Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Монке О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Монке О. С. 
Особливості сприймання дітьми змісту художніх творів / О. С. Монке // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відзначено, що "сприймання художніх творів" - складний розумовий процес, який складається з таких компонентів: слухання, сприймання, уявлення, усвідомлення, розуміння. Підкреслено, що найбільш сприятливі умови для активного сприйняття створюються в драматизованих іграх дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Богуш А. М. 
Формування оцінно-етичних суджень у дітей старшого дошкільного вікy : Моногр. / А. М. Богуш, О. С. Монке; Півден. наук. центр Акад. пед. наук України. - О., 2002. - 240 c. - Бібліогр.: с. 208-224. - укp.

Запропоновано новий підхід до навчання дітей рідної мови, структурними компонентами якого є контроль, оцінка та навчальні дії. Проаналізовано художньо-мовленнєву діяльність як лінгводидактичну проблему. Розглянуто особливості сприймання дітьми змісту художніх творів. Охарактеризовано рівні сформованості оцінно-етичних суджень у старших дошкільників, наведено їх інструментальну лінгводидактичну модель.

Предложен новый подход к обучению детей родному языку, структурными компонентами которого являются контроль, оценка и учебные действия. Проанализирована художественно-речевая деятельность как лингводидактическая проблема. Рассмотрены особенности восприятия детьми содержания художественных произведений. Охарактеризованы уровни сформированности оценочно-этических суждений у старших дошкольников, приведена их инструменально лингводидактическая модель.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ю983.513.101-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Богуш А. М. 
Лінгводидактичні засади мовленнєвого спілкування : Моногр. / А. М. Богуш, Ж. Д. Горіна, О. І. Кисельова, Р. Ю. Мартинова, О. С. Монке; Півден. наук. центр АПН України. - О., 2006. - 308 c. - Бібліогр.: с. 305-307. - укp.

Розкрито засади мовленнєвого спілкування (МС), запропоновано концепції мовленнєво-семантичної рівневої структури, суб'єктивного оцінювання в мовленнєвій практичній діяльності. Розглянуто особливості фонетичної виразності мовлення дітей старшого дошкільного віку у процесі МС, особливості формування оцінно-етичних суджень у художньо-мовленнєвій діяльності даної категорії дітей.

Раскрыты основы речевого общения (РО), предложены концепции речевой семантической уровневой структуры, субъективного оценивания в речевой практической деятельности. Рассмотрены особенности фонетической выраженности речи детей старшего дошкольного возраста в процессе РО, формирования оценочно-этических рассуждений в художественно-речевой деятельности данной категории детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33 + Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Монке О. С. 
Формування оцінно-етичних суджень у художньо-мовленнєвій діяльності дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Монке; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2002. - 20 c. - укp.

Запропоновано систему завдань, спрямованих на формування оцінно-етичних суджень у художньо-мовленнєвій діяльності дітей старшого дошкільного віку та розроблено лінгводидактичну модель формування цих суджень. Виявлено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Визначено критерії та показники, а також рівні сформованості оцінно-етичних суджень у художньо-мовленнєвій діяльності дітей старшого дошкільного віку. Основний навчально-дослідний матеріал (дидактичний, систему мовленнєвих та ігрових вправ, казки, оповідання, ігри, сценарії моральних ситуацій, тематичний словник, прислів'я та приказки, зразки завдань) впроваджено до практики роботи дошкільних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Монке О. С. 
Підготовка майбутніх фахівців до організації художньо-мовленнєвої діяльності в дошкільних закладах освіти / О. С. Монке // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 68-71. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи української дитячої літератури та художньо-мовленнєвої діяльності. Показано взаємозв'язок між авторським курсом "Дитяча література" та іншими курсами. Розкрито предмет та об'єкт курсу, його завдання.

Рассмотрены теоретические основы украинской детской литературы и художественно-речевой деятельности. Показана взаимосвязь между авторским курсом "Детская литература" и другими курсами. Раскрыт предмет и объект курса, его задания.

The article deals with the theoretical bases of the Ukrainian children's literature and art - speech activity. The interrelation between an author's rate " the Children's literature " and other rates is shown. The subject and object of a rate, its task is opened.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш85(4УКР)р20/р30 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Монке О. С. 
Педагогічно-творча спадщина Василя Сухомлинського в контексті формування духовних цінностей дошкільників / О. С. Монке // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 112-115. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На основі вивчення творчої педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського висвітлено підходи до змісту та методики формування духовного світосприйняття та виховання високих моральних якостей дошкільників шляхом ознайомлення їх з художньою літературою. Розкрито провідну роль педагога та вирішальний вплив батьків у процесі становлення духовності дитини.

На основе изучения творческого педагогического наследия В. А. Сухомлинского освещено содержание и методика формирования духовного мировосприятия и воспитания высоких моральных качеств дошкольников путем ознакомления их с художественной литературой. Раскрыта ведущая роль педагога и решающее влияние родителей в процессе становления духовности ребенка.

The article raises the problem of developing spiritual outlook of preschoolers via fiction literature at the example of creative pedagogical heritage of V. Suhomlynsky's; substantiates the leading role of teacher in this process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 д + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Монке О. С. 
Формування свідомого ставлення до занять фізичними вправами у дошкільників (у процесі родинного виховання) / О. С. Монке, Г. І. Молодецька // Наука і освіта. - 2009. - № 8. - С. 212-216. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано сутність і можливості формування свідомого ставлення дошкільників до занять фізичними вправами у процесі родинного виховання. Розкрито особливості методичної роботи, спрямованої на підготовку батьків до формування в дошкільників свідомого ставлення до занять фізичними вправами та наведено дидактичну інструментальну модель підготовки батьків. Відображено взаємодію ДНЗ і сім'ї в означеному напрямі з акцентуацією на провідній просвітницькій діяльності ДНЗ у роботі з родинами вихованців.

Проанализирована сущность и возможности формирования сознательного отношения дошкольников к занятиям физическими упражнениями в процессе семейного воспитания. Раскрыты особенности методической работы, направленной на подготовку родителей к формированию у дошкольников сознательного отношения к занятиям физическими упражнениями и приведена дидактическая инструментальная модель подготовки родителей. Отображено взаимодействие ДУЗ и семьи в указанном направлении с акцентуацией на ведущей просветительской деятельности ДУЗ в работе с семьями воспитанников.

The article investigates the problem of forming preschoolersТ conscious attitude towards doing physical exercises (in the process of family upbringing). The author demonstrates correlation of preschool educational institution and families in this direction, focusing on leading educative activity of such institution in terms of work with childrenТs families. Some ideas as for forming preschoolersТ conscious attitude towards doing physical exercises can be applied both in practice of modern pre-school educational institutions and in family upbringing of children of preschool age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч491.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Монке О. С. 
Виховання духовності дітей дошкільного віку засобами української дитячої літератури / О. С. Монке // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 90-93. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему становлення духовної сфери дитини дошкільного віку. Подано характеристику творчості українських класиків у контексті виховання духовності дітей дошкільного віку, основною особливістю якого є становлення основних особистісних якостей людини, формування основи самосвідомості, емоційної сфери, духовності. Підкреслено, що художня література сприяє виникненню в дитини саме емоційного ставлення до дійсності, яка описується в ній. Констатовано, що поняття "духовність" набуває у педагогіці особливого значення в контексті залучення дітей до цінностей культури для її розвитку і, потенційно, удосконалення навколишнього світу, суспільства.

Рассмотрена проблема становления духовной сферы ребенка дошкольного возраста. Дана характеристика творчества украинских классиков в контексте воспитания духовности детей дошкольного возраста, основной особенностью которого является становление основных личностных качеств человека, формирование основы самосознания, эмоциональной сферы, духовности. Констатировано, что понятие "духовность" приобретает в педагогике особое значение в контексте привлечения детей к ценностям культуры для развития и, потенциально, совершенствования окружающего мира, общества.

The article analyzes the issue on formation of spiritual sphere of preschoolers. It describes work of Ukrainian classics in the context of forming spiritual personality of preschoolers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ш85(4УКР)-300.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Монке О. 
Взаємозв'язок художньо-мовленнєвої і зображувальної діяльності у розвитку словесної творчості дитини-дошкільника / О. Монке // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 171-175. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто взаємозв'язок художньо-мовленнєвої і зображувальної діяльності дітей дошкільного віку в словесній творчості, а також вплив такого зв'язку на формування і розвиток словесної творчості дошкільників.

Рассмотрена взаимосвязь художественно-речевой и изобразительной деятельности детей дошкольного возраста в словесном творчестве, а также влияние такой связи на формирование и развитие словесного творчества дошкольников.

The article considers the possibilities of forming creative abilities of children of pre-school age in the process of their art-speech activity and the childrenТs activity in fine art in interconnection of these forms of activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Монке О. С. 
Виховання духовної культури дітей дошкільного віку в сім'ї / О. С. Монке // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 185-189. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

На основі аналізу наукових праць з проблеми формування духовної культури дітей дошкільного віку конкретизовано його сутність, процесуальні характеристики, виділено аксіологічну та когнітивну спрямованість. Підкреслено вплив сімейного виховання на становлення духовності дітей та деструктивні аспекти конфлікту цінностей, який порушує взаємодію в сім’ї. Виділено рівні духовності. Названо основні завдання сімейного виховання: формування первісних основ, акумуляція досвіду міжособистісного спілкування. Виокремлено основні умови, що впливають на формування гармонійного виховання у сім’ї: прагнення сформувати в собі духовно-моральну культуру, яку вони хочуть виховати у дітей; наявність цілісної моделі процесу сімейного виховання, побудованої на основі взаємодії ефективних засобів духовного виховання; розуміння і терпимість дорослих у взаємодії з дітьми; створення культурної, психологічної та духовної атмосфери в родинному просторі.

На основе анализа научных работ по проблеме формирования духовной культуры детей дошкольного возраста конкретизированы его сущность, процессуальные характеристики, выделены его аксиологическая и когнитивная направленность. Подчеркнуто влияние семейного воспитания на становление духовности детей и деструктивные аспекты конфликта ценностей, который нарушает взаимодействие в семье. Выделены уровни духовности. Названы основные задачи семейного воспитания: формирование первоначальных основ, аккумуляция опыта межличностного общения. Названы основные условия, влияющие на формирование гармоничного воспитания в семье: стремление сформировать в себе духовно-нравственную культуру, которую они хотят воспитать у детей, наличие целостной модели процесса семейного воспитания, построенной на основе взаимодействия традиционных средств духовного воспитания, понимание и терпимость взрослых во взаимодействии с детьми, создание культурной, психологической и духовной атмосферы в семейном пространстве.

The article brings up the issue of forming spiritual culture of the person in the family. It presents some views of foreign and domestic scientists on the essence of spiritual culture and its functions; analyzes influence of the family on development of spiritual culture of the child of preschool age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Монке О. С. 
Художня література як засіб морально-духовного виховання дітей дошкільного віку: теоретико-методичний аспект : монографія / О. С. Монке; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Черкаси : Черкас. ЦНП, 2015. - 248 c. - Бібліогр.: с. 192-205 - укp.

Розкрито теоретико-методичні засади морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури. Проаналізовано сутність художньої літератури як виховного феномену. Подано аналіз світової й української художньої літератури (класика та сучасні твори) у контексті морально-духовного виховання дошкільників. Розглянуто теоретичні засади морально-духовного виховання особистості та розкрито новий підхід до морально-духовного виховання дошкільників, основним засобом якого є художня література.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.2 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА795232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Монке О. С. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / О. С. Монке; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2020. - 44 c. - укp.

Здійснено теоретичне обґрунтування проблеми підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури. Визначено основні підходи до вирішення цієї проблеми в сучасній педагогічній науці. Уточнено сутність понять "підготовка майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури", "морально-духовне виховання дошкільників". Визначено структурні компоненти, критерії, показники та схарактеризовано рівні підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання сучасних дітей дошкільного віку засобами художньої літератури. Розкрито етапи, зміст, методи, форми підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури та втілено їх у структурно-функціональній моделі. Розроблено й апробовано методику підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури у спеціально створених умовах. Доведено ефективність методики підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури у спеціально створених умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445838 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського