Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Колісник-Гуменюк Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Колісник-Гуменюк Ю. І. 
Професійна адаптація особистості як педагогічна проблема / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 147-158. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Встановлено ефективність проведення професійної адаптації особистості у процесі навчання в ПТОЗ. Систематизовано наукові досліження щодо узагальнення досвіду проведення професійної адаптації. Розглянуто проблему неадаптованості майбутніх спеціалістів.

Установлена эффективность проведения профессиональной адаптации личности в процессе обучения в профессионально-технических учебных заведениях. Систематизированы научные поиски педагогов относительно обобщения опыта проведения профессиональной адаптации. Рассмотрена проблема неадаптированности будущих специалистов.

The efficiency of a professional adaptation realization at vocational schools in the process of studies is analyzed. The pedagogues' scientific searches regarding to the experience generalization of professional adaptation realization are systematized. The problem of future specialists' inadaptability is determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч461.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Професійна адаптація: чинники впливу / Ю. Колісник-Гуменюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 174-182. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття "професійна адаптація", визначено види та функції процесу адаптації працівника. Охарактеризовано основні чинники впливу на професіоналізм та адаптацію майбутніх фахівців: психологічні, соціальні, професійні. Зроблено висновок, що адаптаційний процес визначає структуру потреб і мотивів індивіда.

Раскрыта сущность понятия "профессиональная адаптация", определены виды и функции процесса адаптации работника. Охарактеризованы основные факторы влияния на профессионализм и адаптацию будущих специалистов: психологические, социальные, профессиональные. Сделан вывод, что адаптационный процесс определяет структуру потребностей и мотивов индивида.

The analysis of basic factors of influence on professional adaptation is made. A supposition about ties of these factors in the process of personality professional adaptation is suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю941.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Концептуальні основи формування професійно-етичної культури майбутніх медиків / Ю. Колісник-Гуменюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 5. - С. 23-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему гуманізації освіти майбутніх медиків. Вiдзначено посилення уваги як на морально-правове, так i на професiйно-етичне становлення особистості майбутнього фахівця. Охарактеризовано чотири компоненти в структурі професійно-етичної культури: аксiологiчний, технологічний, творчий, особистiсний. Виокремлені концептуальні основи формування професійно-етичної культури дозволяють визначити відповідні напрями роботи, що виявляються у підходах і технологічних процедурах. Проаналізовано результати низки наукових досліджень та практичної діяльності медичних коледжів для організації цілісної системи формування професійно-етичної культури майбутнього медика, яка включає перспективний план і програму діяльності студентів, дидактичні матеріали для науково-методичного забезпечення формування професійної етики, комплекс різноманітних заходів із відповідною спрямованістю на весь період навчання гуманітарних дисциплін.

Рассмотрена актуальная проблема гуманизации образования будущих медиков. Отмечено усиление внимания как на морально-правовое, так и на профессионально-нравственное становление личности будущего специалиста. Охарактеризованы четыре компонента в структуре профессионально-этической культуры: аксеологический, технологический, творческий, личностный. Выделенные концептуальные основы формирования профессионально-этической культуры позволяют определить соответствующие направления работы, которая проявляется в подходах и технологических процедурах. Проанализированы результаты ряда научных исследований и практической деятельности медицинских колледжей в организации целостной системы формирования профессионально-этической культуры будущего медика. Система включает перспективный план и программу деятельности студентов, дидактические материалы для научно-методического обеспечения формирования профессиональной этики, комплекс разнообразных мероприятий с соответствующим направленностью на весь период обучения гуманитарным дисциплинам.

Іs considered an urgent problem of humanization of education of future physicians. Noted increased attention as a moral and legal, so i to professional and moral development of the personality of the future specialist. Characterized by four components in the structure of professional and ethical culture aksiologichny, technological, creative and personal. Dedicated conceptual basis for the formation of professional and ethical culture can determine the relevant areas of work, which appear in the approaches and technological procedures. The results of a number of research and practice of medical colleges to organize the formation of an integrated system of professional and ethical culture of the future physician, which includes long-term plan and program of activities of students, didactic material for scientific and methodological support for the formation of professional ethics, a complex variety of activities with the appropriate orientation for the entire period of study humanities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Колісник-Гуменюк Ю. І. 
Формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців у процесі гуманітарної підготовки в медичних коледжах : монографія / Ю. І. Колісник-Гуменюк; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Львів : Край, 2013. - 295 c. - Бібліогр.: с. 271-295 - укp.

Охарактеризовано формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців у процесі гуманітарної підготовки в медичних коледжах. Проаналізовано методику формування професійно-етичної культури майбутніх медиків із застосуванням інтерактивних технологій під час вивчення історії та культурології. На основі комплексного аналізу визначено структурні компоненти професійно-етичної культури медичних працівників, з'ясовано критерії, рівні та методи оцінювання її стану у студентів медичних коледжів. Актуалізовано проблему підвищення якості підготовки медичних фахівців середньої ланки (медичних сестер, лаборантів) шляхом упровадження інтерактивних методик у професійну освіту. Розміщено обгрунтовані теоретичні аспекти та практичні рекомендації, які апробовані в медичних коледжах і сприяють підвищенню якості професійної підготовки медичного персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ч471.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Колісник-Гуменюк Ю. І. 
Формування професійно-етичної культури майбутніх фахівців у процесі гуманітарної підготовки в медичних коледжах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. І. Колісник-Гуменюк; МОНМС України, Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2012. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх медиків шляхом формування їх професійно-етичної культури (ПЕК) у процесі вивчення гуманітарних предметів у медичних коледжах. Обгрунтовано морально-етичну складову професійної культури медичних працівників, розкрито роль гуманітарної підготовки у становленні професійних і морально-етичних якостей майбутніх медиків. Запропоновано критерії, компоненти і методи оцінювання ПЕК медичних працівників. Визначено концептуальні основи і виявлено педагогічні умови формування ПЕК майбутніх медиків. Викладено методику її формування із застосуванням інтерактивних технологій навчання у процесі вивчення історії та культурології в медичних коледжах. Запропоновано шляхи вдосконалення форм, методів і засобів формування ПЕК особистості у процесі вивчення історії та культурології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ч471.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Інтерактивні технології як метод громадянського виховання молоді / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 131-134. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано форми та методи роботи з громадянського виховання. Передбачено використання методів просвіти, бесіди громадянського спрямування, розповіді, дискусійних методів та методів інтерактивної взаємодії, спрямовані на формування переконань громадянської позиції особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24 + Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Викладання історії у професійному коледжі: значимість навчальної проблеми для студентів / Ю. Колісник-Гуменюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 289-297. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано досвід інтерактивного навчання у процесі викладання історії у вищому навчальному закладі медичного профілю. Систематизовано наукові пошуки педагогів щодо узагальнення досвіду організації пошукового навчання, ділових ігор, дискусій. Висвітлено потенційні можливості проблемних пошукових методів вивчення історії України у студентській аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Сучасні інтерактивні технології навчання / Ю. Колісник-Гуменюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 5. - С. 118-124. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні педагогічні дослідження, пов'язані з застосуванням в учбовому процесі інтерактивних і мультимедійних технологій, та визначено проблеми, що виникають при створенні та використанні освітніх мультимедійних (багатокомпонентних) продуктів. Розглянуто особливості методів організації пізнавальної діяльності, тобто стратегій навчання - пасивної, активної й інтерактивної. Зазначено, що перевага мультимедійних технологій над традиційним навчанням полягає у поєднанні логічного й образного методів освоєння інформації, наочності, інтерактивній взаємодії. Обгрунтовано, що застосування інтерактивних методів навчання та створення мультимедійних презентацій сприяє стимулюванню когнітивних аспектів навчання, таких як сприйняття та усвідомлення інформації, підвищенню мотивації студентів до навчання, розвитку навичок спільної роботи. Зроблено висновок, що інтерактивні технології навчання надають нові можливості викладачу в організації учбового процесу, а студенту - в розвитку його творчих здібностей.

Проанализированы современные педагогические исследования, связанные с применением в учебном процессе интерактивных и мультимедийных технологий, и определены проблемы возникающие при создании и использовании образовательных мультимедийных (многокомпонентных) продуктов. Рассмотрены особенности методов организации познавательной деятельности, т. е. стратегий обучения - пассивной, активной и интерактивной. Указано, что преимущество мультимедийных технологий над традиционным обучением состоит в сочетании логического и образного методов освоения информации, наглядности, интерактивном взаимодействии. Обосновано, что применение интерактивных методов обучения и создание мультимедийных презентаций способствует стимулированию когнитивных аспектов обучения, таких как восприятие и осознание информации, повышению мотивации студентов к обучению, развитию навыков совместной работы. Сделан вывод, что интерактивные технологии обучения предоставляют новые возможности преподавателю в организации учебного процесса, а студенту - в развитии его творческих способностей.

The article contains the results of analysis of scientific-pedagogical and methodical literature about contemporary ways of pedagogical researches concerned with usage of interactive and multimedia technologies in the educational process. The author indicates basic problems of creation and effective usage of educational multimedia products. The author concludes that the use of interactive teaching methods and creation of multimedia presentations allow to make teaching material more vivid and varied. This feeling of constant novelty promotes students’ interest in learning. Interactive and modem educational technologies provide educational process with new opportunities for both teacher and student, namely to identify and develop their creative abilities, as well as contribute to the formation of independent work during the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Упровадження та результати використання інтерактивних технологій у підготовку фахівців народних художніх промислів у ПТНЗ / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 57–62. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Експериментально досліджено верифікацю теоретичних і практичних знань педагогів відносно застосування інтерактивних методів навчання у сучасній професійній підготовці фахівців народних художніх промислів. Розкрито сутність основних показників ефективності застосування інтерактивних технологій навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців народних художніх промислів. Зроблено порівняльний аналіз застосування технологій певного напряму на відповідному етапі професійної підготовки. Деталізовано показники рівнів сформованості умінь застосування ІКТ в учнів ПТНЗ художнього профілю із застосуванням традиційних технологій і, відповідно, з інтерактивними технологіями навчання.

Отражены результаты экспериментального исследования по проверке теоретических и практических знаний педагогов в процессе применения интерактивных методов обучения в современной профессиональной подготовке специалистов народных художественных промыслов. Раскрыта сущность основных показателей эффективности применения интерактивных технологий обучения в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов народных художественных промыслов. Проверены знания учащихся ПТУ художественного профиля с использованием традиционных технологий и после применения интерактивных технологий обучения.

he article highlights the results of experimental studies to verify the theoretical and practical knowledge of teachers regarding the use of interactive teaching methods in modern professional training of folk crafts; reveals the essence of the main indicators of the effectiveness of interactive learning technologies in the training of future specialists of folk crafts; tests the knowledge of students of the artistic profile before and after using the interactive learning technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Колісник-Гуменюк Ю. 
Застосування сучасних інтерактивних технологій в процесі правової підготовки учнів ПТНЗ / Ю. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 58-61. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито особливості інтерактивного навчання в процесі правової підготовки учнів ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.26 + Х8 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Колісник-Гуменюк Ю. І. 
Теоретичні та методичні засади професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін у закладах вищої освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ю. І. Колісник-Гуменюк; Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2021. - 40 c. - укp.

Досліджено проблему професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін у закладах вищої освіти. Охарактеризовано теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін у ЗВО художнього та педагогічного профілю. Визначено принципи формування професійно-педагогічної компетентності викладачів професійно-художніх дисциплін. Розроблено систему і побудовано модель професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін. Визначено педагогічні умови професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін у закладах вищої освіти. Підготовлено концепцію професійно-педагогічної підготовки викладачів професійно-художніх дисциплін у ЗВО. Розроблено багатоетапну методику формування професійно-педагогічної компетентності й організаційно-методичне забезпечення цього процесу. Експериментально доведено ефективність розробленої системи професійної підготовки майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін в освітньому процесі ЗВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р3-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453606 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського