Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Олініченко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Безгінова Л. І. 
Концептуальна модель управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі / Л. І. Безгінова, К. С. Олініченко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 224-229. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження основних наукових підходів до змісту поняття "управління товарними запасами" та обгрунтування комплексної моделі такого управління на підприємствах роздрібної торгівлі. Розглянуто основні підходи до розуміння сутності управління товарними запасами та запропоноване власне визначення даного поняття для підприємств роздрібної торгівлі. На основі положень системного підходу запропоновано концептуальну модель управління товарними запасами підприємства роздрібної торгівлі, яка включає чотири основні групи взаємопов'язаних елементів: механізм, структуру, процес і розвиток управління. Детальне дослідження механізму управління товарними запасами дозволило визначити його основні фундаментальні елементи: рівні, цілі, завдання, принципи, функції, методи, моделі, критерії та показники управління. Останнє дозволяє як конкретизувати та підвищити адекватність процесу управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі, так і обгрунтувати методичний інструментарій оцінки його ефективності, адекватний галузевій специфіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Олініченко К. С. 
Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / К. С. Олініченко; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків, 2016. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено теоретичному обгрунтуванню наукового підходу та розробці науково-методичних і практичних рекомендацій щодо управління товарними запасами (ТЗ) підприємств роздрібної торгівлі (РТ). Досліджено зміст ТЗ і сформульовано визначення поняття управління ТЗ підприємства РТ. Обгрунтовано систему управління ними як комплекс взаємопов'язаних складових. Здійснено групування чинників зовнішнього та внутрішнього впливу на стан управління ТЗ підприємства РТ. Проаналізовано вплив макро- та мікросередовища на стан управління ТЗ в РТ в Україні. Досліджено зміст оцінювання ефективності управління ТЗ підприємства РТ. Обгрунтовано методики експрес- і поглибленого оцінювання. За результатами розрахунків надано кількісну характеристику стану ефективності управління ТЗ мережевих підприємств РТ і досліджено її динаміку. Запропоновано науково-методичний підхід до управління ТЗ підприємства торгівлі, який пов'язує основні цілі управління ними з основними цілями розвитку підприємства на різних рівнях прийняття управлінських рішень. Обгрунтовано методичний інструментарій оцінювання системи управління ТЗ за рівнями прийняття управлінських рішень і розроблено науково-методичний підхід щодо визначення планової величини ТЗ підприємства РТ з урахуванням результатів інтегрованого ABC-XYZ-аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-42-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прядко О. М. 
Сучасні тенденції розвитку digital marketing в Україні / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 4. - С. 371-378. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз та виявлення тенденцій у становленні та розвитку ринку Інтернет-реклами. Розглянуто світовий досвід розвитку ринку Інтернет- реклами, тенденції зростання витрат на Інтернет-рекламу. Охарактеризовано інструменти Інтернет-реклами та їх взаємодію між собою; досліджено український ринок Інтернет-реклами, аудиторію її споживачів та користувачів, розглянуто вподобання онлайн-купівлі серед українців. З'ясовано, що мережа Інтернет сприяє змінам у балансі між варіантами застосування маркетинг-мікс. При цьому сайт може виконувати роль каналу для просування товарів чи послуг і бути місцем продажу. Також, виходячи з концепції "7С", сайт є фізичним елементом для взаємодії зі споживачами. Для виявлення споживчих переваг у сфері Інтернет-реклами в торгівлі, а також ступеня її впливу та сприйняття, авторами проведено маркетингові дослідження. За даними опитування виявлено думки респондентів щодо місця та частоти покупок; визначення найбільш вагомих чинників, які впливають на вибір Інтернет-магазинів, визначення середньої суми покупок; ставлення респондентів до різних видів Інтернет-реклами. Виділено перелік параметрів для респондентів та запропоновано виділити такі важливі параметри Інтернет-магазинів: рівень цін, дизайн сайту, зручність навігації, доставка товару, оплата товару, якість консультації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Олініченко К. С. 
Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія / К. С. Олініченко; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2017. - 210 c. - Бібліогр.: с. 156-174 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі. Узагальнено підходи до визначення елементів механізму такого управління. Обгрунтовано необхідність систематизації спектру чинників впливу на формування і використання товарних запасів підприємств роздрібної торгівлі. Досліджено вплив зовнішнього середовища на стан управління цими запасами. Увагу приділено матричному методу оцінювання системи управління товарними запасами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-42-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Олініченко К. С. 
Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія / К. С. Олініченко; Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2017. - 210 c. - Бібліогр.: с. 156-174 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-42-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820885 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу : колект. монографія / О. Ф. Аксьонова, О. В. Александров, О. П. Афанас'єва, Д. В. Білий, В. С. Володавчик, Л. В. Газзаві-Рогожина, Н. І. Гіренко, С. М. Губський, А. В. Глущенко, І. М. Гурікова, В. Ф. Дрель, В. В. Євлаш, С. У. Еркебаева, О. В. Жегус, Н. С. Ілляшенко, С. М. Ілляшенко, С. О. Каплун, О. В. Коновалова, С. М. Кот, Д. П. Крамаренко, Т. А. Лазарєва, М. О. Лишенко, Н. О. Макаренко, А. І. Маринін, І. Є. Морозов, Н. В. Мурликіна, М. О. Науменко, К. С. Олініченко, С. О. Павленко, В. М. Пасічний, О. В. Петренко, І. С. Пілюгіна, В. О. Потапов, О. М. Прядко, Н. Л. Савицька, Г. І. Сєногонова, Л. І. Сєногонова, Д. П. Семенюк, О. В. Суліма, І. Ю. Тарасов, О. А. Товма, Л. Ф. Товма, Д. О. Торяник, А. І. Українець, О. І. Упатова, Б. М. Хамитова, І. В. Цихановська, М. М. Цуркан, О. Д. Черкашин, Д. А. Шведюк, А. У. Шингисов, Н. В. Шматченко, Є. М. Якушенко; ред.: В. В. Євлаш, В. О. Потапов, Н. Л. Савицька, Л. Ф. Товма; Національна академія Національної гвардії України, Харківський державний університет харчування та торгівлі. - Харків : НА НГУ, 2020. - 636 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.

У контексті інноваційного підходу розкрито ключові тренди енергоефективного виробництва, зберігання продуктів повноцінного харчування, а також маркетингових технологій формування та розвитку сучасного ринку. Окремо приділено увагу міждисциплінарним дослідженням за проектом "Наука для армії", реалізованим учасниками освітньо-науково-виробничого кластеру "Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технологій, енергоефективної переробки та маркетингу", створеного на базі Харківського державного університету харчування та торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л8/9 + У9(4УКР)306.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Прядко О. М. 
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 10. - С. 368-374. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета роботи - вдосконалення маркетингових інструментів, націлених на спонукання споживчих мотивацій ринку брендового одягу в умовах кризи, заподіяної пандемією COVID-19. При аналізі, систематизації й узагальненні наукових праць багатьох учених було розглянуто теоретичні та практичні підходи до процесу формування лояльності й окремі аспекти управління ними на підприємствах роздрібної торгівлі. З'ясовано, що в сучасних ринкових умовах конкурентна маркетингова стратегія передбачає реалізацію маркетингу відносин як одного з ключових функціональних інструментів підвищення ефективності бізнесу. Маркетинг відносин дозволяє ідентифікувати, встановлювати, підтримувати, зміцнювати, змінювати та припиняти відносини зі споживачами, щоб створити цінність для споживачів і забезпечити прибутковість компанії в поточному періоді та перспективі. Досліджено технології просування брендів fashion-індустрії в умовах кризового ринку. Розглянуто діяльність компанії, яка займається роздрібною торгівлею товарів, а саме: продавець брендового одягу Polo Ralph Lauren. Проведено маркетингове дослідження з метою вивчення попиту на споживання брендового одягу, розроблено рекомендації щодо його просування. Теоретичною та методичною основою дослідження стали праці зарубіжних і вітчизняних учених-економістів з проблем просування бренду, розвитку fashion-ринку брендового одягу. Вирішено актуальне науково-дослідне завдання щодо теоретичного обгрунтування та вдосконалення методичних підходів до формування лояльності споживачів на fashion-ринку брендового одягу. Створено онлайн-опитування споживачів брендового одягу м. Києва на платформі GoogleForms, за результатами якого визначено значущість факторів для здійснення покупки; доведено, що ключовими каналами дистрибуції модних брендів у поточних ринкових умовах продовжують залишатися торговельні центри, з одночасним зростанням Інтернет-сегмента. Розроблено маркетинговий інструментарій просування брендового одягу в соціальних мережах Facebook та Instagram. Рекомендовано основні заходи комплексу маркетингу з урахуванням специфіки цільової аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Чміль Г. Л. 
Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства / Г. Л. Чміль, К. С. Олініченко, Е. В. Пахуча // Економіка і регіон. - 2022. - № 2. - С. 26-33. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

У період трансформаційних зрушень та адаптації до цифрової економіки важливого значення набуває новий маркетинговий підхід у системі спільного створення цінності, а саме - inbound маркетинг (вхідний маркетинг). Доведено, що inbound маркетинг набуває поширення серед господарських суб'єктів внаслідок зменшення витрат та підвищення показників економічної діяльності підприємства. Ефективність inbound маркетингу пояснюється перманентно зростаючою роллю фактору взаємопов'язаності, який істотно вплинув на комунікаційну взаємодію між стейкхолдерами господарського суб'єкта (клієнтами, працівниками, торговельними партнерами та представниками органів влади), кожен з яких є прямим чи потенційним споживачем товарів та послуг, які пропонуються компанією. Досліджено суть дефініції "inbound маркетинг" з точки зарубіжних та вітчизняних науковців, запропоновано власне визначення, яке формує механізм дії концепції inbound маркетингу, інтегрованого у діяльність підприємства. Inbound маркетинг як комплексна система сьогодні використовує всі наявні інструменти та технології для ведення проектів, просування ресурсів та реклами від самого початку проекту до щоденних тактичних завдань та зведення результатів. З метою формування концепції inbound маркетингу проаналізовано чинні принципи реалізації його механізму та запропоновано власні принципи, які дозволять розширити та диверсифікувати маркетингову діяльність, збільшити її ефективність та результативність, а також зменшити зайві матеріальні (грошові) та нематеріальні (часові) витрати на маркетинг за рахунок підвищення лояльності споживача до підприємства, які здійснює транспарентну підприємницьку та соціальну діяльність, а також скорочення часу на прийняття управлінського рішення щодо формування маркетингових тактик та застосування інструментів та технологій. Для найбільш ефективної побудови концепції inbound маркетингу проаналізовано його переваги та недоліки, які запропоновано подолати шляхом низки дій з боку керівництва підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Олініченко К. С. 
Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни / К. С. Олініченко, Г. Л. Чміль, Е. В. Пахуча // Економіка і регіон. - 2023. - № 1. - С. 70-80. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Маркетингові сервіси вже не є новинкою в діяльності українських підприємств. Їх розвиток розпочався декілька десятиліть тому та продовжується по теперішній час. За останні роки остаточно сформувався склад маркетингових сервісів, вони включають в себе: маркетинг лояльності, маркетинг подій, спонсорство, споживчий та торговельний маркетинг. До 2019 року в Україні всі складові маркетингових сервісів мали стабільну динаміку росту, але при виникненні глобальної світової пандемії викликаної захворюванням на COVID-19, така тенденція змінилася. Розвинену до 2019 року модну тенденцію на івенти стало важко зберігати в умовах карантину. Відносно таких класичних інструментів як споживчий та торговельний маркетинг, вони не зазнали суттєвих змін, але на них збільшився попит у рекламодавців за рахунок їх здатності формувати додаткову вартість. Продовжував зростати інтерес до маркетингу лояльності як до засобу дослідження клієнтського досвіду. Серед тенденцій слід виділити залучення більшої кількості каналів комунікації в спілкуванні зі споживачем та створенні унікального споживчого досвіду. Досліджено зміни, що відбулися з маркетинговими сервісами як в Україні так і у всьому світі на протязі 2019 - 2022 років. Сервіси продовжували еволюціонувати, пристосовуючись до нових тенденцій та викликів, вони стали важливішими ніж будь-коли раніше для бізнесу, оскільки більшість людей перебувала вдома та використовувала онлайн-сервіси для покупок та отримання інформації. Ефективні маркетингові стратегії та інструменти стали дуже важливими для привернення та утримання клієнтів. Використання різних цифрових каналів для залучення клієнтів, таких як соціальні мережі, пошукова оптимізація, електронна пошта та реклама в інтернеті стали ще більш затребуваними. В Україні війна сильно вплинула на рекламний ринок: майже половина активних рекламодавців зупинила свою рекламну діяльність. Інтернет-реклама зазнала менших втрат, цей інструмент після 24.02.2022 р. продовжували використовувати майже дві треті компаній. Більшість компаній тримає фокус саме на диджитальній комунікації. Загалом це попит на проєкти досліджень онлайн ритейлу, e-commerce промоції, CRM та програми лояльності. Зазначений перерозподіл використання сервісів збереже свою тенденцію і в подальшому. В системі сучасної економічної, соціально-політичної та пандеміологічної ситуації підприємства все більше потребують маркетингової підтримки, де важливу роль відіграють маркетингові сервіси. Еволюція маркетингових сервісів, інтернет-технологій та тренд диджиталізації продовжують створювати нові шляхи для комунікацій як малого, так й великого бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5-211.1 + С5*333.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського