Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Окландер М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Окландер М. А. 
Контуры экономической логистики / М. А. Окландер. - К. : Наук. думка, 2000. - 176 c. - Библиогр.: 53 назв. - рус.

Изучены этимология и семантика понятия "логистика", определены ее сущность, цель, принцип, функции, сфера ответственности, вопросы организации. Проанализированы этапы развития логистики, выявлены компоненты и описаны стратегии логистической системы предприятия. Предложен критерий и методика расчета интегрального показателя эффективности ее функционирования. Составлены алгоритм и структура процедуры планирования логистики на предприятии. Намечены основные типовые задачи, которые могут быть решены логистической системой региона. Интерпретировано соотношение маркетинга и логистики, а также идентифицированы логистические потребности маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Окландер М.  
Логистический сервис и методика расчета логистических затрат / М. Окландер // Экономика Украины. - 1998. - № 8. - С. 85-87. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.23 + У9(4УКР)400 + У9(4УКР)290-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Олександер М. А. 
Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. / М. А. Олександер, В. М. Беспалов, А. О. Губерник, І. О. Жарська, Л. П. Коваленко; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2004. - 405 c. - Бібліогр.: с. 398-405. - укp.

Висвітлено основні теоретичні положення сучасної концепції маркетингу. Наведено методи організації, впровадження та визначення ефективності маркетингової системи. Встановлено характерні ознаки та запропоновано класифікацію існуючих видів маркетингу. Розглянуто особливості використання маркетингових методів у сфері нефінансових та фінансових корпорацій, а також у галузі загального державного управління. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку маркетингу, зокрема, міжнародний, інвестиційний, інноваційний та інформаційний напрямки маркетингових досліджень і особливості формування інтернет-маркетингу.

Освещены основные теоретические положения современной концепции маркетинга. Рассмотрены методы организации, внедрения и определения эффективности маркетинговой системы. Установлены характерные признаки и разработана классификация существующих видов маркетинга. Рассмотрены особенности использования маркетинговых методов в отрасли финансовых и нефинансовых корпораций, а также в сфере государственного управления. Проанализированы современные тенденции развития маркетинга, в частности, международное, инвестиционное, инновационное и информационное направления маркетинговых исследований и особенности формирования интернет-маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Окландер М. А. 
Проблеми формування маркетингової системи країни / М. А. Окландер. - К. : Наук. думка, 2002. - 167 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Розглянуто концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингу. Розкрито наукові засади використання маркетингу як інструменту органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування для формування сприятливого зовнішнього середовища господарювання підприємств. Акцентовано увагу на доцільності включення маркетингу в систему важелів державного регулювання діяльністю підприємств.

Рассмотрены концептуальные, методологические и методические положения маркетинга. Раскрыты научные основы использования маркетинга как инструмента органов государственной исполнительной власти и местного самоуправления для формирования благоприятной внешней среды хозяйствования предприятий. Акцентировано внимание на целесообразности включения маркетинга в систему рычагов государственного регулирования деятельностью предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА630178 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Окландер М. А. 
Логістична система підприємства : Моногр. / М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2004. - 312 c. - Бібліогр.: с. 284-302. - укp.

Висвітлено особливості формування логістичних механізмів адаптації підприємств до зовнішнього середовища. Проаналізовано стан наукової думки з питань теорії логістики України. Розкрито сутність логістичного підходу, а також засади теорії макромаркетингової підтримки функціонування логістичних систем підприємств. Визначено взаємозв'язок логістики та маркетингу, запропоновано концепцію маркетингової системи країни.

Освещены особенности формирования логистических механизмов адаптации предприятий к внешней среде. Проанализировано состояние научной мысли по вопросам теории логистики в Украине. Раскрыты сущность логического подхода, а также основы теории макромаркетинговой поддержки функционирования логических систем предприятия. Определена взаимосвязь логистики и маркетинга, предложена концепция маркетинговой системы страны.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Окландер М. А. 
Логістика : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер. - К. : Зовніш. торгівля, 2005. - 232 c. - (Академ. підруч.). - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Висвітлено концептуальні, методологічні та методичні положення логістики, особливості та компоненти логістичної системи підприємств. Розглянуто питання формування логістичних механізмів адаптації підприємств до зовнішнього середовища. Проаналізовано взаємозв'язок логістики та маркетингу, викладено теорію макромаркетингової підтримки функціонування логістичної системи підприємств, визначено вплив даної системи на результати господарської діяльності підприємств.

Освещены концептуальные, методологические и методические положения логистики, особенности и компоненты логистической системы предприятий. Рассмотрены вопросы формирования логистических механизмов адаптации предприятий к внешней среде. Проанализирована взаимосвязь логистики и маркетинга, изложена теория макромаркетинговой поддержки функционирования логистической системы предприятий, определено влияние данной системы на результаты хозяйственной деятельности предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я73 + У9(4УКР)290-591я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Окландер М. А. 
Логістика : підручник / М. А. Окландер; Одес. держ. екон. ун-т. - К. : Центр учб. л-ри, 2008. - 346 c. - Бібліогр.: с. 342-344. - укp.

Висвітлено концептуальні, методологічні, методичні положення логістики, принципи та компоненти логістичної системи підприємства. Запропоновано методологію логістичного підходу. Розглянуто теоретико-прикладні положення формування логістичних механізмів адаптації підприємства до зовнішнього середовища. Показано взаємозв'язок логістики та маркетингу. Викладено теорію макромаркетингової підтримки функціонування логістичної системи підприємства. Доведено універсальний характер концепції та методології логістики.

Освещены концептуальные, методологические, методические положения логистики, принципы и компоненты логистической системы предприятия. Предложена методология логистического подхода. Рассмотрены теоретико-прикладные положения формирования логистических механизмов адаптации предприятия к внешней среде. Показана взаимосвязь логистики и маркетинга. Изложена теория макромаркетинговой поддержки функционирования логистической системы предприятия. Доказан универсальный характер концепции и методологии логистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я73-1 + У9(4УКР)290-591я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699362 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Окландер М. А. 
Споживча кооперація: маркетингові моделі та технології : Моногр. / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - О. : Астропринт, 2005. - 230 c. - Бібліогр.: с. 226-230. - укp.

Охарактеризовано сучасний стан та перспективи розвитку споживчої кооперації України. Розкрито науково-методичні особливості процесу формування маркетингової системи підприємств споживчої кооперації. Розроблено модель оцінювання ризику реалізації маркетингової стратегії. Показано специфіку маркетингових технологій та розглянуто організаційні передумови їх реалізації на підприємствах споживчої кооперації.

Охарактеризованы современное состояние и перспективы развития потребительской кооперации Украины. Раскрыты научно-методические особенности процесса формирования маркетинговой системы предприятий потребительской кооперации. Разработана модель оценивания риска реализации маркетинговой стратегии. Показана специфика маркетинговых технологий и рассмотрены организационные предпосылки их реализации на предприятиях потребительской кооперации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.81-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Окландер М. А. 
Маркетингові інновації на ринку металопластикових віконних систем : монографія / М. А. Окландер, А. О. Губерник. - О. : Астропринт, 2009. - 262 c. - Бібліогр.: 162 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо формування маркетингових інновацій на ринку металопластикових віконних систем як наукового підгрунтя підвищення конкурентоспроможності підприємств. Удосконалено класифікацію контрагентів ринку даних систем на підставі використання методів маркетингового та статистичного аналізу. Визначено чинники конкурентоспроможності підприємств і вплив маркетингової системи на результати господарської діяльності, передумови формування стратегій маркетингу.

Изложены теоретические положения и методико-практические рекомендации по формированию маркетинговых инноваций на рынке металлопластиковых оконных систем как научного основания повышения конкурентоспособности предприятий. Усовершенствована классификация контрагентов рынка данных систем на основе использования методов маркетингового и статистического анализа. Определены факторы конкурентоспособности предприятий и влияние маркетинговой системы на результаты хозяйственной деятельности, предпосылки формирования стратегий маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.51-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Окландер М.  
Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України. - 2008. - № 11. - С. 47-56. - укp.

Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових досліджень і розробок на інноваційний розвиток національної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Окландер М. А. 
Формування логістичних систем підприємств : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01 / М. А. Окландер; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2003. - 39 c. - укp.

Запропоновано принципи та структуру логістичної системи підприємства. Розроблено принципи, узагальнену класифікацію, методику розрахунку та форму звітності логістичних витрат підприємств. Доведено переваги раціонального планування логістики. Наведено схему аудиту логістики підприємства. Визначено взаємозв'язок логістики та маркетингу, співвідношення цих комплексів. Розвинуто засади теорії макромаркетингової підтримки функціонування логістичних систем підприємств, концепцію маркетингової системи країни. Розроблено економіко-математичні та економіко-статистичні моделі та методики використання логістичної ідеології у різних сферах діяльності підприємства. Показано універсальний характер методології логістики, прослідковано зв'язок логістики та організаційно-структурної побудови підприємства, створено теорію кадрової логістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Окландер М. А. 
Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту : монографія / М. А. Окландер, І. О. Жарська. - О. : Астропринт, 2010. - 248 c. - Бібліогр.: с. 200-213. - укp.

Розроблено теоретичні положення та методико-практичних рекомендацій щодо маркетингових аспектів реформування залізничного транспорту як наукового підгрунтя підвищення конкурентоспроможності Укрзалізниці. На підставі використання методів маркетингового та статистичного аналізу визначено специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту, запропоновано принципи її реформування. Вдосконалено класифікацію маркетингових витрат, систему показників для оцінювання ефективності функціонування та систему показників якості послуг з перевезення. Типологізовано інтегральний показник ефективності функціонування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту.

Разработаны теоретические положения и методико-практические рекомендации относительно маркетинговых аспектов реформирования железнодорожного транспорта как научного основания повышения конкурентоспособности Укрзализныци. На основании использования методов маркетингового и статистического анализа определены специфические черты маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта. Предложены принципы ее реформирования. Усовершенствована классификация маркетинговых расходов, система показателей для оценки эффективности функционирования и система показателей качества услуг по перевозке. Типологизирован интегральный показатель эффективности функционирования маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-183-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Окландер М. А. 
Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки : монографія / М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан; ред.: Н. Я. Рихтік. - О. : Астропринт, 2011. - 232 c. - Бібліогр.: 207 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо маркетингової комунікативної діяльності підприємств метизної підгалузі. Розкрито особливості маркетингових комунікацій (МК) за умов інформаційної економіки та з урахуванням специфіки підгалузі на підставі використання методів маркетингового та статистичного аналізу. Доведено доцільність використання віртуального простору для підвищення ефективності МК, висвітлено комунікативну діяльність в контексті інтеграції реального та інтернет-простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.5-211.1 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Окландер М. А. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. для студ. ВНЗ / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - К. : Центр учб. л-ри, 2012. - 238 c. - Бібліогр.: с. 237-238. - укp.

Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової цінової політики, наведено склад, структуру та класифікацію цін, а також види знижок. Розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення та чинників, що впливають на прийняття цінових рішень. Наведено методи ціноутворення, математичні методи оптимізації цін, подано детальну характеристику цінових ризиків. Сформовано методологію оцінювання впливу основних чинників на процес ціноутворення. Значну увагу приділено питанням державного регулювання цін, ціноутворення в галузях матеріального виробництва, сфері послуг, зовнішньоекономічній діяльності. Описано прямі та непрямі методи дослідження цін. Наведено схеми, таблиці, вправи для самостійної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)290-861-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Окландер М. А. 
Маркетингові технології економічного зростання : [монографія] / М. А. Окландер, О. І. Яшкіна, І. Л. Литовченко, А. О. Губерник, Н. М. Андрєєва; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2012. - 375 c. - Бібліогр.: 101 назв - укp.

Досліджено історію модернізації концепції маркетингу у XXI ст. Висвітлено маркетингові дослідження перспектив науковотехнологічного розвитку України. Вирішено наукову проблему розробки теоретико-прикладних положень формування маркетингових технологій економічного зростання. Проаналізовано методику вибору цільових сегментів ринку збуту у маркетингових дослідженнях інновацій. Запропоновано напрямки модернізації концепції маркетингу. Показано теоретико-методичні особливості Інтернет-маркетингу, фінансового маркетингу. Наведено математичні моделі, які дозволяють оцінити вплив факторів маркетингового середовища на обсяги збуту продукції підприємства і зменшити ризики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Окландер М. А. 
Концепція маркетингової діяльності органів державного управління / М. А. Окландер // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2002. - Вип. 1. - С. 223-226. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано концепцію використання маркетингу як інструменту реалізації економічної політики органів державного управління. Розглянуто основи теорії територіального маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Окландер М.  
Трансформація системи поставок промислових підприємств / М. Окландер, Н. Меджибовська // Економіка України. - 2011. - № 11. - С. 20-29. - укp.

Розглянуто зміни в галузі матеріально-технічного постачання промислових підприємств, виявлено їх основні причини. Запропоновано базові принципи трансформації системи матеріально-технічного постачання та відповідні їм стратегічні напрями перетворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Окландер М. 
ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні / М. Окландер // Вища шк.. - 2011. - № 4. - С. 78-82. - укp.

Розглянуто змістовий компонент категорії "сертифікат", актуальність використання маркетингу в економіці за умов непередбачуваності, турбулентності ринкового середовища. Висвітдено механізм взаємодії системи вищої освіти та професійних асоціацій щодо сертифікації фахівців. Проаналізовано основні положення системи професійної сертифікації маркетологів. Окреслено в межах проекту "Сертифікація маркетологів" вимоги до складання сертифікаційного іспиту комісії Української асоціації маркетингу з напряму "Менеджер з маркетингових досліджень". Доведено ефективність роботи викладацького складу кафедри маркетингу ОДЕУ, спрямованої на підготовку сучасних кваліфікованих маркетологів, конкурентоспроможних на ринку праці.

Рассмотрены содержательный компонент категории "сертификат", актуальность использования маркетинга в экономике в условиях непредсказуемости, турбулентности рыночной среды. Освещен механизм взаимодействия системы высшего образования и профессиональных ассоциаций по сертификации специалистов. Проанализированы основные положения системы профессиональной сертификации маркетологов. Очерчены в рамках проекта "Сертификация маркетологов" требования к составлению сертификационного экзамена комиссии Украинской ассоциации маркетинга по направлению "Менеджер по маркетинговым исследованиям". Доказана эффективность работы преподавательского состава кафедры маркетинга ОГЭУ, направленной на подготовку современных квалифицированных маркетологов, конкурентоспособных на рынке труда.

The experience of work of the chair of marketing at the OSEU aimed at educating modern highly qualified marketologists competitive at labour market is being elucidated.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 трав. 2014 р., Одеса / ред.: Г. О. Оборський, С. В. Філиппова, М. А. Окландер; Одес. нац. політехн. ун-т, Всеукр. громад. орг. "Укр. асоц. маркетингу", Наук. портал "Економіка: реалії часу", Ун-т прикладних наук. - Одеса : ТЕС, 2014. - 232 c. - укp. - рус.

Розглянуто адаптацію традиційного комплексу маркетингу до використання в Інтернет-середовищі. Вивчено біометричні технології у цифровому маркетингу. Обгрунтовано використання сигмоїдних кривих у моделюванні рекламного ефекту. З'ясовано теоретичні основи інноваційної діяльності підприємств машинобудування. Приділено увагу плануванню заходів щодо зростання обсягів реалізації продукції. Здійснено маркетингове дослідження ринку спеціалізованих ЗМІ. Проаналізовано використання рефлексивного підходу в процесах формування та стимулювання попиту в електронній торгівлі. Охарактеризовано лояльність і ентузіазм споживачів як важливі відмінності у SEO-оптимізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 ф я431 + У9(4УКР)290-211.1 ф я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Окландер М. А. 
Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача / М. А. Окландер // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10. - С. 386-392. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто хронологію становлення дисципліни "Поведінка споживача". Виділено дві парадигми сучасного розвитку поведінкових теорій. Показно, що позитивізм грунтується на використанні кількісних методів для вивчення поведінки споживачів, а постмодернізм на використанні якісних методів. Проаналізовано склад культурного чинника поведінки споживача на ринку. Доведено, що високий рівень конкуренції обумовлює складність задоволення попиту. Підкреслено, що маркетинг повинен відстежувати зміни в культурному житті суспільства, з метою пропозиції нових товарів для задоволення нових потреб. Акцентовано увагу впливу культури не лише на матеріальні предмети і соціальні явища, але і на індивідуальну поведінку людини. Наведено класифікацію культури за трьома ознаками. Виділено види та форми прояву культури. Показано особливості і, сформовані типи субкультур. Ідентифіковано сучасні зміни культурних чинників поведінки споживачів. Підкреслено необхідність посилення індивідуального підходу до споживача.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + Ю959.91-996

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського