Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Могилевська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Могилевська О. Ю. 
Маркетингове управління підприємствами машинобудування : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. Ю. Могилевська; Європ. ун-т. - К., 2011. - 19 c. - укp.

Досліджено існуючі теоретичні підходи до розкриття сутності понять маркетингу, маркетингового управління, маркетингової стратегії, маркетингового потенціалу підприємства. Обгрунтовано визначення маркетингового управління як системи, що є базовою складовою загальної системи управління підприємством. Такий підхід дозволяє сформувати модель маркетингового управління, яка базується на холістичної концепції маркетингу, що дає можливість розглядати підприємство як умовну область єдиної системи підприємство - ринок. Досліджено ринок машинобудування, виділено основні проблеми управління підприємствами машинобудування. Визначено принципи маркетингового підходу до управління підприємством. Запропоновано методику ранжування зарубіжних ринків, технологію оцінювання ступеня інтеграції в міжнародне ринкове середовище. Обгрунтовано необхідність переходу підприємств машинобудування на інноваційний шлях розвитку, використання CRM-системи з метою підвищення ефективності бізнес-процесів. Визначено, що цільовим спрямуванням маркетингового управління є вартість бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381338 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Романова Л. В. 
Маркетингове управління як стратегічний напрямок розвитку підприємств машинобудування : монографія / Л. В. Романова, О. Ю. Могилевська; Київ. міжнар. ун-т. - К. : КиМУ, 2012. - 225 c. - укp.

Висвітлено теоретичні підходи до розкриття сутності понять маркетингу, маркетингового управління, маркетингової стратегії, маркетингового потенціалу підприємства. На підставі узагальнення теоретико-методичних підъходів обгрунтовано визначення маркетингового управління як системи, що є базовою складовою загальної системи управління підпрємством. Такий підхід дозволяє сформувати модель маркетингового управління, яка базується на холістичній концепції маркетингу, що дозволяє розглядати підприємство як умовну сферу єдиної системи підприємство - ринок. Досліджено ринок машинобудування, виділено основні проблеми управління підприємствами машинобудування. Визначено принципи маркетингового підходу до управління підприємством. Запропоновано методику ранжування зарубіжних ринків, технологію оцінювання ступеня інтеграції в міжнародне ринкове середовище. Обгрунтовано необхідність переходу підприємств машинобудування на інноваційний шлях розвитку, використання CRM-системи з метою підвищення ефективності бізнес-процесів. Зазначено, що цільовим спрямуванням маркетингового управління є вартість бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Могилевська О. Ю. 
Економіка підприємства. Теорія і практика : навч. посіб. / О. Ю. Могилевська, Т. М. Уфімцева, А. М. Слободяник; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2017. - 295 c. - Бібліогр.: 82 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні підходи в економіці підприємства, їх пояснення до виконання планово-економічних зобов'язань з проблем управління і забезпечення, управління ресурсами (трудовим потенціалом і матеріально-технічним забезпеченням), що визначають передумови здійснення операційної діяльності підприємством. Розглянуто проблеми управління фінансовим результатом підприємства, розкрито чинники, що безпосередньо обумовлюють його формування - доходи, витрати, а також механізм сплати податків і обов'язкових платежів підприємства. Викладено питання фінансування операційної діяльності підприємства з урахуванням фактора ризику.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29 я73 + У010.35 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Могилевська О. Ю. 
Біржовий ринок : навч. посіб. / О. Ю. Могилевська, Н. П. Резнік, Ю. В. Могилевський; Київ. міжнар. ун-т. - Київ : Вид-во КиМУ, 2016. - 249 c. - укp.

Розглянуто товарну біржу як елемент інфраструктури ринку. Подано інформацію про електронні технології біржевої торгівлі. Приділено увагу біржовим товарам та їх класифікації. Обгрунтовано принципи формування цін на біржові товари. Охарактеризовано види брокерських угод. Показано місце і роль брокерської контори у біржовій діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.295 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Могилевська О. Ю. 
Словник сучасного маркетингу / О. Ю. Могилевська, Л. В. Романова, О. М. Скиба; Київ. міжнар. ун-т. - Київ : КиМУ, 2018. - 213 c. - Бібліогр.: с. 204-210 - укp.

Висвітлено маркетингові категорії, поняття та терміни, описано основні маркетингові напрями. Основну увагу приділено сучасним технологіям маркетингу та розвитку філософської думки в бізнесі. Вміщено слова та словосполучення ділової лексики сучасного маркетингу, іноземні маркетингові терміни та вирази. Окремо подано термінологію маркетингових досліджень і словник маркетингового сленгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я212 + У9(4УКР)211.1 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА827939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Могилевська О. Ю. 
Маркетингова система в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. Ю. Могилевська; Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет" . - Київ, 2021. - 40 c. - укp.

Присвячено розробці та обґрунтуванню теоретичних, методологічних положень та практичних рекомендацій щодо формування маркетингової системи в забезпеченні стійкого розвитку промислових підприємств. Розкрито особливості застосування маркетингу на промисловому ринку. Визначено сучасну парадигму маркетингової системи. Окреслено концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств і формування маркетингу стійкості. Визначено методологію формування та застосування маркетингової системи промислових підприємств для забезпечення їх стійкого розвитку. Проведено моніторінг та діагностику проблем розвитку промислових підприємств України в умовах четвертої промислової революції. Проаналізовано конкурентоспроможність промислових підприємств. Оцінено ефективність маркетингової діяльності промислових підприємств. Розглянуто питання маркетингового інтеграційного підходу до оперативного управління виробництвом, формування маркетингової стратегії інноваційного розвитку. Запропоновано модель маркетингового механізму активізації виробничої системи промислових підприємств. Сформовано стратегію розвитку організаційної культури промислових підприємств. Запрезентовано формування стратегічної підсистеми державно-приватного партнерства промислових підприємств зі стейкхолдерами у складі їх маркетингової системи. Визначено цільові орієнтири стійкого розвитку промислових підприємств. Розроблено багатофакторну модифіковану модель маркетингової системи промислового підприємства у контексті інноваційної парадигми стійкого розвитку промислових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Могилевська О. Ю. 
Концепція формування маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств : монографія / О. Ю. Могилевська, Л. В. Романова, О. І. Дацій. - Київ : Вид-во КиМУ, 2021. - 462 c. - Бібліогр.: с. 333-386 - укp.

Комплексно досліджено теоретичні та прикладні аспекти формування концепції маркетингової системи як фактора стійкого розвитку промислових підприємств за умов сучасного ринку. Розкрито особливості застосування маркетингу на промисловому ринку. Визначено сучасну парадигму маркетингової системи. Окреслено концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств. З'ясовано питання побудови стратегічної підсистеми державно-приватного партнерства зі стейкхолдерами, що забезпечує формування необхідного рівня консолідації в межах державно-приватного партнерства стратегічних економічних інтересів держави, бізнесу та суспільства щодо пріоритетів стійкого розвитку промислових підприємств України. Запропоновано модель багатофакторної конфігурації маркетингової системи стійкого розвитку промислових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Digital-маркетинг: теорія і практика : навч. посіб. / А. М. Слободяник, О. Ю. Могилевська, Л. В. Романова, І. Ю. Салькова; Приватний вищий навчальний заклад "Київський міжнародний університет". - Київ : КиМУ, 2022. - 228 c. - Бібліогр.: с. 215-227 - укp.

Висвітлено актуальні проблеми цифрового маркетингу. Розкрито питання формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності в умовах стійкого розвитку та високої невизначеності бізнес-середовища. Увагу приділено маркетинговим функціям, сучасним цифровим технологіям, питанням розвитку цифровізації бізнес-процесів. Подано інформацію про сучасні теорії, моделі, технології цифрового маркетингу. Розглянуто особливості формування маркетингової політики компаній, проблеми інноваційного розвитку бізнесу в умовах цифрової економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73 + У584.3 ф12 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Могилевська О. Ю. 
Корпоративна соціальна відповідальність : навч. посіб. / О. Ю. Могилевська; Приватний вищий навчальний заклад "Київський міжнародний університет". - Київ : КиМУ, 2022. - 229 c. - Бібліогр.: с. 213-228 - укp.

Висвітлено актуальні проблеми корпоративної соціальної відповідальності, формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності в умовах високої невизначеності бізнес-середовища. Основну увагу звернено на управлінські функції, сучасні технології корпоративної культури, питання розвитку соціальної бізнес-відповідальності. Наведено сучасні та класичні теорії, моделі, концепції корпоративної соціальної відповідальності, які сприятимуть отриманню знань і навичок в сфері формування політики компаній, заснованих на даній концепції. Посібник складається із чотирьох розділів, містить перелік контрольних питань, практичні завдання, бібліографічний спис.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 я73 + С5*665.29*332.121.316 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Могилевська О. Ю. 
Фінанси промислових підприємств : навч. посіб. / О. Ю. Могилевська; Київський міжнародний університет. - Київ : КиМУ, 2020. - 220 c. - Бібліогр.: с. 207-212 - укp.

Узагальнено теоретичний та практичний досвід у сфері фінансів промислових підприємств і висвітлено актуальні питання організації фінансового планування, оподаткування, кредитування, фінансового забезпечення відтворення основних засобів, формування доходів і прибутку. При викладенні матеріалу враховано нові законодавчі та нормативні зміни, які відбулись у діяльності підприємств, та опрацьовано широкий спектр сучасної наукової літератури з цієї проблематики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Могилевська О. Ю. 
Ризик-менеджмент на організованих товарних ринках : монографія / О. Ю. Могилевська, А. М. Слободяник; Приватний вищий навчальний заклад "Київський міжнародний університет" . - Київ : КиМУ, 2023. - 295 c. - Бібліогр.: с. 239-273 - укp.

Досліджено теоретичні засади ризик-менеджменту на організованих товарних ринках. Охоплено питання використання прогресивних видів біржових інструментів захисту від цінових коливань на ринку агропродовольчої продукції. Глобалізаційні процеси посилюють цінову волатильність на світових товарних ринках, а впровадження у вітчизняну практику використання інструментів хеджування на основні види сільськогосподарської продукції уможливить мінімізацію цінових ризиків в господарській діяльності суб'єктів товарних ринків. Досліджено основні принципи хеджування цінових ризиків, проведено аналіз управління ризиками на біржовому ринку, аналіз побудови ризик-менеджменту, орієнтованого на управління ризиками діяльності персоналу на організованих товарних ринках та висвітлено напрями удосконалення управління ризиками на агропродовольчому ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323.1 + У010.295.321.1 + У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Салькова І. Ю. 
Управління конкурентоспроможністю підприємств : навч. посіб. / І. Ю. Салькова, О. Ю. Могилевська, А. М. Слободяник; Приватний вищий навчальний заклад "Київський міжнародний університет". - Київ : КиМУ, 2023. - 147 c. - Бібліогр.: с. 146-147 - укp.

Представлено навчальний посібник, який спрямовано на висвітлення актуальних проблем управління конкурентоспроможністю підприємства, на формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності за умов високої невизначеності бізнес-середовища. Увагу приділено питанням: сутності конкурентоспроможності як категорії і як властивості підприємства ринкової економіки, конкурентному середовищу підприємства, його конкурентним перевагам та конкурентним стратегіям, конкурентоспроможності продукції та методам її оцінки, формуванню системи управління конкурентоспроможністю підприємства, розробці та забезпеченню реалізації програм підвищення конкурентоспроможності субꞌєкта господарювання, менеджменту якості як стратегічного складника системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Висвітлено сучасні теорії, моделей, технологій управління конкурентоспроможністю підприємства на інноваційних засадах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5 я73 + У9(4УКР)290-13-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ринок цифрових послуг: маркетинг та менеджмент регіональних процесів : монографія / О. Ю. Могилевська, А. М. Слободяник, С. А. Павловський, Т. В. Князєва, Н. В. Шамрай, Є. В. Намлієв; Приватний вищий навчальний заклад "Київський міжнародний університет". - Київ : КиМУ, 2023. - 275 c. - Бібліогр.: с. 261-273 - укp.

Досліджено теоретичні засади та практичні аспекти ринку цифрових послуг. Обгрунтовано перспективні напрями формування цифрової економіки. Виявлено особливості та характерні риси ринку цифрових послуг в Україні. Розглянуто питання використання прогресивних інструментів цифрових технологій на ринку послуг в умовах цифрової економіки - онлайн економіки, що ґрунтується на використанні цифрових технологій для забезпечення потреб сучасного суспільства у цифрових та нецифрових продуктах та послугах. Розвиток сучасних цифрових технологій є стратегічною необхідністю та найважливішою складовою створення цифрової економіки. Цей процес забезпечує підвищення національної конкурентоспроможності країни. Використання цифрових технологій продовжує бути одним із найважливіших чинників, які суттєво впливають на якість управління регіональними процесами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)642.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Теоретико-методологічні аспекти бренд-менеджменту у системі управління містом : монографія / С. А. Павловський, О. Ю. Могилевська, Л. В. Парій, А. М. Слободяник, Н. О. Мельник, Є. В. Намлієв; Київський міжнародний університет. - Київ : КиМУ, 2023. - 209 c. - Бібліогр.: с. 148-160 - укp.

Досліджено теоретико-методологічні аспекти бренд-менеджменту у системі управління містом. Розглянуто особливості територіального брендингу як дієвого інструменту підвищення конкурентоспроможності регіону. Міжнародний досвід територіального брендингу свідчить, що успішно створений бренд дає можливість популяризувати регіон в інформаційному просторі, збільшуючи його інвестиційні потоки, зміцнюючи і вдосконалюючи культурний та інноваційний потенціал. Монографія охоплює питання використання прогресивних інструментів технологій бренд-менеджменту міста; без цілеспрямованого використання брендингових інструментів неможливо впливати на розвиток економічної, наукової, культурної та інших сфер життєдіяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.0-803.81 + У040.22-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869302 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського