Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Падалка О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мороз О. Г. 
Навчальний процес у вищій педагогічній школі : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, В. О. Сластьонін, Н. І. Філіпенко, П. М. Гусак, В. І. Юрченко, О. С. Падалка, М. М. Фоменко, М. В. Молочко, С. М. Яшанов; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 338 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Проаналізовано особливості навчального процесу у вищій педагогічній школі: вимоги до сучасного вчителя - спеціаліста нового типу, зміст і структуру вищої педагогічної освіти, закономірності навчального процесу в педагогічному вузі. Охарактеризовано пізнавальну діяльність студентів як основу їх розумового розвитку. Розглянуто питання дидактичної підготовки майбутнього вчителя. Висвітлено форми організації навчання у вищій школі: лекцію як найважливішу форму навчання та виховання студентів у вузі, практичні, семінарські, лабораторні заняття, консультації, їх функції, види, форми проведення. Наведено основні елементи сучасних педагогічних уявлень про комунікативну культуру вчителя, стилі професійно-педагогічного спілкування, виховання та самовиховання комунікативних здібностей педагога. Вивчено психологічні питання навчального процесу у вищій педагогічній школі. Накреслено шляхи педагогічного управління навчальним процесом у педагогічному вузі. Запропоновано питання для самоперевірки та завдання для подальшого опрацювання викладеного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Падалка О. С. 
Професійно-економічна підготовка вчителя / О. С. Падалка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Четверта хвиля, 2001. - 312 c. - Бібліогр.: 376 назв. - укp.

Висвітлено особливості економічної підготовки майбутнього вчителя в контексті соціокультурних і професійних механізмів. Описано технології управління навчально-пізнавальною діяльністю студента, управління формуванням особистості майбутнього вчителя та організацією рівневої освіти фахівців. Узагальнено особливості функцій та закономірності технології управління. Викладено новітні концепції діяльності педагогічних університетів. Розкрито проблему технології управління економічною підготовкою вчителя. Проаналізовано окремі аспекти культури праці та побуту студентів. Розглянуто принцип наступності у процесі розвитку культури професійно-економічного мислення. Акцентовано увагу на визначенні найважливіших психолого-педагогічних аспектів розвитку професійного й економічного мислення у майбутніх спеціалістів. Розроблено та науково обгрунтовано рекомендації щодо планування та педагогічного керівництва зазначеною ділянкою роботи педагогічних університетів. Доведено, що існують суперечності між застарілими змістом, формами, методами, засобами, потребами та сучасними ідеями реформування економічної освіти та підготовки студентів на основі нової концепції управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нісімчук А. С. 
Сучасні педагогічні технології : Навч. посіб. / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, О. Т. Шпак. - К. : Вид. центр "Просвіта": Пошук.-вид. агентство "Книга Пам'яті України", 2000. - 365 c. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.

На підставі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкрито різноманітні проблеми й аспекти виховання. Значну увагу приділено питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності, а також змістовно-інформаційному та процесуальному аспектам управління, які визначено освітніми технологіями навчання. Описано відомі моделі управління, що реалізуються у навчальних системах за допомогою новітніх учбово-пізнавальних завдань і безпосередньо інтегруються в інтелектуальні та ціннісні структури людської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я7 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шпак О. Т. 
Учителю про економічне виховання учнів: питання генезису і компетентності : Навч. посіб. / О. Т. Шпак, О. С. Падалка, В. П. Шепотько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Каф. історії та теорії педагогіки. - К. : Четверта хвиля, 1998. - 223 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Висвітлюються актуальні питання економічної підготовки педагогічних кадрів, від яких значною мірою залежить готовність школярів, учнівської молоді до економічної діяльності в умовах зростаючих вимог ринкової економіки. Розглядаються окремі аспекти генезису економічної думки в Україні, економічної компетентності освітян, управління економічною освітою і вихованням у системі навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357я73

Шифр НБУВ: ВА585553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми змісту педагогічної підготовки вчителя у контексті аксіологічності освіти (історичний, теоретико-практичний аспекти) : Матеріали Міжнар. наук. конф., присвяч. 170-річн. ювілею НПУ ім. М.П.Драгоманова / ред.: Л. Вовк, О. Падалка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, "Проблеми змісту педагогічної підготовки вчителя у контексті аксіологічної освіти (історичний, теоретико-практичний аспекти)", міжнародна наукова конференція, присвячена 170-річному ювілею НПУ ім. М.П.Драгоманова (2005+ Київ). - К., 2005. - 148 c. - укp.

Висвітлено історико-педагогічні, теоретико-практичні проблеми підготовки вчителя у контексті сучасних цінностей освіти. Проаналізовано інноваційні технології, що забезпечують підготовку на рівні входження вітчизнянної освіти у світовий освітній простір. Розглянуто трудове виховання як категорію цінності у системі професійно-педагогічної підготовки учителя, національну самосвідомість як компонент всебічного розвитку особистості майбутнього вчителя. У контексті ідей представників наукової думки України кінця ХІХ - початку ХХ ст. викладено питання про інституалізацію освіти.

Освещены историко-педагогические, теоретико-практические проблемы подготовки учителя в контексте современных ценностей образования. Проанализированы инновационные технологии, обеспечивающие подготовку на уровне вхождения отечественного образования в мировое образовательное пространство. Рассмотрены трудовое воспитание как категория ценности в системе профессионально-педагогической подготовки учителя, национальное самосознание как компонент всестороннего развития личности будущего учителя. В контексте идей представителей научной мысли Украины конца ХІХ - начала ХХ ст. изложены вопросы об институализации образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки, асп. / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-е вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2005. - 712 c. - укp.

Досліджено психолого-педагогічні засади навчання, розглянуто умови ефективності та якості навчально-виховного процесу. Проведено системно-структурний і функціональний аналіз сучасних форм і методів навчання. Розкрито зміст понять "научіння, навчання, учіння", розглянуто їх види та наведено класифікацію. Встановлено основі принципи побудови освітньої системи, розглянуто Закон України "Про освіту". Проаналізовано педагогічні концепції відомих вітчизняних учених-педагогів щодо структурування навчальної діяльності. Розглянуто питання професійного становлення та діяльності учителя. Охарактеризовано змістово-інформаційні, цільові, мотиваційні, операційні, емоційно-вольові, комунікативні, контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності. Обгрунтовано необхідність урахування особистих, психічних і вікових особливостей учнів у навчально-виховному процесі. Розглянуто основні дидактичні принципи навчання та сучасні наукові методи проведення психологічних і педагогічних досліджень.

Исследованы психолого-педагогические основы учебного процесса, рассмотрены факторы и условия повышения его эффективности и качества. Проведен системно-структурный и функциональный анализ современных форм и методов обучения. Раскрыто содержания понятий обучения, образования, учения, рассмотрены их виды и приведена классификация. Установлены основые принципы построения образовательной системы, приведен Закон Украины "Об образовании". Проанализированы педагогические концепции известных отечественных ученых-педагогов о структурировании учебной деятельности. Рассмотрены вопросы профессионального становления и деятельности учителя. Охарактеризованы содержательно-информационные, целевые, мотивационные, операционные, эмоционально-волевые, коммуникативные, контрольно-оценочные составляющие учебной деятельности. Обоснована необходимость учета личностных, психических и возрастных особенностей учащихся в учебно-воспитательном процессе. Рассмотрены основные дидактические принципы обучения и современные научные методы проведения психологических и педагогических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю940.3 я73 + Ю984.03 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мороз О. Г. 
Педагогіка і психологія вищої школи : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, О. С. Падалка, В. І. Юрченко; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 267 c. - Бібліогр.: 211 назв. - укp.

Викладено теоретичні основи педагогіки і психології вищої школи, визначено її предмет, основний понятійний апарат, наведено результати новітніх досліджень у галузі вищої освіти, а також сучасні вимоги до підготовки викладача вузу. Висвітлено систему організації підготовки фахівця у вузі, форми організації навчання у вищій школі, розкрито форми й види педагогічного контролю. Значну увагу приділено питанням врахування в навчальному процесі психологічних особливостей студентів, закономірностей їх особистісного становлення як майбутніх фахівців.

Изложены теоретические основы педагогики и психологии высшей школы, определён её предмет, основной понятийный аппарат, приведены результаты новейших исследований в сфере высшего образования, а также современные требования к подготовке преподавателя вуза. Освещены система организации подготовки специалиста в вузе, формы организации учёбы в высшей школе, раскрыты формы и виды педагогического контроля. Значительное внимание уделено вопросам учёта в учебном процессе психологических особенностей студентов, закономерностей их личностного становления как будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73 + Ч314 я73 + Ю940.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Нісімчук А. С. 
Педагогічна технологія : Підруч. для підготов. бакалаврів / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, І. О. Смолюк; Акад. пед. наук України. Від-ня педагогіки і психології вищ. шк. - К. : Четверта хвиля, 2003. - 163 c. - укp.

Розкрито наукові засади педагогічної технології. Значну увагу приділено питанням професійної підготовки спеціаліста як особистості, оволодіння секретами педагогічної майстерності. Доведено, що саме педагогічна технологія як наука проектує механізм розвитку нестандартного мислення у системі формування бакалавра-професіонала.

Раскрыты научные основы педагогической технологии. Значительное внимание уделено вопросам профессиональной подготовки специалиста как личности, овладения секретами педагогического мастерства. Доказано, что именно педагогическая технология как наука проектирует механизм развития нестандартного мышления в системе формирования бакалавра-профессионала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нісімчук А. С. 
Педагогічна технологія : Підруч. для підготов. спеціалістів / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, І. О. Смолюк; АПН України. Від-ня педагогіки і психології вищ. школи. - К. : Четверта хвиля, 2003. - 222 c. - укp.

Наведено узагальнення досягнення сучасної освіти, обгрунтовано соціально-гуманістичні та теоретичні аспекти розвитку педагогічних технологій у вищих навчальних закладах. Розглянуто питання професійної підготовки спеціаліста як особистості, а також оволодіння секретами педагогічної майстерності. Доведено, що саме педагогічна технологія як наука проектує механізм управління розвитку нестандартного мислення у системі формування спеціаліста-професіонала.

Приведены обобщения достижений современного образования, обоснованы социально-гуманистические и теоретические аспекты развития педагогических технологий в высших учебных заведениях. Рассмотрены вопросы профессиональной подготовки специалиста как личности, а также овладения секретами педагогического мастерства. Доказано, что именно педагогическая технология как наука проектирует механизм управления развития нестандартного мышления в системе формирования специалиста-профессионала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Укр. Центр духовн. культури, 2003. - 328 c. - укp.

Описано складні інтегровані процеси активності, діяльності, навчання, їх методи та принципи на системно-структурному та функціональному рівнях. Висвітлено змістово-інформаційні, цільові, мотиваційні, операційні, емоційно-вольові, комунікативні, результативні та контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності. Розглянуто увагу як компонент, що обслуговує всі складові.

Описаны сложные интегрированные процессы активности, деятельности, обучения, их методы и принципы на системно-структурном и функциональном уровнях. Освещены смыслово-информационные, целевые, мотивационные, операционные, эмоционально-волевые, коммуникативные, результативные и контрольно-оценочные составные учебной деятельности, а также способности. Рассмотрено внимание как компонент, обслуживающий все составные.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я73 + Ю984.03я73

Шифр НБУВ: ВА645825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мороз О. Г. 
Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, О. С. Падалка, В. І. Юрченко. - К. : НПУ ім. Драгоманова, 2006. - 206 c. - Бібліогр.: с. 195-205. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми психолого-педагогічної підготовки викладача вищої школи. Охарактеризовано форми організації навчання у вищій школі: лекції, семінарські, практичні заняття. Висвітлено проблеми засвоєння алгоритму оптимізації взаємин викладача зі студентами у процесі навчання, а також структурні компоненти професійної адаптації молодого спеціаліста.

Рассмотрены актуальные проблемы психолого-педагогической подготовки преподавателя высшей школы. Охарактеризованы формы организации обучения в высшей школе: лекции, семинарские, практические занятия. Освещены проблемы усвоения алгоритма оптимизации взаимоотношений преподавателя со студентами в процессе обучения, а также структурные компоненты профессиональной адаптации молодого специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Ч481.421 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : навч. посіб. Т. 1 / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 3-тє вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2008. - 419 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні засади навчання як важливу передумову ефективності навчально-виховного процесу, освіту як суть поняття, пов'язаного з навчальною діяльністю, навички й уміння як складові операційних компонентів навчання, проблемний виклад як метод навчання, потреби як складові мотивів, підручник, навчальні та методичні посібники як компоненти змістово-інформаційних складових навчання. Проаналізовано форми та методи навчального процесу на системно-структурному та системно-функціональному рівнях. Розкрито зміст понять "зміст", "образ світу", "структура", "система", "принцип", "операція", "інформація", "ціль", ""методи навчання", "інсайт", "мислення", "мотивація", "мотивування". Запропоновано класифікацію навичок, потреб, операцій, видів навчання й учіння.

Рассмотрены психолого-педагогические основы обучения как важная предпосылка эффективности учебно-воспитательного процесса, образование как сущность понятия, связанного с учебной деятельностью, навыки и умения как слагаемые операционных компонентов обучения, проблемное изложение как метод обучения, потребности как составные части мотивов, учебники, учебные и методические пособия как компоненты содержательно-информационных слагаемых обучения. Проанализированы формы и методы учебного процесса на системно-структурном и системно-функциональном уровнях. Раскрыто содержание понятий "содержание", "образ мира", "структура", "система", "принцип", "операция", "информация", "цель", ""методы обучения", "инсайт", "мышление", "мотивация", "мотивирование". Предложена классификация навыков, потребностей, операций, видов обучения и учений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350516/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Падалка О. С. 
Професійно-економічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. С. Падалка; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 45 c. - укp.

Досліджено проблеми теорії та практики професійно-економічної підготовки майбутніх учителів у ВНЗ України. Розроблено підходи до відбору та структурування змісту й організації професійно-економічної підготовки майбутніх фахівців з урахуванням новітніх досягнень педагогічної науки, що грунтуються на сучасних уявленнях про фахове спрямування навчально-пізнавальної діяльності. Обгрунтовано динамічний розвиток теорії технологій освіти, методологічні та педагогічні аспекти проблеми, роль фахових знань у формуванні майбутнього вчителя, теорію застосування маркетингу в технологіях управління професійно-економічною підготовкою студентів. Проаналізовано вплив педагогічних технологій на професійну підготовку особистості. Досліджено роль інтенсивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі. Вивчено ефективність рефлексивно-інноваційних технологій управління. Виявлено особливості особистісно орієнтовних технологій управління розвитком професійного мислення студентів. Визначено роль педагогічної технології у навчальному процесі ВНЗ, застосування технології освіти у вивченні інформатики й обчислювальної техніки. Обгрунтовано технології управління розвитком пізнавальної активності студентів, використання професійної спрямованості у дидактичному процесі, формування культурологічних поглядів студентів у позааудиторній діяльності, наведено систему формування педагогічної культури майбутніх учителів. Теоретично обгрунтовано методику дослідження професійно-економічної підготовки майбутнього вчителя, а також процес такої підготовки. З'ясовано особливості досліждення процесу формування

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.93

Шифр НБУВ: РА365116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Падалка О. С. 
Дидактико-матетичні основи формування економічної компетентності : навч. посіб. / О. С. Падалка, О. Т. Шпак, В. В. Приступа; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 239 c. - укp.

Розкрито методологічні, наукові, організаційні та методичні основи дидактико-методичних засад формування економічної компетентності в системі безперервної освіти. Визначено економічну освіту (ЕО) і виховання як засіб соціалізації учнів до умов суспільного розвитку. Проаналізовано стан дидактичного забезпечення (ДЗ) ЕО і виховання учнів загальноосвітніх шкіл і ВНЗ. Висвітлено роль і місце дидактики в економічному вихованні (ЕВ) учнів. Розглянуто питання ДЗ наступності ЕВ учнів шкіл і студентів ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р (0) я73 + У. р(4УКР) я73

Шифр НБУВ: ВА741254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Наукові школи Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко; уклад.: Г. І. Волинка, О. С. Падалка, Л. Л. Макаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - К., 2009. - 313 c. - (Вчені НПУ ім. М.П.Драгоманова). - укp.

Наведено інформацію про наукові школи та відомих вчених Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Висвітлено життєвий шлях і напрями наукової діяльності керівників наукових шкіл і вчених університету, зокрема, А. Т. Авдієвського, В. П. Андрущенка, В. І. Бондара, О. В. Скрипченка, О. Г. Мороза, Б. Г. Хоменка, О. Г. Ярошенка. Подано бібліографічні описи їх основних наукових праць, а також списки літературних джерел про них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)711 я2 + Ч214(4УКР-2К)731

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Професори Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 1944 - 2009 : біобібліогр. довід. / ред.: В. П. Андрущенко; уклад.: Г. І. Волинка, О. С. Падалка, Л. Л. Макаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - К., 2009. - 407 c. - (Вчені НПУ ім. М.П.Драгоманова). - укp.

Висвітлено постаті видатних учених Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Подано біографічні відомості та бібліографію праць викладачів університету, які обіймали професорські посади у 1944 - 2009 рр., зокрема, Є. С. Березняка, Л. В. Губерського, М. В. Поповича, В. Д. Бондаренка, Н. Ф. Засенко, М. Р. Плюща, В. І. Федоришина, М. Й. Ядренка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486 г(4УКР)6 д.я1 + Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : навч. посіб. Т. 2 / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Укр. Центр духовн. культури, 2008. - 436 c. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні основи навчання як важливу передумову ефективності та якості навчально-виховного процесу (НВП). Описано форми та методи навчання на системно-структурному та системно-функціональному рівнях. Визначено емоційно-вольові, комунікативні, результативні, контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності (НД), увагу як компонент всіх складових НД. Проаналізовано вікові особливості учнів у НВП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03я73 + Ч314я73

Шифр НБУВ: В350516/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Абашкіна Н. В 
Розвиток педагогічної майстерності викладача в умовах неперервної освіти : монографія / Н. В Абашкіна, Л. О. Базиль, О. А. Грищенко, І. А. Зязюн, Т. В. Іванова, П. М. Коваль, А. І. Кузьмінський, М. П. Лещенко, В. Ф. Орлов, О. С. Падалка. - Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2010. - 270 c. - укp.

Висвітлено аспекти розвитку педагогічної культури й майстерності викладачів загальноосвітніх шкіл та ВНЗ за умов неперервної освіти в сучасному освітньому просторі. Розглянуто питання професійного становлення викладачів ВНЗ в контексті європейської інтеграції, розвитку їх педагогічної майстерності (ПМ) за умов неперервної полікультурної освіти. Проаналізовано наукову мовну культуру як основу професійної діяльності викладачів ВНЗ. Визначено літературознавчу компетентність як складову ПМ вчителів української мови та літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ч481.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Аніщенко В. О. 
Професійна компетентність вчителя безпеки життєдіяльності / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 210-216. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено сутність професійної компетентності вчителя безпеки життєдіяльності. Проаналізовано структуру професійних цінностей вчителя безпеки життєдіяльності в контексті професійної компетентності педагога.

Освещена сущность профессиональной компетентности учителя безопасности жизнедеятельности. Проанализована структура профессиональных ценностей учителя безопасности жизнедеятельности в контексте профессиональной компетентности педагога.

In the article the essence of professional competence of the teacher safety. The structure of professional values the teacher of life safety in the context of the professional competence of the teacher is analyed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц99 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Падалка О. С. 
Технологія інтенсивної педагогічної освіти : монографія / О. С. Падалка, А. С. Нісімчук; Ін-т пед. технологій. - Луцьк : Твердиня, 2011. - 573 c. - Бібліогр.: с. 569-572 - укp.

Висвітлено актуальні питання сучасних педагогічних технологій, розкрито науково-історичні аспекти університетської освіти. Розглянуто питання формування інтенсивної педагогічної освіти в процесі підготовки майбутніх вчителів, засади їх становлення як професіоналів. Обгрунтовано важливі аспекти впливу педагогічного мислення та засобів народної творчості на розвиток особистості. Розкрито дидактичні особливості технології професійної підготовки студентів, соціально-філософські історичні ідеї гуманістичного спрямування й інтелектуального розвитку майбутніх фахівців у вищих закладах освіти. Висвітлено педагогічні ідеї Г. С. Сковороди, Т. Г. Шевченка, К. Д Ушинського, родини Косачів, В. О. Сухомлинського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч33(4УКР)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762050 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського