Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Медведєва М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Медведєва М.  
Міжнародно-правова регламентація захисту результатів інноваційних біотехнологічних розробок у галузі сільського господарства / М. Медведєва // Право України. - 2004. - № 9. - С. 138-142. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х933.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Медведєва М.  
Стан та перспективи правового регулювання біотехнологічної діяльності в Україні / М. Медведєва // Право України. - 2004. - № 8. - С. 95-100. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)02:Е + Х916.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Медведєва М. О. 
Міжнародне право та біотехнології : Моногр. / М. О. Медведєва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т міжнар. відносин. - К. : Вид. дім "Промені", 2006. - 255 c. - (Б-ка каф. міжнар. права). - Бібліогр.: 257 назв. - укp.

Розглянуто питання міжнародно-правового регулювання біотехнологічної діяльності, співробітництва держав у сфері використання сільськогосподарських біотехнологій, застосування медичних біотехнологій, імплементації міжнародно-правових норм у галузі біотехнологій в національні правові системи. Описано регіональні системи захисту прав інтелектуальної власності на генетичні ресурси і біологічний матеріал. Визначено норми етики та права у регулюванні біомедичних досліджень, перспективи міжнародної конвенції щодо клонування людини.

Рассмотрены вопросы международно-правового регулирования биотехнологической деятельности, сотрудничества государств в сфере использования сельскохозяйственных биотехнологий, применения медицинских биотехнологий, имплементации международно-правовых норм в области биотехнологий в национальные правовые системы. Освещены региональные системы защиты прав интеллектуальной собственности на генетические ресурсы и биологический материал. Определены нормы этики и права в регулировании биомедицинских исследований, перспективы международной конвенции относительно клонирования человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Медведєва М. О. 
Міжнародні правові стандарти співробітництва держав у галузі біотехнологій : Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / М. О. Медведєва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 17 c. - укp.

Досліджено міжнародні правові стандарти співробітництва держав у галузі сільськогосподарських і медичних біотехнологій, а також проаналізовано механізм імплементації цих стандартів до національних правових систем. Визначено місце норм з регламентації використання біотехнологій у системі міжнародного права. Розвинуто засади міжнародно-правового регулювання генно-інженерної діяльності. Досліджено розбіжності між різними групами держав щодо головних питань у аспекті регламентації біотехнологій, які стають перепоною для узгодження єдиних міжнародних правових стандартів, а також виявлено суперечливість положень деяких міжнародних угод у цій галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.3 + Х916.7 + Ю751.5 + Е0*871 в2:Х916

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Березовський В. Є. 
Дослідження операцій : навч. посіб. / В. Є. Березовський, М. М. Гузій, В. М. Дякон, Л. Є. Ковальов, М. О. Медведєва. - Умань, 2011. - 238 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто моделі управління запасами, методи прогнозування, мережевого планування, імітаційного моделювання, задачі систем масового обслуговування, елементи теорії ігор. Увагу приділено питанням застосування інтегрованого середовища MathCad для розв'язання задач дослідження операцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.1я73-4

Шифр НБУВ: ВА739049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бобришев К. А. 
Залежність добового профілю артеріального тиску від типу його сольової реактивності при есенціальній гіпертензії / К. А. Бобришев, О. Є. Супрун, Є. І. Моргун, М. І. Зінкович, М. М. Медведєва // Медицина трансп. України. - 2009. - № 4. - С. 16-21. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обследованы 20 здоровых добровольцев и 61 больной с эссенциальной гипертензией (ЭГ). Пациентов распределили в группы сольрезистентных, сольчувствительных и парадоксальных реакторов. Сольчувствительные пациенты характеризуются преобладанием типа non-dipping, высокой скоростью утреннего подъёма артериального давления (СУП АД), повышенной вариабельностью АД и большой нагрузкой высоким АД, особенно ночью. Парадоксальные реакторы демонстрируют суточный ритм over-dipping, повышенные утренний подьём (УП), СУП АД, а также увеличенную вариабельность ночного АД. Суточный профиль АД сольрезистентных больных приближается к нормальному: тип dipping, нормальные УП, СУП и вариабельность АД. У сольчувствительных пациентов отмечено большое количество прогностически неблагоприятных показателей суточного мониторирования АД, у сольрезистентных больных и парадоксальных реакторов - небольшое и умеренное.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Медведєва М. О. 
Теоретичні та практичні аспекти реалізації міжнародно-правових норм у галузі охорони навколишнього середовища : [монографія] / М. О. Медведєва; ред.: О. В. Задорожній; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т міжнар. відносин. - К. : Фенікс, 2012. - 479, [5] c. - (Б-ка каф. міжнар. права). - Бібліогр.: с. 427-479. - укp.

Висвітлено загальнотеоретичні питання реалізації міжнародного права, особливості процесу створення міжнародно-правових норм у галузі охорони навколишнього середовища та міжнародно-правовий конвенційний та інституційний механізми забезпечення їх реалізації. Проаналізовано проблеми забезпечення імплементації природохоронних норм на національному рівні, питання реалізації міжнародно-правових норм у галузі охорони довкілля у внітрішньодержавному праві України, адаптації екологічного законодавства нашої держави до права навколишнього середовища ЄС. Увагу приділено ефективності міжнародно-правових норм у галузі охорони навколишнього середовища, підкреслено значення проблеми фрагментації міжнародного права для реалізації цих норм. Наведено способи підвищення ефективності створення та реалізації міжнародно-правових норм у галузі охорони навколишнього середовища на універсальному, регіональному та національному рівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х91-4 + Х916.33-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Медведєва М. О. 
Міжнародно-правові стандарти співробітництва держав у сфері застосування медичних біотехнологій / М. О. Медведєва // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26. - С. 524-531. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Медведєва М. О. 
Особистісно орієнтоване навчання дискретної математики у вищих навчальних закладах з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. О. Медведєва; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Розроблено елементи методичної системи особистісно орієнтованого навчання дискретної математики з використанням інформаційних технологій у ВНЗ, яка базуються на педагогічно доцільному та виваженому поєднанні традиційних компонентів методичних систем навчання та сучасних інформаційних технологій. Уточнено поняття "теоретичні основи інформатики", "особистісно орієнтоване навчання у ВНЗ". Удосконалено форми організації навчального простору з метою забезпечення особистісного спрямування навчання студентів та ефективного використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі. Розвинено методику навчання дисциплін математичного і природничо-наукового циклу, зокрема дискретної математики, з використанням інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В12 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Медведєва М. О. 
Реалізація міжнародно-правових норм з охорони навколишнього середовища : автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.11 / М. О. Медведєва; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2013. - 41 c. - укp.

Розкрито особливості міжнародно-правового конвенційного та інституційного механізму реалізації норм міжнародного права навколишнього середовища. Висвітлено характерні риси процесу створення міжнародно-правових норм з охорони навколишнього середовища як передумови забезпечення їх реалізації. Виявлено причини низької ефективності реалізації міжнародно-правових природоохоронних норм і принципів. Проаналізовано переваги та недоліки правових неконфронтаційних і конфронтаційних засобів реалізації норм міжнародного права навколишнього середовища. Розглянуто роль міжнародних органів та "недержавних акторів" у забезпеченні реалізації міжнародно-правових норм з охорони навколишнього середовища. Охарактеризовано проблему співвідношення міжнародного та внутрішньодержавного права у реалізації міжнародно-правових природоохоронних норм та виявлено труднощі у національно-правовому механізмі забезпечення реалізації цих норм в Україні. Досліджено ефективність міжнародно-правових природоохоронних норм та проблему фрагментації сучасного міжнародного екологічного права. Запропоновано способи підвищення ефективної правореалізації у сфері охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.33-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Медведєва М. 
Особливості засвоєння фонетичного принципу письма учнями 2 - 4 класів із тяжкими порушеннями мовлення / М. Медведєва // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 60-67. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено питання формування мовленнєвої компетенції учнів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ), яка передбачає опанування усним та писемним мовленням. Визначено поняття мовленнєвої компетенції, а також фонологічного компонента мовленнєвої компетенції та його склад. Розглянуто письмо як графо-фонемну діяльність, для реалізації якої необхідне опанування певних умінь і навичок. Наведено теоретичні висновки та результати дослідження у вигляді графіків, таблиць, які наочно розкривають особливості опанування фонетичного принципу письма учнями II - IV класів із ТПМ. Подано результати використання авторської методики дослідження слухових операцій, що беруть участь у сприйманні матеріалу і формуванні уявлень. Засвідчено другорядний вплив артикуляційного компонента на процес сприймання, а також порушення його функції (слуховимовної). Підтверджено положення про взаємопов'язаність та взаємообумовленість процесів сприймання і вимови звуків, про їх уточнення й доповнення одного іншим. Зазначено, що дослідження акту письма в учнів з ТПМ виявило ряд недоліків, обумовлених, з одного боку, складною багаторівневою організацією письма, а з іншого, мовленнєвими порушеннями. Здійснено висновок про те, що оволодіння фонетичним принципом передбачає сформованість слухомовленнєвої діяльності, в якій беруть участь такі операції та функції, як сприймання, артикулювання, уявлення, операції аналізу і синтезу.

Освещены вопросы формирования речевой компетенции учащихся с тяжелыми нарушениями речи (ТНР), предусматривающей овладение устной и письменной речью. Определено понятие речевой компетенции, а также фонологического компонента речевой компетенции и его состав. Рассмотрено письмо как графо-фонемная деятельность, для реализации которой необходимо освоение определенных умений и навыков. Приведены теоретические выводы и результаты исследования в виде графиков, таблиц, которые наглядно раскрывают особенности освоения фонетического принципа письма учениками II - IV классов с ТНР. Представлены результаты использования авторской методики исследования слуховых операций, участвующих в восприятии материала и формировании представлений. Засвидетельствовано второстепенное влияние артикуляционного компонента на процесс восприятия, а также нарушение его функции (слухопроизношение). Подтверждено положение о взаимосвязи и взаимообусловленности процессов восприятия и произношения звуков, об их уточнении и дополнении одного другим. Указано, что исследование акта письма у учеников с ТНР выявило ряд недостатков, обусловленных, с одной стороны, сложной многоуровневой организацией письма, а с другой, речевыми нарушениями. Сделан вывод о том, что овладение фонетическим принципом предполагает сформированность слухоязыковой деятельности, в которой принимают участие такие операции и функции, как восприятие, артикулирование, представление, операции анализа и синтеза.

The questions of forming the verbal proficiency of the pupils with heavy violations of speech are described in the article. The verbal proficiency is supposed to be captured by verbal and writing speech. Research of writing speech of pupils in II−IV classes, exposed the row of inaccuracies which are conditioned, from one side, by difficult multilevel organization of writing speech, with other, by vocal violations. The formation of articulate-acoustic operations and their cooperation supposes a capture phonetic principle of writing speech. The table of content of publication combines theoretical conclusions and research results as charts, tables which evidently expose the features of capture phonetic principle of writing speech of pupils of II−IV classes with heavy violations of speech. The acquirement of written speech phonetic principle depends not only on correct pronunciation and also on auditory processes forming. Basis conformities to law of influence of the state of pronunciation and auditory perception and presentations on the process of writing speech are represented in the article. A successful acquirement of writing speech phonetic principle is pre-condition of mastering of morphological principle of written speech.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.221

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Європейське право. Право Європейського союзу : підручник : у 3 кн. Кн. 4. Матеріальне право Європейського союзу / В. І. Муравйов, С. Д. Білоцький, О. О. Гріненко, М. О. Медведєва, І. М. Забара; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2016. - 396 c. - Бібліогр.: с. 378-388 - укp.

Проаналізовано широкий спектр сфер регулювання в праві ЄС, які формують його матеріальне право. Розкрито питання енергетичного, податкового, інформаційне права ЄЄ, особливості правового регулювання освіти, науки, космічної діяльності в ЄС. Охарактеризовано політику ЄС у сфері транс'європейських енергетичних мереж, інституційний механізм енергетичного ринку ЄС, правове забезпечення безпеки постачань енергоресурсів у ЄС. Розкрито принципи та джерела права навколишнього середовища ЄС. Висвітлено специфіку правового регулювання побудови інформаційного суспільства та використання інформаційно-комунікаційних технологій в ЄС. Описано систему регулювання Інтернет у ЄС. Розглянуто особливості функціонування системи освіти в країнах ЄС (на прикладі Франції, Німеччини та Великобританії). Подано інформацію про структуру, повноваження, форми та напрями діяльності Європейського космічного агентства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.5-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355433/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ковальов Л. Є. 
З досвіду використання вільних комп'ютерних математичних систем при навчанні вищої математики і фізики / Л. Є. Ковальов, С. В. Лещенко, М. О. Медведєва, Р. В. Ненька // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 1 (ч. 2). - С. 45-52. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Викладено досвід використання вільних математичних систем під час навчання студентів першого курсу вищої математики та загальної фізики у закладі вищої освіти (ЗВО). Розуміння студентами вищої математики та фізики вважається основною проблемою у ЗВО. Візуалізація розв'язків задач вищої математики та загальної фізики допомагає зрозуміти, усвідомити та засвоїти більшість тем із даних дисциплін. Потужним помічником у цьому мають стати системи комп'ютерної математики. Актуальною проблемою в сучасних реаліях є використання навчальними закладами ліцензійного програмного забезпечення. Альтернативою є вільні операційні системи та вільні програмні продукти для побудови графіків та аналізу даних під час навчання вищої математики та фізики. Матеріалом дослідження є процес розв'язування завдань на дослідження функцій, знаходженні площі фігури, яка обмежена графіком функції та віссю абсцис на певному інтервалі, побудові графіку функції заданої неявно використовуючи програму KmPlot. Для інтерполяції даних, які задані у вигляді таблиці, використано програму LabPlot. Методи спостереження, аналізу та систематизації використано для отримання інформації про доцільність використання KmPlot і LabPlot під час навчання вищої математики та фізики. Описано переваги вільної ОС Manjaro; доцільність використання KmPlot під час вивчення деяких тем "Вищої математики" та визначення траєкторії тіла, яке кинуте під кутом до горизонту в механіці; можливості використання LabPlot у ході визначення коефіцієнта динамічної в'язкості рідини. Узагальнюючи результати дослідження можна стверджувати, що використання програм KmPlot і LabPlot у вивченні фізико-математичних дисциплін надає можливість покращити їх сприйняття та розуміння, оптимізує освітній процес і вирішує проблему використання ліцензій ного програмного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ковальов Л. Є. 
З досвіду використання вільних комп'ютерних математичних систем при навчанні вищої математики і фізики / Л. Є. Ковальов, С. В. Лещенко, М. О. Медведєва, Р. В. Ненька // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 1 (ч. 2). - С. 45-52. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Викладено досвід використання вільних математичних систем під час навчання студентів першого курсу вищої математики та загальної фізики у закладі вищої освіти (ЗВО). Розуміння студентами вищої математики та фізики вважається основною проблемою у ЗВО. Візуалізація розв'язків задач вищої математики та загальної фізики допомагає зрозуміти, усвідомити та засвоїти більшість тем із даних дисциплін. Потужним помічником у цьому мають стати системи комп'ютерної математики. Актуальною проблемою в сучасних реаліях є використання навчальними закладами ліцензійного програмного забезпечення. Альтернативою є вільні операційні системи та вільні програмні продукти для побудови графіків та аналізу даних під час навчання вищої математики та фізики. Матеріалом дослідження є процес розв'язування завдань на дослідження функцій, знаходженні площі фігури, яка обмежена графіком функції та віссю абсцис на певному інтервалі, побудові графіку функції заданої неявно використовуючи програму KmPlot. Для інтерполяції даних, які задані у вигляді таблиці, використано програму LabPlot. Методи спостереження, аналізу та систематизації використано для отримання інформації про доцільність використання KmPlot і LabPlot під час навчання вищої математики та фізики. Описано переваги вільної ОС Manjaro; доцільність використання KmPlot під час вивчення деяких тем "Вищої математики" та визначення траєкторії тіла, яке кинуте під кутом до горизонту в механіці; можливості використання LabPlot у ході визначення коефіцієнта динамічної в'язкості рідини. Узагальнюючи результати дослідження можна стверджувати, що використання програм KmPlot і LabPlot у вивченні фізико-математичних дисциплін надає можливість покращити їх сприйняття та розуміння, оптимізує освітній процес і вирішує проблему використання ліцензій ного програмного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Інформаційні технології у вищій школі : колект. монографія / Д. С. Антонюк, І. Д. Бойчук, В. В. Болотіна, В. А. Болух, Т. А. Вакалюк, О. І. Жмурко, В. В. Концедайло, О. В. Коротун, С. Г. Литвинова, М. В. Мар'єнко, Т. М. Махомета, М. О. Медведєва, І. С. Мінтій, М. М. Мінтій, О. А. Міщенко, О. О. Осова, Т. В. Тихонова, І. М. Тягай, Б. В. Шевчук, Л. Д. Шевчук, А. В. Яцишин; ред.: Т. А. Вакалюк, С. Г. Литвинова; Державний університет "Житомирська політехніка", Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Житомир : О.О.Євенок, 2019. - 363 c. - Бібліогр.: с. 326-361 - укp.

Висвітлено проблему інтеграції інформаційних технологій у процес навчання вищої школи, що є актуальним у світлі цифрової трансформації освіти. Описано комплекс теоретичних питань, пов'язаних з обгрунтуванням дидактичних засад інформатичної освіти у вищій школі, розроблення теорії навчання та технології конструювання змісту навчальних ІТ-дисциплін; сучасним станом досліджень науковців світу щодо хмароорієнтованих систем навчального призначення; формами та методами навчання студентів з використанням електронних освітніх ресурсів. Розглянуто питання інтеграції інформаційних технологій в освітній процес вищої школи, які окреслюють проблеми використання різних професійно орієнтованих інформаційних технологій у навчанні майбутніх інженерів програмного забезпечення; використання програмно- імітаційних комплексів у курсі "Принципи економіки"; використання інформаційних технологій при вивченні дискретної математики, особливості впровадження та використання хмароорієнтованих технологій та корпоративних соціальних мереж тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Медведєва М. О. 
Елементи підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування технології формування Computational Thinking / М. О. Медведєва, О. І. Жмурко, І. І. Криворучко, М. С. Ковтанюк // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 1. - С. 67-75. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Формування Computational Thinking (CT) у здобувачів освіти є одним з основних завдань сучасного педагога. Застосування технології формування CT у навчанні майбутніх учителів інформатики надасть можливість на практиці опанувати дану технологію та в майбутній професійній діяльності впроваджувати в освітній процес. Навички CT і комп'ютерної грамотності є незамінними для будь-якої людини незалежно від сфери її діяльності. Розуміння студентами принципів і підходів до формування CT, а також правильно підібрані форми, методи та засоби навчання надають можливість підготувати майбутнього фахівця до впровадження технології формування CT учнів під час освітнього процесу, зокрема на уроках інформатики. Матеріалом дослідження є процес проведення серії тренінгів "Технології формування Computational Thinking" у межах вивчення дисципліни "Методика навчання інформатики" для студентів, що навчаються за освітньо-професійними програмами Середня освіта (Інформатика), Середня освіта (Математика. Інформатика) та Середня освіта (Фізика. Інформатика). У дослідженні використано такі методи як аналіз результатів досліджень, узагальнення досвіду дослідників, опитування, анкетування, педагогічне спостереження, синтез, індукція, дедукція, математико-статистичні методи. Окреслено зміст основних принципів і підходів до формування CT. Описано досвід впровадження технології формування CT за допомогою використання навчальної гри MOON, що була розроблена університетом Деусто (Іспанія) під час проведення навчальних тренінгів. Узагальнюючи результати дослідження можна стверджувати, що використання технології формування CT, зокрема навчальної гри MOON, у форматі тренінгів сприяють формуванню зазначених навичок, позитивно впливають на атмосферу навчання та готують майбутнього педагога до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: З97 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Медведєва М. І. 
Теорія ймовірностей у прикладах і задачах : навч. посіб. для студентів ВНЗ / М. І. Медведєва, Ю. В. Новікова; Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет" . - Покровськ : ДВНЗ "ДонНТУ", 2020. - 227 c. - Бібліогр.: с. 219-220 - укp.

Розміщено велику кількість прикладів, основних понять, теорем та формул за темами: основні елементи комбінаторики, означення ймовірностей, теореми теорії ймовірностей, незалежні випробування з повтореннями та випадкові величини. Проілюстровано алгоритми розв'язання типових задач теорії ймовірностей. Розміщено матеріали для аудиторної, самостійної та індивідуальної роботи студентів. Наприкінці кожної теми розміщено питання для самоконтролю, що зосереджують увагу на головних теоретичних положеннях, необхідних для розв'язування задач. Наведено необхідний довідковий матеріал.


Індекс рубрикатора НБУВ: В171 я73-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Міжнародний захист права людини на здоров'я та безпечне довкілля : [колект. монографія] / Н. В. Камінська, Л. М. Дешко, Т. Л. Сироїд, М. О. Медведєва, Т. Р. Короткий, Л. Д. Тимченко, В. П. Кононенко, Л. В. Новікова, Л. М. Невара, О. В. Вовченко, Є. А. Алексєєва, С. М. Вихрист, Д. В. Скрильніков, С. Б. Сушко; ред.: М. О. Медведєва. - Київ : Вініченко, 2023. - 259 c. - Бібліогр.: с. 222-249 - укp.

Досліджено окремі актуальні питань, пов'язані із міжнародним захистом права людини на здоров'я та безпечне довкілля. Проаналізовано парадигму глобальної екологічної політики у міжнародно-правовому дискурсі, доктрину "responsibility to protect" в контексті зобов'язання захищати населення від злочинів проти людяності в сфері охорони здоров'я та охорони довкілля, міжнародно-правовий механізм забезпечення права на здоров'я дітей в умовах екологічних викликів, механізм міжнародно-правового захисту довкілля у зв'язку зі збройним конфліктом, співвідношення біоетики, національної безпеки та міжнародного права прав людини в контексті поширення коронавірусної хвороби, міжнародно-правові механізми захисту прав "екологічних біженців", а також інтегрований підхід до регулювання промислового забруднення в контексті євроінтеграційних зобов'язань України. З одного боку, стрімкий науково-технічний прогрес сприяє задоволенню основних потреб сучасної людини, але, з іншого боку, він також робить внесок у виснаження й хижацьке використання природних ресурсів, забруднення всіх середовищ існування, появу нових захворювань людини, незворотних змін в її психіці та тілі. Зауважено, що навіть в умовах війни Україна має пам'ятати про виконання своїх міжнародних зобов'язань з охорони довкілля, зокрема згідно з Угодою про асоціацію з Європейським Союзом. Широкомасштабне збройне вторгнення росії на територію нашої суверенної держави в лютому 2022 року ознаменувало низку інших викликів для сфери охорони здоров'я та екології в міжнародно-правовому дискурсі, що виявились за перші місяці війни. Так, міжнародне співтовариство зіткнулося з абсолютно новою загрозою державного ядерного тероризму та неспроможністю відповідних міжнародних органів запропонувати ефективне вирішення цієї проблеми з метою попередження незворотної шкоди життю людей та довкіллю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х911.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865950 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Бережна А. В. 
Оцінка ставлення здобувачів вищої освіти за спеціальністю "Стоматологія" до дистанційного навчання: крос-секційне епідеміологічне дослідження / А. В. Бережна, А. О. Любченко, М. С. Медведєва // Eastern Ukr. Med. J. - 2022. - 10, № 1. - С. 116-123. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.



Шифр НБУВ: Ж101336 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
20.

Ковальов Л. Є. 
Використання інтерактивного імітатора фізичних процесів Step в освітньому процесі у закладах вищої освіти / Л. Є. Ковальов, М. О. Медведєва, І. І. Побережець // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено досвід використання інтерактивного імітатору фізичних процесів Step на заняттях із фізики у навчанні студентів спеціальностей "Агроінженерія", "Геодезія та землеустрій" і "Комп'ютерні науки". Розуміння студентами дисциплін природничо-математичного циклу, зокрема фізики вважається основною проблемою у закладах вищої освіти. Візуалізація фізичних процесів допомагає зрозуміти, усвідомити та засвоїти більшість тем фізики. А завдяки імітаційному моделюванню студенти мають можливість побачити природу процесів та явищ, які не можна спостерігати не озброєним оком або без використання спеціальних потужних і дорогих приладів. Прикладом такого інтерактивного імітатору фізичних процесів може слугувати Step. Матеріалом дослідження є створення та дослідження студентами імітаційних моделей для вивчення поведінки пружного маятника, математичного маятника, явища резонансу, механічної хвилі та броунівського руху використовуючи інтерактивний імітатор фізичних процесів Step на заняттях із фізики. Методи спостереження, аналізу, систематизації та математичної статистики використано для отримання інформації про доцільність використання інтерактивного імітатору фізичних процесів Step при навчанні фізики. Описано методику використання інтерактивного імітатору фізичних процесів Step при навчанні фізики, зокрема вивченні пружного маятника, математичного маятника, резонансу, механічної хвилі, броунівського руху; відображено результати педагогічного експерименту. Узагальнюючи результати дослідження можна стверджувати, що використання інтерактивного імітатору фізичних процесів Step при навчанні фізики надає змогу: візуалізувати навчальний матеріал; полегшити сприймання та розуміння складних фізичних явищ і процесів; формувати у студентів дослідницькі компетентності; підвищити мотивацію навчально-пізнавальної діяльності студентів. Але разом із тим, використання лише імітаційних моделей не підвищує якість фізичної підготовки студентів.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського