Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (62)
Пошуковий запит: (<.>A=Полонська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Звіт про роботу Академії педагогічних наук України за 2003 рік / ред.: О. І. Ляшенко, Т. К. Полонська. - К., 2004. - 357 с. - укp.

Наведено загальну характеристику діяльності АПН України, зокрема: ради з координації наукових досліджень у галузі педагогіки та психології, а також видавничої, міжнародної та господарської діяльності, проаналізовано кадрову політику АПН.

Приведена общая характеристика деятельности АПН Украины, в частности: совета по координации научных исследований в области педагогики и психологии, а также издательская, международная и хозяйственная деятельность, проанализирована кадровая политика АПН.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)710

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Українсько-англійський педагогічний словник / уклад.: Т. К. Полонська. - К. : Пед. думка, 2008. - 448 c. - укp.

Наведено близько 20 000 слів і словосполучень з педагогічної термінології, а також суміжних з педагогікою наук, зокрема, психології, філософії, соціології, мово- та літературознавства, інформатики, медицини. Особливу увагу приділено таким сучасним термінам, як гуманізація, гуманітаризація, комп'ютеризація, глобалізація, акредитація, ліцензування.

Приведено около 20 000 слов и словосочетаний на украинском и английском языках из педагогической терминологии, а также смежных с педагогикой наук, в частности, психологии, философии, социологии, языко- и литературоведения, информатики, медицины. Особое внимание уделено таким современным терминам, как гуманизация, компьютеризация, глобализация, аккредитация, лицензирование.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-434:Ч30 + Ч30я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Полонська Т. 
Упровадження допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. Полонська, В. Кизенко, Г. Лашевська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 5. - С. 48-56. - укp.

Запропоновано методичні рекомендації на допомогу в організації допрофільної підготовки вчителям, психологам, керівникам ЗНЗ і місцевих органів управління освітою за розділами: структура допрофільної підготовки та форми її реалізації; зміст і організація допрофільної підготовки; умови реалізації допрофільної підготовки. Розкрито основні складові допрофільної підготовки: курси за вибором у складі допрофільної підготовки; інформаційна робота та профільна орієнтація як складові допрофільної підготовки. Виділено три основні напрями допрофільної підготовки: інформаційний, психологічний та діяльнісний. Визначено основні принципи допрофільної підготовки, наведено моделі допрофільної підготовки з рекомендаціями для органів управління освітою та орієнтовною структурою навчального плану, організаційні моделі здійснення допрофільної підготовки. Розглянуто умови реалізації допрофільної підготовки в ЗНЗ. Як додатки подано зразки анкет профільної орієнтації; щодо курсів за вибором; для учнів; для батьків; для вчителів, що проводили консультації; профільної орієнтації (проводиться з батьками учнів VIII класу).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Полонська Т. К. 
Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3/4. - С. 34-44. - укp.

Визначено зміст поняття "допрофільна підготовка", функції допрофільної підготовки (ДП) та можливості, які ДП відкриває учням VIII - IX класів. Розкрито мету та завдання ДП. Розглянуто базові складові, форми та основні принципи ДП. Зазначено, що зміст ДП не відображено в документах, її здійснюють за рахунок варіативної складової змісту освіти базового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ). Обговорено складові базової ДП (курси на вибір, інформаційна робота, профільна орієнтація). Запропоновано структуру навчального плану ДП зі стисло викладеним змістом роботи кожної складової ДП і кількості годин на його реалізацію. Охарактеризовано особливості організаційних моделей ДП: в межах одного ЗНЗ; в межах мережі ЗНЗ; в межах мережі різних типів закладів освіти. Окреслено умови організації ДП, зокрема, психолого-педагогічний супровід, який включає блоки - діагностичний, моніторингу, роботи з учнями, створення відповідної нормативно-правової бази. Надано рекомендації щодо організації ДП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Полонська Т. К. 
Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії і практиці / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 99-110. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему реформування освітньої галузі в більшості розвинених країн. Розглянуто допрофільну підготовку учнів за допомогою обов'язкових і необов'язкових предметів на вибір. Визначено обов'язковий набір предметів для основної середньої школи. Виділено на основі аналізу зарубіжного досвіду загальні риси організації навчання іноземної мови в школі. Вказано мету міжпредметного курсу, тематику, що ознайомлює учнів із тими чи іншими професіями. Зроблено висновок про значення допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи ЗНЗ, яка значно сприятиме результативності їх профільного навчання в старшій школі.

Освещена актуальная проблема реформирования образования в большинстве развитых стран. Рассмотрена допрофильная подготовка учащихся с помощью обязательных и необязательных предметов на выбор. Определен обязательный набор предметов для основной средней школы. Выделены на основе анализа зарубежного опыта общие черты организации обучения иностранному языку в школе. Представлены цели межпредметного курса, тематика, которая знакомит учащихся с теми или иными профессиями. Сделан вывод о значении допрофильной подготовки по иностранному языку учащихся основной школы, что значительно способствует результативности их профильного обучения в старшей школе.

The urgency of the issue of education reform in most developed countries. Considered pre-profiled prepare students with the obligatory and optional subjects to choose from. Defined a set of compulsory subjects for primary school. Allocated based on the analysis of foreign experience in the organization of common features of language learning in school. Presents goals interdisciplinary courses, subjects, familiarizes students with certain professions. The conclusion about the meaning pre-profiled training of foreign language learners Elementary School GPC, contribute significantly to the effectiveness of their school education in high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Полонська Т. К. 
Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема VIII - IX класів, як одну з важливих складових моніторингу якості освіти. На підставі аналізу вітчизняної й закордонної теорії і практики цього питання визначено типи портфоліо ("тека досягнень", "рефлексивний портфель", "проблемно-дослідницький портфель", "тематичний портфель", "портфель документів") і його складові. Запропоновано моделі портфоліо для використання в українській школі.

Рассмотрено портфолио учебных достижений учащихся основной школы, в частности VIII - IX классов, как одна из важных слагаемых мониторинга качества образования. На основании анализа отечественной и зарубежной теории и практики этого вопроса определены типы портфолио ("портфель достижений", "рефлексивный портфель", "проблемно-исследовательский портфель", "тематический портфель", "портфель документов") и его составляющие, предложены модели портфолио для использования в украинской школе.

We consider the portfolio of educational achievements of primary school pupils, in particular, VIII - IX-graders, as one of the most important component of monitoring the quality of education. Based on the analysis of domestic and foreign theories and practices of this issue identify the type of portfolio (portfolio of achievements", "reflexive portfolio", "problem-Research Portfolio", "thematic portfolio", "the portfolio of documents") and its components, offered a model portfolio for use in Ukrainian school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Редько В. Г. 
Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, О. С. Пасічник, Н. П. Басай, О. М. Коротков, І. В. Алєксєєнко; ред.: В. Г. Редько; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2013. - 259 c. - укp.

Досліджено актуальні питання навчання іноземної мови учнів старшої (профільної) школи. Обгрунтовано стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти у старшій школі. Окреслено лінгводидактичні засади рівневого навчання іноземної мови старшокласників. З'ясовано науково-теоретичні підходи до конструювання змісту уроків іноземної мови та до побудови елективних курсів. Охарактеризовано особливості організації самостійної роботи з іноземної мови старшокласників. Досліджено та рекомендовано найбільш адекватні сучасні цілі та завдання іншомовної освіти педагогічні технології навчання тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС57147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Белемець Т. О. 
Оптимізація складу купажу натуральних рослинних олій для виробництва молоковмісних продуктів / Т. О. Белемець, Н. М. Ющенко, О. П. Лобок, І. Г. Радзієвська, Т. А. Полонська // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 5/11. - С. 4-9. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання купажу рослинних олій для виробництва молоковмісних продуктів (МВП) збалансованого жирнокислотного складу (ЖКС). Розроблено купаж олій. За допомогою методу газорідинної хроматографії визначено ЖКС сметанного продукту з 50 % заміною молочного жиру купажем. Така заміна надає можливість значно підвищити вміст поліненасичених жирних кислот і максимально призвести ЖКС МВП до рекомендованих дієтологами норм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л782.12 + Л955.2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Манк В. В. 
Склад композицій рослинних олій для косметичних засобів / В. В. Манк, Т. А. Полонська // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2016. - 22, № 3. - С. 217-223. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено жирнокислотний склад 23 рослинних олій косметичного призначення. Показано можливість конструювання композицій натуральних олій зі сприятливим складом жирних кислот, що відповідає складу ліпідних пластів бар'єрного шару шкіри. Для оптимізації складу олійної фази косметичних засобів запропоновано композицію з кокосової, кунжутної, пшеничної олії у співвідношенні 1:1:1. Співвідношення лінолевої та олеїнової кислот у ній становить 1:8, що є адекватним для нормальної здорової шкіри, а співвідношення поліненасичених кислот наближається до біологічно ефективного рівня і становить 1:11 у порівнянні з ідеальним 1:10. Застосування олійної композиції, близької за складом до епідермісу людини, забезпечить реалізацію найважливішої функції косметики щодо відновлення пошкоджених ліпідних шарів шкіри.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л782.12-101 + Л686-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лінгводидактичні засади навчання іноземних мов у закладах вищої педагогічної та загальної середньої освіти : монографія / В. Г. Редько, Н. В. Теличко, М. М. Сідун, Т. К. Полонська, Н. О. Герцовська; Мукачів. держ. ун-т, Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - Мукачево : МДУ, 2018. - 342 c. - Бібліогр.: 91 назв. - укp.

Розглянуто різні аспекти удосконалення змісту професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови та особливості компетентнісно орієнтованого навчання іншомовного спілкування учнів початкової школи. Обгрунтовано та охарактеризовано актуальні проблеми, зумовлені трансформаційними процесами, що відбуваються у вітчизняній освітній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА823371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Полонська Т. А. 
Технологія косметичного крему-пілінгу з мінеральними абразивами : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.06 / Т. А. Полонська; Національний університет харчових технологій. - Київ, 2018. - 22 c. - укp.

Присвячено вирішенню конкретного науково-практичного завдання - розробки наукових засад технології емульсійних косметичних засобів з використанням нового мінерального ексфоліанту, ефективного в терапії хвороб шкіри. Досліджено ряд глинистих мінералів (сапоніт, бентоніт, клиноптилоліт, палегорскіт, глауконіт) з точки зору їх засосування як ексфоліантів мінерального походження. Обґрунтовано склад жирової фази емульсії з кокосової, кунжутної, пшеничної олій у співвідношенні 1:1:1 з адекватним для нормальної здорової шкіри співвідношенням жирних кислот. Дослідженням каскаду розтікання підтверджено склад композиції трьох олій, що забезпечують оптимальне всмоктування і розтікання суміші під час нанесення на шкіру. Запропоновано застосування глауконіт-крохмальноі композиції з 0,5 %мас високодисперсного порошку глауконіту як водної фази емульсій для агрегативної та седиментаційної стійкості структурованої системи. Розроблено удосконалену технологію та рецептуру косметичного крему-пілінгу мінерального, що за органолептичними, фізико-хімічними і мікробіологічними показниками відповідає ДСТУ 4764:2007 і характеризується високими споживчими властивостями. Вивчено динаміку зміни pH та морфологічну картину зміни епідермісу групи волонтерів і доведено наявність лікувально-профілактичного ефекту після застосування розробленого крему-пілінгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л686.23-3 + Р120.416.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435085 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського