Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Корольов Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Слюсаренко А. Г. 
Новітня історія України. 1900 - 2000 : Підруч. для студ. / А. Г. Слюсаренко, В. І. Гусєв, В. П. Дрожжин, М. Ю. Козицький, В. Ф. Колесник, Б. І. Корольов, С. В. Кульчицький, В. М. Литвин, В. В. Мусієнко. - К. : Вища шк., 2000. - 663 c. - укp.

Висвітлено питання формування української національної ідеї. Розглянуто процес утворення національних політичних партій, участь України в Першій світовій війні, особливості української національно-демократичної революції та її наслідки. Викладено проблеми, пов'язані з періодом радянсько-більшовицької доби, за якої було сформовано тоталітарно-репресивний режим в Україні, що спричинив терор проти народу, голодомори, війну та повоєнні політичні репресії. Проаналізовано період після проголошення та утвердження державної незалежності України. Максимально враховано сучасні наукові погляди, уточнено концептуальні положення, оцінки історичних подій та осіб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калакура Я. С. 
Історичне джерелознавство : Підруч. для студ. іст. спец. вищ. навч. закл. / Я. С. Калакура, І. Н. Войцехівська, С. Ф. Павленко, Б. І. Корольов, М. Г. Палієнко. - К. : Либідь, 2002. - 488 c. - Бібліогр.: с. 477-483. - укp.

Висвітлено теоретично-методологічні та методичні проблеми історичного джерелознавства, визначено його основні компоненти. Запропоновано класифікацію джерел, а також методику їх опрацювання та використання у наукових дослідженнях та педагогічній практиці. Наведено стислу характеристику основних груп джерел з історії України, зокрема, речових, зображальних, писемних, усних, лінгвістичних, а також методичні рекомендації щодо їх дослідження та використання джерельної інформації. Подано термінологічний словник з даного питання.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы исторического источниковедения, определены его основные компоненты. Предложена классификация источников, а также методика их обработки и использования в научных исследованиях и педагогической практике. Приведены краткая характеристика основных групп источников по истории Украины, в частности, речевых, изобразительных, письменных, устных, лингвистических, а также методические рекомендации по исследованию и использованию их информации. Предложен терминологический словарь по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т211я73

Шифр НБУВ: ВА630585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калакура Я. С. 
Історичне джерелознавство : Підруч. для студ. іст. спец. вищ. навч. закл. / Я. С. Калакура, І. Н. Войцехівська, С. Ф. Павленко, Б. І. Корольов, М. Г. Палієнко. - К. : Либідь, 2003. - 488 c. - Бібліогр.: с. 477-483. - укp.

Висвітлено предмет і завдання історичного джерелознавства, основні етапи його розвитку. Описано особливості класифікації писемних джерел. Наведено загальну характеристику лінгвістичних джерел. Розглянуто джерелознавчі проблеми історії України.

Раскрыт предмет и задачи исторического источниковедения. Освещены основные этапы развития исторического источниковедения. Описаны особенности классификации письменных источников. Приведена общая характеристика лингвистических источников. Рассмотрены источниковедческие проблемы истории Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т211 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Слюсаренко А. Г. 
Новітня історія України. (1900 - 2000) : Підруч. для студ. іст. спец. вищ. навч. закл. / А. Г. Слюсаренко, В. І. Гусєв, В. М. Литвин, В. П. Дрожжин, М. Ю. Козицький, В. Ф. Колесник, Б. І. Корольов, С. В. Кульчицький, В. В. Мусієнко. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К. : Вища шк., 2002. - 719 c. - Бібліогр.: с. 688-706. - укp.

Висвітлено питання формування української національної ідеї. Розглянуто питання утворення національних політичних партій, участь України в Першій світовій війні, період української національно-демократичної революції та її наслідки. Описано період радянсько-більшовицької доби, за якої було сформовано тоталітарно-репресивний режим в Україні, що спричинив терор проти народу, голодомори, війну та повоєнні політичні репресії. Проаналізовано період після проголошення та утвердження державної незалежності України.

Освещены вопросы формирования украинской национальной идеи. Рассмотрены вопросы образования национальных политических партий, участия Украины в первой мировой войне, период украинской национально-демократической революции и ее последствия. Описан период советско-большевистской эпохи, во времена которой был сформирован тоталитарно-репресионный режим в Украине, послуживший причиной террора против народа, голодомора, войны и послевоенных политических репрессий. Проанализирован период после провозглашения и утверждения государственной независимости Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т5(4УКР)6я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вища школа України і Болонський процес : Бібліогр. покажч. / упоряд.: Б. І. Корольов; Ін-т вищ. освіти, Європ. ун-т АПН України. - К., 2006. - 144 c. - укp.

Наведено відомості про вітчизняну літературу, присвячену Болонському процесу, зокрема, монографії, підручники, посібники, автореферати дисертацій, статті з журналів, наукових записок і вісників, газет. Надано інформацію про міжнародні документи та державно-нормативні акти, що регламентують організацію кредитно-модульного навчання, нові галузеві стандарти вищої освіти, а також підручники та посібники з кредитно-модульного навчання та методики їх використання.

Приведены сведения об отечественной литературе, посвященной Болонскому процессу, в частности, монографиях, учебниках, пособиях, авторефератах диссертаций, статьях из журналов, научных записок и вестников, газет. Дана информация о международных документах и государственно-нормативных актах, регламентирующих организацию кредитно-модульного обучения, новых отраслевых стандартах высшего образования, а также учебниках по кредитно-модульному обучению и методиках их использования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48я1 + Ч484(4УКР)я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Андрущенко В.  
Приватна вища школа України на шляху інновацій : Моногр. / В. Андрущенко, Б. Корольов, В. Астахова, В. Астахов, К. Астахова; Ін-т вищ. освіти АПН України. - Х., 2005. - 319 c. - Бібліогр.: с. 279-317. - укp.

Узагальнено досвід інноваційної діяльності приватних ВНЗ України у галузі навчально-виховної та науково-дослідної роботи, а також у процесі управління закладами освіти. Наведено характеристику інноваційних моделей освіти, розглянуто питання інституціалізації приватної вищої школи, з'ясовано роль даного сектору у процесі розширення освітянського простору України. Проаналізовано проблеми становлення системи підготовки кадрів у закладах освіти недержавної форми власності, висвітлено досвід використання гнучких педагогічних технологій навчання, встановлено вимоги щодо їх розробки. Обгрунтовано доцільність запровадження у ВНЗ сучасних інформаційних технологій та проблемно-блокового принципу викладання (на прикладі Європейського університету фінансів, інформаційних систем, менеджменту та бізнесу, а також Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки). Викладено інноваційні засади проведення виховної роботи у закладах освіти приватної форми власності. Показано позитивний вплив науково-дослідної роботи на підвищення якості навчального процесу. Розглянуто актуальні проблеми управління освітніми закладами недержавної форми власності.

Обобщен опыт инновационной деятельности частных ВУЗ Украины в отрасли учебно-воспитатальной и научно-исследовательской работы, а также в процессе управления образовательными заведениями. Приведена характеристика инновационных моделей образовния, рассмотрены вопросы институциализации частной высшей школы, показана роль данного сектора в расширении образовательного пространства Украины. Проанализированы проблемы становления системы подготовки кадров в образовательных заведениях негосударственной формы собственности, освещен опыт использования гибких педагогических технологий обучения, установлены требования к их разработке. Обоснована целесообразность внедрения в ВУЗ современных информационных технологий и проблемно-блочного принципа преподавания (на примере Европейского университета финансов, информационных систем, менеджмента и бизнеса, а также Кировоградского института регионального управления и экономики). Изложены инновационные основы проведения воспитательной работы в образовательных заведениях частной формы собственности. Показано позитивное влияние научно-исследовательской работы на повышение качества учебного процесса. Рассмотрены актуальные проблемы управления образовательными заведениями негосударственной формы собственности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андрущенко В. П. 
Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах : кол. моногр. / В. П. Андрущенко, Н. О. Дівінська, Б. І. Корольов, М. М. Левшин, В. І. Луговий, О. П. Муковіз; АПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2008. - 254 c. - укp.

Наведено теоретико-методологічне обгрунтування особистісно орієнтованої освіти. Описано інтегративно-синергетичну модель психолого-педагогічного проектування особистісно орієнтованих технологій навчання та виховання. Розкрито особистісну орієнтацію Болонського процесу в євроінтеграційному контексті. Проаналізовано інноваційні підходи до реалізації моделі особистісно орієнтованого навчання та виховання. Визначено потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у забезпеченні особистісно орієнтованого підходу до навчання. Розглянуто процес особистісно-професійного становлення студентів.

Изложено теоретико-методологическое обоснование личностно ориентированного образования. Описана интегративно-синергетическая модель психолого-педагогического проектирования личностно ориентированных технологий обучения и воспитания. Раскрыта личностная ориентация Болонского процесса в евроинтеграционном контексте. Проанализированы инновационные подходы к реализации модели личностно ориентированного обучения и воспитания. Определен потенциал информационно-коммуникационных технологий в обеспечении личностно ориентированного подхода к обучению. Рассмотрен процесс личностно-профессионального становления студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.7 + Ю940.3-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корольов Б. 
Приватна вища школа на шляху інновацій / Б. Корольов // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 18-22. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто підсумки дослідження у відділі інноваційної освіти Інституту вищої освіти АПН України теми "Теоретико-методологічні засади організації та розвитку вищої освіти в закладах недержавної форми власності". Вміщено відомості щодо кількості приватних ВНЗ. Зазначено, що організатором і координатором досліджень у галузі приватної освіти є відділ інноваційної освіти ІВО, який співпрацює з Асоціацією навчальних закладів України недержавної форми власності. Повідомлено, що до виконання теми залучено 28 науково-педагогічних працівників приватних ВНЗ. Відображено результати досліджень по напрямах роботи: питання інституалізації приватних ВНЗ, місце приватних ВНЗ у системі вищої освіти України; визначення принципів, покладених в основу діяльності ВНЗ; порівняльний аналіз динаміки розвитку приватного сектору вищої освіти та кадрового потенціалу викладачів; соціальний портрет студента та його ціннісної орієнтації; порівняльний аналіз деяких форм роботи державних і недержавних ВНЗ; вимоги, що висуваються до спеціаліста за сучасних умов, а також гуманітарно орієнтованої моделі фахівця.

З наведенням прикладів розглянуто результати досліджень: з використання принципово нових форм організації навчання (майстер-класи, рольові ділові ігри тощо); запровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних технологій у виховній роботі; з наукової роботи приватних ВНЗ; проблем керівництва приватними закладами та особливостей правових засад їх функціонування. Результатом підведення підсумків стало окреслення кола пріоритетних питань подальших досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корольов Б. 
Шляхи відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи / Б. Корольов // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 112-116. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи України. Проаналізовано форми підвищення кваліфікації, які існують в Україні на сучасному етапі. Розглянуто досвід Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана зі створення власної системи підвищення кваліфікації викладачів. Для відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи запропоновано варіанти створення науково-методичного центру, який би взяв на себе розробку принципових питань у цій сфері; розробку оптимальної моделі організації підвищення кваліфікації викладачів з урахуванням сучасних глобалізаційних процесів в освіті; створення сучасної нормативної бази діяльності системи післядипломної освіти.

Обоснована необходимость восстановления системы повышения квалификации(ПК) преподавателей вузов в Украине. Проанализированы формы ПК, существующие в Украине на данном этапе. Рассмотрен опыт Киевского национального университета им В. Гетмана по созданию собственной системы ПК преподавателей. Для восстановления системы ПК предложено: варианты создания научно-методического центра, который бы взял на себя разработку принципиальных вопросов в этой сфере; разработку оптимальной модели организации ПК преподавателей с учетом современных глобализационных процессов образовании; создание современной нормативной базы деятельности системы последипломного образования.

The necessity of renewal of the system of the in-plant(PERSONAL COMPUTER) of teachers of institutes of higher training is Grounded for Ukraine. The forms of the personal COMPUTER, existing in Ukraine on this stage, are analysed. Experience of the Kievan national university is considered by him V. Getmana on creation of the own system the personal COMPUTER of teachers. For renewal of the system the personal COMPUTER it is offered: variants of creation of scientifically-methodical center which would undertake development of of principle questions in this sphere; development of optimum model of organization of the personal COMPUTER of teachers taking into account modern глобализационных processes education; creation of modern normative base of activity of the system of последипломного education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського