Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Мантуло Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Мантуло Н. Б. 
Жанрові пріоритети журнальної критики: комунікативний аспект / Н. Б. Мантуло // Поліграфія і вид. справа. - 2008. - № 2. - С. 56-61. - укp.

Визначено жанрові пріоритети української журнальної критики в контексті розвитку друкованих ЗМІ. Розглянуто провідні жанри журнальної критики як форми реалізації сучасних моделей літературно-критичної комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.176

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мантуло Н. Б. 
Паблік рилейшнз: текст і комунікація : монографія / Н. Б. Мантуло; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 319 c. - Бібліогр.: с. 281-319 - укp.

Розкрито двоєдиність PR у соціальних комунікаціях. Визначено статус зв'язків з громадськістю в сучасній соціально-комунікаційній парадигмі. Здійснено змістовно-контекстуальний аналіз PR-тексту. Розкрито семіотичні аспекти паблік рилейшнз. Розглянуто концепцію тексту в дослідженнях соціальних комунікацій. Висвітлено постмодернізм як сучасну комунікаційну парадигму PR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мантуло Н. Б. 
Семіотика дискурсу Паблік Рилейшнз / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 2. - С. 137-140. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено проблемні зони семіотичних досліджень сучасного PR-дискурсу, актуальні семіотичні форми PR-комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.70 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мантуло Н. Б. 
Текст і дискурс у комунікаціях паблік рилейшнз / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 84-88. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено характер взаємодії тексту та дискурсу в теорії та практиці паблік рилейшнз. Запропоновано дефініції дискурсу та дискурсивності тексту стосовно практики PR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мантуло Н. Б. 
Дискурсивність PR-тексту / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 48-52. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено базові параметри PR-дискурсу, які зумовлюють процес текстотворення в його межах; виявлено характер їх впливу на генерування смислів текстами паблік рилейшнз.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мантуло Н. Б. 
PR-комунікації готелю: специфіка, можливості, інструменти / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто особливості PR-комунікацій підприємств вітчизняної готельної індустрії. Визначено найбільш ефективні, з огляду на економічний та правовий контекст, напрями й форми PR-діяльності готелів різних категорій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мантуло Н.Б. 
Жанр як інструмент соціальних комунікацій / Н.Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 3. - С. 9-12. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Узагальнено сучасні наукові підходи до визначення функцій жанру як інструменту соціальних комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.162/163

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мантуло Н.Б. 
Зв'язки з громадськістю в сучасній комунікаційній парадигмі / Н.Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 4. - С. 151-155. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Визначено статус зв'язків із громадськістю в сучасній комунікаційній парадигмі. Уточнено функції та характеристики PR у контексті парадигмальних зрушень у комунікаційній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мантуло Н. Б. 
Постмодернізм як комунікативна парадигма паблік рилейшнз / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 3. - С. 154-157. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено позитивні та негативні аспекти впливу комунікативної парадигми постмодернізму на практику PR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мантуло Н. Б. 
PR-текст у контексті інтеграційних процесів / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4. - С. 188-192. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто проблеми ідентифікації текстів паблік рилейшнз у контексті взаємодії журналістики, PR та реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мантуло Н. Б. 
Гра та іграїзація в зв'язках із громадськістю / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 1/2. - С. 198-203. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Іграїзацію PR-комунікацій протягом усієї історії розвитку зв'язків із громадськістю слід розглядати як стратегію продуктивної поведінки, коли завдяки апеляції до природної схильності індивідуума до гри досягається максимальна ефективність соціальних інтеракцій за умов конкуренції за обмежені суспільні ресурси. У зв'язках із громадськістю наведено як власне ігрові, так і псевдоігрові форми взаємодії субэєктів PR з їх громадськістю. Критерієм для ідентифікації ігрових та іграїзованих форматів PR-комунікацій є не стільки їх відповідність формальним ознакам гри, скільки їх суб'єктивна оцінка всіма учасниками процесу як ігрових або іграїзованих.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мантуло Н. Б. 
Дискурс як предмет піарознавчих студій / Н. Б. Мантуло // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2012. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано основні підходи до визначення дискурсу в дослідженнях паблік рилейшнз у контексті загальних тенденцій функціонування концепту в гуманітарних науках. Визначено специфіку трактування поняття дискурсу в науці, що вивчає PR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ш107.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мантуло Н. Б. 
PR-текст у сучасному інформаційному просторі / Н. Б. Мантуло // Поліграфія і вид. справа. - 2012. - № 3. - С. 18-22. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто особливості функціонування PR-текстів у сучасних ЗМІ, характер їх взаємодії з журналістськими текстами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ш107.715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мантуло Н. Б. 
Функціональна специфіка PR у процесі конструювання соціальної реальності / Н. Б. Мантуло // Поліграфія і вид. справа. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто специфіку маніпулятивного впливу PR у межах семіотичної парадигми, актуалізованої соціальною практикою постмодерну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мантуло Н. Б. 
Модерністська та постмодерністська рецепція PR-тексту у зв'язках із громадськістю / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2015. - Вип. 2. - С. 60-65. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Здійснено порівняльний аналіз рецепції PR-тексту в межах модерністської та постмодерністської парадигм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.70 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Муц Л. Ф. 
Методологія досліджень тексту в соціальних комунікаціях / Л. Ф. Муц, Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2015. - Вип. 2. - С. 78-81. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Визначено найпродуктивніші методологічні підходи до вивчення тексту в соціальних комунікаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.70 + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мантуло Н. Б. 
Паблік рилейшнз у парадигмі масової культури / Н. Б. Мантуло // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 3. - С. 117-121. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто вплив комунікативних стратегій масової культури на практику паблік рилейшнз, а також виявлено особливості прояву ознак "маскультурності" в PR-тексті у порівнянні з рекламним текстом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Мантуло Н. Б. 
PR-текст у сучасному соціально-комунікаційному просторі : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Н. Б. Мантуло; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2013. - 40 c. - укp.

Виявлено закономірності соціально-комунікаційної генези зв'язків із громадськістю. Визначено ідентифікаційні параметри зв'язків із громадськістю в системі соціальних комунікацій. Охарактеризовано двоєдиність та амбівалентність як базові стани PR. Обгрунтовано сучасну комунікаційну парадигму зв'язків із громадськістю як перехідну від модерну до постмодерну. Виявлено функціональну специфіку PR у процесі конструювання транзитивної соціальної реальності. З'ясовано специфіку зв'язку тексту й дискурсу в PR-комунікації. Визначено особливості модерністської та постмодерністської моделі PR-тексту. Розкрито теоретико-методологічний потенціал семіотики в дослідженнях зв'язків із громадськістю. Визначено специфіку PR-тексту як полізнакової системи. Охарактеризовано ментальні коди та фільтри, через які відбувається інтерпретація PR-тексту. Проаналізовано проблеми класифікації жанрів PR-текстів. Запропоновано перлокутивність як новий критерій жанрової класифікації текстів у зв'язках із громадськістю. Розвинено концепцію жанрової валентності текстів у зв'язках із громадськістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399190 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Видавничий інформаційний продукт у сучасному суспільстві : монографія / І. Ю. Антоненко, А. О. Бессараб, Л. Г. Пономаренко, О. Богуславський, І. Дяченко, Я. Зоська, В. Ковпак, Н. Мантуло, Т. Огаренко, З. Партико, Г. Шепелева; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2016. - 163 c. - укp.

Розкрито інформаційну культуру особистості в соціально-комунікаційному вимірі. Досліджено сучасні соціально-комунікаційні технології формування культури спілкування читачів книг і їх авторів. Увагу приділено соціально-комунікаційним технологіям формування інтересу до книги за допомогою засобів кіномистецтва. Описано досвід Класичного приватного університету з виховання інформаційної та медіакультури. Розглянуто модерністські та постмодерністські стратегії текстотворення в паблік рилейшнз. Висвітлено питання книжкової комунікації в інформаційно-комунікаційній діяльності (на прикладі української еміграції в Канаді у повоєнний період). Порушено актуальні проблеми культури дитячого видання та самоосвітніх видань як засобу формування культури особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807746 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського