Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Мєдінцев В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Мєдінцев В.  
Внутрішній соціум індивіда: суб'єктно-діалогічний підхід / В. Мєдінцев // Соц. психологія. - 2007. - № 6. - С. 17-31. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто основні принципи суб'єктно-діалогічного моделювання психіки індивіда, здійснюваного на базі діалогічної та соціально-психологічної методології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мєдінцев В.  
Категорія "культура" у розбудові діалогічного інтегративного підходу до вивчення особистості / В. Мєдінцев // Соц. психологія. - 2008. - № 5. - С. 23-38. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто проблеми діалогічних структур у розвитку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ю953.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мєдінцев В. О. 
Діалогічна інтерпретація музичної активності дитини : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Мєдінцев; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 16 c. - укp.

Обгрунтовано можливості використання діалогічного підходу у процесі дослідження музичної активності дитини. На підставі фундаментальних положень сучасних теорій діалогу обгрунтовано принципи діалогічної інтерпретації музичної активності дитини. Шляхом аналізу суб'єктного складу та типів діалогу проведено діалогічну інтерпретацію її дій у трьох формах музичноі активності (сприймання, виконання та компонування музики). Запропоновано методику психологічного аналізу складових процесу музичного компонування. Відзначено, що у вітчизняній психології дану форму музичної активності дитини досліджено вперше. Сформовану діалогічну методологію рекомендовано використовувати у процесі розробки нових методів тестування рівнів досягнень учнів у сфері музичного виховання, а також для вирішення завдань професійної діагностики і спеціального добору для подальшої музичної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мєдінцев В.  
Інтелектуальні та рефлексивні процеси в культурному просторі особи / В. Мєдінцев // Соц. психологія. - 2010. - № 2. - С. 3-17. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Обгрунтовано принципи розуміння інтелектуальних і рефлексивних процесів особи як складників її особистості, які розглянуто з позицій культуро-діалогічного підходу. Показано, що цей підхід має певні ознаки підходу інтегративно-особистісного. Запропоновано психологічну інтерпретацію поняття "знання", на базі якого розроблено принципи трактування інтелектуальних і рефлексивних процесів у культурному просторі особи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського