Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Курлянд З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Педагогіка : Навч. посіб. / ред.: З. Н. Курлянд; упоряд.: І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2001. - 356 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Розкрито предмет і завдання педагогіки, методи педагогічних досліджень, головні закономірності розвитку, вікові та індивідуальні особливості розвитку дитини. Розглянуто загальні положення теорії навчання: дидактичні основи процесу навчання, закономірності, принципи, методи та засоби навчання, види і форми його організації згідно з концепцією національного виховання. Особливу увагу приділено моральному вихованню та самовихованню, патріотичному вихованню та особливостям формування культури міжнаціональних відносин, роботі з обдарованими дітьми та "важкими" підлітками. Висвітлено основні напрямки роботи класного керівника, проаналізовано його провідну роль у розвитку дитячого самоврядування. Розкрито теоретичні засади управління загальною середньою освітою в Україні. Досліджено питання педагогічної культури стародавньої Греції та Риму, освіти та виховання в епоху середньовіччя та Відродження, педагогічних поглядів просвітян Нового часу. Акцентовано увагу на питаннях розвитку української педагогічної думки з часів Київської Русі до середини 1930-х рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Курлянд З. Н. 
Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова, І. О. Бартєнєва, І. М. Богданова. - 3-є вид., переробл., доповн. - К. : Знання, 2007. - 495 c. - укp.

Розкрито загальні основи педагогіки вищої школи, проаналізовано особливості педагогічного процесу та адаптації молоді у ВНЗ, вікові особливості студентської молоді. Висвітлено завдання та зміст вищої освіти в Україні, описано дидактичні моделі змісту навчання, методику проведення лекцій. Викладено концепцію оновлення підготовки учителів на основі застосування інноваційних технологій. Розглянуто питання формування готовності учителів до інноваційної діяльності. Визначено специфіку професійно-педагогічної діяльності викладачів ВНЗ, особливості професійного самовизначення та становлення "Я-концепції" вчителів.

Раскрыты общие основы педагогики высшей школы, проанализированы особенности педагогического процесса и адаптации молодежи в ВУЗ, возрастные особенности студенческой молодежи. Освещены задания и содержание высшего образования в Украине, описаны дидактические модели содержания обучения, методика проведения лекций. Представлена концепция обновления подготовки учителей на основе применения инновационных технологий. Рассмотрены вопросы формирования готовности учителей к инновационной деятельности. Определены специфика профессионально-педагогической деятельности преподавателей ВУЗ, особенности профессионального самоопределения и становления "Я-концепции" учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481я73

Шифр НБУВ: ВА685584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Курлянд З. Н. 
Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова, І. О. Бартєнєва, І. М. Богданова. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2005. - 400 c. - Бібліогр.: с. 398-399. - укp.

Розглянуто предмет і методи педагогіки вищої школи. Особливу увагу приділено формуванню педагогічної техніки вчителя, специфіці професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи, педагогічному менеджменту (ПМ) і самоменеджменту. Розкрито різноманітні аспекти виховної роботи зі студентською молоддю, висвітлено особливості організації морального, правового, економічного й естетичного виховання. Наведено загальну характеристику принципів і функцій ПМ. Запропоновано концепцію оновлення підготовки майбутніх учителів на підставі застосування інноваційних технологій.

Рассмотрены предмет и методы педагогики высшей школы. Особое внимание уделено формированию педагогической техники учителя, специфике профессионально-педагогической деятельности преподавателя высшей школы, педагогическому менеджменту (ПМ) и самоменеджменту. Раскрыты разнообразные аспекты воспитательной работы со студенческой молодежью, освещены особенности организации морального, правового, экономического и эстетического воспитания. Приведена общая характеристика принципов и функций ПМ. Предложена концепция обновления подготовки будущих учителей на основе применения инновационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Курлянд З. Н. 
Становлення позитивної Я-концепції майбутнього вчителя : Моногр. / З. Н. Курлянд, О. А. Галіцан, С. С. Єрмакова, Є. А. Іванченко, Т. М. Узун; Півд. наук. центр АПН України. - О., 2005. - 143 c. - укp.

Розглянуто нові підходи щодо проблеми становлення позитивної Я-концепції вчителя, механізми зв'язку деяких компонентів цієї концепції та умови їх формування. Зазначено, що тільки свідомо сформований як особистість учитель здатний впливати на формування особистості учня.

Рассмотрены новые подходы к проблеме становления позитивной Я-концепции учителя, механизмы связи некоторых компонентов этой концепции и условия их формирования. Указано, что только сознательно сформированный как личность учитель способен влиять на формирование личности ученика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Курлянд З. Н. 
Теорія і методика професійної освіти : навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Т. Ю. Осипова, Р. С. Гурін, І. О. Бартєнєва, І. М. Богданова; ред.: З. Н. Курлянд. - К. : Знання, 2012. - 390 c. - Бібліогр.: 324 назв - укp.

Розкрито наукові засади, мету, завдання та принципи професійної освіти, особливості педагогічного процесу у професійній школі різних ступенів (ПТУ, коледжі, технікумі, ВНЗ), що забезпечують як середню фундаменьальну професійну підготовку, так і підготовку фахівців вищої кваліфікації. Розглянуто принципи, методи, форми організації навчання у професійно-технічних навчальних закладах, професійних коледжах, училищах, а також у ВНЗ різних рівнів акредитації. Увагу зсереджено на особливостях організації самостійної роботи учнів і студентів у таких закладах. Проаналізовано методику викладання предметів професійно-технічного циклу, методи педагогічних досліджень із проблем професійної підготовки спеціалістів. Досліджено особистість викладача в системі професійної освіти та специфіку науково-педагогічного дослідження у професійній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Курлянд З. Н. 
Професійно-креативне середовище ВНЗ - передумова підвищення якості підготовки майбутніх фахівців / З. Н. Курлянд // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 148. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості моніторингу якості освіти за умов трансферно-модульного навчання; зазначено, що механізмом підвищення якості освіти майбутніх фахівців є чітко виражена мотивація навчання. Розвиток мотивації починається з професіоналізації процесу навчання шляхом створення професійно-креативного навчально-виховного середовища ВНЗ, наведено складові цього середовища та результати експериментальної роботи, що підтверджують зроблені висновки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к8 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Курлянд З. Н. 
Психолого-педагогічні умови розвитку просторового мислення майбутніх учителів / З. Н. Курлянд, Т. С. Штикало // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 94-98. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні умови формування і розвитку просторового мислення майбутніх вчителів. Виокремлено інваріантні умови для майбутніх вчителів образотворчого мистецтва і математики, а також умови, що ураховують особливості майбутніх професій.

Рассмотрены психолого-педагогические условия формирования и развития пространственного мышления будущих учителей. Выделены инвариантные условия для будущих учителей изобразительного искусства и математики, а также условия, учитывающие особенности будущих профессий.

It is presented some results of the research on the problem of special thinking development of future teachers in fine arts and mathematics. It is determined some psychological and pedagogical conditions of its introduction into educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.3 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Курлянд З. Н. 
Шляхи підвищення якості освіти майбутніх фахівців в умовах кредитно-модульного навчання / З. Н. Курлянд // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 153-156. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

The author presents the problem of improving the quality of future specialists' education


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Курлянд З. Н. 
Психолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів / З. Н. Курлянд // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 171-176. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні умови формування професійно- педагогічної компетентності майбутніх учителів. Визначено поняття психолого-педагогічних умов формування професійної компетенції.

Рассмотрены психолого-педагогические условия формирования профессионально-педагогической компетентности будущих учителей. Дано определение понятия психолого-педагогических условий формирования данной компетентности.

It is presented some results of the research on the problem of professional competence of future teachers. It is determined some psychological conditions of its introduction into educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Курлянд З. Н. 
Педагогічна підтримка формування творчого мислення майбутніх учителів іноземної мови / З. Н. Курлянд // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 57-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

З'ясовано особливості структури, розглянуто основні складники творчого мислення майбутніх учителів іноземної мови. Надано визначення понять "творчість", "мислення", "творче мислення". Визначено основні напрями педагогічної підтримки формування творчого мислення. Проаналізовано явище творчого педагогічного мислення як основи співпраці вчителя і учнів. Розглянуто психолого-педагогічні умови формування й розвитку творчого педагогічного мислення, такі як: створення в студентів позитивного професійного мотиву на творчу педагогічну діяльність, співпраця і співтворчість викладачів і студентів, залучення студентів до дослідницької роботи шляхом застосування інтелектуально-педагогічного тренінгу.

Выяснены особенности структуры, рассмотрены основные составляющие творческого мышления будущих учителей иностранного языка. Даны определения понятий "творчество", "мышление", "творческое мышление". Определены основные направления педагогической поддержки формирования творческого мышления. Проанализировано явление творческого педагогического мышления как основы сотрудничества учителя и учащихся. Рассмотрены психолого-педагогические условия формирования и развития творческого педагогического мышления, такие как: создание у студентов позитивного профессионального мотива творческой педагогической деятельности, сотрудничество и сотворчество преподавателей и студентов, привлечение студентов к исследовательской работе путем применения интеллектуально-педагогического тренинга.

Clarify the features of the structure, the main components of the creative thinking of the future teachers of foreign languages. The definitions of the concepts of "creativity", "thinking", "creative thinking". The main directions of teaching support the formation of creative thinking. The phenomenon of the creative teaching of thinking as a basis for cooperation teachers and students. Examined the psychological and pedagogical conditions of formation and development of creative teaching of thinking, such as creating a positive professional student motivation creative educational activities, collaboration and co-creativity of teachers and students, engaging students in research through the use of intellectual and pedagogical training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Курлянд З. Н. 
Педагогічна підтримка професійного становлення майбутнього вчителя у вимірах концепції мультиплікативності / З. Н. Курлянд // Наука і освіта. - 2011. - № 9. - С. 140-143. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання необхідності визначення особливостей педагогічної підтримки професійного становлення майбутнього вчителя за умов кардинальних світоглядних змін. З'ясовано особливості феномена "педагогічна підтримка" та сутність сучасного тлумачення поняття "професійне становлення майбутнього вчителя". Стверджено, що процес професійного становлення вчителя суттєво перебудовує його мотиваційну, когнітивно-операціональну та оцінно-рефлексивну сфери. Зазначено, що педагогічна підтримка не передбачає прямого управління процесом професійного становлення згідно з чітко окресленою траєкторією впливу на особистість майбутнього спеціаліста, а зосереджує увагу на уважному ставленні до особливого, своєрідного, що має кожна молода людина від природи і що відображається в її індивідуальному досвіді, бажаннях, здібностях, потребах, намаганнях тощо. Визначено вихідні методологічні положення концепції мультиплікативності відповідно до педагогічної підтримки професійного становлення майбутніх учителів. Наголошено, що характерна особливість мультиплікативного ефекту полягає у здатності нарощувати прогнозований результат, суттєво більший за сумарний, у процесі розгортання цієї системи у просторі та часі за умов правильного визначення зон біфуркації (розгалуження), які найбільш вразливі до якісних змін. Доведено, що мультиплікативний підхід розкриває можливості багатовимірного впливу на професійне становлення майбутнього вчителя урізноманітненої педагогічної підтримки. Констатовано, що педагогічна підтримка діє у трьох площинах: формування педагогічної фасилітації майбутніх учителів, естетичного світогляду та педагогічної обдарованості.

Рассмотрены вопросы определения особенностей педагогической поддержки профессионального становления будущего учителя в условиях кардинальных мировоззренческих изменений. Выяснены особенности феномена "педагогическая поддержка" и сущность современного толкования понятия "профессиональное становление будущего учителя". Подтверждено, что процесс профессионального становления учителя существенно перестраивает его мотивационную, когнитивно-операциональную и оценочно-рефлексивную сферы. Указано, что педагогическая поддержка не предусматривает прямого управления процессом профессионального становления согласно четко очерченной траектории воздействия на личность будущего специалиста, а сосредотачивает внимание на внимательном отношении к особому, своеобразному, что имеет каждый молодой человек от природы и что отражается в его индивидуальном опыте, желаниях, способностях, потребностях, стремлениях и т.д. Определены исходные методологические положения концепции мультипликативности согласно педагогической поддержке профессионального становления будущих учителей. Отмечено,что характерная особенность мультипликативного эффекта заключается в способности наращивать прогнозируемый результат, существенно больше суммарный, в процессе развертывания этой системы в пространстве и времени при условии правильного определения зон бифуркации (ветвления), которые наиболее уязвимы к качественным изменениям. Доказано, что мультипликативный подход раскрывает возможности многомерного влияния на профессиональное становление будущего учителя разнообразной педагогической поддержки. Констатировано, что педагогическая поддержка действует в трех плоскостях: формирования педагогической фасилитации будущих учителей, эстетического мировоззрения и педагогической одаренности.

The article makes an attempt to ground initial issues of the concept of multiplication as for pedagogical support of future teachers' professional formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Курлянд З. Н. 
Формирование и развитие профессиональной устойчивости учителя : Дис...д-ра пед. наук: 13.00.01 / З. Н. Курлянд; Одесский педагогический институт имени К. Д. Ушинского. - О., 1992. - 353 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49023 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського