Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Марчишин Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Марчишин Н. Я. 
Своєрідність інтерпретаційної творчості Миколи Лукаша : Дослідж. / Н. Я. Марчишин; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т. : Укрмедкнига, 2001. - 52 c. - Бібліогр.: с. 40-50. - укp.

Висвітлено життєвий та творчий шлях М.Лукаша (1919 - 1988 рр.) - відомого українського перекладача. З позицій літературознавчої компаративістики проаналізовано його інтерпретаційні засади. Наведено спогади приятелів письменника, шанувальників його таланту.

Освещен жизненный и творческий путь Н.Лукаша (1919 - 1988 гг.) - известного украинского переводчика. С позиций литературоведческой компаративистики проанализированы его интерпретационные основы. Приведены воспоминания приятелей писателя, почитателей его таланта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4Лукаш,М.О.4,0 + Ш407.3(4УКР)6дЛукаш,М.О.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Марчишин Н. Я. 
Формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. Я. Марчишин; Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль, 2018. - 20 c. - укp.

Розглянуто процеси формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві. Обґрунтувано теоретико-методичні засади та вироблено практичні рекомендації щодо формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві. Застосовано методи - загальнонаукові та спеціальні: узагальнення, аналіз і синтез, ретроспективний аналіз, статистичний аналіз, інтервальне моделювання, кореляційно-регресійний аналіз, графічний та абстрактно-логічний. Результати реалізовано шляхом удосконалення теорії та практики формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві у частині удосконалення організаційно-методичних засад, що забезпечить її прогресивність у прийнятті раціональних маркетингових рішень. Здійснено теоретико-методичне обґрунтування та розроблено практичні рекомендації щодо формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві. Впроваджено у діяльність ПрАТ "Тернопільський молокозавод", ТзОВ "Бучацький сирзавод", ТзОВ "Галичина Ласунка", ТзОВ "РОССА", Управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради, Тернопільського національного економічного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443348 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського