Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Комінська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Комінська В. В. 
Формування критичного мислення особистості як науково-педагогічна проблема / В. В. Комінська // Пед. пошук. - 2012. - № 1. - С. 13-15. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто сутність, структуру, функції та навички критичного мислення (КМ). Зауважено, що КМ є не тільки результатом демократичного життя, але й чинником його функціонування та розвитку. Проаналізовано основні функції КМ: стимулювальну, оцінно-перевірочну, прогностичну та коригувальну. Визначено структуру КМ в єдності декількох взаємопов’язаних складників: мотиваційного, змістового, інтелектуально-процесуального, емоційно-вольового. Наведено якості людини з розвиненим КМ: готовність до планування; гнучкість (готовність розглядати нові варіанти), наполегливість, усвідомлення, уміння визнати свої дії неефективними і відкинути їх, вибираючи нові, пошук компромісних рішень, добре розвинені комунікаційні навички.

Рассмотрены сущность, структура, функции и навыки критического мышления (КМ). Отмечено, что КМ является не только результатом демократической жизни, но и фактором её функционирования и развития. Проанализированы основные функции КМ: стимулирующие, оценочно-проверочные, прогностические и корректирующие. Определена структура КМ в единстве нескольких взаимосвязанных компонентов: мотивационного, содержательного, интеллектуально-процессуального, эмоционально-волевого. Приведены качества человека с развитым КМ: готовность к планированию, гибкость (готовность рассматривать новые варианты), настойчивость, осознание, умение признать свои действия неэффективными и отбросить их, выбирая новые, поиск компромиссных решений, хорошо развитые коммуникационные навыки.

The essence, structure, function, and critical thinking skills (KM) has been noted that KM is not only the result of democratic life, but also factor in its functioning and development. Analyzed the basic functions of the Cabinet: stimulant, an assessment and verification, predictive and corrective. The structure of the CM in the unity of several interrelated components: motivational, informative, intellectually-procedural, emotional and volitional. Given the quality of a person with a strong KM: preparedness planning, flexibility - a willingness to consider new options, perseverance, understanding, ability to recognize their actions ineffective and discard them, choosing a new search for compromise solutions, well-developed communication skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського