Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Музальов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Васянович Г. П. 
Актуальні проблеми гуманітарної освіти в ПТНЗ : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Г. С. Дегтярьова, О. О. Музальов, В. Д. Онищенко; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Л. : Корпан Б.І., 2011. - 242 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи гуманітарної підготовки в ПТНЗ. Досліджено основні підходи до педагогіки як науки та мистецтва. Розглянуто теоретичні основи психологічної підготовки майбутнього вчителя ПТНЗ, проблеми взаємодії педагогів та учнів, культури міжособистісних стосунків. Висвітлено питання культурологічної підготовки майбутніх фахівців, а також питання медичного забезпечення викладання дисципліни "Людина і суспільство". Розкрито проблеми використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців. З'ясовано особливості підготовки спеціалістів до здійснення статевого виховання, сексуальної просвіти та превентивної діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Щербінін О. В. 
Захворювання і вади розвитку статевих органів у хлопчиків : навч. посіб. / О. В. Щербінін, С. О. Фоменко, В. М. Мальцев, І. П. Журіло, С. В. Веселий, Г. О. Сопов, М. Т. Сушков, О. А. Музальов, С. В. Моськаленко, К. В. Латишов. - Донецьк : Вебер, Донец. філ., 2007. - 145 c. - укp.

Висвітлено питання клініки, діагностики, додаткових методів обстеження, лікування хворих з природженими вадами розвитку та захворюваннями статевих органів у хлопчиків. Описано аномалії яєчка та сечовипускального каналу (СВК), особливості захворювань і пороків розвитку органів мошонки, вад розвитку статевого члена (СЧ), порушень статевого розвитку, а також пухлин яєчок, СВК і СЧ.

Освещены вопросы клиники, диагностики, дополнительных методов обследования, и лечения больных с прирожденными дефектами развития и заболеваниями половых органов у мальчиков. Описаны аномалии яичка и мочевыпускающего канала (МВК), особенности заболеваний и пороков развития органов мошонки, дефектов развития полового члена (ПЧ), нарушений полового развития, а также опухолей яичек, МВК и ПЧ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.69я73

Шифр НБУВ: ВА722963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуманітарна освіта і потреби ринку праці : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Г. С. Дегтярьова, М. М. Козяр, О. О. Музальов; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 151 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи гуманітарної підготовки учнів у ПТНЗ. Розглянуто роль пізнавальних психічних процесів у педагогічній діяльності вчителя, розкрито проблеми педагогічної взаємодії. Висвітлено освітній рівень психолого-педагогічних фахівців у контексті вимог ринку праці. Наведено освітньо-виховні принципи філософсько-педагогічної ноології, розглянуто питання культурологічної підготовки майбутніх фахівців. Визначено структурні компоненти комунікативної культури фахівців сфери обслуговування. Запропоновано шляхи вдосконалення мовної підготовки учнів із використанням сучасних освітніх технологій, можливості використання ІКТ в інтерактивному навчанні майбутніх фахівців, зокрема в іншомовній підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васянович Г. П. 
Актуальні проблеми гуманітарної освіти в ПТНЗ : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Г. С. Дегтярьова, О. О. Музальов, В. Д. Онищенко; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 159 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи гуманітарної підготовки учнів ПТНЗ, досліджено основні підходи до педагогіки як науки та мистецтва. Розглянуто теоретичні основи психологічної підготовки майбутнього вчителя ПТНЗ, проблеми взаємодії педагогів та учнів, культури міжособистісних стосунків. Увагу приділено питанням культурологічної підготовки майбутніх фахівців, медичного забезпечення викладання дисципліни "Людина і суспільство", проблемам використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців. Показано особливості підготовки спеціалістів до здійснення статевого виховання, сексуальної просвіти та превентивної діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.2 + С.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Музальов О. О. 
Професійна адаптація особистості в процесі вивчення предмета "Культурологія" у ВПУ : навч.-метод. посіб. / О. О. Музальов, А. В. Шиделко; Нац. акад. пед. наук України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 101 c. - Бібліогр.: с. 96-101 - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні засади соціально-професійної адаптації, запропоновано шляхи подолання суперечностей і недоліків у процесі культурологічної підготовки майбутніх фахівців. Розроблено структурно-функціональну модель формування та розвитку світоглядної культури. Визначено форми, методи та засоби інтегрованого викладання та вивчення предметів, увагу приділено вдосконаленню організаційно-педагогічної діяльності викладачів дисциплін соціально-гуманітарного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС55442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Музальов О. 
Педагогічні технології міжпредметного навчання у ВПУ / О. Музальов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 3. - С. 36-43. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто міжпредметні зв'язки як засіб оптимізації учбово-виховного процесу, представлено педагогічні технології здійснення міжпредметних зв'язків.

Рассмотрены межпредметные связи как способ оптимизации учебно-воспитательного процесса, представлены педагогические технологии осуществления межпредметных связей.

Inter-subjects ties as means of the educational process optimization are considered in the article. The pedagogical technologies of introducing inter-subjects ties are suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Музальов О. О. 
Теоретико-методологічні засади професійної адаптації особистості у навчально-виховному процесі / О. О. Музальов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 130-139. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему формування професійної адаптації у процесі включення особистості у систему професійно-технічного спілкування та виробничу діяльність.

Исследована проблема формирования профессиональной адаптации в процессе включения личности в систему профессионально-технического общения и производственную деятельность.

The problem of the professinal adaptation formation in the process of involving a personality into the system of professional and technical communication and professional activities is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Музальов О. О. 
Культурологічне становлення особистості майбутнього фахівця у процесі навчально-виховної діяльності / О. О. Музальов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 183-191. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено проблему становлення особистісної та професійної культури майбутнього фахівця в системі професійної освіти. Розглянуто структуру культуротворчого потенціалу особистості, яка охоплює сукупність її різних можливостей і потенціалів. Висвітлено мету культурологічної підготовки учнів вищих професійних училищ (ВПУ). Наголошено на комплексному формуванні світоглядно-професійної культури, у контексті якої особистість учня ВПУ розглянуто як цілісну, багатовимірну, інтегративну систему. Для розуміння суті професійної культури й оптимізації освітньо-виховної практики використано триступеневу модель культури, яка у цілому дозволяє охарактеризувати ціннісно-нормативні, технологічні та культурно-ціннісні аспекти професійної культури.

Исследована проблема становления личностной и профессиональной культуры будущего специалиста в системе профессионального образования. Рассмотрена структура культуротворческого потенциала личности, которая охватывает совокупность ее различных возможностей и потенциалов. Освещены цель культурологической подготовки учащихся высших профессиональных училищ (ВПУ). Акцентировано внимание на комплексном формировании мировоззренчески-профессиональной культуры, в контексте которой личность ученика ВПУ рассмотрена как целостная, многомерная, интегративная система. Для понимания сути профессиональной культуры и оптимизации образовательно-воспитательной практики использовано трехступенчатую модель культуры, которая в целом позволяет охарактеризовать ценностно-нормативные, технологические и культурно-ценностные аспекты профессиональной культуры.

With work on the problems of professional and spiritual identity formation, investigated the problem of the formation of personal and professional culture of the future specialist in vocational education. The structure kulturotvorcheskim individual potential, which covers the totality of its various capabilities and capacities are to be objective culturological training students in higher vocational schools (HVS). ItТs noted on the complex formation of ideologically-professional culture, in the context of which the individual student HVS is seen as a holistic, multidimensional, integrative system. To understand the essence of professional culture and optimization of educational and educational practices used three-stage model of culture, which generally allows to describe the value-regulatory, technological, and cultural and value aspects of professional culture. Culturological education of future professionals is presented not only as an object of knowledge and vocational expertise, as well as value-oriented approach to the creative life HVS students, their morality, spirituality, development of artistic and imaginative thinking, understanding of the aesthetic relation to reality, their inclusion in the professional creative activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352 + Ч111.155

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Музальов О. 
Психолого-педагогічне забезпечення професійної адаптації учнів ВПУ в процесі культурологічної освіти / О. Музальов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 235-245. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано результати дослідження проблеми психолого-педагогічного забезпечення професійної адаптації майбутнього фахівця у процесі вивчення культурології у вищих професійних училищах. Наведено загальні дидактичні принципи соціально-гуманітарної спрямованості навчально-виховного процесу: системність і цілісність, співпраця учнів і викладачів, безперервність і наступність навчання та самонавчання, орієнтованість освіти на розвиток адаптаційних здібностей особистості.

Проанализированы результаты исследования проблемы психолого-педагогического обеспечения профессиональной адаптации будущего специалиста в процессе изучения культурологии в высших профессиональных училищах. Приведены общие дидактические принципы социально-гуманитарной направленности учебно-воспитательного процесса: системность и целостность, сотрудничество учеников и преподавателей, непрерывность и преемственность обучения и самообучения, ориентированность образования на развитие адаптационных способностей личности.

The problem of psychological and pedagogical support of higher vocational schools students' professional adaptation in the process of culturological education is researched in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч11 в2:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Музальов О. 
Теоретико-методичні засади роботи з обдарованою молоддю у професійно-технічних навчальних закладах / О. Музальов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 99-108. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зосереджено увагу на теоретичних і методичних засадах навчання обдарованих дітей, досліджено сучасні проблеми побудови моделі розвитку вроджених здібностей обдарованих учнів, проаналізовано ефективність підготовки майбутніх фахівців у професійно-технічних навчальних закладах. Описано концептуальні засади проектування особистісно орієнтованого навчального процесу, який сприяє розвитку вроджених якостей та здібностей особистості. Виділено стратегії навчання обдарованих учнів, які можна застосовувати в різних комбінаціях навчально-виховної діяльності: прискорення, поглиблення, збагачення, проблематизація. Зазначено, що розробка та впровадження теоретичних і практичних технологій, форм, методів роботи з обдарованою молоддю в системі професійно-технічних навчальних закладів у поєднанні з гуманістично-соціальним підходом до навчання і виховання приведуть до суттєвого покращання всіх складових основ майбутньої професійної майстерності та творчої діяльності.

Сосредоточено внимание на теоретико-методических основах обучения одаренных детей, исследованы проблемы построения модели развития врожденных способностей одаренных учеников, изучена эффективность подготовки будущих специалистов в профессионально-технических учебных заведениях. Описаны концептуальные основы проектирования личностно ориентированного учебного процесса для развития врожденных качеств и способностей личности. Выделены стратегии обучения одаренных учащихся, которые можно применять в различных комбинациях учебно-воспитательной деятельности: ускорение, углубление, обогащение, проблематизация. Указано, что разработка и внедрение теоретических и практических технологий, форм, методов работы с одаренной молодежью в системе профессионально-технических учебных заведений в сочетании с гуманистически-социальным подходом к обучению и воспитанию приведут к существенному улучшению всех составляющих основ будущего профессионального мастерства и творческой деятельности.

The author investigates the problem of theoretical and methodical principles of work with gifted youth in vocational schools and examines issues of the development of personality's inborn qualities and abilities in the process of educational activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.220

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Музальов О. 
Теоретико-методичні засади формування загальної культури учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Музальов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 96-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано різноманітні підходи до формування загальної культури майбутніх фахівців. Розглянуто компоненти світоглядної культури особистості у процесі навчально-виховної роботи. Визначено універсальність світоглядної культури, яка полягає в тому, що особистість внаслідок нагромадження світоглядного потенціалу, засвоює загальну картину світу та разом із нею – матеріальну й духовну культуру, що накопичені людством, і таким чином формує свій внутрішній світ. Розкрито взаємопов’язані аспекти, які містить загальнокультурний рівень. Зазначено, що формування загально світоглядної культури у процесі навчально-виховної діяльності – одна з найважливіших умов цілісного професійного становлення майбутнього фахівця.

Проанализированы различные подходы к формированию общей культуры будущих специалистов. Рассмотрены компоненты мировоззренческой культуры личности в процессе учебно-воспитательной работы. Определена универсальность мировоззренческой культуры, которая заключается в том,что личность, накапливая мировоззренческий потенциал, усваивает общую картину мира и вместе с ней – материальную и духовную культуру, накопленные человечеством, и таким образом формирует свой внутренний мир. Раскрыты взаимосвязанные аспекты, которые содержит общекультурный уровень. Отмечено, что формирование общей мировоззренческой культуры в процессе учебно-воспитательной деятельности - одно из важнейших условий целостного профессионального становления будущего специалиста.

Analyzed various approaches to the formation of a common culture of future specialists. We consider the ideological culture of the individual components in the process of educational work. Determined by the universality of cultural worldview, which isthat the person accumulating the ideological potential acquires an overall picture of the world, and with it – the material and spiritual culture, accumulated by humanity, and thus forms the inner world. We present the interrelated aspects that containcultural level. It is noted that the formation of the common world view of culture in the process of educational activity – one of the most important conditions for holistic professional development of future specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.35

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Музальов О. 
Теоретико-методологічні засади формування професійної культури у процесі навчально-виховної діяльності / О. Музальов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 3. - С. 141-151. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено проблему формування професійної культури майбутніх фахівців в сучасному педагогічному дискурсі. Проблемне поле професійної культури, яка включає сформований світогляд, соціально-професійну відповідальність, суспільну значущість норм спілкування, свідому творчу активність є домінантним для гуманістичної педагогіки. Зроблено аналітичний огляд ціннісних орієнтацій сучасної генерації учнів ПТНЗ. Акцентовано увагу на викладанні предметів курсу "Культурологія" у вищих професійних училищах як важливого чинника професійної культури учнів. Сформульовано завдання щодо соціально-гуманітарної спрямованості навчально-виховного процесу ПТНЗ. Доведено взаємозалежність впливу культури на професійно-духовне становлення особистості майбутнього спеціаліста.

Исследована проблема формирования профессиональной культуры будущих специалистов в современном педагогическом дискурсе. Проблемное поле профессиональной культуры, которая включает сложившееся мировоззрение, социально-профессиональную ответственность, общественную значимость норм общения, сознательную творческую активность является доминантным объектом исследований гуманистической педагогики. Сделан аналитический обзор ценностных ориентаций современной генерации учащихся ПТУ. Акцентировано внимание на преподавании предметов курса "Культурология" в высших профессиональных училищах как важного фактора профессиональной культуры учащихся. Сформулированы задачи по социально-гуманитарной направленности учебно-воспитательного процесса ПТУ. Доказана взаимозависимость влияния культуры на профессионально-духовное становление личности будущего специалиста.

The problem of forming of future specialists in contemporary pedagogical discourse. Problem field of professional culture, which includes formed worldview, social and professional responsibility, importance of communication standards, conscious creative activity is dominant for Humanistic Education. Made analytical examination of value orientations modern generation students of vocational schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352 + Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського