Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Кочубей Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Черненко В. Ю. 
Метод візуалізації ядерних еритробластів для неінвазивної пренатальної діагностики спадкової патології / В. Ю. Черненко, Л. Л. Лукаш, Т. П. Кочубей, А. А. Єлєсічев, М. Г. Дзюбенко, І. Р. Бариляк // Журн. Акад. мед. наук України. - 1999. - 5, № 1. - С. 121-127. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Ключ. слова: пренатальна діагностика, ядерні еритробласти, імунофлуоресценція
Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.21-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14793 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Історія української педагогіки: Іоаникій Галятовський : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: Т. Д. Кочубей. - Умань : Софія, 2007. - 154 c. - укp.

Проаналізовано роль і значення спадщини українського просвітника, викладача і ректора Києво-Могилянської колегії І.Галятовського в історії розвитку української педагогічної науки в контексті становлення вченого як науковця, богослова та педагога, висвітлено творчий шлях, визначено особливості педагогічної спрямованості творів.

Проанализированы роль и значение наследия украинского просветителя, преподавателя и ректора Киево-Могилянской коллегии И.Галятовского в истории развития украинской педагогической науки в контексте становления учёного как научного работника, богослова и педагога, освещен творческий путь, определены особенности педагогической направленности произведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)46-8Галятовський,І.я73 + Э372.27-67я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Черненко В. Ю. 
Применение метода микроэлектрофореза ДНК для оценки генотоксических эффектов мутагенов в культуре гемопоэтических клеток человека / В. Ю. Черненко, Л. Л. Лукаш, Л. Л. Мацевич, Т. П. Кочубей, А. А. Елесичев, Е. А. Клименко, Л. Н. Горбань // Цитология и генетика. - 2004. - 38, № 1. - С. 31-35. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.411-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60216 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Лукаш Л. Л. 
Одержання нових ліній стовбурових клітин миші та вивчення впливу мікрооточення на їхню каріотипічну мінливість Iin vitroD / Л. Л. Лукаш, А. П. Яцишина, О. В. Підпала, І. М. Вагіна, Т. П. Кочубей // Физиология и биохимия культур. растений. - 2006. - 38, № 2. - С. 144-152. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.


Ключ. слова: стовбурова клітина in vitro, морфологія, каріотип, мутагенез, мікрооточення, геномна та хромосомна нестабільність, робертсонівська транслокація
Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*441.221.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61831 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Кочубей Т. Д. 
Філософія дитинства в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. Д. Кочубей; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасні філософські та психолого-педагогічні знання про феномен "дитинство" та висвітлено проблеми філософії дитинства у педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Запропоновано трактування сутнісно-цільової ознаки дитинства як педагогічної категорії, розглянуто змістове навантаження та зроблено методологічний аналіз феномену дитинства. Досліджено генезу проблеми філософії дитинства у філософських і педагогічних системах, розкрито різні підходи до питання періодизації дитинства у людинознавчих науках. Опрацьовано теоретико-практичний досвід педагога-мислителя та його погляди на природу дитини, шляхи розв'язання проблеми створення умов для розвитку дитинства педагогічним колективом Павлиської школи. Обгрунтовано важливість періоду дитинства для розвитку нервової системи, мислення, формування світогляду дитини. Показано можливості творчого використання ідей філософії дитинства у практиці діяльності сучасних сільських шкіл. Розроблено авторську модель школи за В.Сухомлинським як екологічного середовища, необхідного для розвитку дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8Сухомлинський,В.О.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кочубей Т. 
Григорій Сковорода: радянська доба і сучасність / Т. Кочубей // Іст.-пед. альм.. - 2010. - Вип. 2. - С. 29-31. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні погляди українського філософа, просвітника та педагога ХVIII ст. Г. С. Сковороди. Обгрунтовано особливості висвітлення у науковій літературі педагогічних поглядів мислителя в різні періоди радянської доби та на сучасному етапі розвитку української педагогічної думки. З'ясовано, що дослідження спадщини Г. С. Сковороди має безперечне теоретичне значення для сучасної теорії навчання і виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)4-6 + Ю3(4УКР)46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кочубей Т. Д. 
Українська педагогічна думка другої половини ХVII - XVIII століття крізь призму вітчизняних досліджень : монографія / Т. Д. Кочубей. - Умань : Жовтий О.О., 2012. - 516 c. - Бібліогр.: с. 285-349 - укp.

Запропоновано новий підхід до осмислення педагогічного спадку просвітників другої половини XVII - XVIII ст. і сучасне його прочитання. Висвітлено боротьбу українських мислителів за православну думку другої половини XVII ст. Розглянуто культуроно-освітні процеси на українських землях як передумови розвитку освіти та педагогічної думки, духовно-християнські та патріотичні виміри людського буття в богословсько-педагогічних працях просвітників зазначеного періоду, зародження ідей кордоцентризму (як гуманізму) творчого доробку педагогів-мислителів. Обгрунтовано натуралістичну парадигму розвитку української педагогічної думки у першій половині XVIII ст. Визначено внесок Ф. Прокоповича у розвиток української педагогічної думки, морально-ціннісні орієнтири у творчому доробку українських просвітників. Висвітлено погляди українських просвітників на людину як вінець Божого творіння (друга половина XVIII ст.), бароково-кордоцентричну спрямованість педагогічних поглядів Г. Сковороди, раціоналізм і картезіонство у педагогічній спадщині Г. Кониського. Проаналізовано курс етики Я. Козельського як видатної пам'ятки української педагогічної думки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кочубей Т. 
Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей // Рідна шк.. - 2006. - № 9. - С. 63-65. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено філософський та богословський аспекти спадку видатного просвітителя і богослова другої половини ХVІІ ст., його педагогічну концепцію, яка має гуманістичну спрямованість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э370.9(4УКР)-4-3 + Ч33(4УКР)461-2 + Ю3(4УКР)46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кочубей Т. Д. 
Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського: духовно-моральний вимір / Т. Д. Кочубей // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 3. - С. 105-116. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обоснованы педагогические идеи духовно-морального направления и показано их модификацию в современной педагогической науке.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)46-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Яцишина А. П. 
Цитогенетичний аналіз спонтанно імморталізованої клітинної лінії G1 миші / А. П. Яцишина, О. В. Підпала, Т. П. Кочубей, Л. Л. Лукаш // Біополімери і клітина. - 2006. - 22, № 4. - С. 299-306. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*441.221.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14252 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Лукаш Л. Л. 
Рекомбинантная ДНК ipGins/i, содержащая экспрессирующий ген препроинсулина человека не проявляет мутагенной активности / Л. Л. Лукаш, С. В. Подольская, А. А. Евсеенко, Е. М. Сухорада, Л. Н. Неборачко, И. С. Варзанова, Т. П. Кочубей // Биополимеры и клетка. - 1999. - 15, № 1. - С. 28-37. - Библиогр.: 47 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*440

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14252 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Кочубей Т. Д. 
Розвиток української педагогічної думки другої половини XVII - XVIII століття крізь призму вітчизняних досліджень : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Т. Д. Кочубей; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2013. - 44 c. - укp.

Проаналізовано ретроспективні праці просвітників та вітчизняні, дослідження їх спадку. Досліджено розвиток української педагогічної думки у другій половині XVII - XVIII ст. Здійснено періодизацію розвитку української педагогічної думки, що включає три етапи: І етап - друга половина XVII ст., II етап - перша половина XVIII ст., III етап - друга половина XVIII ст. Обгрунтовано логіко-структурну модель дослідження. Визначено тенденції культурно-освітніх процесів як складової педагогічної думки в Україні другої половини XVII ст. Охарактеризовано погляди науковців на особливості боротьби українських мислителів за православну педагогічну думку у другій половині XVII ст. Розкрито натуралістичну парадигму української педагогічної думки в першій половині XVIII ст. Висвітлено основні ідеї натурфілософії. Узагальнено погляди науковців на їдеї українських просвітників другої половини XVIII ст. на людину як вінець Божого творіння та виявлено, що вагомий вплив на них справляла культура бароко.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кочубей Т. 
Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця ХІХ – початку ХХ століття / Т. Кочубей, О. Штик // Іст.-пед. альм.. - 2012. - Вип. 2. - С. 40-43. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено розвиток основних напрямів реформаторської педагогіки в Німеччині кінця ХІХ – початку ХХ ст. Розглянуто основні завдання реформаторської педагогіки та педагогічні концепції педагогів-реформаторів цього періоду. З’ясовано, що рух реформаторської течії кінця ХІХ – початку ХХ ст. грунтувався на ідеях нового «вільного виховання», яке припускало створення такого виховного середовища і таких методів навчання і виховання, які стимулювали б розвиток вільної творчої індивідуальності особистості.

Освещено развитие основных направлений реформаторской педагогики в Германии конца XIX – начала ХХ в. Рассмотрены основные задачи реформаторской педагогики и педагогические концепции педагогов-реформаторов этого периода. Выяснено, что движение реформаторского течения конца XIX – начала ХХ в. основывалось на идеях нового «свободного воспитания», которое предполагало создание такой воспитательной среды и таких методов обучения и воспитания, которые стимулировали бы развитие свободной творческой индивидуальности личности.

Lit the main directions of development lit reform pedagogy in Germany late XIX - early XX century. The main problems of reform pedagogy and pedagogical concepts teachers reformers of this period. Found that the reform movement during the late XIX - early XX century was based on the idea of a new "free education", which involves the creation of such educational environment and such methods of training and education that would promote the development of free and creative personality of the individual.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кочубей Т. Д. 
Відображення культури українського бароко уфілософських поглядах професорів Києво-Могилянської академії / Т. Д. Кочубей // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 5/6. - С. 63-69. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто суть і основні ознаки культури українського бароко, охарактеризовано особливості становлення філософії як складника загальної культури України у цей період. На прикладі ідей професорів Києво-Могилянської академії розкрито зміст барокового мислення, яке визначало своєрідність духовного життя українського народу протягом цієї доби. Особливості цього мислення зумовлювали значну увагу до проблем мови, її зв'язку з мисленням. Мову вважали штучною знаковою системою, яку люди використовують для спілкування. Зроблено висновок, що основними ознаками періоду українського бароко було коригування та доповнення традиційної методології, дедалі більшої значущості набували нові парадигмальні принципи, згідно з якими природа виходила на перший план у дослідженні людини та пізнання. Проблеми теорії пізнання та логіки відповідно до загального спрямування барокового світогляду були підпорядковані проблемам усвідомлення суті людини, її місця в безмежному Всесвіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.282.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кочубей Т. О. 
Дослідження сумісної дії лектинів та антибіотиків в тест-системі сапрофітної бактерії IBacillus subtilisD / Т. О. Кочубей, І. С. Карпова, Н. В. Корецька // Укр. біохім. журн.. - 2004. - 76, № 4. - С. 133. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е422.251*441.147.2 + Е422.251*444*801-642:Г296

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Карпова І. С. 
Здатність лектинів модулювати дію антибіотиків на ріст мутантів IBacillus subtilisD / І. С. Карпова, Н. В. Корецька, Т. О. Кочубей // Укр. біохім. журн.. - 2005. - 77, № 3. - С. 136-141. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е422.251*444*801-642

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Кочубей Т. О. 
Проапоптичні властивості сумарного препарату фітогемаглютиніну та його окремих ізолектинів у культурі клітин людини 4BL / Т. О. Кочубей, О. В. Максимчук, Л. Л. Мацевич, О. О. Півень, Л. Л. Лукаш // Ukr. Biochem. J.. - 2014. - 86, № 4. - С. 103-109. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Фітогемаглютинін (ФГА) - широко досліджуваний лектин, що має мітогенні властивості. За останніми експериментальними даними ФГА не лише індукує поділ клітин, а й має токсичну, або цитостатичну дію. Однак молекулярні механізми такого впливу залишаються недостатньо вивченими. Мета роботи - дослідити проапоптичні властивості сумарного препарату фітогемаглютиніну та його окремих ізолектинів у культурі клітин людини непухлинного походження 4BL. З використанням методу люмінесцентного забарвлення одержано дані, що вказали на ймовірну зміну частоти апоптичних клітин у досліджуваній культурі клітин за дії сумарного препарату фітогемаглютиніну та його окремого ізолектину і еритроаглютиніну. З використанням методу Вестерн-блот аналізу виявлено, що під впливом досліджуваних лектинів відбувається активація каспаз 3 та 8, а також індукція експресії проапоптозного протеїну Bax, при цьому найбільше підвищення вмісту активованих каспаз та протеїну Bax спричиняє дія еритроаглютиніну. У порівнянні з лейкоаглютиніном і сумарним препаратом фітогемаглютиніну еритроаглютинін найефективніше спричиняє апоптоз, при цьому індукція апоптозу в культурі клітин людини непухлинного походження 4BL відбувається, ймовірно, як шляхом активації каспазозалежного, так і мітохондріального сигнальних шляхів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*725.39 + Е0*337

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кочубей Т. Д. 
Історіографія дослідження проблеми розвитку української педагогічної думки другої половини XVII – ХVIII століття / Т. Д. Кочубей // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 361-367. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Здійснено історіографічний огляд розвитку української педагогічної думки періоду другої половини XVII−XVIII ст., що грунтується на систематичному вивченні філософсько-богословських текстів та вітчизняних розвідок, приурочених цьому періоду. Проаналізовано джерела, які стосуються діяльності різних навчальних закладів, насамперед, Києво-Могилянської академії, колегіумів, що діяли на той час на території України і забезпечували практичну реалізацію основних теоретичних положень педагогічної думки. Окреслено філософські погляди професорів Києво-Могилянської академії. Розглянуто історико-культурні феномени, серед яких провідне місце належить характеристиці основних ознак епохи бароко, змісту і методів навчання, розвитку українського друкарства як засобу поширення педагогічних ідей і поглядів.

Сделан историографический обзор развития украинской педагогической мысли периода второй половины XVII–XVIII вв., основанный на систематическом изучении философско-богословских текстов и отечественных исследований, посвященных этому периоду. Проанализированы источники, касающиеся деятельности различных учебных заведений, прежде всего Киево-Могилянской академии, коллегиумов, действовавших в то время на территории Украины и обеспечивающих практическую реализацию основных теоретических положений педагогической мысли. Определены философские взгляды профессоров Киево-Могилянской академии. Рассмотрены историко-культурные феномены, среди которых ведущее место принадлежит характеристике основных черт эпохи барокко, содержания и методов обучения, развития украинского книгопечатания как средства распространения педагогических идей и взглядов.

Historiographical overview of Ukrainian educational thought development in the second half of the XVII-XVIII centuries is found out, that is based on a systematic study of the philosophical and theological texts and national studies dedicated to this period. The analyzing sources related to various institutions activities, especially the Kyiv Mohyla Academy, and colleges operated at that time on the territory of Ukraine and provided practical implementation of educational thought. Kiev-Mohyla Academy professors’ philosophical views are outlined. Historical and cultural phenomena are considered in the article, the leading role among them belongs to the Baroque main features characteristic, the content and teaching methods, development of Ukrainian publishing as a means of sharing ideas and views.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Албул І. В. 
Актуальні проблеми теорії та практики соціальної роботи : монографія / І. В. Албул, О. Д. Балдинюк, О. М. Бойко, Г. В. Бондаренко, О. О. Гоменюк, Л. О. Гребінь, Л. Іванова, К. В. Іващенко, В. П. Ісаченко, С. С. Заєць, І. О. Карпич, Н. М. Коляда, Т. В. Коляда, Т. Д. Кочубей, О. О. Матрос. - Умань : Жовтий О. О., 2015. - 200 c. - укp.

Розглянуто соціальну політику в Україні як основу державної молодіжної політики. Вивчено професійно-етичні основи соціальної роботи. Охарактеризовано партнерство із закладами соціальної сфери у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної роботи. Приділено увагу формуванню готовності у зазначених фахівців до роботи з біженцями і вимушено переселеними особами. Проаналізовано соціально-педагогічну роботу з сім'єю як напрям сімейної соціальної політики. Узагальнено образи людини з особливими потребами у масовій свідомості від античності до ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кочубей Т. 
Внесок Феофана Прокоповича у розвиток української педагогічної думки XVIII ст. / Т. Кочубей // Іст.-пед. альм.. - 2014. - Вип. 2. - С. 4-10. - Бібліогр.: 17 назв - укp.

Проаналізовано педагогічні погляди та діяльність Ф. Прокоповича. Розкрито його внесок у розвиток української педагогічної думки та поширення освіти у першій половині XVIII ст. Зазначено, що педагогічні погляди Ф. Прокоповича мають далекоглядний вектор і не втратили своєї актуальності для сьогодення.

Проанализированы педагогические взгляды и деятельность Ф. Прокоповича. Раскрыт его вклад в развитие украинской педагогической мысли и распространение образования в первой половине XVIII в. Отмечено, что педагогические взгляды Ф. Прокоповича имеют дальновидный вектор и не потеряли своей актуальности для сегодняшнего дня.

Analyzed pedagogical views and activity Feofan Prokopovich. Reveals his contribution to the development of Ukrainian pedagogical ideas and the spread of education in the first half of the XVIII century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)4-8Прокопович Ф.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського