Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кучерявий А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Кучерявий А. О. 
Формування готовності старшокласників до фермерської праці у навчально-виховному процесі сільської школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. О. Кучерявий; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2003. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано концепцію підготовки школярів сільської школи до фермерської праці, запропоновано модель фахівця-фермера (її системні та функціональні компоненти). Наведено поняття готовності до фермерської праці та її структурних компонентів - психологічного, морально-етичного й практичного. Розроблено модель підготовки учнів та визначено педагогічні умови формування у сільських школярів мотивів оволодіння професією фермера, активної їх підготовки до виконання професійних функцій. Удосконалено зміст підготовки учнів до фермерської діяльності та уточнено підходи до методики забезпечення рефлексії їх професійного самостановлення, формування практичного компонента готовності до фермерської праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кучерявий А. О. 
Основи самостійної навчальної діяльності : навч. посіб. / А. О. Кучерявий, М. В. Балко; Луган. держ. ун-т внутр. справ ім. Е.О.Дідоренка. - Донецьк, 2010. - 200 c. - укp.

Розглянуто такі складові навчальної діяльності студентів, як планування, конспектування, підготовка до семінарських і практичних занять, опрацювання літератури, користування бібліотечними каталогами, написання рефератів і курсових робіт, підготовка до екзаменів. Висвітлено роль особистості у здійсненні успішного навчання та шляхи її самовиховання. Показано значущість для навчальної діяльності таких психічних процесів, як увага, мислення та пам'ять, визначено засоби їх удосконалення.

Рассмотрены такие слагаемые учебной деятельности студентов, как планирование, конспектирование, подготовка к семинарским и практическим занятиям, проработка литературы, пользование библиотечными каталогами, написание рефератов и курсовых работ, подготовка к экзаменам. Освещена роль личности в осуществлении успешного обучения и пути ее самовоспитания. Показана значимость для учебной деятельности таких психических процессов, как внимание, мышление и память, определены средства их усовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252 я73 + Ч481.69 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кучерявий А. О. 
Функціональні характеристики самостійної роботи майбутніх юристів у контексті управління самостійною навчальною діяльністю студентів / А. О. Кучерявий // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 95-98. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему недостатньої вивченості функціональних характеристик самостійної роботи студентів юридичних спеціальностей. Визначено такі функції: системоутворювальну, ціліснозабезпечувальну, стимулювання якісного засвоєння навчального матеріалу, управлінську, включення механізму зворотного зв'язку, забезпечення неперервності професійної освіти. Встановлено системні ознаки сукупності цих функцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3-267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рогожкин О. В. 
Формування національної самосвідомості: історія, культура, мова, педагогіка : монографія / О. В. Рогожкин, Д. Д. Білий, М. В. Балко, Т. М. Сабельникова, А. О. Кучерявий; Донец. юрид. ін-т МВС України. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 201 c. - Бібліогр.: с. 189-201 - укp.

Викладено історико-теоретичні засади формування національної самосвідомості. Досліджено особливості утілення ідеї українського автононізму в історії України XIX - початку XX ст. Розглянуто кваліфіковану культуру як умову життєздатності нації та держави. Висвітлено українську народну ліричну пісню як транслятор національної ментальності. Досліджено проблему формування національної ідентичності як напрям мовної політики України. Проаналізовано складові національної ідентичності в сучасних поглядах на особистість правоохоронця та перспективу їх застосування у вищій школі МВС України. Висвітлено особливості впливу складових національної ідентичності на якість навчання курсантів і студентів. Окреслено окремі методичні аспекти формування національної ідентичності під час навчання у ВНЗ (на прикладі навчальної дисципліни "Історія України").


Індекс рубрикатора НБУВ: С1(4УКР)0,02 + Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кучерявий А. О. 
Проектування самостійної роботи студентів юридичних спеціальностей : навч. посіб. для студ. ВНЗ / А. О. Кучерявий, М. Л. Шелухін, В. В. Кадала, В. М. Монастирський, А. А. Смирнов, А. О. Шульга; ред.: А. О. Кучерявий; Донец. юрид. ін-т М-ва внутр. справ України. - Донецьк : Кальміус, 2013. - 198 c. - Бібліогр.: с. 193-197 - укp.

Розглянуто статус, функції, проектувальні принципи управління самостійною навчальною діяльністю студентів, технологічні особливості її проектування. Наведено приклади проектування самостійної роботи студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р(4УКР)3-31 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кучерявий А. 
Педагогічні умови формування культури навчальної діяльності студента вищого навчального закладу як риси особистості / А. Кучерявий // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Актуалізовано проблему оволодіння студентами ВНЗ культурою навчальної діяльності (КНД) та розкрито досвід Донецького юридичного інституту, де з 2006 р. запроваджено навчальний курс "Основи самостійної навчальної діяльності". КНД студента визначено як характеристику його особистості, що якісно обумовлює спроможність учитися та уособлює рівень розвитку розумових, пізнавальних, творчих і пошуково-дослідницьких здібностей, операційно-технологічних умінь та відповідних особистісних якостей і психічних властивостей. Відзначено, що формування КНД відбувається за двома напрямами, котрі мають охопити кожну з чотирьох складових КНД та обумовлюють педагогічні умови її формування: цілеспрямована робота навчального закладу та свідома самовиховна робота студента. За результатами проведеного дослідження констатовано, що поняття КНД є визначальним для набуття студентами успішності в навчанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кучерявий А. 
Механізм управління самостійною роботою майбутніх юристів у діяльності деканату / А. Кучерявий // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1. - С. 128-132. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Указано на важливість самостійної роботи для підготовки юристів. Визначено поняття "механізм управління самостійною роботою студентів юридичних спеціальностей". Виділено особливості механізмів управління деканату. Зазначено причини використання механізмів і їх перелік.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4УКР) р3-267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кучерявий А. О. 
Управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх юристів : монографія / А. О. Кучерявий. - Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2014. - 343 c. - Бібліогр.: с. 310-343 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання управління самостійною навчальною діяльністю студентів юридичних спеціальностей. Подано функціональну модель системи управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх фахівців, визначено мотиваційний, конструктивний, організаційний, стимулювальний і контрольний складники діяльності суб'єктів управління - ректорату, деканату, кафедри та студента. Розкрито технологічні та практичні аспекти такого управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4УКР) р3-267 + Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кучерявий А. 
Структура системи управління самостійною навчальною діяльністю майбутніх юристів / А. Кучерявий // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 19-21. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему потенціалу та можливостей системи управління самостійною навчальною діяльністю студентів юридичних спеціальностей. Досліджено дві групи підсистем управління: перша група (змістовна, наукова, методична, організаційна, матеріально-технічна та виконавська) об’єднана за ознакою спільної функціональної спрямованості суб’єктів управління, друга група (ректорат – (факультет, кафедра), деканат – (кафедра, студент), кафедра – студент та студент – студент) – за наявністю взаємодії між суб’єктами управління у процесі виконання власних функцій. Вивчено зміст кожної підсистеми і зроблено висновок, що кожна з них може функціонувати окремо, але відсутність будь-якої з них робить неефективною загальну систему управління.

Рассмотрена проблема потенциала и возможностей системы управления самостоятельной учебной деятельностью студентов юридических специальностей. Исследованы две группы подсистем управления: первая группа подсистемы объединена по признаку общей функциональной направленности субъектов управления (содержательная, научная, методическая, организационная, материально-техническая и исполнительная), а вторая группа рассмотрена в контексте наличия взаимодействия между субъектами управления при выполнении собственных функций (ректорат – (факультет, кафедра), деканат – (кафедра, студент), кафедра – студент и студент – студент). Изучено содержание каждой подсистемы и сделан вывод о том, что каждая из них может функционировать отдельно, но отсутствие любой из них делает неэффективной общую систему управления.

The problem of the capacity and capability of the control system of independent educational activity of students of legal specialties. Studied two groups of control subsystems: the first group (informative, scientific, methodical, organizational, logistical and executive) combined on the basis of common functional areas of management subjects, the second group (“rector – (faculty, department)”, “deanery–(Dept. student)”, “department – student” and “student – student”) – the presence of interaction between actors in the performance management of their own functions. The content of each subsystem and concluded that each of them can function separately, but the absence of any of them makes the overall control system ineffective.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Х8 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кучерявий А. О. 
Теорія і технологія управління самостійною навчальною діяльністю студентів юридичних спеціальностей : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.06 / А. О. Кучерявий; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2015. - 40 c. - укp.

Розкрито можливості вирішення проблеми у контексті положень освітнього менеджменту, уявлень науковців про самостійну роботу студентів та її організацію. Методологічно й теоретично обгрунтовано функціональну модель системи управління самостійною навчальною діяльністю студентів, її структурні компоненти. Висвітлено компоненти відповідної системи - ціннісно-мотиваційний, змістово-конструктивний, організаційно-діяльнісний, морально-стимулювальний та контрольно-оцінний і зв’язки між ними, її цільові орієнтири та функції всіх суб'єктів. Визначено теоретичні й технологічні основи управління самостійною роботою майбутніх юристів: його закономірності, принципи та засоби, зміст модулів поетапного управління самостійною діяльністю студентів, принципи її проектування тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4УКР) р3-267 + Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кучерявий А. О. 
Технолого-проектувальні принципи управління самостійною навчальною діяльністю студентів / А. О. Кучерявий // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 275-279. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розглянуто проблему відсутності регулювальних засобів управління самостійною роботою студентів, зокрема принципів, що визначають технологічні підходи до її проектування. Досліджено принципи забезпечення цілісності процесу засвоєння цінностей навчального матеріалу та цільової орієнтації на всебічне формування особистості студента як майбутнього фахівця. Перший принцип визначає спрямованість навчальних завдань з урахуванням поточного етапу процесу засвоєння навчального матеріалу: чуттєвого відображення, розуміння, закріплення та застосування знань. Другий принцип вказує, що особистісні професійні характеристики студента повинні належати до цільових орієнтирів вивчення навчального курсу разом із переліком знань та умінь.

Рассмотрена проблема отсутствия регулировочных средств управления самостоятельной работой студентов, в том числе, принципов, которые определяют технологические подходы к её проектированию. Исследованы принципы обеспечения целостности процесса усвоения ценностей учебного материала и целевой ориентации на всестороннее формирование личности студента как будущего специалиста. Первый принцип определяет направленность учебных заданий с учетом текущего этапа процесса усвоения учебного материала: чувственного отображения, понимания, закрепления и применения знаний. Второй принцип указывает, что личностные профессиональные характеристики студента должны относиться к целевым ориентирам изучения учебного курса вместе с перечнем знаний и умений.

The problem of absence of regulation facilities of management by independent work of students, including, principles which define technological approaches to its projecting is considered. Principles of guaranteeing of integrity of process of mastering of values of a teaching material and target orientation to all-round formation of the personality of the student as future expert are investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського