Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Ліпич Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ліпич Л. Г. 
Методи визначення потреб індивідуальних споживачів / Л. Г. Ліпич, С. Я. Войтович. - Луцьк : Надстир'я, 1999. - 207 c. - Бібліогр.: 110 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання дослідження потреб населення, закономірності їх формування та розвитку. Запропоновано використання статистично-поведінкового методу для визначення потреб індивідуальних споживачів у товарах тривалого вжитку. Особливу увагу приділено теоретичним та обчислювальним аспектам розрахунку граничних потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ліпич Л. Г. 
Організація виробництва : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Ліпич, В. О. Морохова, А. Т. Московчук. - Луцьк : РВВ Луц. держ. техн. ун-ту, 2002. - 255 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Висвітлено позитивний досвід організації та управління підприємствами України, зокрема, передові зарубіжні розробки. Описано основні принципи організації виробничого процесу. Розглянуто методи організації виробничих та трудових процесів. Розкрито завдання та зміст комплексної підготовки виробництва нової продукції. Викладено основи статистичних методів управління якістю продукції, охарактеризовано зарубіжний досвід управління.

Освещен позитивный опыт организации и управления предприятиями Украины и передовые зарубежные разработки. Описаны основные принципы организации производственного процесса. Рассмотрены методы организации производственных процессов. Проанализирована организация трудовых процессов. Раскрыты задания и содержание комплексной подготовки производства новой продукции. Изложены основы статистических методов управления качеством продукции, охарактеризован зарубежный опыт управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-801я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА626698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ліпич Л. Г. 
Маркетингове прогнозування товарного ринку : Моногр. / Л. Г. Ліпич; Луц. держ. техн. ун-т. - Луцьк, 2002. - 376 c. - Библиогр.: 252 назв. - укp.

Описано теоретичні та прикладні складові регулювання індивідуальної споживчої поведінки покупців. Розглянуто методи прогнозування та механізми їх використання в управлінні підприємствами. Викладено підходи до прогнозування процесів індивідуального споживання. Висвітлено теоретичні і методичні проблеми дослідження потреб, попиту та споживання. Розкрито суть та класифікацію потреб індивідуального споживання. Визначено фактори впливу на процес формування індивідуальних потреб споживачів. Наведено результати дослідження поведінки населення на ринку товарів індивідуального споживання як основи прогнозування. Проведено оцінку динаміки і обсягів споживання. Значну увагу приділено питанням розробки статистично-поведінкової моделі визначення індивідуальних потреб споживачів, її реалізації, моделям прогнозування споживчої поведінки населення.

Описаны теоретические и прикладные составляющие регулирования индивидуального потребительского поведения покупателей. Рассмотрены методы прогнозирования и механизмы их использования в управлении предприятиями. Изложены подходы к прогнозированию процессов индивидуального потребления. Освещены теоретические и методические проблемы исследования потребностей, спроса и потребления. Раскрыты сущность и классификация потребностей индивидуального потребления. Определены факторы влияния на процесс формирования индивидуальных потребностей потребителей. Приведены результаты исследования поведения населения на рынке товаров индивидуального потребления как основы прогнозирования. Проведена оценка динамики и объемов потребления. Значительное внимание уделено вопросам разработки статистическо-поведенческой модели определения индивидуальных потребностей потребителей, ее реализации, моделям прогнозирования потребительского поведения населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ліпич Л. Г. 
Прогнозування та регулювання індивідуального споживання продовольчих товарів : Моногр. / Л. Г. Ліпич, О. В. Кощій. - Луцьк : РВВ Луц. держ. техн. ун-ту, 2002. - 208 c. - Бібліогр.: 131 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання прогнозування індивідуального споживання продовольчих товарів, розкрито теоретичні та прикладні засади вивчення потреб індивідуальних споживачів. Описано особливості поведінки населення на ринку продовольчих товарів. Проаналізовано статистично-поведінковий метод прогнозування та регулювання індивідуального споживання продовольчих товарів.

Рассмотрены актуальные вопросы прогнозирования индивидуального потребления продовольственных товаров, раскрыты теоретические и прикладные основы изучения потребностей индивидуальных потребителей. Описаны особенности поведения населения на рынке продовольственных товаров. Проанализирован статистическо-поведенческий метод прогнозирования и регулирования индивидуального потребления продовольственных товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51-361-230.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ліпич Л. Г. 
Комерційна діяльність : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Ліпич, О. В. Кощій. - Луцьк : РВВ Луц. держ. техн. ун-ту, 2005. - 286 c. - Бібліогр.: с. 263-265. - укp.

Розглянуто методи та прийоми пізнання комерційної діяльності (КД), а також комерційні процеси й операції, об'єкти, суб'єкти та принципи КД. Проаналізовано особливості КД на промисловому підприємстві, оптовому ринку, у роздрібній торгівлі. Охарактеризовано основні принципи лізингу, викладено порядок укладання господарських зв'язків у КД. Визначено основні показники ринкової кон'юнктури, висвітлено питання комерційної інформації та її захисту. Запропоновано класифікацію рекламних засобів.

Рассмотрены методы и приемы познания коммерческой деятельности (КД), а также коммерческие процессы и операции, объекты, субъекты и принципы КД. Проанализированы особенности КД на промышленном предприятии, оптовом рынке, в розничной торговле. Охарактеризованы основные принципы лизинга, изложен порядок составления хозяйственных связей в КД. Определены основные показатели рыночной конъюнктуры, освещены вопросы коммерческой информации и ее защиты. Предложена классификация рекламных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Актуальні проблеми і перспективи розвитку економіки України : матеріали I наук.-практ. конф. мол. науковців, асп., здобувачів і студ., 13 - 14 листоп. 2008 р., Луцьк / ред.: Л. Г. Ліпич; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2008. - 318 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми економіки та фінансової системи України, концепцію та напрями розвитку сучасної економічної думки, маркетингові аспекти підприємницької діяльності. Увагу приділено формуванню земельних відносин у вітчизняному аграрному секторі, особливостям функціонування природних монополій, економічним аспектам формування середнього класу в країні. Розглянуто перспективи венчурного інвестування й ефективніть планування лізингової діяльності на підприємствах машинобудування, механізми правового регулювання вітчизняної банківської системи, проблеми розвитку недержавних пенсійних фондів і медичного страхування в Україні.

Освещены актуальные проблемы экономики и финансовой системы Украины, концепция и направления развития современной экономической мысли, маркетинговые аспекты предпринимательской деятельности. Уделено внимание формированию земельных отношений в отечественном аграрном секторе, особенностям функционирования естественных монополий, економическим аспектам формирования среднего класса в стране. Рассмотрены перспективы венчурного инвестирования и эффективность планирования лизинговой деятельности на предприятиях машиностроения, механизмы правового регулирования отечественной банковской системы, проблемы развития негосударственных пенсионных фондов и медицинского страхования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ліпич Л. Г. 
Економічна кон'юнктура: механізм формування та методологічні підходи до оцінювання : монографія / Л. Г. Ліпич, О. В. Кощій; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2009. - 217 c. - Бібліогр.: с. 207-213. - укp.

Розглянуто теоретичні питання генезису сутності економічної кон'юнктури, проведено критичний огляд базової системи класифікації видів кон'юнктури, виявлено основні фактори та чинний механізм її формування. Наведено методологічні підходи до оцінювання економічної кон'юнктури.

Рассмотрены теоретические вопросы генезиса сущности экономической конъюнктуры, проведен критический обзор базовой системы классификации видов конъюнктуры, выявлены основные факторы и действующий механизм ее формирования. Приведены методологические подходы к оценке экономической конъюнктуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.327.9 + У50

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ліпич Л. Г. 
Формування стратегій розвитку підприємств на засадах прогнозування кон'юнктури ринку : монографія / Л. Г. Ліпич, В. В. Левицький, О. В. Кощій; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2008. - 168 c. - Бібліогр.: с. 123-132. - укp.

Розкрито сутність та особливості впливу кон'юнктури на стратегії розвитку підприємств, розглянуто методи її дослідження. Наведено результати дослідження кон'юнктури продукції кондитерських підприємств України. Проаналізовано взаємозв'язок між складниками та факторами кон'юнктури, запропоновано методики розробки й оцінювання стратегій її розвитку. Описано загальну факторну модель товарного ринку, розглянуто методи прогнозування кон'юнктури продукції кондитерських підприємств.

Раскрыта сущность и особенности влияния коньюнктуры на стратегии развития предприятий, рассмотрены методы ее исследования. Изложены результаты исследования коньюнктуры продукции кондитерских предприятий Украины. Проанализирована взаимосвязь между составляющими и факторами коньюнктуры, приведены методики разработки и оценивания стратегий ее развития. Описана общая факторная модель товарного рынка, рассмотрены методы прогнозирования коньюнктуры продукции кондитерских предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705236 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ліпич Л. Г. 
Поведінка населення на ринку продовольчих товарів / Л. Г. Ліпич // Регіон. економіка. - 2002. - № 2. - С. 124-133. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано під час визначення попиту на продовольчі товари враховувати фактори, що формують потребу, визначальними серед яких є прибуток. Зменшення доходів населення викликане зниженням середніх даних щодо споживання м'яса на душу населення, рибопродуктів, олії, фруктів, ягід та овочів. Зниження доходів по-різному вплинуло на окремі соціальні групи населення. Кожним членом сім'ї з низьким рівнем сукупних витрат спожито менше висококалорійних продуктів, їх енергетична цінність в двічі нижча, ніж у матеріально забезпечених сімей. На розмір доходу та споживання сімей впливає наявність підсобного господарства. Структура харчування залежить від соціально-демографічних факторів.


Ключ. слова: середньодушове споживання, особисте підсобне господарство
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ліпич Л. Г. 
Інформаційне забезпечення оцінювання кон'юнктури ринку / Л. Г. Ліпич, О. В. Кощій // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 576. - С. 427-430. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему підвищення ефективності збирання первинної інформації про кон'юнктуру ринку за допомогою дослідження потенційних респондентів, з'ясовано ставлення респондентів до опитувань, виявлено найкращі місця для опитування та методи контактів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ліпич Л. Г. 
Капітал в системі управління підприємством / Л. Г. Ліпич, І. О. Гадзевич // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 647. - С. 114-119. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність капіталу, його структуру, управління капіталом на рівні підприємства. З метою визначення оптимального варіанта проаналізовано базові стратегії управління капіталом підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ліпич Л. Г. 
Прогнозування розвитку ринку товарів підприємства на засадах вивчення споживчої поведінки покупців : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01 / Л. Г. Ліпич; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т., 2004. - 38 c. - укp.

Запропоновано теоретичні та методичні засади статистично-поведінкової моделі визначення потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах, що базується на проведенні сегментації ринку споживачів на стійкі групи домашніх господарств у просторі типології споживання та типу поведінки споживачів і визначенні на цій основі величини незадоволених потреб всередині утворених груп. Удосконалено методику проведення сегментації ринку споживачів у багатовимірному просторі ознак за типологією споживання та типом їх поведінки, обгрунтовано порядок розрахунку величини незадоволених потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах. Розроблено сценарій розвитку споживчої поведінки населення на середньострокову перспективу та мережу оптимального розташування підприємств промисловості, що дає змогу знизити загальні витрати на постачання готової продукції. Установлено шляхи задоволення потреб індивідуальних споживачів у промислових і продовольчих товарах, об'єм яких буде підставою для розробки стратегії маркетингової діяльності підприємств виробничої, торгової та сервісної інфраструктури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-230.3 + У9(4УКР)421.0-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Актуальні проблеми і перспективи розвитку економіки України : матеріали Третьої наук.-практ. конф. молодих науковців, асп., здобувачів і студ., 17 - 18 листоп. 2010 р., Луцьк / ред.: Л. Г. Ліпич; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2010. - 504 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми та перспективи розвитку економіки України, особливості організації й управління підприємством за умов фінансової кризи, відмінності розвитку фінансово-кредитної сфери національної економіки, удосконалення обліково-аналітичних процедур у контексті інтегрованих методів управління, трансформаційні процеси в регіональній економіці. Висвітлено шляхи зменшення безробіття в період кризи, а також еволюцію досліджень соціальної захищенності населення. Розглянуто сутність та особливості здійснення екологічної інвестиційної діяльності. Показано шляхи підвищення ефективності промислового виробництва передумови реформування житлово-комунального господарства. Розкрито сутність маркетингового менеджменту в сфері освітніх послуг. Проведено аналіз існуючих підходів до оцінювання мотивації персоналу. Розглянуто особливості формування рекламного бюджету. Наведено перспективи розвитку страхування у галузі туризму. Розкрито основні проблеми формування місцевих бюджетів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Актуальні проблеми і перспективи розвитку економіки України : матеріали II наук.-практ. конф. молодих науковців, асп., здобувачів і студ., 19 - 20 листоп. 2009 р., Луцьк / ред.: Л. Г. Ліпич; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2009. - 676 c. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи розвитку економіки України, особливості організації й управління підприємством за умов фінансової кризи, удосконалення обліково-аналітичних процедур у контексті інтегрованих методів управління, відмінності розвитку фінансово-кредитної сфери національної економіки. Розкрито сутність понять "фінансовий стан підприємства", "лізингова операція", "лізингова послуга", "лізингова діяльність". Показано роль реклами на ринку монополістичної конкуренції. Проаналізовано інноваційну діяльність підприємств сфери телекомунікацій. Охарактеризовано принципи формування ресурсної бази банку. Розглянуто лізинг як інструмент оновлення основних фондів підприємства, управлінський облік як систему узагальнення інформації для прийняття управлінських рішень.

Освещены проблемы и перспективы развития экономики Украины, особенности организации и управления предприятием в условиях финансового кризиса, усовершенствования учетно-аналитических процедур в контексте интегрированных методов управления, отличия развития финансово-кредитной сферы национальной экономики. Раскрыта сущность понятий "финансовое состояние предприятия", "лизинговая операция", "лизинговая услуга", "лизинговая деятельность". Показана роль рекламы на рынке монополистической конкуренции. Проанализирована инновационная деятельность предприятий сферы телекоммуникаций. Охарактеризованы принципы формирования ресурсной базы банка. Рассмотрены лизинг как инструмент обновления основных фондов предприятия, управленческий учет как система обобщения информации для принятия управленческих решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ліпич Л. Г. 
Вартісні чинники регулювання реального сектору економіки України : монографія / Л. Г. Ліпич, І. Т. Грудзевич, С. В. Кулибаба, В. О. Остапенко, М. Б. Кулинич; ред.: Л. Г. Ліпич; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2010. - 452 c. - Бібліогр.: 53 назв. - укp.

Проаналізовано особливості, закономірності функціонування та перспективи розвитку реального сектору економіки України, надано його загальну характеристику й оцінку. Розглянуто сучасний стан та особливості окремих галузей реального сектору економіки України, його інвестиційний потенціал. Надано оцінку розвитку реального сектору економіки України в контексті розвитку підприємств невиробничої сфери. Проведено економіко-математичне моделювання впливу вартісних чинників на зростання економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ліпич Л. Г. 
Економіка підприємства : навч. посіб. / Л. Г. Ліпич, Н. М. Буняк, В. Л. Загоруйко, М. Б. Кулинич, В. В. Левицький; ред.: Л. Г. Ліпич; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2010. - 492 c. - (Посіб. та підруч. ВНУ ім. Лесі Українки). - укp.

Розглянуто закономірності та проблеми розвитку підприємств у конкурентному ринковому середовищі. Надано характеристику нормативно-правових засад їх функціонування та виробничо-господарських процесів. Розглянуто питання ресурсного забезпечення, ефективної організації, управління, планування, регулювання та діагностики діяльності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73 + У9(4УКР)29 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Буняк Н. М. 
Інноваційний менеджмент : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. М. Буняк, А. Ю. Горбовий, Л. Г. Ліпич, О. М. Степанюк; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2011. - 240 c. - (Посіб. та підруч. ВНУ ім. Лесі Українки). - укp.

Наведено основні теоретичні положення інноватики й особливості управління інноваційними процесами на рівні підприємства. Висвітлено становлення теорії інноваційного розвитку та її сучасні концепції. Розкрито інноваційний процес як об'єкт інноваційного менеджменту. З'ясовано роль держави у здійсненні інноваційної діяльності суб'єктами ринку. Висвітлено зарубіжний досвід державного регулювання та підтримки інноваційної діяльності. Розглянуто підприємство як основний суб'єкт реалізації нововведень. Розкрито сутність, цілі, завдання та принципи інноваційного менеджменту. Визначено організаційні форми інноваційної діяльності. Розглянуто мотивацію суб'єктів інноваційної діяльності на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73 + У9(4УКР)290-55-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Перспективи розвитку економіки України: теорія, методологія, практика : матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 трав. 2009 р., Луцьк / ред.: Л. Г. Ліпич; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2009. - 432 c. - укp.

Викладено методологічні підходи до оцінки ринку праці, теоретичного обгрунтування моделі сталого розвитку суспільства. Розкрито інституційні засади фондового ринку України. Проаналізовано вплив західної соціологічної школи на становлення теорії інвестування у людський капітал, світової фінансової кризи на соціальні стратифікації суспільства. Визначено організаційно-структурну та соціально-психологічну складові в системі забезпечення ефективності стратегічних змін організаційного розвитку, провідні важелі державного впливу на соціально орієнтовану економіку. Висвітлено роль корпоративного сектору в сучасній економіці України. Розглянуто питання впровадження системи менеджменту якості на вітчизняних підприємствах, вдосконалення управління персоналом в розвитку міжбанківського кредитування. Визначено ефективність державного регулювання сектору малого та середнього бізнесу України, складові комунікаційної політики комерційних банків, напрямки реалізації регулювальної функції податків за сучасних умов.

Изложены методологические подходы к оценке рынка труда, теоретического обоснования модели устойчивого развития общества. Раскрыты институционные основы фондового рынка Украины. Проанализированы влияние западной социологической школы на становление теории инвестирования в человеческий капитал, мирового финансового кризиса на социальные стратификации общества. Определены организационно-структурная и социально-психологическая составляющие в системе обеспечения эффективности стратегических изменений организационного развития, ведущие рычаги государственного влияния на социально ориентированную экономику. Освещена роль корпоративного сектора в современной экономике Украины. Рассмотрены вопросы внедрения системы менеджмента качества на отечественных предприятиях, усовершенствования управления персоналом в развитии межбанковского кредитования. Определены эффективность государственного регулирования сектора малого и среднего бизнеса Украины, составляющие коммуникационной политики коммерческих банков, направления реализации регулирующей функции налогов в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Перспективи розвитку економіки України: теорія, методологія, практика : матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 трав. 2010 р., Луцьк / ред.: Л. Г. Ліпич; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки, Волин. облдержадмін. - Луцьк, 2010. - 458 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено актуальні проблеми економічного розвитку вітчизняної економіки. Розглянуто питання менеджменту, маркетингу, аналізу й аудиту. Проаналізовано перспективи розвитку фінансово-кредитної системи в Україні. Розкрито еколого-економічні аспекти альтернативних систем землеробства, проблеми макроекономічного моделювання й аналізу динаміки цільових і факторних показників регіону, питання діагностики кредитоспроможності українських машинобудівних підприємств. Увагу приділено інформаційно-аналітичному забезпеченню функціонування регіонального ринку праці, оцінці ефективності ресурсоощадження на рівні підприємства, напрямам розвитку вітчизняного страхового ринку.

Освещены актуальные проблемы экономического развития отечественной экономики. Рассмотрены вопросы менеджмента, маркетинга, анализа и аудита. Проанализированы перспективы развития финансово-кредитной системы в Украине. Раскрыты эколого-экономические аспекты альтернативных систем земледелия, проблемы макроэкономического моделирования и анализа динамики целевых и факторных показателей региона, вопросам диагностики кредитоспособности украинских машиностроительных предприятий. Уделено внимание информационно-аналитическому обеспечению функционирования регионального рынка труда, оценке эффективности ресурсосбережения на уровне предприятия, направлениям развития отечественного страхового рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)2 я431 + У9(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ліпич Л. Г. 
Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств : монографія / Л. Г. Ліпич, В. Л. Загоруйко; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2009. - 190 c. - Бібліогр.: с. 177-190. - укp.

Удосконалено теоретичні положення та розроблено методичні та прикладні рекомендації щодо прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємства. Досліджено економічну сутність попиту, уточнено та доповнено особливості його формування, ідентифіковано етапи прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту. Удосконалено модель оцінювання попиту на продукцію підприємства, яка грунтується на використанні цільової функції споживання, та порядок здійснення інноваційних змін у частині узгодження техніко-економічних параметрів продукції з запитами споживачів. Запропоновано системний підхід до прогнозування виробництва, де потреби, попит і споживання визначаються як етапи прогнозування, що утворюють єдину систему, цілями функціонування якої є задоволення платіжного попиту, збутку продукції, відтворення виробничого процесу. Обгрунтовано, що в системі цінностей споживача базовим чинником виникнення потреб і попиту є зовнішнє подразнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.211.22-361 + У9(4УКР)306.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741987 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського