Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (69)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Крутій К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Крутій К. Л. 
Формування граматично правильного мовлення в дітей дошкільного віку : Моногр. / К. Л. Крутій. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2004. - 389 c. - Бібліогр.: 673 назв. - укp.

Висвітлено етапи оволодіння дітьми правилами словозміни, формотворення та способами словотворення, розкрито зміст і ступінь усвідомлення мовних узагальнень. Визначено стадії генезису граматичних категорій в мовленні дитини дошкільного віку. Описано особливості формування граматично правильного мовлення в онтогенетичному розвитку дитини. Розглянуто педагогічні умови, що сприяють підвищенню рівня оперування дошкільниками граматичними категоріями. Проаналізовано систему методичної роботи з педагогічними кадрами. Запропоновано лінгводидактичну модель формування граматично правильного мовлення та методику діагностики і стимулювання словотворення в дітей.

Освещены этапы овладения детьми правилами словоизменения, формообразования и способами словообразования, раскрыты содержание и ступень осознания обобщений речи. Определены стадии генезиса грамматических категорий в речи ребенка дошкольного возраста. Описаны особенности формирования грамматически правильной речи в онтогенетическом развитии ребенка. Рассмотрены педагогические условия, способствующие повышению уровня оперирования дошкольниками грамматическими категориями. Проанализирована система методической работы с педагогическими кадрами. Предложены лингводидактическая модель формирования грамматически правильной речи и методика диагностики и стимулирования словообразования у детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ш141.4-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мова як чинник формування громадянина України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 17 трав., 2008 р., Запоріжжя / ред.: К. Л. Крутій; Упр. освіти і науки Запоріз. облдержадмін., КЗ "Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" Запоріз. обларади, "Мова як чинник формування громадянина України", Всеукраїнська науково- практична конференція (2008+ Запоріжжя). - Запоріжжя : ЛІПС, 2008. - 352 c. - укp.

Розглянуто такі актуальні проблеми, як виховання громадянина України, життєтворчість особистості в полікультурному та полімовному просторі, багаторівневість мови, взаємодія мови та мислення, формування звичайної людини як істоти політичної. Проаналізовано особливості перекладу юридичної термінології за умов інтеграції України до європейської спільноти, етичні проблеми мови молодіжних ЗМІ, можливості виховання культури мови засобами навчання математики, використання фразеологічних одиниць у спортивній сфері. Визначено комунікативні особливості самореалізації духовного потенціалу вчителя.

Рассмотрены такие актульные проблемы, как воспитание гражданина Украины, жизнетворчество личности в поликультурном и полиязычном пространстве, многоуровневость языка, взаимодействие языка и мышления, формирование обычного человека как существа политического. Проанализированы особенности перевода юридической терминологии в условиях интеграции Украины в европейское сообщество, этические проблемы языка молодежных СМИ, возможности воспитания культуры речи средствами обучения математики, использование фразеологических единиц в спортивной сфере. Определены коммуникативные особенности самореализации духовного потенциала учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1я431 + Ш141.4я431 + Ч30я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА699188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крутій К. Л. 
Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в дошкільному навчальному закладі : Моногр. / К. Л. Крутій; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. освіти. - Запоріжжя, 2006. - 172 c. - (Б-ка методиста дошк. навч. закл. Бестселер метод.; 6). - Бібліогр.: с. 160-170. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми освітнього моніторингу. Розглянуто його типи, види, параметри, критерії, методи та вимоги. Наведено інформацію стосовно оцінки якості освітніх послуг, кваліфікації педагогів, побудови системи управління якістю в групах короткотривалого перебування дітей, критеріїв оцінки діяльності районної (міської) систем дошкільної освіти, проблем навчання в системі післядипломної освіти педагогів.

Освещены актуальные проблемы образовательного мониторинга. Рассмотрены его типы, виды, параметры, критерии, методы и требования. Приведена информация, касающаяся оценки качества образовательных услуг, квалификации педагогов, построение системы управления качеством в группах краткосрочного пребывания детей, критериев оценки деятельности районной (городской) систем дошкольного образования, проблем обучения в системе последипломного образования педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР)к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА67853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крутій К. Л. 
Педагогічний аналіз як функція управління дошкільним навчальним закладом : моногр. / К. Л. Крутій; Комун. закл. "Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" Запоріз. облради. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2007. - 236 c. - (Б-ка методиста дошк. навч. закл.Метод. бестселер; 7). - Бібліогр.: с. 226-235. - укp.

Висвітлено теоретичні засади аналітичної діяльності в дошкільному навчальному закладі (ДНЗ), зокрема, технологію планування та методи аналізу роботи ДНЗ. Запропоновано модель організації заняття з дітьми дошкільного віку. Розкрито особливості системного, комплексного, параметричного, аспектного, структурного, цільового, структурно-часового, педагогічного, дидактичного аналізу занять у ДНЗ.

Освещены теоретические основы аналитической деятельности в дошкольном учебном заведении (ДУЗ), в частности, технология планирования и методы анализа работы ДУЗ. Предложена модель организации занятия с детьми дошкольного возраста. Раскрыты особенности системного, комплексного, параметрического, аспектного, структурного, целевого, структурно-временного, педагогического, дидактического анализа занятий в ДУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381 + Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Берегой Т.  
Сучасні технології професійного навчання державних службовців : навч.-метод. посіб. / Т. Берегой, Т. Гречко, М. Іжа, Н. Колісниченко, К. Крутій; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - О., 2007. - 188 c. - укp.

Висвітлено проблеми впровадження інтерактивних технологій в систему професійного навчання державних службовців. Розглянуто питання розробки концепції кадрової політики на регіональному рівні, становлення нової вітчизняної моделі державного управління, механізми реалізації мовної політики держави за умов багатомовного регіону. Описано методику організації та проведення кейс-стаді в контексті викладання дисциплін соціально-гуманітарного циклу.

Освещены проблемы внедрения интерактивных технологий в систему профессионального обучения государственных служащих. Рассмотрены вопросы разработки концепции кадровой политики на региональном уровне, становления новой отечественной модели государственного управления, механизмы реализации языковой политики государства в условиях многоязычного региона. Описана методика организации и проведения кейс-стади в контексте преподавания дисциплин социально-гуманитарного цикла.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012р.я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Крутій К. Л. 
Освітній простір дошкільного навчального закладу : монографія: у 2 ч. Ч. 1. Концепції, проектування, технології створення / К. Л. Крутій. - Запоріжжя : ЛІПС, 2009. - 320 c. - Бібліогр.: с. 307-317. - укp.

Висвітлено поняття, змістовні та сутнісні аспекти освітнього простору дошкільного навчального закладу (ДНЗ). Розглянуто інформаційне поле методичного кабінету ДНЗ як структурний компонент освітнього простору, особливості взаємодії ДНЗ з різними освітніми інститутами, соціальними партнерами й учасниками педагогічного процесу. Увагу приділено педагогічній технології освітньої роботи в полікультурному середовищі з дітьми старшого дошкільного віку.

Освещены понятие, содержательные и сущностные аспекты образовательного процесса дошкольного учебного заведения (ДУЗ). Рассмотрено информационное поле методического кабинета ДУЗ как структурный компонент образовательного пространства, особенности взаимодействия ДУЗ с разными образовательными институтами, социальными партнерами и участниками педагогического процесса. Уделено внимание педагогической технологии образовательной работы в поликультурной среде с детьми старшего школьного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч411.46 + Ч411.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351201/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Управлінська діяльність у системі дошкільної освіти: теорія і практика. N 7 / уклад.: К. Л. Крутій; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя, 2009. - 228 с. - (Б-ка кер. дошк. навч. закл.). - рус.

Висвітлено тенденції розвитку освіти в Україні та закономірності управління загальноосвітніми навчальними закладами. Визначено психологічну готовність керівників освітніх організацій до управління. Розглянуто питання психології освітнього менеджменту, створення умов щодо реалізації інноваційної діяльності в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ). Розкрито теоретико-методологічні основи дослідження проблеми формування конкурентоздатної управлінської команди. Наведено вимоги до організації діагностики в ДНЗ.

Освещены тенденции развития образования в Украине и закономерности управления общеобразовательными учебными заведениями. Определена психологическая готовность руководителей образовательных организаций к управлению. Рассмотрены вопросы психологии образовательного менеджмента, создания условий по реализации инновационной деятельности в дошкольных учебных заведениях (ДУЗ). Раскрыты теоретико-методологические основы исследования проблемы формирования конкурентоспособной управленческой команды. Приведены требования к организации диагностики к ДУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крутій К. Л. 
Теорія і практика формування граматично правильного мовлення в дітей дошкільного віку (на матеріалі морфології і словотворення) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / К. Л. Крутій; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 44 c. - укp.

Запропоновано концептуально-методичний підхід до розв'язання проблеми формування граматично правильного мовлення в дітей дошкільного віку. Науково обгрунтовано й опрацьовано лінгводидактичну модель, яка була реалізована за етапами: пропедевтично-превентивним, репродуктивно-диференційованим, нормативно-адаптивним і діяльнісно-творчим. Уперше виокремлено й описано своєрідні періоди оволодіння дітьми правилами словозміни, формотворення та способами словотворення, які різняться змістом і ступенем усвідомлення мовних узагальнень. Одержано нові дані щодо обсягу, кількісного та якісного складу лексики сучасної дитини дошкільного віку. З'ясовано особливості формування граматично правильного мовлення в онтогенетичному розвитку дитини. Розкрито зміст феномену "граматична правильність мовлення". Визначено педагогічні умови, що сприяють підвищенню рівня оперування дошкільниками граматичними категоріями. Удосконалено систему методичної роботи з педагогічними кадрами. Розвинуто теорію та методику формування граматично правильного мовлення даних дітей, а також систему занять, яка передбачає пропедевтичне засвоєння дітьми широкого кола дотеоретичних знань практичної граматики на рівні усвідомлення та вживання граматичних категорій у зв'язному мовленні. Доведено доцільність застосування системи цілеспрямованої роботи щодо формування граматично правильного мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910

Шифр НБУВ: РА338407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Крутій К. Л. 
Освітній простір дошкільного навчального закладу : монографія: у 2 ч. Ч. 2. Концепція, програма розвитку та освітні програми ДНЗ / К. Л. Крутій. - Запоріжжя, 2010. - 282 c. - (Б-ка методиста дошк. навч. закл.). - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Проаналізовано освоєння змісту дошкільної освіти як компонент простору. Подано рекомендації щодо професіональної розробки Концепції розвитку дошкільних навчальних закладів, відомості для вибору ефективної стратегії і тактики, залучення джерел для позабюджетного фінансування, наведено зразки підготовки Програми розвитку, запропоновано план введення освітньої програми та варіанти планування роботи з дошкільниками.

Проанализировано освоение содержания дошкольного образования как компонент пространства. Даны рекомендации по профессиональной разработке Концепции развития дошкольных учебных заведений, сведения для выбора эффективной стратегии и тактики, привлечения источников для внебюджетного финансирования, приведены образцы подготовки Программы развития, предложены план введения образовательной программы и варианты планирования работы с дошкольниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.311

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351201/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Педагогічне проектування як засіб становлення і розвитку ключових компетентностей суб'єктів освітнього простору : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. 14 - 15 жовт. 2010 р., Запоріжжя / ред.: К. Л. Крутій, Є. М. Павлютенков; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, Запоріз. облрада, Південноукр. регіон. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя : ЛІПС, 2010. - 316 c. - укp. - рус.

Розглянуто актуальні питання та висвітлено результати впровадження проектних технологій у сучасному освітньому просторі. Висвітлено теоретичні засади формування готовності майбутніх соціальних педагогів до застосування комп'ютерних технологій у навчальному процесі. Розкрито концептуальні підходи до визначення сутності соціально-педагогічного проектування. Розглянуто освітні проекти в галузі дошкільної освіти як форму розвитку педагогічного креативу. Вивчено можливості застосування ЗМІ в навчальному процесі педагогічного коледжу. Проаналізовано стан і перспективи підготовки кваліфікованих робітників за умов взаємодії ринків праці й освітніх послуг. Запропоновано методику вивчення професійних ціннісних орієнтацій майбутніх правоохоронців. Розкрито особливості взаємовпливу міжособистісного ставлення та соціально-психологічних характеристик спілкування підлітків з порушеннями опорно-рухового апарату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.29 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Крутій К. Л. 
Сучасне заняття в дошкільному навчальному закладі: традиції чи інновації? : монографія / К. Л. Крутій; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти Запоріз. облради. - Запоріжжя : ЛІПС, 2009. - 176 c. - Бібліогр.: с. 167-174. - укp.

Висвітлено актуальну дидактичну проблему - навчання дітей дошкільного віку (ДДВ). Запропоновано модель організації заняття з ДДВ. Розглянуто комунікативно-діяльнісну технологію навчання ДДВ. Розкрито методологічні засади навчальної діяльності ДДВ. Проаналізовано сучасні завдання та зміст навчання дітей, охарактеризовано принципи, методи та форми організації навчання, описано процес оволодіння ДДВ знаннями, уміннями та навичками.

Освещена актуальная дидактическая проблема - обучения детей дошкольного возраста (ДДВ). Предложена модель организации занятий с ДДВ. Рассмотрена коммуникативно-деятельностная технология обучения ДДВ. Раскрыты методологические основы учебной деятельности ДДВ. Проанализированы современные задачи и содержание обучения детей, охарактеризованы принципы, методы и формы организации обучения, описан процесс овладения ДДВ знаниями, умениями и навыками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Енциклопедія діагностичних методик щодо з'ясування стану психофізичного розвитку дітей раннього віку / упоряд.: К. Л. Крутій, Л. О. Федорович. - Запоріжжя : ЛІПС, 2012. - 202 c. - (Б-ка керівника дошкіл. НЗ). - укp.

Наведено комплекс методик для спостереження, обстеження та визначення якості фізичного та психічного розвитку дитини першого року життя. Проведено експрес-методику обстеження пізнавального розвитку дитини другого року життя. Викладено основні показники-норми розвитку в ранньому дитячому віці. Описано фактори, які вказують на готовність дитини до успішного оволодіння навичками дрібної моторики. Висвітлено етапи формування у дітей навичків самообслуговування. Надано шкалу оцінювання розуміння мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.91-31 + Р731.15 + Ю983.21-214 с27 + Ю983.401.1 с27

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО31630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крутій К. Л. 
Необхідність і причини розробки нових освітніх програм для дошкільних навчальних закладів / К. Л. Крутій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С.  182-187. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано стан розробки програм, що повинні бути в освітньому просторі України. Окреслено можливості поєднання та супідрядності програм в освітньому процесі дошкільного навчального закладу. Запропоновано термінологічне поле програмного забезпечення освіти в Україні.

Проанализировано состояние разработки программ, которые должны быть в образовательном пространстве Украины. Очерчены возможности сочетания и соподчинения программ в образовательном процессе дошкольного учебного заведения. Предложено терминологическое поле программного обеспечения образования в Украине.

The article analyzed the development of programs which should be in the educational area of Ukraine. The possible combinations and the subordination of programs in educational process of preschool educational institution are put lined. Terminology field of software of preschool education in Ukraine is proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гошовська В. А. 
Політичне лідерство : навч. посіб. / В. А. Гошовська, Л. А. Пашко, Ю. В. Баскакова, М. М. Газізов, В. С. Гошовський; ред.: В. А. Гошовська, Л. А. Пашко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ : НАДУ, 2013. - 299 c. - укp.

Розкрито сутність, ознаки та властивості державного управління. Охарактеризовано особистість керівника як суб'єкта управління. Приділено увагу діалектиці становлення лідерства управлінської еліти. Наведено підходи до визначення сутності політичного лідерства. Висвітлено суб'єкт-об'єктну природу політичного лідерства народних депутатів. Розглянуто проблеми та перспективи формування сучасного політичного лідера. Подано інформацію про використання коучинга у системі політичного лідерства. Описано інформаційно-комунікативне забезпечення політичного лідерства. Обгрунтовано шляхи забезпечення гендерного балансу та представництва у прийнятті державно-управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф038.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Крутій К. Л. 
Поліпарадигмальний підхід до розвитку дошкільної освіти в Україні: теоретичні засади та погляд у майбутнє / К. Л. Крутій // Гуманіт. науки. - 2012. - № 1. - С. 27-32. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Осуществлен теоретический анализ парадигм, которые являются основой становления, функционирования и развития дошкольного образования в Украине. Предложено авторское видение полипарадигмальности в образовании, определены ведущие парадигмы и концепции, составляющие научную базу дошкольного образования. Очерчены возможности реформ и модернизации, представлено толкование деятельностного подхода в контексте развития современного дошкольного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Крутій К. Л. 
Дезадаптаційні феномени як причина та наслідок порушення психічного і психологічного здоров’я дитини / К. Л. Крутій, Л. В. Зданенвич // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 189-193. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Подано аналіз дефініцій, що найбільш часто використовуються в суміжних науках – психології, педагогіці та медицині. Визначено зміст понять, запропоновано підходи до розмежування понять і критеріїв.

Представлен анализ дефиниций, наиболее часто используемых в смежных науках - психологии, педагогике и медицине. Определено содержание понятий, предложены подходы к разграничению понятий и критериев.

The article offers analysis of the definitions most commonly used in related disciplines – psychology, education and medicine. The content of the concepts is suggested, the author's approaches to the delimitation of the concepts and criteria are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю922.401-213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Підготовка майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти: стратегії реформування : колект. монографія / К. М. Біницька, М. М. Бойко, Н. А. Васильківська, С. Т. Вихор, Т. В. Гладюк, М. М. Гладюк, О. П. Демченко, О. Є. Дем'яненко, І. І. Жаркова, Л. В. Зданевич, О. Б. Кізь, О. М. Кікінежді, К. Л. Крутій, І. І. Кузьма, В. В. Матіяш, Г. С. Одинцова, З. М. Онишків, О. Т. Писарчук, Т. А. Рожко-Павлишин, О. В. Турко, В. М. Чайка, Г. Б. Чайковська, О. І. Янкович; ред.: В. М. Чайка, О. І. Янкович; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Осадца Ю. В., 2019. - 232 c. - укp. - англ.

Обгрунтовано стратегії реформування підготовки майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти у контексті реалізації концепцій Нової української школи, розвитку педагогічної освіти. Висвітлено інноваційні підходи до організації освітнього процесу в університетах України та зарубіжних країн. Розглянуто модернізацію професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні. Охарактеризовано формування мовної особистості майбутніх фахівців початкової освіти в умовах нової української школи. Визначено екологічну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти у контексті освітніх реформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Крутій К. Л. 
Методика активізації вживання службових частин мови в мовленні старших дошкільників : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / К. Л. Крутій; Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - О., 1996. - 162 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-910 + Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50511 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського