Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Локарєва Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Локарєва Г. В. 
Педагогічне спілкування : Наук.-метод. посіб. / Г. В. Локарєва, Л. І. Міщик, О. О. Почерніна; Запоріз. держ. ун-т. Каф. педагогіки та психології. - Запоріжжя, 2000. - 154 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічного спілкування у соціальному, морально-етичному, психологічному та інформаційному аспектах. Наведено характеристики безпосереднього й опосередкованого спілкування, конфліктних і передконфліктних педагогічних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Локарєва Г. В. 
Художньо-естетична інформація як педагогічна проблема / Г. В. Локарєва; Запоріз. держ. ун-т. Каф. педагогіки і психології. - Запоріжжя, 2001. - 254 c. - Бібліогр.: 301 назв. - укp.

Розглянуто твір мистецтва як художньо-естетичну інформаційну систему, яка може бути використана в навчально-виховному процесі як дидактичний засіб для формування певних якостей та вмінь професійного спілкування соціального педагога. Наведено загальний огляд досліджень різних галузей наукових знань, присвячених проблемі сутності інформації як загальнонаукової категорії, а також проблемі художньо-естетичної інформації як виду соціальної інформації, що має специфічну, оригінальну форму вираження. Розкрито зміст, функції та характеристики основних типів художньо-естетичної інформації та механізм її сприйняття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.252.6 + Ю817.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Локарєва Г. В. 
Теорія та методика діагностики научуваності : Навч.-метод. посіб. / Г. В. Локарєва, О. О. Почерніна, О. С. Волярська; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2006. - 146 c. - укp.

Викладено теорію та методику діагностичних тестів научуваності. Проаналізовано такі поняття, як розвиток і здібність. Розкрито технологію визначення рівня научуваності та подано завдання для самостійної розробки методик її діагностики.

Изложены теория и методика диагностических тестов обучаемости. Проанализированы такие понятия, как развитие и способности. Раскрыта технология определения уровня обучаемости и даны задания для самостоятельной разработки методик ее диагностики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28я73 + Ю984.03-211.3я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Локарєва Г. В. 
Художньо-естетична інформація в підготовці соціального педагога до професійного спілкування: теорія та практика : монографія / Г. В. Локарєва; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т" МОН України. - Запоріжжя, 2007. - 375 c. - Бібліогр.: с. 265-294. - укp.

Наведено результати загальнотеоретичних і прикладних аспектів застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування. Розкрито особливості формування соціально-перцептивних вмінь і якостей у соціальних педагогів засобами мистецтва.

Приведены результаты общетеоретических и прикладных аспектов применения художественно-эстетической информации в подготовке социального педагога к профессиональному общению. Раскрыты особенности формирования социально-перцептивных умений и качеств у социальных педагогов средствами искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355 + Ч312 р(4УКР) + Ч314 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Локарєва Г. В. 
Теоретичні та методичні засади застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Локарєва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 44 c. - укp.

Розглянуто проблему застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування. Розроблено типологію художньо-естетичної інформації та розкрито її зміст і функціональні особливості. Проаналізовано психолого-фізіологічні чинники та нормативно-регулятивні механізми сприйняття художньо-естетичної інформації твору мистецтва. Висвітлено провідні аспекти, принципи та наведено критерії сформованості професійного спілкування соціального педагога. Розглянуто питання програмно-методичного забезпечення процесу формування вмінь та якостей професійного спілкування майбутнього фахівця. Представлено методичні рекомендації для викладачів з використання художньо-естетичної інформації у формуванні основних якостей професійного спілкування соціального педагога: інтелектуальних, емоційно-вольових, комунікативних, емпатичних. Доведено правомірність та ефективність застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р30

Шифр НБУВ: РА336414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Заверико Н. В. 
Технології соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. для студентів напряму підгот. "Соціальна педагогіка" / Н. В. Заверико, С. С. Куликовський, Г. В. Локарєва, Н. О. Мамай, Ю. Р. Мацкевич; ред.: Н. В. Заверико; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2014. - 278 c. - Бібліогр.: с. 263-270 - укp.

Розглянуто сутність понять "соціальні технології", "соціально-педагогічні технології", "технології соціально-педагогічної роботи". Описано принципи та види соціальних технологій соціально-педагогічної роботи та технологій соціально-педагогічної роботи, їх структуру. Надано характеристику загальних технологій соціально-педагогічної роботи. Розкрито технологічні підходи до вирішення найбільш типових соціальних проблем. Наведено основні моделі, що застосовуються в практиці соціально-педагогічної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Локарєва Г. В. 
Суспільно-нормативна поведінка учнівської молоді в творчих неформальних об'єднаннях як соціально-педагогічна проблема : монографія / Г. В. Локарєва, К. В. Петровська; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя : ЗНУ, 2014. - 386 c. - Бібліогр.: с. 229-262 - укp.

Досліджено проблему формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді в творчих неформальних об'єднаннях. Визначено сутність, генезис, дефініції та детермінанти цієї проблеми в науковій літературі. Охарактеризовано особливості соціального функціонування творчих неформальних об'єднань. Розкрито особливості соціально-педагогічної діяльності як домінанти соціального впливу на учнівську молодь в творчих неформальних об'єднаннях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.3 + С5*421.25*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Локарєва Г. В. 
Вокальне мистецтво в професійній підготовці актора музично-драматичного театру: теорія та практика : монографія / Г. В. Локарєва, Л. О. Гринь; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя, 2014. - 329 c. - Бібліогр.: с. 180-201 - укp.

Розглянуто теоретичні засади використання вокального мистецтва у професійній підготовці актора музично-драматичного театру. Подано науково-методичне забезпечення застосування вокального мистецтва у навчально-виховному процесі ВНЗ, показано експериментальну перевірку ефективності педагогічних умов використаня вокального мистецтва у професійній підготовці автора. Вивчено науково-методичні матеріали для формування вокальної майстерності та професійних якостей майбутніх акторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314 + Щ33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА795720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Локарєва Г. В. 
Казкотерапія в підготовці соціальних педагогів до професійної діяльності: теорія і практика : монографія / Г. В. Локарєва, О. В. Філь; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т". - Запоріжжя : ЗНУ, 2016. - 415 c. - Бібліогр.: с. 272-299 - укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії у професійній діяльності. Розглянуто теоретичні засади професійної підготовки соціальних педагогів у вищій школі. Визначено сутність і генезис казкотерапії як психолого-педагогічного й соціально-педагогічного феномену. Охарактеризовано науково-методичне забезпечення формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії. У процесі експериментальної роботи доведено доцільність та ефективність впровадження структурно-змістової моделі формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії у професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Локарєва Г. В. 
Підготовка майбутнього актора до професійного спілкування: теоретичний та практичний аспекти : монографія / Г. В. Локарєва, Н. В. Стадніченко; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2019. - 426 c. - Бібліогр.: с. 278-311 - укp.

Висвітлено теоретичні передумови підготовки майбутнього актора до професійного спілкування (ПС), зокрема доведено суспільно-громадське значення театрального мистецтва, простежено генезу комунікативних і професійних якостей актора. Розглянуто особливості формування готовності майбутнього актора до ПС як педагогічної проблеми. Здійснено дефінітивний аналіз генези феномену "спілкування" як виду діяльності. Наведено характеристику фахової діяльності актора. Представлено науково-методичне забезпечення підготовки актора до ПС у навчально-виховному процесі, проілюстровано експериментальну перевірку ефективності організаційно-педагогічних умов підготовки актора до ПС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.076.3 р3 + Ю953 р3 + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834828 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського