Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Мавріна А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Мавріна А. О. 
Маркетинг і логістика у здобутті конкурентної переваги на глобальному ринку / А. О. Мавріна, Н. М. Кутнів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 623. - С. 143-149. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито сутність маркетингу та логістики у здобутті конкурентної переваги підприємств на глобальному ринку. Ідентифіковано виклики глобалізації, що постають перед маркетингом і логістикою вітчизняних підприємств. Вивчено роль обслуговування клієнта у здобутті конкурентної переваги підприємства на глобальному ринку. Розкрито завдання системи CRM у маркетингово-логістичній діяльності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мавріна А. О. 
Оцінювання ефективності маркетингових заходів / А. О. Мавріна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 327-341. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Ідентифіковано сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуризовано існуючі показники оцінювання ефективності маркетингових заходів, виявлено їх переваги та недоліки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мавріна А. О. 
Проблеми співпраці між відділами маркетингу і фінансів на підприємстві: конфлікти цілей та негативні наслідки / А. О. Мавріна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 204-208. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми співпраці між функціональними підрозділами підприємства. Розкрито причини виникнення конфліктів між відділами маркетингу та фінансів. Наведено приклади негативного впливу цих конфліктів на ефективність діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)290-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мавріна А. О. 
Фінансове забезпечення маркетингової політики промислового підприємства / А. О. Мавріна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 411-418. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Cистематизовано причини виникнення конфліктів між маркетинговими та фінансовими функціональними підрозділами промислового підприємства. Розкрито основні сфери запровадження заходів задля пом'якшення або уникнення цих конфліктів. Описано сутність процесу встановлення цін як результат міжфункціональної співпраці, спільний процес формування збутової політики, фінансові аспекти політики обслуговування клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-93-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мавріна А. О. 
Управлінські рішення в системі "маркетинг - фінансовий менеджмент" машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. О. Мавріна; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2010. - 25 c. - укp.

Структуровано наукові підходи до трактування витрат на маркетинг і виокремлено етапи їх еволюції. Систематизовано причини та сфери виникнення конфліктів цілей між працівниками маркетингових і фінансово-економічних служб, а також класифіковано наслідки даних конфліктів у системі маркетинг - фінансовий менеджмент, під якою розуміється сукупність управлінських рішень у фінансово-економічній і маркетинговій сферах підприємства, які мають системний характер, передбачають взаємоузгодження та координацію як прийняття двних рішень, так і їх виконання. Розроблено метод бюджетування витрат на маркетинг, в який, на відміну від існуючих підходів, включають модель бюджетування річних витрат та алгоритм бюджетування маркетингових інвестицій. Обгрунтовано напрями покращання співпраці між працівниками маркетингового та фінансового відділів машинобудівного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-93-210.11 + У9(4УКР)305.851.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378174 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мавріна А. О. 
Бюджетування витрат у системі "фінансовий менеджмент - маркетинг" промислового підприємства / А. О. Мавріна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 683. - С. 376-380. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Ідентифіковано сутність маркетингових витрат і підходи до оцінювання їх ефективності. Розглянуто маркетингові витрати з позиції маркетингових інвестицій. Структуровано етапи бюджетування маркетингових інвестицій. Розроблено карту позиціонування маркетингових заходів досліджуваного підприємства за рентабельністю інвестицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-862-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чухрай Н. І. 
Маркетингові дослідження способів ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 722. - С. 273-280. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Виконано маркетингове дослідження ідентифікації витрат на маркетинг на базі 150 підприємств Львівщини. Виявлено низку проблем щодо ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах. Окреслено перспективи подальших досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР-4ЛЬВ)229.0-211.1-148.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чухрай Н. І. 
Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень : монографія / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 205 c. - Бібліогр.: с. 182-194 - укp.

Розкрито особливості сучасного маркетингу та маркетингового мислення. Висвітлено теоретичні засади взаємоузгодження маркетингових і фінансових рішень на підприємстві. Розглянуто маркетингові дослідження ідентифікації способів виокремлення й обліку витрат на маркетингові заходи. Увагу приділено організаційно-економічному механізму забезпечення прибутковості маркетингових і фінансових рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чухрай Н. І. 
Ефективність організування маркетингової діяльності на промислових підприємствах / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 315-322. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто організування маркетингової діяльності на промислових підприємствах. Висвітлено результати маркетингового дослідження щодо ефективності організування маркетингових служб на промислових підприємствах Львівщини. Виявлено ті чинники, які впливають на цю ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Процак К. В. 
Договірне регулювання проектів державно-приватного партнерства в Україні / К. В. Процак, О. І. Карий, А. О. Мавріна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 815. - С. 83-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено концептуальні засади договірного регулювання, проблеми регулювання державно-приватного партнерства в Україні. Виявлено фактори, які негативно впливають на успішність реалізації передбачених цими угодами проектів державно-приватного партнерства. Запропоновано вдосконалити договірну програму реалізації проектів державно-приватного партнерства в Україні, надаючи можливості сторонам проекту ДПП вносити необхідні зміни протягом життєвого циклу проекту, забезпечуючи так гнучкіше регулювання відносин його учасників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,02 + Х839(4УКР)204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Войцеховська Ю. В. 
Спеціальні економічні зони: зарубіжний досвід та перспективи в Україні / Ю. В. Войцеховська, А. О. Мавріна, В. В. Войцеховська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 847. - С. 42-48. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми створення та функціонування спеціальних економічних зон (СЕЗ). Досліджено досвід Польщі, де на цей час функціонують 14 СЕЗ, інвестовано близько 100 мільярдів злотих іноземних інвестицій, створено декількасот тисяч нових робочих місць. Наведено статистичні дані щодо показників динаміки функціонування СЕЗ у Польщі та країн-інвесторів. Окреслено дискусійні питання з приводу доцільності та ефективності діяльності СЕЗ. Сьогодні в Україні функціонують 10 СЕЗ із залученням близько 600 мільйонів доларів іноземних інвестицій. Наголошено увагу на тому, що за умов дефіциту внутрішніх і зовнішніх інвестиційних ресурсів реалізація можливостей СЕЗ не використана сповна. Запропоновано сформувати нову концепцію діяльності СЕЗ, яка б спиралась на такі засади: алучати інвестиції інноваційного спрямування, в пріоритетні галузі, в промислово слабкорозвинені регіони, в науково-дослідницьку діяльність, у сферу сучасних послуг із створенням нових робочих місць; змінити регіональну політику держави та забезпечити передачу повноважень щодо керівництва СЕЗ на рівень окремих територій і місцевих влад; внести відповідні зміни до законодавства щодо гнучкої диференційованої системи пільг для іноземних інвесторів з урахуванням особливостей ресурсного потенціалу того чи іншого регіону; забезпечити державні гарантії стабільної діяльності іноземного капіталу на тривалу перспективу. Зроблено висновок щодо розширення економічних досліджень на новому етапі ринкових перетворень - децентралізації управління та створення бюджетів місцевих громад, що може стати базою обгрунтування варіантів стимулювання розвитку економіки та залучення іноземних інвесторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського