Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Кристопчук Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кристопчук Т. Є. 
Педагогічні умови застосування інформаційних технологій у професійній підготовці землевпорядників в аграрному коледжі : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. Є. Кристопчук; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 22 c. - укp.

Виявлено й обгрунтовано педагогічні умови застосування інформаційних технологій (ІТ) у професійній підготовці землевпорядників в аграрному коледжі, а саме: проведення моніторингу професійних знань студентів з використанням сучасних ІТ; організацію занять з дисциплін землевпорядного циклу на їх базі; забезпечення контролю професійних знань студентів за допомогою ІТ; застосування електронних посібників для професійної підготовки землевпорядників. Розроблено й обгрунтовано методику застосування інформаційних технологій для моніторингу професійних знань студентів-землевпорядників. З'ясовано структуру та запропоновано технологію створення електронного посібника для професійної підготовки землевпорядників. Визначено й обгрунтовано критерії ефективності застосування ІТ у процесі даної підготовки в аграрному коледжі, а саме: рівень сформованості мотивації студентів щодо застосування ІТ; рівень сформованості професійних знань, умінь і навичок; рівень сформованості інформаційної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)32 р ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сисоєва С. О. 
Освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика : навч. посіб. для студ. ВНЗ / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук; НАПН України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Рівне : Овід, 2012. - 351 c. - Бібліогр.: с. 342-349. - укp.

Наведено основні категорії освіти країн Європейського Союзу (ЄС): формальна, неформальна, інформальна. Виокремлено основні параметри структури обов'язкової освіти європейських країн. Розглянуто тенденції, що домінують у структурі європейської вищої освіти. Наведено етапи та зміст освіти, види освіти, структуру систем освіти країн ЄС та її особливості. Визначено рівні освіти, ступеневість освіти та специфіку кваліфікацій, типи ВНЗ, академічніх рівнів і ступенів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кристопчук Т. Є. 
Педагогічна освіта в країнах Європейського Союзу : [монографія] / Т. Є. Кристопчук; ред.: С. О. Сисоєва; Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : Волин. обереги, 2013. - 483 c. - Бібліогр.: с. 441-483 - укp.

Розкрито теоретичні засади дослідження розвитку педагогічної освіти в країнаї ЄС. Обгрунтовано доцільність групування споріднених країн щодо розвитку педагогічної освіти, проаналізовано її розвиток у країнах Західної та Східної Європи, країнах Балтії та Середземномор'я. Виявлено та систематизовано напрями використання досвіду країн ЄС у системі педагогічної освіти України. Акцентовано увагу на створенні ефективної системи контролю й адекватного оцінювання якості освітніх навчальних програм, стандартизації навчання за трансферною системою європейських кредитів, спрямованої на підвищення мобільності студентів, реалізації загальної системи ступенів, активної участі струдентів і викладачів ВНЗ у комплексних програмах і проектах міжвузівської міжнародної співпраці, організації міжнародних наукових досліджень та поширення інноваційних підходів до педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сисоєва С. О. 
Методологія науково-педагогічних досліджень : підруч. для магістрів спец. "Педагогіка вищої школи" / С. О. Сисоєва, Т. Є. Кристопчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Рівне : Волин. обереги, 2013. - 359 c. - Бібліогр.: с. 354-359 - укp.

Розкрито методологічні засади та ноуковий апарат педагогічного дослідження як процесу та результату наукової діяльності. Класифіковано педагогічні дослідження за їх характером і змістом. Подано різні класифікації теоретичних методів наукового дослідження. Охарактеризовано методи емпіричного рівня: педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, рейтинг, тестування, вивчення, аналіз та узагальнення педагогічного досвіду, науково-педагогічна експедиція та вивчення інформаційних джерел із проблем дослідження. Зосереджено увагу на таких соціологічних методах дослідження, як анкетування, дослідна бесіда, інтерв'ю, соціометрія, експертна оцінка та педагогічний консиліум. Висвітлено методи матиматичної обробки результатів педагогічного дослідження. Подано правила оформення результатів педагогічного дослідження відповідно до державних стандартів "ДСТУ 3008-95 "Документи. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення", "ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 "Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання", "ДСТУ 3582-97 "Інформація та документація. Скорочення слів в українській мові у бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кристопчук Т. Є. 
Дослідження розвитку освітніх систем ЄС у педагогічній теорії: обов’язкова та професійна освіта / Т. Є. Кристопчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 155-159. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Здійснено аналіз розвитку освітніх систем Європейського Союзу у педагогічній літературі. Визначено структури обов’язкового навчання та проблеми професійної освіти, що перебувають у центрі уваги країн-членів ЄС.

Проведен анализ развития образовательных систем Европейского Союза в педагогической литературе. Определены структуры обязательного обучения и проблемы профессионального образования, находящихся в центре внимания стран-членов ЕС.

The article analyzes the development of educational systems of the European Union in the pedagogical literature. The structure of compulsory education and professional training problems, which are in the spotlight of EU member states, are defined in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кристопчук Т. 
Кредитно-модульна система навчання в аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 50-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної підготовки землевпорядників у контексті упровадження кредитно-модульної системи організації учбового процесу. Визначено перспективи використання інформаційних технологій як інноваційного варіанта забезпечення підвищення якості учбового процесу в аграрному коледжі.

Рассмотрены особенности профессиональной подготовки землеустроителей в контексте внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Определены перспективы использования информационных технологий как инновационного варианта обеспечения повышения качества учебного процесса в аграрном колледже.

The peculiarities of planners' professional training in the context of the credit-module system of educational process organization introduction are considered. The prospects of the information technologies usage as an innovative variant of educational process upgrading in an agrarian college are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290 + П.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кристопчук Т. 
Забезпечення контролю професійних знань студентів аграрного коледжу за допомогою інформаційних технологій / Т. Кристопчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 135-139. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність застосування комп'ютерних програм ASSIST-II (Асистент-II), SunRav Test Office Pro для забезпечення контролю професійних знань студентів. Доведено, що комп'ютерне тестування забезпечує можливість керування процесом навчання відповідно до принципів зворотного зв'язку.

Обоснована целесообразность применения компьютерных программ ASSIST-II (Ассистент-II), SunRav Test Office Pro для обеспечения контроля профессиональных знаний студентов. Доказано, что компьютерное тестирование обеспечивает возможность управления процессом обучения соответственно принципам обратной связи.

The article deals with the expediency of application of computer programs ASSIST-II (Assistant - II), SunRav Test Office Pro for maintenance of the control of a professional knowledge of students. It is proved, that computer testing provides an opportunity of management with process of training according to principles of a feedback.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кристопчук Т. 
Комп'ютерні технології у професійній підготовці землевпорядників в умовах коледжу / Т. Кристопчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 3/4. - С. 154-157. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено основні завдання вищих аграрних навчальних закладів щодо професійної підготовки фахівців. Розкрито роль коледжу як однієї з ланок вищої освіти. Розглянуто основні можливості комп'ютера та комп'ютерних мереж щодо застосування у підготовці майбутніх фахівців землевпорядного профілю.

Обозначены основные задания высших аграрных учебных заведений по поводу профессиональной подготовки специалистов. Обозначена роль колледжа как одной из составляющих высшего образования. Рассмотрены основные возможности компьютера и компьютерных сетей по использованию в подготовке будущих специалистов-землемеров.

The author described the basic tasks of the supreme agrarian educational institutions concerning vocational training experts. The role of college as is designated by one of components of higher education. The basic opportunities of a computer and computer networks on use in preparation of the future experts - land surveyors are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)21-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кристопчук Т. 
Критерії ефективності у наукових дослідженнях з проблем підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Т. Кристопчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 89-94. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито основний зміст компонентів критеріїв та їх показників, що застосовуються в наукових дослідженнях з проблем підвищення кваліфікації педагогів у системі післядипломної освіти з метою визначення та оцінки ефективності діяльності відповідно до кожного критерію. Охарактеризовано такі критерії: творча педагогічна діяльність учителя, готовність педагогічних працівників до комплексної оцінки дидактичного процесу, сформованість ефективної педагогічної взаємодії, діагностування рівнів розвитку вмінь педагогічного спілкування, професіоналізм вчителя, духовна культура педагога та інші.

Раскрыто основное содержание компонентов критериев и их показателей, которые применяются в научных исследованиях по проблемам повышения квалификации педагогов в системе последипломного образования с целью определения и оценки эффективности деятельности в соответствии с каждым критерием. Охарактеризованы такие критерии: творческая педагогическая деятельность учителя, готовность педагогических работников к комплексной оценке дидактического процесса, сформированность эффективного педагогического взаимодействия, диагностика уровней развития умений педагогического общения, профессионализм учителя, духовная культура педагога и другие.

Basic maintenance of criteria components and their indexes, which are used in the scientific researches on the problem of raising the level of teachers training in the system of further education, is exposed in the article. Such criteria are presented in particular: creative pedagogical activity of a teacher; readiness of pedagogical workers to the complex estimation of didactic process; diagnostics of effective pedagogical co-operation; professional level of a teacher; diagnostics of levels of pedagogical intercourse abilities etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кристопчук Т. 
Застосування комп'ютерних програм при створенні презентацій навчальних курсів для професійної підготовки землевпорядників у коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2007. - № 2. - С. 23-25. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено питання використання нових інформаційних технологій у сфері професійної освіти, зокрема в коледжах аграрного профілю. Обгрунтовано застосування програми Microsoft PowerPoint (програма для підготовки презентацій) у профільній підготовці землевпорядників. Розглянуто й охарактеризовано складові презентації та способи її створення. Констатовано необхідність створення методичних рекомендацій щодо практичного застосування Microsoft PowerPoint у професійній підготовці землевпорядників в аграрному коледжі.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кристопчук Т. 
Застосування нових інформаційних технологій у професійній підготовці землевпорядників у аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 141-144. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зафіксовано відмінності електронного навчання від традиційного. Визначено комп'ютерні програми, які доцільно використати при підготовці сучасного землевпорядника у коледжі. Акцентовано увагу на електронних варіантах навчально-методичних матеріалів, зокрема, на перевагах електронного підручника. Розглянуто критерії розробки електронного підручника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П14р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кристопчук Т. 
Професійна підготовка фахівців-землевпорядників крізь призму Болонського процесу / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2007. - Спец. вип. - С. 101-103. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної підготовки землевпорядників за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу у коледжах аграрного профілю та визначено перспективи застосування інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кристопчук Т. 
Технологія створення електронного посібника для професійної підготовки землевпорядників в аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 17-19. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено проблему забезпечення навчального процесу в аграрних коледжах навчальними електронними посібниками. Визначено основні етапи створення електронного посібника. Доведено, що використання електронних посібників сприяє активізації та підвищенню якості навчального процесу.

Освещена проблема обеспечения учебного процесса в аграрных колледжах учебными электронными пособиями. Определены основные этапы создания электронного пособия. Доказано, что использование электронных пособий способствует активизации и повышению качества учебного процесса.

The article deals with the problem of maintenance of educational process in agrarian colleges by educational electronic grants. The basic stages of creation of the electronic grant are determined. It is proved, that use of electronic grants promotes activization and improvement of quality of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кристопчук Т. 
Критерії ефективності застосування інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців в аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 101-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано критерії ефективності застосування інформаційних технологій (ІТ) у професійній підготовці учнів в аграрному коледжі. Ефективність визначалася за трьома модифікованими та пристосованими до даного дослідження критеріями: рівень сформованості мотивації студентів щодо застосування ІТ; рівень сформованості професійних знань, умінь, навичок; рівень сформованості інформаційної культури. Структуру кожного критерію розглянуто на трьох рівнях (високий, середній, низький). Для подальших досліджень зазначеної проблеми запропоновано обгрунтувати етапи, методику й аналіз результатів педагогічного експерименту за умови застосування інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253 + П.р(4УКР)11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кристопчук Т. 
Неформальна освіта студентської молоді у навчальних гуртках як компонент навчального виховного процесу у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 7-10. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено досвід застосування неформальної освіти студентської молоді у навчальному гуртку. Запропоновано різні форми та методи проведення гурткової роботи. Подано аналіз таких форм роботи гуртка, як виїзне засідання, туристсько-краєзнавча та фольклорна експедиції, творчий проект. Зазначено, що неформальна освіта є вагомим доповненням до існуючої системи формальної і потребує, в свою чергу, відповідного законодавчого закріплення, активної співпраці між секторами сучасної освіти, державної підтримки програм та проектів неформальної освіти.

Представлен опыт применения неформального образования студенческой молодежи в учебном кружке. Предложены различные формы и методы проведения кружковой работы. Дан анализ таких форм работы кружка, как выездное заседание, туристическо-краеведческая и фольклорная экспедиции, творческий проект. Указано, что неформальное образование является весомым дополнением к существующей системе формального и требует, в свою очередь, соответствующего законодательного закрепления, активного сотрудничества между секторами современного образования, государственной поддержки программ и проектов неформального образования.

The experience of formal education of students in the academic circle. Offered various forms and methods of circle work. The analysis of such forms of circle, as the field session, tourism and local history and folklore of the expedition, creative project. Indicated that formal education is a significant addition to the existing system of formal and requires, in turn, the relevant legislative fix, active cooperation between the sectors of modern education, government support programs and projects of non-formal education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кристопчук Т. Є. 
Професійний розвиток та творча діяльність педагога в системі неперервної професійної освіти / Т. Є. Кристопчук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 68-73. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто поняття професійної компетентності педагога. Проаналізовано професійний розвиток і творчу діяльність педагога в системі безперервної професійної освіти. Виділено критерії творчої педагогічної діяльності. Виявлено, що важливим змістовим модулем у структурі становлення педагогічної культури педагога вищої школи є комплекс психолого-педагогічних умінь: конструктивних, комунікативних, дидактичних, перцептивних, сугестивних, пізнавальних, прикладних, організаторських, психотехнічних. Запропоновано впровадження в практику нетрадиційних форм засідання кафедри, зокрема: проблемних столів, творчих педагогічних проектів, відеоконференцій, науково-педагогічних експедицій.

Рассмотрено понятие профессиональной компетентности педагога. Проанализированы профессиональное развитие и творческая деятельность педагога в системе непрерывного профессионального образования. Выделены критерии творческой педагогической деятельности. Выявлено, что важным содержательным модулем в структуре становления педагогической культуры педагога высшей школы является комплекс психолого-педагогических умений: конструктивных, коммуникативных, дидактических, перцептивных, суггестивных, познавательных, прикладных, организаторских, психотехнических. Предложено внедрение в практику нетрадиционных форм заседания кафедры, в частности: проблемных столов, творческих педагогических проектов, видеоконференций, научно-педагогических экспедиций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.42 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кристопчук Т. Є. 
Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 87-93. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано сучасні освітні системи країн ЄС, зокрема країн Західної і Східної Європи та країн БЕНІЛЮКС. Розглянуто структуру систем освіти таких країн Західної Європи, як: Австрія, Велика Британія та Ірландія, Королівство Данія, Португалія, Фінляндія, Швеція. Зазначено, що а Австралії у межах обов’язкової освіти не проводиться жодних офіційних зовнішніх іспитів; оцінка вчителя заснована на участі учня у діяльності класу й усної презентації, письмових робіт, практичних і графічних робіт. Наголошено, що на відміну від Португалії, у Німеччині розвинена слабко мережа дошкільних дитячих закладів. Виокремлено особливості освітніх систем країн БЕНІЛЮКС (Бельгія, Люксембург), зокрема такі фундаментальні принципи обов’язкової освіти як гарантування її безкоштовності. Зосереджено увагу на складових систем освіти таких країн Східної Європи, як: Болгарія, Польща, Румунія, Словаччина, Угорщина, Чехія. Відзначено питання реформування освіти у Польщі, зокрема ступневість та кваліфікації у вищій освіті; впровадження „Національної програми розвитку освіти в Чеській Республіці". Констатовано, що, незважаючи на відмінність між структурами освітніх систем країн ЄС, найбільш поширеними складовими системи освіти є: дошкільна освіта (хоча деякі країни, наприклад, Фінляндія фактично не мають дитячих садків), базова середня освіта, професійна освіта, вища освіта, освіта дорослого населення.

Охарактеризованы современные образовательные системы стран ЕС, в частности стран Западной и Восточной Европы и стран Бенилюкса. Рассмотрена структура систем образования таких стран Западной Европы, как: Австрия, Великобритания и Ирландия, Королевство Дания, Португалия, Финляндия, Швеция. Указано, что в Австралии в рамках обязательного образования не проводится никаких официальных внешних экзаменов, оценка учителя основана на участии ученика в деятельности класса и устной презентации, письменных работах, практических и графических работах. Отмечено, что в отличие от Португалии, в Германии развита слабо сеть дошкольных детских учреждений. Выделены особенности образовательных систем стран Бенилюкса (Бельгия, Люксембург), в частности такие фундаментальные принципы обязательного образования как гарантирование ее бесплатности. Сосредоточено внимание на составляющих систем образования таких стран Восточной Европы, как: Болгария, Польша, Румыния, Словакия, Венгрия, Чехия. Отмечены вопросы реформирования образования в Польше, в частности ступенчатость и квалификации в высшем образовании, внедрение „Национальной программы развития образования в Чешской Республике”. Констатировано, что, несмотря на различия между структурами образовательных систем стран ЕС, наиболее распространенными составляющими системы образования являются: дошкольное образование (хотя некоторые страны, например, Финляндия, фактически не имеют детских садов), базовое среднее образование, профессиональное образование, высшее образование, образование взрослого населения.

The article deals with the structure of educational systems in Western Europe, the Benelux countries and Eastern Europe as well. Based on the study of contemporary educational systems of the EU it was concluded that the most common components of the education system are: pre-school education, basic secondary education, vocational education, higher education and adult education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кристопчук Т. 
Модернізація педагогічної освіти в Україні в контексті намірів щодо входження в Європейський освітній простір / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 127-131. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено освітню політику України щодо модернізації педагогічної освіти. Здійснено огляд основних тенденцій та пріоритетних напрямів реформування і модернізації вищої педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кристопчук Т. Є. 
Тенденції розвитку педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. Є. Кристопчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - 39 c. - укp.

Досліджено тенденції розвитку педагогічної освіти в країнах ЄС 1990-х рр. - початку XXI ст. Проаналізовано розвиток педагогічної освіти у цих країнах у контексті формальної, неформальної, інформальної освіти, проблему розвитку освітніх систем у країнах ЄС у педагогічній теорії. Подано концепцію та науковий тезаурус дослідження розвитку педагогічної освіти в країнах ЄС, обгрунтовано класифікацію країн союзу за подібністю розвитку педагогічної освіти (за територіальною, галузевою специфікою, за освітніми реформами) та критерії його порівняння (інституціональний, управлінський, соціальний). Проаналізовано розвиток педагогічної освіти у країнах Західної Європи, Центрально-Східноєвропейських країнах, країнах Балтії та Середземномор'я, визначено тенденції розвитку педагогічної освіти у цих країнах. Визначено також критерії порівняння розвитку педагогічної освіти у країнах ЄС. Здійснено порівняльний аналіз розвитку педагогічної освіти в країнах ЄС, визначено спільне та відмінне у цих країнах. Виокремлено напрями використання досвіду країн ЄС у системі педагогічної освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409893 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кристопчук Т. 
Післядипломна педагогічна освіта в країнах Середземномор'я: випереджувальний характер / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 162-165. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність вирішення проблеми випереджувального розвитку національної освітньої системи. Розглянуто досвід країн Середземномор’я у сфері підвищення кваліфікації та перепідготовки вчителів в контексті випереджувального розвитку. Проаналізовано різні організаційні форми у системі післядипломної педагогічної освіти, зокрема: перепідготовка, семінари та курси підвищення кваліфікації, цільові програми-проекти, основою яких є індивідуалізація та інтерактивність навчання; ініціативні групи, що організовують міжнародні конференції у галузі освіти. Зазначено, що вивчення європейського досвіду в галузі підвищення кваліфікації вчителів сприятиме прискоренню формування єдиного відкритого науково-освітнього простору України.

Обоснована актуальность решения проблемы опережающего развития национальной образовательной системы. Рассмотрен опыт стран Средиземноморья в сфере повышения квалификации и переподготовки учителей сквозь призму опережающего развития. Проанализированы различные организационные формы в системе последипломного педагогического образования, в частности: переподготовка, семинары и курсы повышения квалификации, целевые программы-проекты, основой которых является индивидуализация и интерактивность обучения; инициативные группы, которые организовывают международные конференции в области образования. Указано, что изучение европейского опыта в области повышения квалификации учителей будет способствовать ускорению формирования единого открытого научно-образовательного пространства Украины.

The article presents the experience of the European Union, including Mediterranean countries, in the Advanced Studies and retraining of teachers. Organizational forms in the system of the Advanced Studies of teachers, including retraining, professional development seminars and courses, targeted programs, projects, organized by initiatives are highlighted in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(47)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського