Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кус А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Кус А.  
Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. екон. ф-тів вузів / А. Кус; Пер.: А. Ф Павленко, В. П Пилипчук. - К. : Нічлава, 1999. - 223 c. - Бібліогр.: 105 назв. - укp.

Розглянуто основні проблеми політики збуту, зміст сучасного поняття маркетингу. Охарактеризовано види, а також шляхи вибору цільових ринків збуту. Висвітлено питання планування маркетингу, його основні види та інструменти. Проаналізовано вимоги і форми організації маркетингу (функціонально-орієнтована, регіонально-орієнтована та об'єкт-орієнтована маркетинг-організація, продукт-менеджмент, менеджмент груп споживачів), маркетинговий контроль, а також важливі аспекти міжнародного маркетингу та маркетингу засобів виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У529.0-59 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588485 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського