Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Пантюк Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Пантюк Т.  
Софія Русова про завдання і шляхи фізичного виховання дітей дошкільного віку / Т. Пантюк // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 162-172. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано вплив педагогічної теорії С.Ф.Русової на процес становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1919 - 1939 рр.). Розглянуто основні положення теорії та практики фізичного виховання дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч33(4Укр)52-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пантюк Т. І. 
Основи корекційної педагогіки : курс лекцій / Т. І. Пантюк, О. В. Невмержицька, М. П. Пантюк; Дрогобиц. держ. пед. ун-т. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка, 2007. - 278 c. - (Унів. б-ка). - укp.

Висвітлено особливості корекційного навчання та виховання дітей з різними видами психофізичних відхилень (з порушеннями мовлення, розумового розвитку, зору, слуху та рухової сфери, відхиленнями емоційно-вольової сфери та соціальної поведінки) у спеціальних освітніх установах і за умов масової загальноосвітньої школи. Наведено методи комплексної диференційної діагностики відхилень у дітей у психофізичному розвитку.

Освещены особенности коррекционного обучения и воспитания детей с различными видами психифизических отклонений (с нарушениями речи, умственного развития, зрения, слуха и двигательной сферы, отклонениями эмоционально-волевой сферы и социального поведения) в специальных образовательных заведениях и массовой общеобразовательной школе. Приведены методы комплексной дифференциальной диагностики отклонений у детей в психофизическом развитии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пантюк Т. І. 
Теорія і практика фізичного виховання дітей дошкільного віку в Україні (1918 - 1939 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. І. Пантюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Досліджено процес становлення та розвитку системи фізичного виховання дошкільників в Україні у міжвоєнну добу. Розглянуто вплив педагогічних теорій вітчизняних (С.Русової, Я.Чепіги, П.Франка, А.Животка) і зарубіжних (Ф.Фребеля, М.Монтессорі, сестер Агацці, Г.Горна) теоретиків дошкільного виховання на процес становлення та розвитку фізичного виховання дітей дошкільного віку. На підставі систематизованих архівних документів, посібників, інструкцій, порадників, матеріалів періодичної преси досліджено теоретичні засади фізичного виховання дошкільників, зміст та особливості організаційних форм і засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)6 + Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пантюк М.  
Дидактика : конспект лекцій / М. Пантюк, Т. Пантюк; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2010. - 317 c. - (Унів. б-ка). - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Проаналізовано особливості сучасної педагогіки, методи дослідження в педагогіці, складові професійної підготовки вчителя. Визначено структурні компоненти системи освіти в Україні та її пріоритети. Розкрито сутність процесу розвитку особистості, вікові та індивідуальні особливості її розвитку у процесі виховання і навчання. Висвітлено методологію процесу навчання (ПН) дидактики, основні функції навчання та шляхи їх реалізації, структуру ПН та етапи засвоєння інформації. Розкрито зміст освіти, взаємозв'язок загальної, політехнічної та професійної освіти, класифікацію методів і засобів навчання, передумови успішної навчальної діяльності. Розглянуто питання контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів.

Проанализированы особенности современной педагогики, методы исследования в педагогике, составляющие профессиональной подготовки учителя. Определены структурные компоненты системы образования в Украине и её приоритеты. Раскрыты сущность процесса развития личности, возрастные и индивидуальные особенности её развития в процессе воспитания и обучения. Освещены методология процесса обучения (ПО) дидактики, основные функции обучения и пути их реализации, структура ПО и этапы усвоения информации. Раскрыты содержание образования, взаимосвязь общего, политехнического и профессионального образования, классификация методов и средств обучения, предпосылки успешной учебной деятельности. Рассмотрены вопросы контроля и оценки учебных достижений учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я73

Шифр НБУВ: ВА733483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пантюк Т. 
Теоретичні засади фізичного виховання дошкільників (історичний аспект) / Т. Пантюк, Ю. Пантюк // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 54-57. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади фізичного виховання (ФВ) дошкільників у вітчизняній дошкільній педагогіці початку XX ст. Розглянуто вплив педагогічних теорій вітчизняних і зарубіжних теоретиків дошкільного виховання на процес становлення і розвитку ФВ дітей дошкільного віку. Визначено ряд загальних принципів фізичного виховання дошкільників. Висвітлено зміст і такі організаційні форми та засоби ФВ у досліджуваний період: вільна моторна діяльність, творчі ігри, рухливі ігри з правилами, спортивні розваги, ранкова гімнастика, організовані заняття з фізичної культури, екскурсії та прогулянки, формування культурно-гігієнічних навичок, дотримання відповідних стандартів і спеціальних вимог до приміщення і обладнання дитячих дошкільних закладів, єдність і послідовність виконання яких забезпечувало б розвиток особистості дитини.

Обоснованы теоретические основы физического воспитания физического воспитания (ФВ) дошкольников в отечественной дошкольной педагогике начала XX в. Рассмотрено влияние педагогических теорий отечественных и зарубежных теоретиков дошкольного воспитания на процесс становления и развития ФВ детей дошкольного возраста. Определен ряд общих принципов ФВ дошкольников. Освещены содержание и такие организационные формы и средства ФВ в исследуемый период: свободная моторная деятельность, творческие игры, подвижные игры с правилами, спортивные развлечения, утренняя гимнастика, организованные занятия по физической культуре, экскурсии и прогулки, формирование культурно-гигиенических навыков, соблюдение соответствующих стандартов и специальных требований к помещению и оборудованию детских дошкольных учреждений, единство и последовательность выполнения которых обеспечивали бы развитие личности ребенка.

In the thesis the process of formation and development of the system of physical training of children under school age in Ukraine during interwar period is discussed. The influence of pedagogical theories on the process of formation and development ofphysical training of children under school age of native as well as foreign theorists of preschool education is under consideration.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пантюк Т. 
Розвантажувально-дієтична терапія як складова здорового способу життя сучасної молоді / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 111-114. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано процес формування здорового способу життя засобами розвантажувально-дієтичної терапії. З медичної точки зору визначено можливості укріплення здоров'я особистості за умов складних обставин сучасного суспільства, проаналізовано основні фактори здоров'я людини. Доведено, що формування здорового способу життя є важливим питанням медицини, гігієни, психології, соціології, економіки тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5 + Р351

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пантюк М. 
До питання про теоретичні підходи відомих вітчизняних педагогів у підготовці вчителя до виховної роботи у ХХ столітті / М. Пантюк, Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 25-28. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано деякі теоретичні підходи щодо підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи на початку ХХ ст. Обґрунтовано деякі теоретичні підходи вітчизняних вчених (М. Грушевського, Я. Чепіги, С. Русової, О. Музиченка, М. Скрипника, О. Шумського, Т. Лубенця, С. Єфремова, Б. Грінченка, В. Дурдуківського, С. Черкасенка, С. Сірополка, І. Стешенка, П. Холодного та ін.) до підготовки майбутнього вчителя у контексті виховної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пантюк Т. 
Природовідповідність як провідний принцип виховання дитини (історичний аспект) / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 52-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено ідею природовідповідності в українській педагогічній науці. Розкрито сутність і зміст принципу природовідповідності як педагогічної проблеми. Доведено, що за своєю сутністю і змістом принцип природовідповідності навчання і виховання є складною й багатогранною науковою проблемою, вимагає виважених підходів з боку педагогів та грунтовних знань у царині дитячої психології та методики виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч321

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пантюк Т. І. 
Виховання здорового способу життя як важлива умова гармонійного становлення особистості / Т. І. Пантюк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 526-533. - Бібліогр.: 12 назв - укp. - рус. - англ.

Обгрунтовано проблему виховання здорового способу життя дітей та молоді як важливої умови гармонійного становлення особистості. Визначено вплив педагогічного доробку вчених в окреслену проблему. Проаналізовано місце та роль виховних інституцій процесу формування здорового способу життя. Охарактеризовано фактори здоров’я. На основі аналізу наукових джерел визначено певну ієрархічну шкалу цих факторів з огляду на їх значущість для людського здоров’я.

Обосновано проблему воспитания здорового образа жизни детей и молодежи как важного условия гармоничного становления личности. Определено влияние педагогических наработок ученых на исследованную проблему. Проанализировано место и роль воспитательных институций в процессе формирования здорового образа жизни. Охарактеризованы факторы здоровья. На основе анализа научных источников определена иерархическая шкала этих факторов с позиции их значимости для здоровья людей.

Justified problem raising a healthy lifestyle for children and youth as an important condition for the formation of a harmonious personality. The influence of pedagogical developments scientists defined problem. Analyzed the place and role of educational institutions in the formation of a healthy lifestyle. The factors of health. Based on the analysis of scientific sources defined hierarchical scale of these factors in terms of their relevance to human health.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пантюк Т. 
Соціалізація в сім'ї як суспільна детермінанта підготовки дитини до школи / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 113-116. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано суспільно-педагогічні детермінанти підготовки дитини до школи за умов сьогодення. Проаналізовано інститут сучасної української сім’ї як важливий чинник підготовки дитини до школи. На основі філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних джерел узагальнено систему підготовки дитини до школи за умов співпраці сім’ї та школи. Визначено зміст та специфіку успішної соціалізації дитини у період підготовки її до систематичного шкільного навчання. Розглянуто функції батьків та педагогів-дошкільників на основі пріоритетності суб’єкт-суб’єктної парадигми освіти.

Охарактеризованы общественно-педагогические детерминанты подготовки ребенка к школе в условиях настоящего. Проанализированы институт современной украинской семьи как важный фактор подготовки ребенка к школе. На основе философских, социологических, психологических и педагогических источников обобщена система подготовки ребенка к школе в условиях сотрудничества семьи и школы. Определено содержание и специфику успешной социализации ребенка в период подготовки ее к систематическому школьному обучению. Рассмотрены функции родителей и педагогов-дошкольников на основе приоритетности субъект-субъектной парадигмы образования.

Presents the socio-pedagogical determinants prepare the child for school in terms of the present; analyzes the Ukrainian Institute of Modern Family as an important factor in preparing a child for school; based on philosophical, sociological, psychological and pedagogical sources generalized system of training child to the school in terms of cooperation of family and school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.371

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пантюк Т. І. 
Підготовка дітей до школи в Україні: суспільно-педагогічний контекст (друга пол. XX - поч. XXI ст.) : монографія / Т. І. Пантюк; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2016. - 503 c. - Бібліогр.: с. 442-503 - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні основи підготовки дітей до школи. Охарактеризовано базові поняття дослідження. Визначено сутність процесу підготовки дітей до школи як педагогічної проблеми. Проаналізовано й узагальнено соціально-економічні, культурно-освітні та суб'єктні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні у другій половині XX - на початку XXI ст. Розкрито теоретичні та практичні аспекти процесів підготовки дітей до школи та формування готовності дитини до системного шкільного навчання. Відображено сутність і зміст взаємодії суспільних інституцій як передумови успішної підготовки дітей до школи. Описано способи побудови дошкільного освітнього простору. Визначено можливості та перспективи використання досвіду підготовки дітей до школи крізь призму суспільних детермінант за умов сьогодення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч491.391

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА817726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пантюк Т. І. 
Суспільно-педагогічні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні: теорія і практика (1945-2017 рр.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Т. І. Пантюк; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2018. - 44 c. - укp.

Досліджено, обгрунтовано й узагальнено досвід підготовки дітей до школи в Україні у 1945 - 2017 рр. Проаналізовано теоретико- методологічні та практичні засади підготовки дітей до школи з огляду на суспільно-педагогічні детермінанти другої половини XX - початку XXI ст. Реконструйовано процес підготовки дітей до школи у визначених хронологічних межах як цілісний, неперервний, нерівномірний та суспільно детермінований, що в цілому дає нове педагогічне знання. З урахуванням суспільно-педагогічних детермінант розроблено періодизацію процесу підготовки дітей до школи. З’ясовано сутність, характерні тенденції, суперечності кожного з етапів, визначено їх позитивні та негативні тенденції. Охарактеризовано зміст аксіологічної, глобалізаційної, економіко-інституційної, культурно-освітньої, суб’єктної детермінант підготовки дітей до школи на різних етапах історичного розвитку та доведено їх вплив на процес підготовки, формування стратегії освіти та виховання, застосування нових методів і технологій підготовки дітей до школи. На основі історико-педагогічного аналізу, синтезу та узагальнення визначено продуктивні ідеї та можливості творчого використання досвіду щодо підготовки дітей до школи в контексті сучасних глобалізаційних і суспільно-педагогічних детермінант.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Садиба Франка: науковий збірник заповідника "Нагуєвичі" : засновано 2019 р. Кн. 2 / В. Александрович, В. Галик, М. Галів, Н. Гром, Н. Добрянська, К. Дубина, М. Капустинська, В. Конопля, Є. Куцаєва, Т. Куцаєва, І. Лавришин, Б. Лазорак, Т. Лазорак, А. Лінинський, В. Лукань, Г. Луцюк, Я. Мельник, Н. Мисак, М. Михаць, В. Надольська, Є. Нахлік, О. Нахлік, Т. Пантюк, Р. Пастух, Я. Погоральський, Є. Пшеничний, Г. Сабат, П. Сабат, Б. Скварек, Н. Скотна, О. Смольницька, І. Смуток, Л. Смуток, А. Сова, П. Сов'як, Ю. Стецик, Л. Тепла, Л. Тимошенко, Н. Тихолоз, К. Ткачук, Я. Товкайло, Г. Топільницька, Л. Федоронько, А. Франко, М. Хай, Р. Хайруллін, В. Ханас, Л. Хміль, Т. Шульженко, Н. Юрчишин; ред.: Р. Франко, Я. Мельник, М. Мозер, П. Гриценко, Л. Тимошенко, В. Александрович, Н. Скотна, М. Галів, С. Домбровський, М. Хай, Б. Лазорак, Я. Погоральський, Ю. Стецик, Т. Лазорак. - Нагуєвичі-Дрогобич, 2021. - 783 c. - Бібліогр. в знесках - укp. - пол.

Друга книга "Садиби Франка: наукового збірника заповідника "Нагуєвичі" присвячена вшануванню 165-го ювілею від Дня народження українського національного генія Івана Франка. Репрезентовано абсолютно нові документальні матеріали, статті та повідомлення, огляди та рецензії з актуальних проблем франкознавства, музейної справи, історії України та суміжних країн, культурології, мистецтвознавства, етнографії, музикознавства, літературознавства, історичного краєзнавства, археологи, джерелознавства, історіографії, спеціальних історичних дисциплін та досліджень, пов'язаних із розвитком туризму та музейної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 Франко І. я43 + Ч773(4УКР)5/6 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В359193/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського