Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Мельнікова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Мельнікова Л. В. 
Автоматизація технологічного процесу переміщення механізму з підвішеним вантажем засобами мікропроцесорного керування : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.07 / Л. В. Мельнікова; Одес. держ. політехн. ун-т. - О., 2000. - 19 c. - укp.

Розроблено оптимальну систему мікропроцесорного керування механізмами поступального руху, яка забезпечила гасіння коливань підвішеного вантажу до кінця пуску та гальмування механізму. Оптимізацію проведено за допомогою принципу максимуму за критерієм швидкодії. Одержано закон керування електроприводом механізму в три етапи. Обгрунтовано можливість аналізувати та досліджувати систему як двомасову. Розглянуто вплив різних факторів на роботу оптимальної системи керування. Доведено, що існує таке значення довжини линви, за якого час перехідного процесу та відповідно гасіння коливань вантажу щонайменший. Наведено рекомендації щодо бажаної довжини линви в процесі експлуатації. Проведено порівняння за швидкодією запропонованого способу керування з іншими, які сприяли гасінню коливань. Викладено умови, за яких даний спосіб мав суттєві переваги. Запропоновано окремі варіанти алгоритмів мікропроцесорного керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О922-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мельнікова Л. В. 
Експериментальні дослідження процесів в системі вентиляції на лабораторному стенді з контролером siemens logo! / Л. В. Мельнікова, В. В. Бушер // Электротехн. и компьютер. системы. - 2014. - № 15. - С. 445-449. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто можливості дослідження систем автоматизації вентиляції приміщень на базі лабораторного стенду з універсальними логічними модулями LOGO! фірми SIEMENS. Запропоновано метод налаштування регуляторів керування, ідентифікації параметрів приміщення та нагрівача на основі експериментальних даних. Представлено результати досліджень динамічних процесів на лабораторному стенді за різних умов і методів керування системою вентиляції.

Рассмотрены возможности исследования систем автоматизации вентиляции помещений на базе лабораторного стенда с универсальными логическими модулями LOGO! фирмы SIEMENS. Предложен метод настройки регуляторов управления, идентификации параметров помещения и нагревателя на основе экспериментальных данных. Представлены результаты исследований динамических процессов на лабораторном стенде при разных условиях и методах управления системой вентиляции.

The ways of investigation of automation ventilation systems based on the laboratory training system with universal logic modulators LOGO! by SIEMENS were studied. The method of adjustment of control tools and of identification of the room and heater parameters based on experimental data was used. The results of investigations of dynamic processes at the training system under various conditions and by using various methods of controlling the ventilation system are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н762.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Системи і технології цифрового ТБ = Systems and technologies of digital television : навч. посіб. / В. А. Лошаков, В. В. Поповський, С. О. Сабурова, І. С. Шостко, М. Ю. Ощепков, К. О. Поповська, Л. І. Мельнікова; ред.: В. А. Лошаков. - Харків : Коряк С.Ф., 2019. - 414 c. - укp. - англ.

Описано загальні принципи сканування в телебаченні та формування телевізійного сигналу. Здійснено аналіз та оцінку параметрів телевізійного зображення. Розглянуто структуру сигналів і стандарти аналогового кольорового телебачення, особливості сучасних пристроїв телебачення. Висвітлено особливості перетворення компонентного відеосигналу в цифрову форму, принципи кодування каналу захисту від звуку і звукових сигналів, а також модуляції в системах цифрового телевізійного мовлення. Описано сучасні цифрові телевізійні системи, надано порівняльний аналіз основних характеристик стандартів ATSC, DVB та ISDN. Викладено методи модуляції та кодування заклинення, принципи цифрової трансформації потоку, а також розподіл частот поляризаційних ресурсів супутникових ретрансляторів. Розглянуто системи колективного прийому сигналів супутникового цифрового телебачення. Окреслено перспективи розвитку мобільної телефонії 4-5G в Інтернеті та речах. Розкрито топологію структури мультимедійних файлів, фрагментація яких здійснюється на основі смуг та на основі фрагментів. Увагу приділено питанню ефективного пошуку ресурсів і динаміки функціонування розподіленої мережі. Представлено математичні моделі однорангових мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: З940.2 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА839958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шестака А. І. 
Алгоритм позиціювання стріли і спредера для палубних кранів / А. І. Шестака, Л. В. Мельнікова // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2020. - № 1. - С. 20-29. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянута робота невеликих контейнеровозів (фідерів), що проводять операцію самовивантаження контейнерів за допомогою власних палубних кранів з поворотними спредерами, які дозволяють здійснювати поворот вантажозахватної рами в горизонтальній площині для точної посадки на контейнер. Аналіз режимів роботи палубного крана при обробці контейнерів, показав, що суттєве скорочення часу робочих операцій є можливим при усуненні операції позиціювання спредера над центром наступного контейнера, що буде вивантажуватись з палуби. Така операція досить часто потребує участі допоміжного персоналу, який корегує точну посадку спредера на контейнер, особливо у випадках, коли обробляється контейнер нижнього яруса в останньому від колони крана ряду, який до того ж може бути закритим для візуального контролю з боку оператора контейнерами вищих ярусів ближніх рядів. Такі дії, що вимушено мають повторюватися майже для кожного контейнера, по суті є нетехнологічними і займають досить великий час, який можна порівняти з часом вантажно-розвантажувальних операцій в цілому. В роботі зроблено деякі пропозиції щодо автоматизації технологічних операцій вивантаження контейнерів з палуби у вигляді алгоритму роботи палубного крана за номером контейнера, що обробляється. Розробка такого алгоритму потребує запису основних співвідношень для перетворення планарної системи координат схеми розміщення контейнерів на палубі судна до полярної системи координат керування механізмами повороту і виліту стріли палубного крана. На підставі розрахунків позицій стріли і спредера був обгрунтований, розроблений і запропонований алгоритм приведення координат контейнерів до завдань приводів повороту і виліту стріли палубного крана. Це забезпечує: усунення людського фактора, зниження часу технологічного процесу, підвищення продуктивності операцій і скорочення часу стоянки судна в порту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шестака А. І. 
Управління моментом двигуна в електроприводі контейнерного крана / А. І. Шестака, Л. В. Мельнікова, В. В. Бушер // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2020. - № 2. - С. 25-35. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Розглянуто метод гасіння коливань підвішеного на канаті вантажу шляхом управління моментом приводного двигуна. Мета роботи - удосконалення методу гасіння коливань вантажу відповідно до можливостей сучасних частотно-керованих асинхронних електроприводів з використанням режиму управління моментом двигуна з орієнтацією за полем. На підставі рівнянь, що зв'язують тягове зусилля і кут відхилення канату з вантажем від вертикалі, сформульовано закон управління моментом. Для підвищення точності та компенсації інерційності зовнішнього контуру регулювання швидкості, в складі системи керування, на базі вбудованого контролера, сформовано наглядач та запропоновано додатковий ПІ-регулятор, що за різницею між очікуваною і фактичною швидкостями двигуна розраховує сигнал корекції. Такий підхід забезпечує компенсацію динамічних помилок як в перетворювачі частоти, так і тих, що виникають внаслідок різниці між фактичними і розрахунковими параметрами системи: маси вантажу і довжини троса. Результати моделювання в режимі розгону для характерних співвідношень маси вантажу і довжини канату підтверджують можливості гасіння коливань вантажу шляхом безпосереднього управління моментом приводного двигуна з запропонованим методом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.6-52 + О922.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського