Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Кучай Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Природничо-екологічний тлумачний словник для вчителів і студентів : навч. посіб. / уклад.: О. А. Біда, Т. П. Кучай; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : Софія, 2007. - 124 c. - укp.

Розкрито зміст понад 800-т понять і термінів з природознавства, екології й охорони навколишнього середовища, зокрема, абіотичних факторів, вегетації, заповідника, комети, екологічної кризи, охорони тваринного та рослинного світу, синекології, синергетики, флори, якісних показників води.

Раскрыто содержание более 800-т понятий и терминов по природоведению, экологии и охране окружающей природной среды, в частности, абиотических факторов, вегетации, заповедника, кометы, экологического кризиса, охраны животного и растительного мира, синекологии, синергетики, флоры, качественных показателей воды и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кучай Т. П. 
Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів на уроках англійської мови : навч.-метод. посіб. / Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 132 c. - Бібліогр.: с. 127-131. - укp.

Висвітлено теоретичні засади підготовки майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів. Увагу приділено проблемі екологічної освіти в дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених. Охарактеризовано систему підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання учнів у Великій Британії, розкрито можливості творчого використання в системі педагогічної освіти України прогресивних ідей британського досвіду в даній сфері.

Освещены теоретические основы подготовки будущего учителя к экологическому воспитанию учащихся. Уделено внимание проблеме экологического образования в исследованиях отечественных и зарубежных ученых. Охарактеризована система подготовки будущих учителей к экологическому воспитанию учащихся в Великой Британии, раскрыты возможности творческого использования в системе педагогического образования Украины прогрессивных идей британского опыта в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я73 + Ч421.352.27 я73 + Б1 р(4УКР)2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Біда О. А. 
Методика викладання курсу "Я і Україна. Природознавство" та сільськогосподарської праці (теоретичні основи) : навч.-метод. посіб. / О. А. Біда, Т. С. Зорочкіна, Т. П. Кучай, В. М. Чичук; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 320 c. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Обгрунтовано загальні положення методики викладання курсу "Я і Україна. Природознавство" та сільськогосподарської праці в початковій школі, подано практичні рекомендації. Розглянуто завдання, зміст, методи, організаційні форми навчання під час викладання, а також питання формування природничих понять, шляхи підвищення ефективності навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кучай Т. П. 
Підготовка майбутніх учителів в університетах Великої Британії до екологічного виховання учнів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т. П. Кучай; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз проблеми екологічної освіти, досліджено сучасні тенденції підготовки вчителя в університетах Великої Британії до екологічного виховання учнів. Розкрито зміст базових понять екологічної освіти, зокрема, таких, як "екологія", "екологічна освіта", "екологічне виховання", "екологічна культура". Розглянуто британську модель підготовки майбутніх учителів до екологічного виховання учнів, визначено її структуру й особливості методичного забезпечення. Теоретично обгрунтовано зміст навчального спецкурсу "Підготовка майбутнього вчителя до екологічного виховання учнів на уроках англійської мови", для реалізації якого створено навчально-методичний комплекс (навчальну програму та посібники) для викладачів і студентів ВНЗ з урахуванням прогресивного досвіду Великої Британії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч421.352.27 + Б1 р(4ВЕЛ)2 р3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Спільна робота школи, сім'ї, громадськості з формування особистості, громадянина України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 19 трав. 2010 р., Черкаси / ред.: О. А. Біда, Л. Ю. Вовкочин, Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Ульян. ін-т підвищення кваліфікації і перепідготовки працівників освіти (Росія), Білорус. держ. технол. ун-т (Білорусія), Братислав. ун-т ім. Я.Коменського (Словаччина), Карагандин. ун-т "Болашак" (Казахстан). - Черкаси, 2010. - 84 c. - укp. - рус.

Досліджено суперечність між зростаючими масштабами освіти, розширенням глобального політкультурного простору та різким зниженням загальної та моральної культури суспільства. У відповідності з цими змінами та суперечностями зазнають певної трансформації педагогічні ідеї, концепції, теорії, погляди та думки. Розглянуто питання сучасної освіти в Україні, Росії, Республіці Білорусь, Казахстані, Польщі, Словаччині, США, Великобританії. Увагу приділено формуванню гармонійної особистості за умов рівноцінної співпраці школи та сім'ї.

Проанализированы противоречия между возрастающими масштабами образования, росширением глобального политкультурного пространства и резким снижением общей и моральной культуры общества. В соответствии с этими изменениями и противоречия испытывают определённую трансформацию педагогические идеи, концепции, теории, взгляды и мысли. Рассмотрены вопросы современного образования в Украине, Росии, Республике Белорусь, Казахстане, Польше, Словакии, США, Великобритании. Внимание уделено формированию гармоничной личности в условиях равноценного сотрудничества школы и семьи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.5 я431(0) + Ч421.352.13 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Спільна робота школи, сім'ї, громадськості з формування особистості, людини, громадянина : матеріали VII Всеукр. Захаренк. пед. читань, 2010 р., Черкаси / ред.: О. А. Біда, Л. Ю. Вовкочин, Т. П. Кучай; МОНМС України, АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Ін-т пед. освіти, соц. роботи і мистец. - Черкаси, 2010. - 84 c. - укp. - англ.

Наведено результати досліджень з актуальних проблем народної освіти. Розкрито особливості реалізації педагогічної спадщини О. А. Захаренка з організації родинного виховання в практичній діяльності вітчизняних дошкільних закладів. Розглянуто проблеми формування екологічного світогляду студентів хімічних спеціальностей ВНЗ. Висвітлено особливості застосування класичних принципів О. А. Захаренка за умов сучасного дистанційного навчання у Великій Британії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)6-8 я43 + Ч421.352 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Удосконалення форм і методів підготовки професійно компетентних працівників освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 19 - 20 квіт., 2011 р., Черкаси / ред.: О. А. Біда, Л. Ю. Вовкочин, Т. П. Кучай; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Ін-т пед. освіти, соц. роботи і мистец., Ульянів. ін-т підвищ. кваліфікації і перепідготов. працівників освіти, Білорус. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2011. - 141 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми педагогічної освіти. Розкрито питання корпоративної культури викладача вищої школи. Розглянуто екологічну відповідальність як психолого-педагогічну категорію. Визначено структуру лінгводидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів педагогічного університету. Запропоновано технологію формування медіа-компетентності майбутніх державних інспекторів пожежної безпеки. Обгрунтовано основні принципи навчання студентів іноземної мови у педагогічному ВНЗ. Вивчено перспективи впровадження прогресивного досвіду США у вітчизняну систему професійної освіти магістрів перекладу. Охарактеризовано науково-педагогічну діяльність видатного хіміка С. М. Реформатського. Запропоновано технологію формування екологічної культури майбутніх фахівців машинобудівного профілю. Показано роль культурно-освітніх товариств у вихованні національної свідомості молоді. Увагу приділено проблемам збереження здоров'я студентської молоді за умов ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кучай Т. П. 
Сільська школа - основний осередок екологічної освіти / Т. П. Кучай // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 82-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито формування активної життєвої позиції школяра за умов сільської школи в процесі спілкування з природою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кучай Т. 
Ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти / Т. Кучай // Рідна шк.. - 2008. - № 6. - С. 37-29. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз екологічного виховання як складової екологічної освіти в Україні та країнах зарубіжжя. Розкрито її значення та вплив на процес опанування знаннями учнів і майбутніх учителів, а також як процесу екологізації усього освітянського простору. Запропоновано визначення екологічної освіти та виховання як педагогічного процесу, спрямованого на формування екологічної культури особистості. Виділено основні структурні компоненти екологічної освіти як багатогранного явища. Зроблено висновок про необхідність реорганізації й удосконалення екологічної освіти та виховання в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.27 + Б1р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кучай Т. 
Екологічне виховання учнів під час педагогічної практики в університетах Великої Британії / Т. Кучай // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 77-78. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання пошуку шляхів оптимізації процесу підготовки фахівців до викладання англійської мови з екологічним спрямуванням у Великобританії. Встановлено, що компоненти системи професійно-методичної підготовки вчителів у Великобританії характеризуються великою варіативністю. Зосереджено увагу на двох часових підходах проведення професійно-методичної підготовки, а саме: етапи професійно-методичної підготовки за всіма роками навчання в ВНЗ та концентрація професійно-методичної підготовки на останньому році навчання. Зазначено, що навчальна практика має становити невід'ємну частину фахової підготовки й забезпечувати плавний перехід від навчання до роботи, щоб уникнути розгубленості та неможливості керувати ситуацією під час першої зустрічі з класом. Розкрито засади нового підходу в організації педагогічної практики, в яких поєднання теорії та практики забезпечує всебічне співвідношення теоретичних знань зі шкільною діяльністю. Охарактеризовано підходи до проведення педагогічної практики в педагогічних закладах Великої Британії: блок-практику та серійну практику. Констатовано, що розуміння ролі та значення практичної підготовки студентів допомагає правильності вибору форм на кожному етапі навчання, доцільності методів організації та керівництва, відбору змісту, чіткої системи всієї практичної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кучай Т. 
Особливості підготовки педагогічних кадрів з екології у Великій Британії та Україні: порівняльний аспект / Т. Кучай // Рідна шк.. - 2011. - № 10. - С. 68-73. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано навчальні плани університетів Великобританії та України за напрямами підготовки "Екологія та охорона навколишнього середовища", "Біологія", "Педагогічна освіта". Зроблено компаративну характеристику їх структур і обсягу годин, відведених на вивчення окремих груп навчальних предметів. Визначено сім ідентичних для даних навчальних закладів груп дисциплін, відзначено переваги навчальних планів університетів Великій Британії стосовно екологізації навчальних предметів, практичної спрямованості навчальних планів і програм підготовки екологів, виконання наукових робіт студентів з екології, самостійної роботи. Розкрито особливості підготовки вчителів до екологічного виховання. Стверджено, що британська система підготовки вчителів до викладання екології в школі має принципові та позитивні відмінності від української. Викладено низку рекомендацій щодо екологізації педагогічної освіти в Україні.

Проанализированы учебные планы университетов Великобритании и Украины по направлениям подготовки "Экология и охрана окружающей среды", "Биология", "Педагогическое образование". Сделана компаративная характеристика их структур и объема часов, отведенных на изучение отдельных групп предметов. Определены семь идентичных для данных учебных заведений групп дисциплин, отмечены преимущества учебных планов университетов Великобритании по экологизации предметов, практической направленности учебных планов и программ подготовки экологов, выполнение научных работ студентов по экологии, самостоятельная работа. Раскрыты особенности подготовки учителей к экологическому воспитанию. Утверждается, что британская система подготовки учителей к преподаванию экологии в школе имеет принципиальные и позитивные отличия от украинской. Изложен ряд рекомендаций по экологизации педагогического образования в Украине.

The article analyzes of universities curricula of Great Britain and Ukraine, compares their structure and volume of hours devoted to the study of separate groups of educational subjects and reveals the peculiarities of training teachers to ecological education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4ВЕЛ)3 + Б1 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кучай Т. П. 
Філософія освіти в японських традиціях (теоретико-методологічний аспект) : навч. посіб. / Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2014. - 135 c. - Бібліогр.: с. 129-135 - укp.

Висвітлено теоретичні основи еволюції розвитку освітньої системи Японії, розкрито її роль та значення у сучасному суспільстві. Розглянуто директивні матеріали та концептуальні положення формування освітньої системи, що сприяють високому рівню розвитку шкільної освіти та підготовці висококваліфікованих кадрів початкової школи. Визначено фактори підтримання стійкої соціальної стабільності, охарактеризовано модель сучасної структури японської системи освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5ЯПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кучай Т. П. 
Підготовка майбутніх учителів в університетах Великої Британії до екологічного виховання учнів : монографія / Т. П. Кучай; ред.: Н. Г. Ничкало; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2014. - 215 c. - Бібліогр.: с. 162-193 - укp.

Викладено результати вивчення вітчизняних і зарубіжних літературних і документальних джерел з проблем екологічного навчання та виховання учнів у Великій Британії. Проаналізовано досвід та особливості підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання учнів, виявлено досягнення британських педагогів в екологічній освіті населення. Охарактеризовано передумови та тенденції розвитку реформи педагогічної освіти у цій країні. Виявлено можливості творчого використання в системі педагогічної освіти України прогресивних ідей британського досвіду підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч489.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кучай Т. П. 
Морально-естетичне виховання учнів початкових класів Японії : навч. посіб. для студентів пед. ф-тів / Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2014. - 58 c. - Бібліогр.: с. 53-58 - укp.

Увагу приділено проблемі морально-естетичного виховання учнів Японії, яка є однією з найактуальніших і має соціальний характер, оскільки пов'язана з поняттям "формування характеру". Охарактеризовано естетичне виховання молодших школярів як інтегральну складову національної системи неперервної художньої освіти Японії. Висвітлено роль національних традицій у морально-етичному вихованні учнів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кучай Т. П. 
Фактори високої продуктивності педагогічної діяльності японських учителів початкової школи : навч. посіб. / Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2014. - 63 c. - Бібліогр.: с. 59-63 - укp.

Висвітлено проблему високої продуктивності педагогічної діяльності японських учителів початкової школи. Проаналізовано теоретичні основи факторів високої продуктивності зазначеної діяльності японських учителів. Охарактеризовано систему присвоєння кваліфікації учителя початкових класів у Японії, інноваційні підходи до її підвищення. Розкрито особливості японської системи шкільної освіти - висока інтенсивність навчального процесу та статус вчителів початкової школи. Висвітлено досягнення країни у сфері освіти та їх роль у розвитку економіки, культури в Японії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кучай Т. П. 
Роль сім'ї та школи у навчанні та вихованні учнів початкових класів Японії : навч. посіб. для студентів пед. ф-тів / Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2014. - 99 c. - Бібліогр.: с. 91-99 - укp.

Розкрито особливості навчально-виховного процесу в початковій школі Японії. Охарактеризовано естетичне виховання молодших школярів як інтегральну складову національної системи неперервної художньої освіти Японії. Висвітлено роль національних традицій у моральному вихованні учнів початкових класів. Увагу приділено проблемі здоров'я у фізичному і психічному розвитку дитини. Розглянуто методологічні підходи до навчання і виховання молодших школярів у школах Японії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(5ЯПО)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кучай Т. П. 
Система професійної підготовки вчителів початкових класів в університетах Японії до морально-етичного виховання учнів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01, 13.00.07 / Т. П. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2015. - 40 c. - укp.

Досліджено особливості розвитку професійної підготовки вчителів початкових класів до морально-етичного виховання учнів в університетах Японії. На основі вивчення наукових джерел, українських і японських документів і матеріалів, а також документів міжнародних організацій розкрито основні напрями модернізації системи освіти Японії на початку XXl ст. Охарактеризовано інноваційні підходи до професійного розвитку вчителя початкової школи, присвоєння кваліфікації вчителя, його сертифікації та підвищення кваліфікації в системі неперервної освіти Японії. Висвітлено значення національних традицій у морально-етичному вихованні учнів. Виявлено особливості взаємодії сім’ї та школи й естетизації навчального середовища. Проаналізовано японську модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до морально-етичного виховання учнів за умов світових глобалізаційних та інтеграційних процесів. Обгрунтовано концептуальні засади модернізації підготовки вчителя початкових класів в Україні з урахуванням прогресивних ідей японського досвіду. Виокремлено подібні тенденції розвитку освіти в досліджуваних країнах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(5ЯПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кучай Т. П. 
Досягнення Японії у сфері освіти – рушійна сила розвитку економіки, культури, прогресу нації / Т. П. Кучай // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8). - С. 222-229. - Бібліогр.: 13 назв - укp.

Розглянуто процес розвитку Японії, яка вийшла на провідні позиції у сфері освіти у світі. Основна умова всіх досягнень у Японії - високий загальноосвітній рівень, на базі якого будуються наукові досягнення та професійні вміння. Широке розповсюдження й успіхи народної освіти допомогли Японії зробити гігантський стрибок в економічному та науково-технічному розвитку й надали їй можливість увійти в число провідних високорозвинених країн світового співтовариства.

Рассмотрено реформирование системы образования Японии, которая вышла на ведущие позиции в сфере образования в мире. Основное условие всех достижений в Японии – высокий общеобразовательный уровень, на базе которого строятся научные достижения и профессиональные умения. Широкое распространение и успех народного просвещения помогли Японии сделать гигантский скачок в экономическом и научно-техническом развитии и дали ей возможность войти в число ведущих высокоразвитых стран мирового сообщества.

This paper deals with Japan, which was published in a leading position in the field of education in the world. The main condition of all the achievements in Japan – a high educational level, on which are built academic achievement and professional skills. Widespread and successes of public education helped Japan to make a giant leap in the economic, scientific and technical development and gave her the opportunity to be among the leading industrialized countries of the world community.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5ЯПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кучай Т. П. 
Система професійної підготовки вчителів початкових класів до морально-етичного виховання учнів в університетах Японії : монографія / Т. П. Кучай; ред.: Н. Г. Ничкало; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Пономаренко Р.В., 2014. - 581 c. - Бібліогр.: с. 434-490 - укp.

Висвітлено проблеми теоретичної та методичної підготовки вчителів початкових класів до морально-етичного виховання учнів в університетах Японії. Розкрито основні напрями модернізації системи освіти цієї країни на початку XXI ст. Розглянуто особливості використання національних традицій у морально-етичному вихованні учнів. Виявлено особливості взаємодії сім'ї та школи й естетизації навчального середовища. Охарактеризовано інноваційні підходи до професійного розвитку вчителя початкової школи, присвоєння кваліфікації вчителя, його сертифікації та підвищення кваліфікації у системі неперервної освіти Японії. Обгрунтовано перспективи використання прогресивних ідей японського досвіду в підготовці вчителів початкової школи в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(5ЯПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кучай Т. 
Моральне виховання учнів початкових класів у Японії / Т. Кучай // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2014. - Вип. 34. - С. 54-60. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Розглянуто моральне виховання учнів початкових класів Японії. Зазначено, що значну роль у вирішенні проблеми морально-духовного розвитку молодших школярів відіграє взаємозв’язок морального виховання з іншими предметами, що вивчаються, адже елементи морального виховання мають бути присутніми на кожному уроці з будь-якого предмета. Викладач повинен загострювати увагу учнів в необхідних місцях та намагатися навчати дітей як з точки зору навчання знанням з предметів, так і з позиції морального вихованця. Моральному вихованню учнів початкових класів навчальним планом відводиться немала кількість годин. До того ж моральні аспекти використовуються при викладанні всіх предметів, здійсненні позакласної та позашкільної діяльності, у результаті чого розвиваються у школярів моральні якості.

Рассмотрено нравственное воспитание учащихся начальных классов Японии. Отмечено, что значительную роль в решении проблемы морально-духовного развития младших школьников играет взаимосвязь нравственного воспитания с другими изучаемыми предметами, ведь элементы нравственного воспитания должны присутствовать на каждом уроке по любому предмету. Преподаватель должен заострять внимание учащихся и пытаться учить детей как с точки зрения обучения знаниям по предметам, так и с позиции моральной личности. Нравственному воспитанию младших школьников учебным планом отводится немалое количество часов. К тому же моральные аспекты используются при преподавании всех предметов, при осуществлении внеклассной и внешкольной деятельности, в результате чего развиваются у школьников нравственные качества.

This paper deals with the moral education of primary school pupils in Japan. Important role in solving the problems of moral and spiritual development of younger schoolchildren play the relationship of moral education with other subjects studied, because the elements of moral education should be presented on every lesson of every subject. The teacher should focus the students in the right place and try to teach children both in terms of knowledge of the subjects of study, and upbringing of the moral personality. Primary school curriculum provides not a small number of hours for moral education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352(5ЯПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського