. Акцентовано увагу на перевагах і проблемах використання комп'ютера у навчальному процесі. Розкрито можливості впровадження інформаційних технологій у навчальний процес економічних ВНЗ, зокрема, під час проведення лекцій, практичних занять, лабораторних робіт. Обгрунтовано умови їх ефективного використання під час підготовки фахівців економічного профілю.

Выявлены недостатки традиционного обучения в аспекте определения эффективности организации познавательной деятельности студентов. Акцентировано внимание на преимуществах и проблемах использования компьютера в учебном процессе. Раскрыты возможности внедрения информационных технологий в учебный процесс экономическогих ВУЗ, в частности, при проведении лекций, практических занятий, лабораторных работ. Обоснованы условия их эффективного использования при подготовке специалистов экономического профиля.

The peculiarities of cognitive activity organization of the students in the higher economic educational establishments with the usage of information technologies while conducting different kinds of classes are considered in the article. The attention has been focused on the advantages of using a computer in the educational process. There have been shown the opportunities of implementing information technologies in teaching majors. The conditions of their effective implementation have been examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Поясок Т. 
Особливості сучасної професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю / Т. Поясок // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 27-33. - укp.

Висвітлено особливості професійної підготовки майбутніх економістів в контексті модернізації економічної освіти. Розглянуто вимоги до фахівців економіки на сучасному етапі. Акцентовано увагу на необхідності виховання творчої особистості майбутнього фахівця. Подано рекомендації щодо використання тестів під час вивчення економічних дисциплін. Показано переваги підготовки фахівців за спеціальністю "Економічна кібернетика".

Освещены особенности профессиональной подготовки будущих экономистов в контексте модернизации экономического образования. Рассмотрены требования к специалистам по экономике на современном этапе. Акцентировано внимание на необходимости воспитания творческой личности будущего специалиста. Даны рекомендации по использованию тестов при изучении экономических дисциплин. Показаны преимущества подготовки специалистов по специальности "Экономическая кибернетика".

The article highlights peculiarities of professional training of future economists in the context of modernization of economic education; considers requirements to the specialists in economics on the modern stage; focuses on the necessity of educatinga creative personality of a future specialist; gives test recommendations while studying economic subjects; shows advantages of training specialists of "Economic cybernetics" speciality.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) + У.в61р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Поясок Т. 
Сучасний стан професійної підготовки майбутніх економістів у незалежній Україні / Т. Поясок // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 25-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено основні вимоги до сучасних фахівців з економіки. Акцентовано увагу на основних цілях підготовки економістів за умов ринкового механізму господарювання. Проаналізовано стан професійної підготовки майбутніх економістів в Україні. Розглянуто основні заходи щодо розвитку економічної освіти в державі.

Освещены основные требования к современным специалистам по экономике. Акцентировано внимание на основных целях подготовки экономистов в условиях рынка. Проанализировано состояние профессиональной подготовки будущих экономистов в Украине. Рассмотрены основные мероприятия по развитию экономического образования в государстве.

The article deals with the basic requirements to modern experts on economy. The attention is stressed on the basic purposes of preparation of economists in conditions of the market. The condition of vocational training of the future economists in our state is analyzed. The basic actions on development of economic education in Ukraine are considered. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Поясок Т. Б. 
Особливості створення навчально-методичного комплексу для вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. Б. Поясок // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - укp. - англ.

Акцентовано увагу на значенні інформаційних технологій у створенні сучасного методичного забезпечення навчального процесу у вищій школі. Розглянуто сутність предметно-орієнтованого середовища користувача; виділено основні компоненти навчально-методичного комплексу (НМК); визначено особливості паперових та комп’ютерно-орієнтованих складових НМК. Визначено особливості створення НМК для забезпечення ефективності вивчення дисциплін гуманітарного циклу. Встановлено, що НМК передбачає наявність наступних компонентів: фізичний (власне аудиторія, її розміри, освітленість, мікроклімат, місткість, розміщення робочих місць); інформаційний: апаратний; програмний; змістовий; методичний, за допомогою якого структурується й актуалізується матеріал курсу; психологічний, який враховує тип, специфіку й інтенсивність взаємовідносин між викладачем і студентами, а також студентів між собою в реальних умовах комп’ютерного класу; інтелектуальний, який найменшою мірою формалізується й у тій чи іншій мірі присутній в усіх останніх. Зроблено висновок, що організація професійної підготовки студентів передбачає грунтовну роботу щодо організації предметно-орієнтованого середовища користувача, важливими елементами якого є навчально-методичні комплекси.

Акцентировано внимание на значении информационных технологий в создании современного методического обеспечения учебного процесса в высшей школе. Рассмотрена сущность предметно-ориентированной среды пользователя; выделены основные компоненты учебно-методического комплекса (УМК). Определены особенности бумажных и компьютерно-ориентированных составляющих УМК. Определены особенности создания УМК для обеспечения эффективности изучения дисциплин гуманитарного цикла. Установлено, что УМК предполагает наличие следующих компонентов: физического (аудитория, ее размеры, освещенность, микроклимат, емкость, размещение рабочих мест); информационный: аппаратный; программный; содержательный; методический, с помощью которого структурируется и актуализируется материал курса и др.

In the article attention is accentuated on the importance of information technologies in the creation of up-to-date methodical support of educational process in a higher school. The essence of the object-orientated user environment is examined. Main components of educational-methodical complex are marked out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч431.253

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Математика для інженерів. Інтегрований курс (із задачами прикладного характеру та застосуванням Mathcad) : навч. посіб. / О. С. Грицюк, В. П. Ляшенко, Т. Б. Поясок, В. П. Черненко; ред.: В. П. Ляшенко; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. - Кременчук : КрНУ ім. М. Остроградського, 2016. - 231 c. - Бібліогр.: с. 225-231 - укp.

Висвітлено педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості математичної підготовки майбутніх інженерів. Розкрито проблеми упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення вищої математики студентами інженерно-технічних спеціальностей. Наведено блоки практичних інженерних задач, у тому числі із застосуванням MathCAD. Увагу приділено системам лінійних рівнянь, аналітичній геометрії на площині та в просторі, диференціальному численню функції однієї змінної.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3 + В1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Поясок Т. Б. 
Акмеологічні технології у підготовці майбутніх економістів до професійної взаємодії / Т. Б. Поясок // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 24. - С. 102-107. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

The article headlines the problem of preparation future economists to professional interaction; it discovers the role of acmeological technologies for professional training of students of economic profile; it investigates the importance of information technologies in training future specialists on economics to professional interaction. In higher educational establishment, the professional interaction involves the implementation of students' and teachers' business communication in a common professional activity that actualizes the cognition and promotes the partnership relations and achieving of significant professional goals. The professional growth of future economists are productive process that involves the development and individual self-development which is aimed at fostering of its professionally important qualities. In the process of professional becoming is a professional self-realization, self-actualization potential of professionals to achieve the professional acme. Professional interaction is carried out in the system of objective relationships that naturally arise between the subjects of the profession. Since the communication involves the interaction between subjects and the essence of which is the relationship, exactly the latter are the backbone component of communicative situations. Along with this, it is necessary to provide controlled acmeological influence in the development of professional interaction of future professionals of economics, particularly during the consultations of educational discussions, exercises, projects, simulations and interactive games in professional content. The successful specialists' training of economics to professional interaction is closely connected with the using of acmeological technology in their professional training, which include informational technology. Their main advantages are flexibility, adjustable for different method sand algorithms training, and individual response to the actions of each individual student. The use of acmeological technology makes it possible to make learning more active and give it a character of study and search. Unlike traditional forms they provide the possibility of immediate response of the student to the actions, repetition, explanation of material for a "weak" students move to more complex and too difficult for most prepared material. In this case the learning implements easily and naturally in individual pace.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Поясок Т. Б. 
Словник термінів з педагогіки вищої школи (українсько-англійський англо-український) : навч. посіб. / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, Л. В. Герасименко; ред.: Т. В. Дніпровська; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. - Кременчук : Щербатих О.В., 2019. - 119 c. - Бібліогр.: с. 113-119 - укp. - англ.

Наведено узагальнену та систематизовану сучасну інформацію з теорії і практики педагогіки вищої школи. Розглянуто широке коло понять педагогіки вищої школи, подано їх переклад англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 я212 + Ш143.21-434:Ч48 + Ш141.14-434:Ч48

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА832912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шляхи подолання кризи читання: соціальнокомунікаційний та психолого-педагогічний аспекти : [колект.] монографія / Н. М. Алексеєнко, О. І. Беспарточна, Р. М. Білоус, О. В. Давидова, Т. І. Дучимінська, М. І. Замелюк, О. В. Літвінова, Л. І. Магдисюк, Т. В. Оксенчук, В. В. Осадчий, В. В. Перевознюк, Т. Б. Поясок, О. А. Пуш, О. Л. Резніченко, К. Л. Сізова, С. М. Сошенко, Л. В. Супрун, В. В. Хміль-Чуприна; ред.: К. Л. Сізова; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського. - Кременчук : РВВ КрНУ, 2022. - 192 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Репрезентовано різноманітні аспекти вивчення читацької культури як складного феномену, пов'язаного з інтелектуальним і культурним розвитком особистості. Увагу приділено вивченню позитивного впливу читання на розвиток пізнавальних навичок, психологічного потенціалу бібліотерапії у подоланні життєвих криз, а також запровадженню дитиноцентрованого підходу у процесі залучення до читання. Представлено наукове обґрунтування психолого-педагогічного впливу з метою формування інтересу до читання, пошуку нових форм роботи в аспекті формування читацьких культури та компетентності, зокрема, організації співпраці студентів університету з бібліотеками з метою популяризації читання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.692.672 + Ч730.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Психолого-педагогічні, правові та соціально-культурні проблеми сучасного суспільства : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 жовт. 2021 р., м. Кременчук / ред.: Т. Б. Поясок, Ю. О. Артеменко, В. Л. Скрипник, В. І. Маслак, К. Л. Сізова, Р. М. Білоус, О. О. Пономаренко; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, "Психолого-педагогічні, правові та соціально-культурні проблеми сучасного суспільства", міжнародна науково-практична конференція. - Кременчук : Щербатих О. В., 2021. - 274 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Присвячено 100-річному ювілею Кременчуцького національного Університету імені Михайла Остроградського. Розглянуто проблеми правореалізаційних процесів у звязку з інтеграцією України до європейського союзу. Визначено питання філології і соціальної комунікації. Наведено психолого-педагогічні проблеми сучасного суспільства. Зазначено питання культури і мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я431(0) + Ч314 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Поясок Т. Б. 
Гуманітарна підготовка майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі: інноваційний підхід : монографія / Т. Б. Поясок, М. В. Кірюхіна; Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Харківський національний університет внутрішніх справ. - Кременчук : НОВАБУК, 2022. - 167 c. - Бібліогр.: с. 126-162 - укp.

Увагу приділено проблемі гуманітарної підготовки на засадах інноваційного підходу майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі у закладах вищої освіти. На основі аналізу сучасного стану та проблем гуманітарної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей, зокрема гуманітарної складової професійної підготовки майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі, а також можливостей інноваційних технологій щодо вищезазначеної підготовки представлено систему організації для майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі на засадах інноваційного підходу. Надано структурно-критеріальну характеристику та виокремлено рівні гуманітарної підготовки майбутніх технічних фахівців авіаційної галузі. Визначено педагогічні умови та теоретично обгрунтовано структурно-функціональну модель їх гуманітарної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856390 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського