Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Подольська Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Подольська Є. А. 
Вплив мистецтва на розвиток творчого потенціалу людини / Є. А. Подольська, В. Д. Лихвар // Вестн. междунар. слав. ун-та. Сер. Социология. - 1999. - 2, № 6. - С. 41-43. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*685*333.42*332.1 + Ю817.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Подольська Є. А. 
Новітні соціальні технології: основні завдання, напрямки та форми виховної роботи з вітчизняними та іноземними студентами / Є. А. Подольська, Г. В. Зайченко, К. А. Іванова, О. П. Москаленко, О. І. Матвєєва; ред.: В. П. Черних; Нац. фармац. акад. України. - Х., 2000. - 131 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади виховної роботи у Національній фармацевтичній академії України (НФАУ). Викладено нову парадигму соціально-технологічної діяльності викладацького колективу академії. Наведено головні принципи формування позитивних рис особистості. Визначено мету та завдання роботи зі студентською молоддю. Розглянуто основні структурні елементи та напрямки соціально-технологічної діяльності. Розкрито науково-методичні засади виховного впливу на особистість студента. Розроблено орієнтовні плани соціально-технологічної діяльності у різних структурних підрозділах НФАУ. Досліджено організацію виховної роботи у студентських гуртожитках. Проаналізовано специфіку виховної роботи з іноземними студентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Богатирьова Р. В. 
Історія фармації України / Р. В. Богатирьова, Ю. П. Спіженко, В. П. Черних, О. М. Біловол, М. Л. Сятиня, І. А. Зупанець, Є. А. Подольська, Н. Ф. Бенюх, О. Д. Борович. - Х. : Прапор: Вид-во УкрФА, 1999. - 799 c. - Бібліогр.: 470 назв. - укp.

розглянуто історію фармації України як невід'ємну складову загальноісторичного процесу, в контексті розвитку світової цивілізації. Проаналізовано розвиток аптечної справи України у ХІІ-ХІХ ст., охарактеризовано історію аптечної служби України у ХХ ст., фармацевтичної освіти. Висвітлено наукові досягнення української фармацевтичної науки, діяльність державних українських наукових центрів лікарських засобів, зокрема, Національної академії наук України як центру фундаментальних досліджень у галузі розробки лікарських засобів, Академії медичних наук України, Української фармацевтичної академії, Українського науково-дослідного інституту фармакотерапії ендокринних захворювань тощо. Показано історію розвитку промислової фармації України з моменту зародження та становлення в кінці ХІХ - першій половині ХХ ст. до сьогодення, її проблеми та перспективи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Подольська Є. А. 
Соціологія : Навч. посіб. для студ. вищ. фармац. навч. закл. III - IV рівнів акредитації / Є. А. Подольська, Т. М. Мелентьєва, О. А. Філіппова, Д. Є. Погорілий, В. В. Садовніков; Нац. фармац. акад. України. - Х. : Золоті сторінки, 2001. - 275 c. - Бібліогр.: с. 268-274. - укp.

Розглянуто загальні, спеціальні та галузеві теорії соціології, методи збирання, обробки й аналізу емпіричних даних. Акцентовано увагу на питаннях специфіки соціального знання, його структурі, функціях, з'ясовано місце та роль загальної соціологічної теорії, її співвідношення з іншими елементами. Висвітлено основні терміни та категорії, які використовують соціологи у дослідженнях суспільства та суспільних відносин. Особливу увагу приділено аналізу соціальної стратифікації, соціокультурній системі суспільства, особистості в системі соціальних зв'язків. Описано особливості соціальних інститутів, їх роль у економіці, політиці, освіті, медицині, сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5я73

Шифр НБУВ: ВА616940 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Подольська Є. А. 
Релігієзнавство : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. А. Подольська, О. К. Садовніков; Нац. фармац. акад. України. - Х. : Золоті сторінки, 2002. - 174 c. - укp.

Висвітлено основні філософські та соціологічні проблеми релігії як соціального явища. Розглянуто питання природи та сутності релігії, етапи її розвитку, історію окремих релігійних течій. Розкрито основи віровчення найбільш розповсюджених релігійних напрямків. Викладено конституційні та законодавчі основи віросповідання та свободи совісті в Україні.

Освещены основные философские и социологические проблемы религии как социального явления. Рассмотрены вопросы природы и сущности религии, этапы ее развития, история отдельных религиозных течений. Раскрыты основы вероучения наиболее распространенных религиозных направлений. Изложены конституционные и законодательные основы вероисповедования и свободы совести в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э2я73

Шифр НБУВ: ВА634775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Подольська Є. А. 
Культурологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. А. Подольська, В. Д. Лихвар; Нац. фармац. ун-т. - Х.: Золоті сторінки, 2003. - 247 c. - Бібліогр.: с. 244-245. - укp.

Розглянуто питання природи та сутності культури, її інформаційно-семіотичного розуміння, а також властивості культурних форм, історичні типи соціокультурних світів. Проаналізовано окремі види культурних сценаріїв діяльності: культуру мислення, спілкування, навчання, праці, діяльності фармацевта. Висвітлено особливості формування необхідних моральних якостей фахівців у галузі виробництва та реалізації ліків відповідно до принципів фармацевтичної етики та деонтології.

Рассмотрены вопросы природы и сущности культуры, ее информационно-семиотического понимания, а также свойства культурных форм, исторические типы социокультурных миров. Проанализированы отдельные виды культурных сценариев деятельности: культура мышления, общения, обучения, труда и деятельности фармацевта. Освещены особенности формирования необходимых моральных качеств специалистов в области производства и реализации лекарств в соответствии с принципами фармацевтической этики и деонтологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Черних В. П. 
Історія Національного фармацевтичного університету: люди, події, факти / В. П. Черних, Л. М. Віннік, І. С. Гриценко, Г. В. Зайченко, К. А. Іванова, З. М. Мнушко, І. Г. Погоріла, Є. А. Подольська, З. Ф. Подстрелова, Н. М. Савченко, О. К. Садовніков, Є. І. Світлична, В. М. Толочко, Р. І. Філіппенко, Т. А. Хохлова; ред.: В. П. Черних; Нац. фармац. ун-т. - Х.: Золоті сторінки, 2005. - 624 c. - Бібліогр.: 240 назв. - укp.

Висвітлено історію розбудови професійної фармацевтичної освіти в Україні, що почалася в 1805 р. у Харківському Імператорському університеті. Розглянуто напрямки діяльності, успіхи та досягнення кафедр університету, наведено спогади його працівників.

Освещена история развития профессионального фармацевтического образования в Украине, начавшаяся в 1805 г. в Харьковском Императорском университете. Рассмотрены направления деятельности, успехи и достижения кафедр университета, приведены воспоминания его сотрудников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282 г(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Полярус О. В. 
Екологічна та радіаційна безпека : довідник / О. В. Полярус, Є. А. Подольська, С. В. Мінка, О. І. Богатов, Т. В. Подольська; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : ХНАДУ, 2012. - 287 c. - Бібліогр.: с. 268-270 - укp.

Наведено основні поняття з екологічної та радіаційної безпеки, складові природних екосистем. Описано екологічні закони, правила, засоби та пристрої для захисту людини. Надано відомості про сучасні практично діючі технології захисту людини та довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 я2 + Е0*801.1-652.15 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Подольська Є. 
Освіта в контексті глобалізації: напрямки та механізми реалізації реформ в Україні / Є. Подольська // Вища шк.. - 2007. - № 1. - С. 48-55. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено напрямки та механізм реалізації освітніх реформ, які стали предметом обговорення на V Міжнародній науково-практичній конференції-семінарі "Глобальні проблеми людства як фактор трансформації освітніх систем". Зазначено, що пріоритетними напрямами є гуманізація та гуманітаризація, фундаменталізація, індивідуалізація, інноваційний характер освіти, єдність виховання та навчання, принцип "випереджального розвитку", демократизація, безперервність освіти, національна спрямованість, міжнародна інтеграція у сфері освіти.

Освещены направления и механизм реализации образовательных реформ, которые стали предметом обсуждения на V Международной научно-практической конференции-семинаре "Глобальные проблемы человечества как фактор трансформации образовательных систем". Приоритетными направлениями названы: гуманизация и гуманитаризация, фундаментализация, индивидуализация, инновационный характер образования, единство воспитания и обучения, принцип "опережающего развития", демократизация, беспрерывность образования, национальная направленность, международная интеграция в сфере образования.

The directions and mechanisms of carrying out education reforms, which became the subject of the discussion at the 5th international scientific-practical conference-seminar "Global Problems of Mankind as the Factor of Transformation of Education Systems" are being elucidated. The following priority directions are pointed out: humanization and humanitarization, fundamentalization, individualization, innovatory character of education, the unity of education and academic studies, the principle of "outstripping development", democratization, the continuity of education, national orientation, international integration in the sphere of educftion.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Подольська Є. 
Соціологічний портрет сучасного студента: теоретико-методологічні підходи / Є. Подольська // Вища шк.. - 2010. - № 2. - С. 22-33. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено поняття "студент" і окремі припущення щодо стилю життя цих юнаків і дівчат, кола їх інтересів і життєвих планів, матеріального стану, манери поводження в суспільстві, тобто характеристик, з яких складається образ студента, властивий певній історичній епосі. Проведено соціологічне дослідження шляхом опитування студентів українських ВНЗ, що дозволило сприймати цю соціальну групу як цілісний феномен у сукупності всіх його аспектів і характеристик. Визначено основні риси сучасного студентства. Розкрито евристичний потенціал соціально-демографічного, системно-структурного, діяльнісного та соціокультурного підходів до дослідження особливостей цієї специфічної групи за умов глобалізації та суспільних трансформацій. Узагальнено дані досліджень, одержаних у межах роботи над проектом "Студент ХХІ століття", проведеної творчим колективом "Народної української академії".

Освещены понятие "студент", и определенные предположения относительно стиля жизни студенческой молодежи, круга их интересов и жизненных планов, материального положения, манеры поведения в обществе, то есть характеристик, из которых состоит образ студента, присущий определенной исторической эпохе. Проведено социологическое исследование путем опроса студентов украинских ВУЗ, что позволило воспринимать эту социальную группу как целостный феномен в совокупности всех его аспектов и характеристик. Определены основные черты современного студенчества. Раскрыт эвристический потенциал социально-демографического, системно-структурного, деятельностного и социокультурного подходов к исследованию особенностей этой специфической группы в условиях глобализации и общественных трансформаций. Обобщены данные исследований, полученных в рамках работы над проектом "Студент XXI века", проведенной творческим коллективом "Народной украинской академии".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43 + С5*421.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Подольська Є. А. 
Американська освіта як лідер в організації процесу навчання управлінських кадрів / Є. А. Подольська // Американська філософія освіти очима українських дослідників : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р. - 2005. - С. 134-141. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Окреслено основні лінії розвитку філософії та соціології в США та результати практичного впровадження цих ідей в освітянську практику. Виявлено закономірності становлення науки про управління завдяки ідеям Вартона, Тейлора, Фоллет, Емерсона, Макгрегора та інших дослідників, які обгрунтували необхідність ставлення до персоналу організацій як до важливого ресурсу розвитку бізнесу. Досліджено педагогічну діяльність американських шкіл бізнесу, асоціацій з управління, навчальних центрів промислових корпорацій як лідерів у сфері розробок науково-методичних основ та організаційних принципів процесу навчання управлінських кадрів.

Очерчены основные линии развития философии и социологии в США и результаты практического внедрения этих идей в практику образования. Выявлены закономерности становления науки об управлении благодаря идеям Вартона, Тейлора, Фоллет, Эмерсона, МэйоЛайкерта, Макгрегора и других исследователей, которые обосновали необходимость отношения к персоналу организаций как к важному ресурсу развития бизнеса. Исследована педагогическая деятельность американских школ бизнеса, ассоциаций по управлению, учебныхцентров промышленных корпораций как лидеров в сфере разработок научно-методических основ и организационных принципов процесса обучения управленческих кадров.

The base lines of the main of development of philosophy and sociology in the USA and results of their implementation into practice of education are outlined. Paper reveals that ideas of Varton, Taylor, Follet, Emerson, Mayo, Licert, McGregor and other researchers have influenced the development of the management as a separate research direction. They underlined by the importance of the organization as a resource of the business development. The paper highlights the pedagogical activity of the American schools of business, management associations, educational centers of the industrial corporations as leaders in the sphere of the development of the methodology and elaborations organizational principles concerning the teaching process of managers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Подольська Є. 
Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри / Є. Подольська, Назаркін // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 25–30. - Бібліогр.: 4 назви - укp.

Актуалізовано процесуальність у вирішенні проблем модернізації системи освіти в регіоні за такими напрямами: спрямованість на євроінтеграцію, розширення інформаційно-комунікаційного простору, запровадження нового фінансово-господарського механізму, автономія ВНЗ. Описано сучасню освітню парадигму і напрями модернізації освіти в Харківському регіоні. Проаналізовано економічні та соціокультурні передумови розвитку освітнього простору регіону за нових історичних умов. Доцільним визнано розширення практики соціального партнерства ВНЗ області з підприємницькими, владними та громадськими структурами. Зосереджено увагу на децентралізації у галузі освіти як визначальному чиннику зміни суб’єктів управління як на рівні навчальних закладів, так і на регіональному рівнях. Розглянуто систему вищої освіти як творче середовище, соціокультурну функцію якого орієнтовано на відтворення знань і цінностей, створення концепцій, теорій і технологій. Визнано об’єктивно значимою зміну гуманістичної парадигми вищої освіти на економічну, згідно з якою вищу освіту розглянуто в іншому її сутнісному вимірі: як сферу інвестицій.

Актуализирована процессуальность в решении проблем модернизации системы образования в регионе по следующим направлениям: направленность на евроинтеграцию, расширение информационно-коммуникационного пространства, введение нового финансово-хозяйственного механизма, автономия ВУЗ. Описаны современная образовательная парадигма и направления модернизации образования в Харьковском регионе. Проанализированы экономические и социокультурные предпосылки развития образовательного пространства региона в новых исторических условиях. Целесообразным признано расширение практики социального партнерства ВУЗ области с предпринимательскими, властными и общественными структурами. Сосредоточено внимание на децентрализации в области образования как определяющем факторе изменения субъектов управления как на уровне учебных заведений, так и на региональном. Рассмотрена система высшего образования, приоритетной задачей которой определено воспроизведение знаний и ценностей, создание концепций, теорий и технологий. Признано объективно значимым изменение гуманистической парадигмы высшего образования на экономическую, согласно которой высшее образование рассмотрено в другом его сущностном измерении: как сфера инвестиций.

Modified procedural in dealing with the modernization of the education system in the region in the following areas: orientation towards European integration; expansion of information and communication space; introduction of a new financial and economic mechanism; autonomy of higher education institutions.The modern educational paradigm and direction of modernization of education in Kharkiv region.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Подольська Є. 
Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 64–69. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Виявлено очікування студентів і пріоритети щодо ідеалу викладача. Визначено прагнення викладачів щодо професійного самовдосконалення та ефективності педагогічної діяльності. Поставлено завдання підвищення педагогічної культури викладача згідно з основними критеріями педагогічної майстерності. Виділено основні типи спілкування і надано характеристики взаємодії викладача та студента за умов становлення інформаційного суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського