Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Однолько В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Однолько В. 
Проблема управління витратами торговельних підприємств / В. Однолько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 3. - С. 117-125. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні етапи стратегічного управління торговельним підприємством. Визначено комплекс основних стратегічних підходів та засобів, спрямованих на забезпечення ефективного розвитку підприємств, виходячи із внутрішніх можливостей та зростаючої конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Доброва Н. 
Механізм сприяння розвитку соціального підприємництва в Україні / Н. Доброва, В. Однолько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 2. - С. 80-95. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито зміст терміну "соціальне підприємництво" та "соціальне підприємство", підкреслено критерії соціального підприємництва та приведено можливості для розвитку соціального підприємництва в Україні. Сформований механізм сприяння розвитку соціального підприємництва в Україні, який полягає у: проведенні інформаційної роботи з роз'ясненням переваг, які надає розвиток соціального підприємництва в країні: піднятті рівня підприємницького освіти; необхідностірозробити державну стратегію з розвитку соціального бізнесу; організації фінансування соціального підприємництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)270-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Донцул А. 
Аналіз ринку кондитерських виробів України: проблеми та перспективи розвитку / А. Донцул, В. Однолько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 5. - С. 67-84. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Харчова промисловість України є однією з найбільш успішних і привабливих галузей національної економіки. За даними Державної служби статистики України частка виробленої продукції харчової промисловості в загальному обсязі продуктів промисловості за підсумками 2016 р. складає 18,3 % , а за підсумками 2017 р. - 17,7 %. Однією з найбільш розвинених галузей харчової промисловості є виробництво кондитерських виробів. Частка реалізованих готових виробів кондитерської галузі в харчовій промисловості за підсумками 2016 р. складає 13,0 %, а за підсумками 2017 р. - 12,7 %. В останні роки кондитерський ринок в Україні потерпів змін, спричинених економічною кризою, зменшенням купівельної спроможності населення, підвищенням цін на товари та складною ситуацією на сході України. Однак даний ринок має потужний потенціал, тому є актуальною темою для дослідження. Ринок кондитерських виробів України досить стрімко розвивається: нарощуються обсяги виробництва, а головне, споживачі потребують нових видів кондитерських виробів, на що галузь, аби не втрачати доходи, має швидко реагувати розширенням асортименту, не припиняючи виробництво традиційної продукції. Розглянуто ринок кондитерських виробів України, його особливості. Виявлено провідних виробників кондитерської продукції та долю ринку, яку вони займають. Визначено основні проблеми кондитерської галузі України, а також можливі шляхи їх вирішення. Проаналізовано динаміку випуску кондитерської продукції, експорт та імпорт українських кондитерських виробів. Виявлено вподобання споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7 + У9(4УКР)421.512.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Юрескул Ю. 
Фактори конкурентоспроможності електромонтажного підприємства / Ю. Юрескул, В. Однолько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 6/7. - С. 190-207. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто наукові підходи щодо визначення поняття конкурентоспроможності підприємства. Визначено ключові фактори конкурентоспроможності суб'єктів господарювання, зосереджено увагу на їх групуванні за різними критеріями. Надано характеристику зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Проведено аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів, які впливають на конкурентоспроможність підприємства, що працює на ринку електромонтажних послуг в місті Одеса. Такий аналіз надає можливість дослідити не лише процеси перетворення, що протікають у внутрішньому середовищі підприємства, у тому числі і результати його діяльності, але й динаміку змін, що пов'язана із зовнішнім середовищем, в якому функціонує підприємство, для своєчасного й адекватного реагування на всі зміни, які відбуваються. Проведено SWOT-аналіз діяльності електромонтажної компанії "РА-КУРС ПЛЮС". За результатами аналізу впливу зовнішніх та внутрішніх факторів, виявлені сильні і слабкі сторони, загрози та можливості діяльності електромонтажного підприємства. Сформульовано подальші стратегії розвитку електромонтажного підприємства "РА-КУРС ПЛЮС", з метою ведення, в подальшому, ефективної господарської діяльності та підвищення рівня його конкурентоспроможності. Обгрунтовано фактори успіху досліджуваного підприємства. Визначено основні умови забезпечення конкурентоспроможності підприємства, яке проводить свою господарську діяльність на ринку електромонтажних послуг, та запропоновано головні заходи щодо підвищення конкурентоспроможності аналізованого підприємства. Для розробки загальної стратегії підвищення конкурентоспроможності електромонтажного підприємства "РА-КУРС ПЛЮС", запропоновано визначити результат фокусування на внутрішніх факторах конкурентоспроможності: маркетингова діяльність; менеджмент; система управління; економічна безпека; репутація підприємства; фінансова, інноваційна та інвестиційна діяльність; корпоративна культура; кваліфікація персоналу; конкурентна стратегія.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ОДЕ-20)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Куркін О. 
Проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг / О. Куркін, В. Однолько // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2019. - № 1. - С. 85-100. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг. Мета роботи - пошук максимально ефективних механізмів ціноутворення в сегменті фітнес-клубів, які дозволять поєднати підтримку належного рівня прибутковості в галузі за умов збільшення попиту на фітнес-послуги. Досліджена суть ціноутворення яка полягає в тому, щоб визначити, які ціни необхідно встановити на товари (послуги), щоб заволодіти частиною ринку, забезпечити конкурентоспроможність даного товару за ціновими показниками і визначити обсяг прибутку. Проведено дослідження функціонування ринку фітнес-послуг в Україні. Розкрито найважливіші проблеми, що є характерними для ринку фітнес-послуг. Розглянуто деякі тенденції, зростання витрат на спортивний одяг, зменшення витрат на спортивне знаряддя з паралельним збільшенням витрат на заняття спортом. На основі аналізу впливу факторів на конкурентоспроможність фітнес-клубів виявлені групи: спрямовані на довгострокові відносини з клієнтами; спрямовані на знижки для деяких категорій; спрямовані на пропаганду додаткових послуг. Розглянуто основну відмінність бізнес сегменту від економ - додаткові сервіси, наприклад наявність майданчиків для активних ігор. Ця кількість не може задовольнити існуючий попит, звідси і запис на майданчики на місяці вперед. Запропоновано додаткові послуги, до яких відносяться: масаж, солярій, косметологічний кабінет, салон краси, дієтологія, бари, ресторани, спортивні магазини, спа. В умовах конкуренції оператори ринку фітнес-послуг змушені коригувати ціни в бік зниження, щоб зберегти відвідувачів. Сприяють припливу коштів у фітнес-клуби і масові розпродажі абонементів, які стали популярними у мережевих операторів. Розглянуто популярні клуби, які спеціалізуються на певних послугах, в яких вони є лідерами на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.50-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сментина Н. В. 
Економіка та організація підприємницької діяльності : навч. посіб. / Н. В. Сментина, М. Д. Балджи, Н. В. Доброва, Н. А. Клєвцєвич, О. С. Маркітан, М. М. Осипова, В. О. Однолько, А. А. Фіалковська; ред.: Н. В. Сментина; Одес. нац. екон. ун-т. - Київ : Гуляєва В.М., 2019. - 320 c. - укp.

Наведено теоретичні матеріали з основ підприємницької діяльності. Розглянуто поняття підприємницької діяльності, нормативно-правову регламентацію вимог відносно її організації, особливості формування стартового капіталу для бізнесу. Висвітлено питання управління фінансами підприємства, планування поточних витрат на підприємстві. Охарактеризовано політику ціноутворення, фактори банкрутства підприємства і заходи щодо їх запобігання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.33 я73 + У9(4УКР)0-131.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Використання Due Diligence в обгрунтуванні передінвестиційних рішень у секторах національної економіки : колект. монографія / М. Д. Балджи, Н. В. Доброва, В. А. Карпов, Н. Є. Сілічєва, Ю. О. Репушевська, Л. М. Гейко, О. С. Бойко, О. С. Маркітан, М. О. Воробйова, Н. В. Сментина, Н. А. Клєвцєвич, А. А. Фіалковська, Н. В. Кічук, Е. А. Каражия, В. О. Однолько, С. А. Горбаченко; Одес. нац. екон. ун-т. - Одеса : ПромАрт, 2018. - 335 c. - Бібліогр.: с. 317-333 - укp.

Проаналізовано та систематизовано теоретичні та правові засади використання Due Diligence під час обгрунтування передінвестиційних рішень на мікро-, мезо- та макрорівнях. Розглянуто досвід західних консалтингових компаній із відпрацювання Due Diligence та можливості його запровадження в Україні. Опрацьовано особливості використання Due Diligence під час укладання угод злиття та поглинання. Проаналізовано сучасний стан і перспективи методичного забезпечення Due Diligence під час обгрунтування передінвестиційних рішень у секторах національної економіки, визначено методичний підхід до оцінки стану основних засобів у процесі модернізаційних перетворень на вітчизняних підприємствах. Окреслено тенденції розвитку окремих галузей національної економіки, обгрунтовано можливі передінвестиційні управлінські рішення. Розглянуто тенденції розвитку промисловості України та визначено можливості інвестування до певних галузей вітчизняної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Балджи М. Д. 
Економіка та організація торгівлі : навч. посіб. / М. Д. Балджи, В. О. Однолько; Одеський національний економічний університет. - Київ : Гуляєва В. М., 2021. - 342 c. - Бібліогр. в кінці тем - укp.

Розглянуто особливості торгівлі та її організації, її структури, економіки торгівлі, форми продажу товарів та супутні процеси у торговельній діяльності. Викладено питання організації торгового процесу на підприємствах оптової і роздрібної торгівлі, оптового продажу товарів, визначення потреби в товарах та вміння оформлювати замовлення. Охарактеризовано проблеми організації транспортного, тарного та технічного забезпечення процесів в оптовій і роздрібної торгівлі, створення торгового підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849653 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського